MUISTA KEHUA miestä.vaikkapa näin älä koskaan
unohda tuota hymyäsi. Aina voi jotain kivaa kehumiseksi keksiä.PIDÄ sillä miehen koukussa.Sänky hommissakin muussakin auttamisessa ,aina löytyy.
Muista kehua miestä, muuten et sen kanssa onnistu, siis ei on
13
283
Vastaukset
- 40v löytö
Heta on oikeassa. Minä, Minua, Minulle -asenteella ei todellakaan saa sitä elämänsä miestä. Kun vuorovaikutus on tasapuolista niin mieskin saa tuntea itsensä hyväksi ja halutuksi.
Niitä tyttöjä kyllä on täällä kirjoittelemassa että ei löydy kohteliasta kunnon miestä itselle mutta on meillä miehilläkin omat tunteemme.
Miehen rakkaus roihahtaa hurjasti kun huomaa naisen olevan tyytyväinen ja onnelinen miehen vieressä. Silloin halu tehdä seuraava teko puolta paremmin kasvaa samalla.
Naisella on suurin seksuaalinen vetovoima yläpäässä joten käytttäkää sitä oikein.- miesten mies!
Niinpä!
Muista myöskin kuoria perunat, voidella leivät ja laittaa sukat jalkaan. Niin äitikin teki. - ei aina toimikkaa
No joo, kyllä tuo, ikävä kyllä, on totta mitä tuo Heta tuossa kirjoitti. On vaan äärettömän ärsyttävää kehua joka hemmetin pikku asiasta miestään. Ei se meillä ainakaan vaikuta muuta, kuin siihen että miehellä keltainen neste nousee päähän. Ja mies intoutuu itsekin kehumaan itseään, miten hurjan etevä hän kaikessa onkaan.
Miehen kehuminen perusteettomasti on valehtelua.
Miksi et pyydä miestä kehumaan naista, samalla tavoin?- Kokenut kaikki tietä
Miehen itsetuonto on vielä herkempi kuin naisen vastaava.
Jos se viedään kovasuisella haukkumisella,
saa haukkuja syyttää vain itseään.
Ihmisessä on voimaa, auta häntä suuntaamaan sitä positiivisesti!- Korjaan:
itsetunto
En käsitä mistä se o sinne vääliin pääsi.
- Korjaan vielä:
Tottakai molempien ystävällinen käytös on tärkeä.
Mielessäni vain oli eräs tietty hyväkäytöksinen mies,
jolle ei siitä tarvitse huomauttaa. - Äijä, 43.
No ootpas pihalla. Itse en ainakaan kehuja sen kummemmin kaipaa. Enemmänkin ärsyttää turhat kehut ja kiitokset. Päiväaskareet, rempat, nikkaroinnit, korjaukset sunmuut hoidetaan kuntoon, ne on vaan pakko tehdä, eikä siinä kehut ja kiitokset paina. En niitä odota. Pillua kun saa niin sillä pääsee paljon pidemmälle.
Kyllä on äijä menny pilalle jos pikkukehut sitä itsetuntoa pönkittää, melkoinen tisulälläri. Jatka vaan kehumista, niin pilaat äijäs vielä enemmän. - Ihminenkö?
Voi mikä sielua vailla oleva kone!
Eipä ole ihme ellei kukaan rakasta. - pekka68a
Miettii mitä HETA68 miettii?
Mitähän itse tykkäisit...
Eishän me kaikki samanlaisia,
jotkut tykkäis... - tosi on
Me ollaan niin erilaisia :) Minä tykkään kehua miestäni kun joku asia menee ok..olipa sitten remppa tai lastenhoito tai joku muu...mun mies kyllä tykkää kehuista ja päälle vielä pusu ..kaikki sujuu paljoon pareemmin! ja totta tuokin että kun makuukamarin puolella toimintaa..mies syö kädestäni..vink vink..
- 20 v yhdessä
Mä tykkään kehua miestäni vaikka ei olis mitään ihmeellistä tehnytkään. Ollu mun vieressä... Joskus on kiva vähän silittää ja kuiskailla. Miksi siihen pitäis olla joku syy?
- rinna.
Miksi pitäis kehua miestä jostain mitättömistä asioista??? Vakka on silloin kantensa valinnut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472