Mitkä hiton kengät kävisivät hyvin seuraavan mekon kanssa? Olen täysin tyylitajuton, ja vielä avuttomampi kenkien kanssa kun en osaa käyttää mitään naisellisina pidettyjä vaatekappaleita. Tämä on muuten ensimmäinen mekko jonka olen ikinä ostanut.. :D http://www.cybershop.fi/product/6660/mercy--bondage-mekko
Tää mekko mut mitkä kengät?! APUA!!
tyylitajuton88
2
502
Vastaukset
- btdt
maiharit vois sopii :) sitten myös ihan perus mustat korot, tai sitten jotkut iron fistit, niiltä löytyy paljon korkkareita jotka tommosten mekkojen kanssa sopii :)
- tyylitajuton88
Kiitti vinkistä. :) Jotain tuohon suuntaan mietiskelinkin..en siis olekaan ihan ulalla. :D Joybootsista löytyi ennen hienoa popoja, mutta nyt sekin on harmikseni suljettu. Brandoksen sivua tässä jo parisen tuntia selaillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462