Ei jumalauta kun tuli vitun huono olo koko loppupäiväksi, kun kävin lounaalla kyseisessä ravintolassa. Sellainen rasvainen ja ihrainen fiilis, sekä vielä nyt illalla röyhtäilyttää helvetisti ja testasin heidän ''maistuvaa uutuutta pannupizzaa'' joka oli sellaista pullamössöä, missä rasvaista juustoa pari senttiä päällä. HYI VITTU, sanon minä.
Rax
12
816
Vastaukset
- Rax Rinnekangas
Miksi menit? Pannupizzaa on niillä ollut jo vuosikymmeniä, joten ei mikään uutuus. Provopelle olet.
- Rax Rinnekangas
"Pannupizzaa on niillä ollut jo vuosikymmeniä"
Ja vaikka ei olisikaan, muilla on ollut, vaikkapa Pizza Hut. Kaikki varmaan tietävät, että pizzassa on rasvaa ja juustoa. No, nyt sitten tiedät, että pannupizzassa voi olla vielä enemmän.
- ....
vähän provo ja ilmiselvä asia. Frendit ain haluu käydä ja sen jälkee ain lepään pää niitte sylis ku meinaa laatta lentää (en edes syö paljoa). Voisin toki olla syömät mut tyhmä ku oon :D
- hyvää vai pahaa
Raxi on hyvä paikka käydä kerran tai pari vuodessa. Itse tykkään syödä välillä rasvaisesti, esim. raxin pepperonipizza on hyvää välillä..mutta jos useemmin käy niin alkais oksettaa kyllä. ja tiedän niitäkin jotka käy enemmän kuin kerran viikossa syömässä lounaan raxin pöperöistä.
ja ne kermaperunat..nams. - herkkules__
Raxin ruokaa ei voi kyl kehuu mut saa sitä syödä vatsan täyteen samalla rahalla. Ei tarvi laskee monta slaissii hakee. Kiva käydä syömäss raxiss kunnolla esim ennen baarikierrosta, jaksaa sit bailata pitempään kun on syöny hyvin.
Ensin kolme neljä tölkkii kaljaa pohjiks ja sitten Raxiin. Haetaan porukalla lautaset täyteen, maistellaan tai syödään ja kipataan loput roskiin. Sit haetaan lisää, uudestaa, uudestaa ja uudestaan. Katotaan kuka jaksaa syödä eli tuhota eniten! Rento porukka ja hyvä meno! Raxiss on kiva mässätä, ahmia ja viskoo safkaa roskiin pikku kaljoiss :D- Tiskin tällä puolen
Varmaan on, mutta ei kukaan järkevä toimistotyötä tekevä ihminen muutenkaan syö pizzaa lounaaksi, asfalttimiehet ja raksaäijät ovat asia erikseen...
- berlusconi
Tiskin tällä puolen kirjoitti:
Varmaan on, mutta ei kukaan järkevä toimistotyötä tekevä ihminen muutenkaan syö pizzaa lounaaksi, asfalttimiehet ja raksaäijät ovat asia erikseen...
on siellä pissis kokenut karmeita kun se on varmaan kättä vääntämällä pakotettu sinne raxiin ja vielä käsketty syömään pannupizza. missä näiden kakaroiden järki oikein seilaa. On kai se nyt ilmiselvää että jos syö itsensä ylitäyteen niin paha olo siitä seuraa. veikkaan että kyseessä taas joku kolmetoistavuotias piloille lellitty kaupunkilaiskakara.
- rghxsd
Kunnon raximeininki sulla herkkules. Tollee mekin tehään joskus.
- weåpoir
Mistäs lähtien raxi on ollut ravintola?
- jiojioj.
Pitääkö faxiin mennä syömään pelkkaa pitsaa. Sieltä saa myös hyvää salaattia ja muuta. Oma vikasi, jos mätät sitä pitsaa, kokista ja jäätelöä siellä. Muutakin on tarjolla kyllä.
- ihra________-
raxis on lihavien suosikki paikka ,kun saa syödä niin paljon kun haluaa!
- kanasalaatti
Oma vika jos syö liikaa ja sopimatonta että tulee paha olo.Kyllä noista ruokapaikoista luulis saavan muutakin kuin pitsaa esim.salaatteja,keittoja ja muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701