koiran kakkapussit

roskikseen

tarpeen joka pysähtys paikkaan, koiran ja ihmisten jätöksille.
jotka vääntävät paskan , joka paikkaan.

15

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmat.,.,.,.

on sulla ongelmat

• kurp,,,,,

Minun koira paskoo minne haluaa ja itte paskon houshuin , olenko paskahousu?

• kaikki erittää

Kyykkypaskaminen on aivan normaalia myös ihmisiltä. Kakka maatuu luontoon hyvin nopeasti ja tuuli vie pyhkimäpaperit, ne myös maatuvat nopeasti.

• Leukaväärä

Entäs noille kisuroille, pihat ja tiet täynnä poronpaskoja?

• Poronkakkapussit

Hyvä Leukaväärä, olen samaa mieltä kanssasi. Kaikille poromiehille poronkakkapussit mukaan!

• suoraleuka

Älkääny hulluja puhuko . Kyllähän se pihanurmiki pittää lannotetta saaha.
      Mitenkhän ne öljyt , akut , telkkarit ynm onko net hyvvää lannotetta , ainaki jokku on kokkeillu ko näkkyy tuolla mettässä ja tienposkessa olevan . En vain tiiä onko vai ei mutta sanokaa joku joka on kokkeillu.Joo mie vain en tiiä

• kyykkytryffeli

minäpä käväsin pikku hönöissä kyykyllä paskan naapurin tontilla, kyllä varmaan ihmettelee, että onko koirakki alkanu pyyhkiä persettänsä.

• 00220022

Vaivaako sulla pukamat ko oli niin veristä jälkeä että huh , toimitin tavaran postilaatikkoosi :)

• suay

jo on murhet,koiran paskat eihän täällä ole ennä koiria ole,ennen oli joka talossa koira ja parhaissa kolme, kyllä nyt jollaki noussu se kusi päähän.....

• korvan aukku

kyllä meillä on lapsellinen valvoja olen poistanut kirosanoja esim. kusipään ja paskahousun voi hellan lettas ko on rivoa kieltä.

• korvan aukku

meniskö pissapää läpi

• lasissamyrskyy
        korvan aukku kirjoitti:

meniskö pissapää läpi

Oikealla yläkulmassa on kirosanafiltteri. Ota se pois päältä ja painu vittuun!

• tyynilasi
        lasissamyrskyy kirjoitti:

Oikealla yläkulmassa on kirosanafiltteri. Ota se pois päältä ja painu vittuun!

Selvää ;) tulin just sieltä mutta mielelläni menen takasin,,

• vihtori lettunen

on siellä päin plöjöporoja joku saataapi luulla vaikka valkohäntä peuraksi

• miska kakkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe