hei camoon. miten voi tehdä yli 700 000 euron velan aikaiseksi ja on omaisuutta vain 200 000 euron ok talona, joka oli homepommi ja arvo on nyt 70 000 tai alle sen. Joillakin on leveet puheet ja levee elämä.
Tosi-tv juontajan "pikavippikierre"
5
405
Vastaukset
- löysätdaisarit.fi
Kenestä puhutaan? BB-Sauli, Silikoni-Henna vai joku muu?
- Pulieinari
HomeJannesta siiitä wannabe juontajasta
- Kokeile itse
1) ostettu omakotitalo korvaamaan hometalo
2) jouduttu palauttamaan ostajalle hometalon myynnistä saatu hinta
3) jouduttu maksamaan omat ja ostajan oikeudenkäyntikulut
Ynnää noista- homesweethomegohome
No ei tollasia kuluja ainakaan vipeillä makseta!
- ...
Ihan normaalitilanne silloin kun asuntokaupat menee *ituiks.
Ostetaan talo, otetaan velkaa, myydään talo, ostetaan uusi, otetaan lisää velkaa. Vanhan talon ostaja löytää merkittävän virheen, kauppa puretaan, jäljelle jää maksettavaksi molempien talojen velat. Koska kämppä on romuna sen arvo tipahtaa (lainojen arvo ei). Lisätään oikeudenkäyntikuluja ja muuta pikku rahareikää... = korvia myöten kusessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701