Jos haluatte luoda oman keskustelualueen vaivattomasti ja päättää ketkä sinne voivat liittyä, käykää tutustumassa:
http://www.bublaa.com/
Oman alueen luominen kestää kaksi (2) minuuttia. Tämän jälkeen te päätätte mitä siellä tapahtuu.
Oma keskustelualue
11
120
Vastaukset
Juku! Ihan kuin täällä.
Kiitos neuvosta,
Täällä se kestää sekunnin.
H.Tota, esimerkiksi:
Olen korpivaelluksella, saappaaseni menee vettä.
Mutta se on minulle oikein.
Meneekö teidänkin mielenne joskus mustaksi?
H.- PSV
hunksz kirjoitti:
Tota, esimerkiksi:
Olen korpivaelluksella, saappaaseni menee vettä.
Mutta se on minulle oikein.
Meneekö teidänkin mielenne joskus mustaksi?
H.Et tainnut ihan ymmärtää.
- turhaa meuhata
Et tainnut ymmärtää, jos tälläisen ns. oman sivun perustaa voi myös itse poistaa tälläiset ei mukavasti kirjoittajat, luehan tarkemmin - jos osaat!
Ja poistoa pyydän aina mikäli keskustelu menee vanhojen ukkeleiden naimajuttuihin, sillä ne ei ole palstalle kuuluvia, kuvitelmia nuornaolosta.
Menkööt tuonne seksisivuille, tänne ei kaivata. Ylöspito vie ellei sevu välitä! - annaannaanna
turhaa meuhata kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää, jos tälläisen ns. oman sivun perustaa voi myös itse poistaa tälläiset ei mukavasti kirjoittajat, luehan tarkemmin - jos osaat!
Ja poistoa pyydän aina mikäli keskustelu menee vanhojen ukkeleiden naimajuttuihin, sillä ne ei ole palstalle kuuluvia, kuvitelmia nuornaolosta.
Menkööt tuonne seksisivuille, tänne ei kaivata. Ylöspito vie ellei sevu välitä!Ja tällaisista siveydensipuleista kaikki täällä tykkää. Vai?
Älä siis puhu monikossa, koska puhut vain omasta puolestasi. - munanuna
annaannaanna kirjoitti:
Ja tällaisista siveydensipuleista kaikki täällä tykkää. Vai?
Älä siis puhu monikossa, koska puhut vain omasta puolestasi.Hallojaa, koskaan ei kaikki tykkaa kaikista, etkö ennen ole sitäkään älynnyt.
Ei ole tarkoituskaan, jos ymmärrät.
- yx-meistä
Ei kiinosta "eritäytyvät " pulisijat, suomessa on "sisäänlämpiävää" sorttia aivan liikaa, meikä tahtoo olla siellä missä kaikki muutkin ovat !
- järjellä.
Lukutaito ja ymmärtäminen on hyvin monella hukassa tämä palsta on 60 ja aiheet ovat vapaat.
- lejanna
Mitä iloa siitä olisi, jos kaikki siellä olisi ennaltamäärättyä, vain miun maun mukkaista?
Täällähän on vallan iiihanaa, kun ei koskaan tiedä, mitä saa lukea.
Täällä oppii jopa, ainakin minä, itsehillintää.
. - bibimbap
Jos sellaisen laittaisi, niin kuka sinne tulisi.
Yksikseen siellä horisisi?- monia on, kysele
Onhan joku Seniori Netti. johon täältäkin on useita siirtynyt juurikin ilkeämielisyyden takia. Käyn aina välillä lukasemassa, mutta siellähän ollaan yhtä suurta perhettä. Matti ei tykkää eriävistä kirjoittajista ja viksaa palstansa aurinkoiseksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 60720
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </341523