Asun kaksi vuotta vanhassa omakotitalossa maaseudulla. Nyt kuluvalla viikolla tämän kesän ensimmäsiten helteiden jälkeen olen löytänyt muutamana päivänä elävän toukan hellani päältä. Pienen tukimuksen jälkeen huomasin, että ne tulevat liesituulettimesta. Olen katsonut läpi kaapit, jalkalistat sun muut, mutta en löytänyt kun hellan takaa yhden toukan myös. Oman määritelmäni mukaan kyseessä on ihrakuoriaisen toukka, joka kuulemma tykkää raadoista (esim. hiiret) ja asuu myös linnunpesissä. Ullakolta olen saanut pyydyksiin muutaman hiiren ja heittänyt raadot pois, lisäksi huomasimme juuri pari viikkoa sitten västäräkin tehneen pesän hajonneen tiilen alle melkein räystäälle. Tämä pesä on myös hävitetty..
Onko kellään mitään vastaavia kokemuksia? Miten noista pääsee eroon?? Jonkun ohjeen mukaan juuri moi pesät ja raadot täytyy poistaa ja sillä ne häviää, mutta kun niitä ei meillä pitäisi olla..
Liesituulettimen kautta sisälle pyrkivät ihrakuoriaisen toukat!
Ötökät
1
798
Vastaukset
- aids tappaa talossa
suhauta raidia tuulettimeen...eivat varmana tykkaa hajusta,voi menna vaikka taju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492