Tästä on jo paljon aikaan.Tutustuin kiinnostavaan, ihanaan mieheen, ja jo melko alussa tuli selväksi, että hän on varattu ja perheellinenkin. Kuitenkin ystävyytemme syventyi ja meillä alkoi kiihkeä suhde. (mies ole matkatöissä pois kotipaikkakunnaltaan).
Hän sai minut tuntemaan itseni halutuksi ja kauniiksi, tapasimme päivittäin ja nautimme toisistamme. Jossain vaiheessa hän vihjaili siitäkin, että haluaisi olla vain minun.
Jonkinajan kuluttua minua kuitenkin rupesi jotenkin syyllisyys painamaan ja ahdistamaan ja "ilmoittauduin" vaimolle ja suhde loppui ikävästi ja rumasti.
Sydämestäni toivoin, etten pilannut heidän perhe-elämäänsä lopullisesti, ja tärkeä kysymys: olenko minä yksin tässä se syyllinen jos näin on käynyt. Uskon kuitenkin että loppujenlopuksi taisin vain olla hetken viihdykettä eikä suhteemme vaikuttanut syvällisesti miehen tunteisiin ja toivon sydämestäni,että heillä kaikki hyvin tämän vaiheen jälkeen.
Senverran ajatuksia herättävä kokemus minulle, etten samanlaisiin halua enää joutua. Tunteet ja sydän vain ovat ihmeellinen juttu!
olin toinen nainen
24
467
Vastaukset
- Bimboilua
Joka ryhtyy tuohon aikuisten leikkiin, ei mene "ilmoittautumaan" petetylle puolisolle.
Uskomatonta lapsellista naiiviutta. Ota edes opiksi, toivottavasti käyt läpi osuutesi. Ulkopuoliset ei sotke liittoja, anna puolisoiten tehdä se itse. - kiowk
Todella lapsellista pilata kaikkien elämä teidän himojen takia olisit vaan antanut olla ja unohtaa pettäjä miehen..
- Kamala ihminen
olet, todella hirveä.
- Heh !
Ja rumalla tempullasi luulit saavasi miehen itelles ! Mutta kuinkas kävikään.
Se on kato niin et paha saa aina palkkansa !- sitä sattuu
ettekö osaa lukea, hän ilmoitti asian miehelle koska tuli katumapäälle ja lopetti suhteen olisi vaimon käppänä onnellinen kun saa irstaan ukkonsa sukat vielä pestäväksi seuraav. 50 vuodeksi.
- Voi juma et
oot ihana nainen, ensin paneskelet perheen isän kans ja sit lopuks meet kotiovelle kertoon tän kaiken kun niin alko syyllisyys painaan !
Ei jumalauta sentään millasiä kanoja sitä maa päällään kantaa.
Päänsilitystäkö toivoit vaimolta vai mitä ?
On ne niin ihmeellinen juttu - tollako sä kaiken kuittasit ???- who's that bimbo
Niinpä, ja se voi olla kostokin, että menee kertoon kaiken kotiovelle. Miehelle, tai jopa sille naiselle.
- Salainen on
varatulle vain "sika"!
- Salainen on
sika ja varattu "Iso Paskasika" !
- ..hän vihjaili...
...haluaisi olla vain sinun...
Tekit aivain oikein ! Se oli todella susivalehtelija !
- No provohan tuo on..
ihan selvästi.
Sitä paitsi, mitä tarkoittaa matkatöissä? Varmaan oikeampi termi olisi toissijainen työskentelypaikka. (Tai keikkatyö jos olisi kyse lyhyestä työskentelyajasta jossain toisella paikkakunnalla.)- LOL :-D
Sama nimimerkki kyselee rakkauspalstalla, saako mies painaa 130 kg
- edellinen..
LOL :-D kirjoitti:
Sama nimimerkki kyselee rakkauspalstalla, saako mies painaa 130 kg
Niinpä.. ;D
- et sä ole
minnaleena ? ...... olet Paskiainen täti !!!
- Blondityperys
Sinkku akka joka luulee saavansa miehen kuin miehen.
- mies on syyllinen
mut niinhän se sai ja vielä luopui syyllisyydestä joten mitä haukut
- toivottavasti
saat itse olla joskus petetyn vaimon osana, vain silloin se oikein sullekkin kolahtaa mitä oletkaan mennyt tekemään! Aina, kun parisuhteessaa on lapsia, pitäisi ulkopuolisen kunnioittaa tätä suhdetta niin paljon, ettei mene sotkemaan mitään perhekuvioita, sen verran kuuluisi ihmiselä olla oman arvon tuntoa, kunnioitusta muita kohtaan ja etenkin suojeluhalua lasten perhettä kohtaan! Halveksin kaltaistasi julmaa ihmistä.
- alussa tuli
selväksi, että hän on varattu ja ..on..
NOh !..mites mä oma pillulle seelitäisin...ooh ! - vitun paska
Sä olet MARJO IHANA!!!!!!!!!!!!
- tahtoo pillua
HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH
MARJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- koska
Tampere kutsuu taas :)
- Mitä vielä
Hei sisko sisko sisko sä olet kyllä minun makuuni.
- minnaleena2
Niin. Tiesin tämän viestin herättävän keskustelua ja lähinnä siitä, että toinen nainen on aina se syyllinen ja "pahis". Pitää kuitenkin tässä tilanteessa ottaa huomioon, että miehen varattu olotila tuli ilmi vasta jonkin ajan kuluttua tapaamisestamme ja hän itse hehkutti meidän juttuamme ja halusi tavata. Minä lähinnä yritin saada häntä ymmärtämään tilannettaan. Koko ajan olin tietoinen hänen faktoistaan, hän lähinnä yritti unohtaa ne. Ja kuten viestini lopussa laitoin: milloinkaan en enää halua joutua vastaavanlaiseen tilanteeseen.
- Elämässä sattuu
Älä noista välitä. Suurin osa kirjoituksista on yhdeltä ja samalta henkilöltä. Ei ole vaikeaa huomata. Eli ei ole mitään keskustelua tuollainen huutelu.
Jokainen käsittelee asioita omalla tavallaan. Jokainen tilanne on erilainen. Mielestäni sinä olit rohkea, kun ilmoitit vaimolle. Minä en olisi uskaltanut, vaikka olisinkin hänen kanssaan halunnut totuuden kaikesta selvittää. Mies ilmeisesti valehteli joka suuntaan, minullekin että on eronnut.
Minunkin tilanteeni oli todella raskas. On vieläkin, ei sellaisesta hyväksikäytöstä, valhetelusta ja pettämisestä hetkessä selviä.
Minä haluaisin tietää, jos rakkaani onkin jotain muuta mitä esittää. Hän ei silloin ansaitse rakkauttani. En ymmärrä, miksi tuota (noita) edellisiä kirjoittajia pelottaa totuus aivan vihaan saakka. Ehkä meillä jokaisella on oma tapamme selvitä kolauksista. Joku laittaa päänsä puskaan ja toinen selvittää asiat pohjamutia myöten. Peittely ei näytä olevan hyvä keino, niin paljon katkeruutta ja pahaa tässäkin ketjussa esintyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408