Miten julmaa on kuunella sivullisen kun työnantaja kohtelee työntekiöitä selkäänpuukottajana, ja vieläpä asiakkaitakin pilkataan oli pyylevä tai hoikka, Finn Bodyn aikana työntekiöitä kohdeltiin tasavertasena, onko Lady Linellä noussut jotenkin kusi päähän.
Minä en mene enään tähän firmaan kuntoileen, monet on kertoneet kuinka ylimielinen pitäjä on.
Kyllä se pitäjän omaan nilkkaan naksahtaa vielä.
SPORTS CLUB
57
2741
Vastaukset
- roiifk
Olen kokenut samaa asiakkaana, ja siihen loppu siinä firmassa käynti.
- ????
Jos ennen oli niin hyvin miksi meni firma nurin????????
- ih
Mulla taas niinpäin,et finnbodyn aikana asiakasppalvelu huonoa.
- yhyyyhyyyy
Hyvin näyttää homma toimivan! Jumpat on täynnä ja ohjaajat on huippuja. Tilathan on yhdet Suomen parhaimmista, ja nyt vielä toimiva systeemi. Sieltä löytyy kaikki mitä tarvitsee! Lähes sama porukkahan siellä näyttää olevan töissä ku FB aikana, niin ei kait palvelu niin hirveästi voi muuttua...?
- niin se loppu
ja Finbodyn palveluhan oli....?
- ksc..
Taitaa olla viestin avaaja katellinen! Homma toimii tosi hyvin eikä todellakaan ketään ole arvosteltu. Työntekijät on päin vastoin nykyään hyvällä tuulella kun talossa on ihmisiä, Kivaa kun matiaskin on taas kuvioissa!
- rautaa....
ksc.. kirjoitti:
Taitaa olla viestin avaaja katellinen! Homma toimii tosi hyvin eikä todellakaan ketään ole arvosteltu. Työntekijät on päin vastoin nykyään hyvällä tuulella kun talossa on ihmisiä, Kivaa kun matiaskin on taas kuvioissa!
Ennen palvelusta ei voinut puhua, nyt näyttää olevan tosi hyvä meininki. Toivottavasti menee hyvin että saamme jatkaa treenaamista näissä tiloissa!
- Iloinen jumppari! :)
Suomen hienoin kuntokeskus!! Olen kiertänyt monessa eri paikassa ja kaupungissa useita eri saleja ja voin suureen ääneen sanoa että kyllä Kokkolan sportsclub on ehdottomasti paras!! Ei voi edes muihin saleihin verrata. Hyvää tarjontaa, palvelu mitä parhainta, aina iloisia ihmisiä vastassa ja aina auttavat tarpeessa. En todellakaan ymmärrä kuka voi edes kirjoittaa mitään huonoa koko paikasta. Asiat ovat meneet vain parempaan suuntaan kun omistajavaihdos tuli. Nyt on jumppia (jotka vetävät porukkaa) ja ihania ohjaajia..kiitos Pia ja Matias että tulitte takaisin. Ja iso kiitos itse omistajalle Annelle, mahtavaa että jatkat tätä suurta ja mahtavaa salia..olisin ollut todella surullinen jos koko sali olisi suljettu. Nyt on hyvä käydä treenaamassa ja rentoutumassa.
- Paras!
Kaikkihan tänne nyt jotain sontaa jaksaa vähän väliä kirjoittaa!(viitaten viestiketjun kirjoittajaa ent.asiakas) Ei ole mitään huonoa sanottavaa omistajanvaihdoksesta. Parempaan sunntaan mennään koko ajan. Uudistuksia tulee ja on tullut. Huippu sali enkä koskaan tule vaihtamaan paikkaa!!
- !!!
Kuulostaa kateellisen puheelta! Aivan turhaa jupinaa.
- !!!
Edellinen viesti on tarkoitettu nimimerkille: entinen asiakas!!
- jeboussjebouss
Kyllä nyt homma toimii!
- jepjepjepjepo
Vähän mutta asiaa.
- jestappajepulis
Minkä hintainen paikka tää Sports Club on? En kertaakaan ole käyny Finnbodylla tai Lady Linessa. Joskus muutama vuosi takaperin kävin actilifessa ja silloin oli kuukausi maksu jotain 53-55 e. Actilifeen en halua uudestaan niin ajattelin sit jos kokeilis jotain toista paikkaa. Ja onko mukava paikka ku on päässy tota ylipainoa kertymään takasi siitä actilife ajasta ettei tarvis kuunnella mitään supatuksia yms.
- -rokkityttö
Jos haluut paikkaan missä ei tarvi kuunnella supatuksia niin Sports Club ei oo niitä ekoja paikkoja mihin kannattaa mennä.Jos haluut rennon ja mukavan paikan treenata hyvillä&ammattitaitoisilla ohjaajilla ja ilmapiirillä varustettuna kannattaa tutustua kuntokeskus rokkiin.Rokissa käy porukkaa bodareista 60 ikäihmisiin.Aina on mukava mennä treenaamaan eikä kukaan katso nenän vartta pitkin. Kuukausimaksu vaivaiset 40e johon sisältyy kaikki palvelut harjoitusohjelma. Ehdottomasti tutustumisen arvoinen paikka!
- rentoamenoakans
Ylipainoisena Sportsclubilla ja sitä ennen FB:llä ja eipä ole supatuksia tarvinnut kuunnella. Päinvastoin, kilot on karissu ja oikein mukavaa ollut!
- demari 63
miksi ihmeessä täällä porata tuollaista,eikö voi äänestää omilla jaloilla ja mennä semmoiseen kuntoklubiin jossa ei tarvi kärsiä edellä mainituista jutuista.Se on kapitalismin tuoma etu,että voi valita palvelunsa sieltä mistä miellyttää
- soccker
Alkuperäisen viestin laittaja tais olla se henkilö, joka sai loparit sieltä. Se, joka istui ja oli koko ajan face-bookissa. Ihmetteli varmaan, kun se ei enää ollutkaan sopivaa tiskillä nukkua.
- Suuuper!!!
Tässä Talossa toimii kaikki LOISATAVASTI!!!!! Talo rupeaa täyttymään päivä päivältä! Kiitos mahtavalle henkilökunnalle!
- Hölökytikölökyti
Kuntoklubi on turhake. Kävelkää ja juoskaa luonnossa se ei maksa mitään.
- Elwis69
Ihan hyvä mesta. Ainoa miinus on se kun pitää kävellä aina infotiskin ohi ja moikkailla :b
Ps. katso youtube- Ihmebantu moikkaaminen - Faktat haltuun
Aerobinen treeni luonnossa hölköttellen onkin täysin sama asia kuin lihaskunto treeni kuntosalilla?!??!?
- zumbalover
Jonnan zumba on aivan mahtavaa!!! myös kaikkien muidenkin ohjaajien tunnit on loistavia. Jonnalle lisää tunteja!!
- Rauta Repa
Ihan hanurista nuo sport clubit, rokit ym.. hienostelupaikat..
Kyllähän urheilutalon sali on se kaikista paras ja vieläpä edullisin.. siellä hiki ja paska haisee, mutta sehän tarkoittaa vain sitä että siellä porukka kolisuttaa rautoja tosissaan että niitä tuloksia kans tulee.. - Urheiluhullu1234
Itsekkin olen pitänyt kovasti Jonnan zumbasta, mahtavaa saada nuorta energiaa! Lisää tunteja tytölle! Myös Eevan body&step tunti on mahtavan energinen!
- muutos oli tarpeen
Varmaan omistaja vaihtui, koska Finnbody ei kannattanut. En nähnyt koskaan yhtä täynnä Finnbodyn saleja kuin ne on nyt olleet Sports Clubissa. Finnbodyn henkilökunta tippui koko ajan loppua kohti. Vain Sini jäi-hyvä niin. Uusista Eeva on tosi taitava ohjaaja. Käykää kokeilemassa hänenkin jumppiaan. Anne (nykyinen omistaja) oli jo 10 v. sitten LadyLinella sellainen, että jos sulta jotakin puuttui, sai esim. pyyhkeen lainaan. On hän pessyt hikisen pyyhkeenikin, kun se oli pukuhuoneeseen jäänyt. Terve vaihdos tämä uusi omistaja! Olen ylipainoinen, keski-ikäinen, enkä ole huomannut mitään syrjintää. Nyt kun lapset on kasvaneet olen aloittanut jumppauksen uudelleen.
- reeniäreeniä
Huikee paikka!
- Lady Line!!
Missä tämä paikka on? Chydeniassa?
- nou thanks
Aika mellevät hinnat, joopajoo. Semmonen ns. hienoperseiden paikka, jotka on lähinnä varmaan jotain "muotibodareita ja jumppareita".
Ite kannatan yhtä Anttilan alakerrasta löytyvää. On ainaki varaa käydä ja huiput vetäjät ryhmäliikunnassa.- Mistä lähin...
Voi hel#etti. Mistä lähin Kokkolassa on oltu hienoperseiden paikkoja ja läskien paikkoja?
- ---------
Ompahan paikoissakin eroa, tottakai anttila on halvempi
- laatumaksaa
Halvalla ei hyvää saa
- Ethän maksa turhasta
Ja joskus vaan käy niin, ettänedullisesti saa parasta..
- Eikös Finnbody
Ethän maksa turhasta kirjoitti:
Ja joskus vaan käy niin, ettänedullisesti saa parasta..
mennyt konkkaan vähän laajemmalla mittakaavalla? Sijainti tuossa ainakin on hyvä ja kyllähän tommosissa paikoissa tarvii hyvä henkilökunta olla kun rahaakin joutuu maksaan. Aika perseestähän se olis vittuilusta maksaa, sitä kun saa ilmaiseksikin ja pikemminkin tulee kiloja kuin lähtee...
- Kesä83
Mun käymiset Sports Clubilla loppu viimeistään nyt kun hintoja nostettiin yhä jo valmiiksi suolasten hintojen lisäksi. Kuukausikorttikin maksaa jo 90 euroa!
- Noska niitä on
nostettu?
- Noska niitä on
nostettu?
- Noska niitä on
nostettu?
- ei kiitos
Tässä tapauksessa ainaki on niin, että HALVALLA SAA HYVÄÄ.
Käykää vaikka kokeilemassa, ite en nää mitään syytä miks pitäs käydä kalliilla Sports Clubilla kun kaikki mitä tarvii löytyy Rokista.
Työttömän tuloilla ei makseta mitään hemmetin 90 eken kuukausikortteja.- mamuli
Hyvästä kannattaa maksaa, siihen kuuluu niin paljon muutakin samaan rahaan, esim. muksula. Muuten ei olis mahdollista käydä.
- liian kallis.
Ja joku muksulako tekee sports clubista hyvän? No jos on varaa maksaa ni mikäs siinä. Itellä ei oo, ja kun ei kerkee salilla käymään ku hyvä jos 2 kertaa viikossa, niin aika kalliiks tulis, jos maksaisit kuussa 90 euroa siitä että käyt salilla sinä aikana noin 8 kertaa. 90/8=11,25€/kerta, Rokissa kuukausikortin saa hintaan 39,90€, ja siihen sisältyy kaikki mitä tarvin, eli kuntosalin ja ryhmäliikunnan rajaton käyttö, infrapunasauna jne. Tyytyväinen olen.
- hyvästäkannattaamaks
Miksi kuukausikortti? Kannattaa liittyä jäseneksi niin opiskelijana maksaa 55e/kk. Työssäkäyvä taisi olla 59e? Hierontatuolit, infrapunasauna, ilmaisia keilausvuoroja, muksula, monipuoliset jumpat jne.
- Rokissa edelleen.
Miksi liittyä jäseneksi, kun en käy muuta kuin kuntosalilla ja body pumpissa? Muuhun ei ole tarvetta eikä kiinnostusta. Ja se infrapunasauna kuuluu tuohonkin hintaan.
Eli ei kannata liittyä, maksan ennemmin sen 39,90€ kuussa, mikä ei velvoita mihinkään pysyviin sopimuksiin tai sitoumuksiin ja voi irtisanoa koska haluaa.
Monipuoliset jumpat on rokissakin, eli en edelleenkään koe tarvetta mihinkään sportsclubin jäsenyyteen.
Ja siellä aion jatkossakin käydä. Olen enemmän kuin tyytyväinen valintaan jonka olen tehnyt jo pari vuotta sitten.
Ei tarvi mitään kommervenkkejä tai ihme kylkiäisiä kuten hierontaa tai keilauksia, kun saa just sen mitä haluaa ja halvalla.
- Myös entinen
asiakas. Minä jouduin jättämään Sport Club:n, koska en pystynyt hengittämään kunnolla heidän salissaan. Huonetilassa on liikaa hiukkaisa yms. Vaikuttaa, että säästävät siivouksessa? Vaihdoimme salia ja ongelmat poistuivat. Kiitos nykyiselle kuntosalille. Nyt henki kulkee.
- Myös entinen
asiakas. Minä jouduin jättämään Sport Club:n, koska en pystynyt hengittämään kunnolla heidän salissaan. Huonetilassa on liikaa hiukkaisa yms. Vaikuttaa, että säästävät siivouksessa? Vaihdoimme salia ja ongelmat poistuivat. Kiitos nykyiselle kuntosalille. Nyt henki kulkee.
- mamuli
Aivan!!! Oletkohan kilpailevalta kuntosalilta vai tämän ketjun aloittaja, joka sai potkut, kun ei hommat kiinnostanut!! Näkyy läpi. Kaikki asiakkaat just toista mieltä. Ihailevat, kun on kerrankin paikat siistinä!
- Mitäs Rokkilainen
mamuli kirjoitti:
Aivan!!! Oletkohan kilpailevalta kuntosalilta vai tämän ketjun aloittaja, joka sai potkut, kun ei hommat kiinnostanut!! Näkyy läpi. Kaikki asiakkaat just toista mieltä. Ihailevat, kun on kerrankin paikat siistinä!
jos joku tarvii sitä muksulaa?? Kait se on luvallista myös käydä keilaamassa jos sen saa kylkiäisenä tai jos sattuu olemaan joku kaveri joka suostuu julkisella paikalla liikkumaan samassa seurassa? Kommervenkkejä? Hierontako turhaa? Onneks olkoon jos kroppa on vielä siinä kunnossa. Pitäiskö kenties liisata tenavat ja jättäytyä työttömäksi että vois valita ainoan oikean tavan hikoilla sisätiloissa? Ei millään pahalla.
- voivoi.
Mitäs Rokkilainen kirjoitti:
jos joku tarvii sitä muksulaa?? Kait se on luvallista myös käydä keilaamassa jos sen saa kylkiäisenä tai jos sattuu olemaan joku kaveri joka suostuu julkisella paikalla liikkumaan samassa seurassa? Kommervenkkejä? Hierontako turhaa? Onneks olkoon jos kroppa on vielä siinä kunnossa. Pitäiskö kenties liisata tenavat ja jättäytyä työttömäksi että vois valita ainoan oikean tavan hikoilla sisätiloissa? Ei millään pahalla.
En tajunnu kirjoitustas. Ne kellä lapsia on ja kulkee rokissa, on kyllä aina saaneet lapset hoitoon esim. isälle tai jollekin muulle, lapsellisia käy aika paljon ja aina ovat päässeet paikalle.
Saahan sitä hierontaa jos haluaa, kokkola on täynnä hierontapaikkoja ja itellä on halpa hieroja jolla käyn.
Pitäskö kenties maksaa 90 euroa kuussa vaan siks ku sun mielestä joku rokki on ihan kökkö? Sori vaan mutta mulla on rahoille parempaa käyttöä, ja niin luulis sullakin olevan jos on kerran lapsia.
Ite harrastan salia ihan sen salin vuoks, en siks että sielä nyt on kaikkea "muutakin mukavaa" jostain hiton muksulasta lähtien. Halvemmalla saan sen mitä tarvin ja thats it. - ostakeuhkot
HÖPÖ HÖPÖ
- voivoieieiei
voivoi. kirjoitti:
En tajunnu kirjoitustas. Ne kellä lapsia on ja kulkee rokissa, on kyllä aina saaneet lapset hoitoon esim. isälle tai jollekin muulle, lapsellisia käy aika paljon ja aina ovat päässeet paikalle.
Saahan sitä hierontaa jos haluaa, kokkola on täynnä hierontapaikkoja ja itellä on halpa hieroja jolla käyn.
Pitäskö kenties maksaa 90 euroa kuussa vaan siks ku sun mielestä joku rokki on ihan kökkö? Sori vaan mutta mulla on rahoille parempaa käyttöä, ja niin luulis sullakin olevan jos on kerran lapsia.
Ite harrastan salia ihan sen salin vuoks, en siks että sielä nyt on kaikkea "muutakin mukavaa" jostain hiton muksulasta lähtien. Halvemmalla saan sen mitä tarvin ja thats it.ei mulla kyllä 90 euroa maksa edelleenkään! puolet siitä!
- en tajua.
En tajua miks pitää mennä kuntosalille juoksemaan juoksumatolle, ku pihalla on paljon kivempi lenkkeillä ja juosta.
Mitä ideaa juosta jossain tunkkasessa sisätilassa neljän seinän sisällä ku pihalla on kesä kukkeimmillaan ja mahtavat lenkkikelit. Ja siinä saa samalla raikasta ilmaa, energiaa ja auringonpaistetta. - faktaakiitos
Kuntosalillahan pelkästää juostaan ja tehdään aerobisia harjoituksia.
- Roskakommentteja
Olipa pelle saitti vuoteen kukaan ei antanu plussaa no nollaa sitten.
- työmies....
Ettekö te tee töitä kun on aikaa juosta jumppasaleilla??
Vissiin rikkaitten isien ja äisköjen pennut huutelee täällä.
TEHKÄÄ SAATANAN LAISKAT TÖITÄ, ETTEI TARVI VALITTAA JOUTENOLOSTA!!!- Työmies = kunnonmies
Ja juokaa työviikon jälkeen pullo Suomi-viinaa ja menkää popedan konserttiin! Niinkuin kaikki OIKEAT MIEHET tekee!
- polkeepolkeejaksaa
KIITOS mahtavasta maraton spinnusta!
- Avaa huippusaitti
Tuolta löydät V-2012 kuumimmat bodaus juorut ;))
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10723333
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017693Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455461HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042960Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432615- 1722445
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t81949- 241924
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121772Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411732Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111648