kun kävin esim. Pirrejuupaksen, HUNKZ:n ja yhden muun galleriassa, niin heidän galleriansa etusivulla oli mun omat tekstini joita olin kirjoittanut vieraskirjoihin. Kaikkien kohdalla kun kokeilin, ei ollut samoin. Siis kai nyt jokaisen omalla galleriasivulla on hänen omansa eikä minun. Tosi kummallista. Mistähän mahtoi johtua? Onko kukaan muu huomannut samanlaista ilmiötä?
Olipas outo ilmiö galleriassa
7
110
Vastaukset
- meeriamanda
Ei, omani oli ihan okei! Tää kuulemma menee puurot ja vellir sekaisin tämän tästä, jotkut harjoittelijat pitävät foorumia pystyssä.
Lukea voi palautteista, ei ollut minun tietoani :))
Pistä hetkeksi asetuksesi suljetuksi, jospa auttaisi. Hyvää viikonvaihdetta kaikesta huolimata :)) - " mustat sukat"
Siellä se seisoo bemu meerin asunnon edessä. Polkupyörästä tunnistin, vanha monarkki,jossa rungossa tunniste m.a.
Sitten leikitään niin tietämätöntä ja viatonta.
http://www.youtube.com/watch?v=0y8nAX9U0Rk&feature=related
kädet vapisee,enkä osaa jäsennellä tekstiäkään.Toivottavasti sinä(toinen petetyistä) saat jotain selvää,missä mennää.- meeriamanda
Voi taivahan takojat....pssst...mitä sä nyt alat juoruileen? :)) Ei, älkää siskot uskoko, en ole nähnytkään bemumiestä,...en..?
"mustat sukat" tarttee uudet ogulaarit, ihankin selevästi! :D
Mokomakin....Ancelihan ei kuulemastaan tykkää, on..on fillareita nyt muillakin, ja ei vaamana oo m.a. soot sokee. K.leski viä vähempi ilostuu....jo sää myrkyn keitit!
"ihan hyvä, tietäävätpä pitää varansa" , olkoon vaan sormet solmussa seläntakana :))
Tein tuossa pienen kokeen ja nyt näyt minunkin galleriassani vaikka et kuulu ystävälistaani. Riitti kun pistin sinut suosikkeihin.
- pthyi stana
Naine ketä on pelkkii tissinkuvii galleriassa ei tarttekka muuta tieto
- dipandaa
Makuuasennossa otetut valokuvat tisseistä menettelee, kuten valokuvat jotka on oteetu naamavärkistä edestä yläviistosta.
- ei kuulu muille
Mitä hel****n väliä ja miksi täällä kyselet, tämä on keskustelupalsta eikä mikään galleria-ongelmien käsittelypaikka.
Ota yhteyttä ylläpitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502