Onko kukaan tilannut MBT-keinukenkiä näiltä sivustoilta jotka myyvät ko. tuotteita huomattavasti huokeampaan hintaan entä suomalaiset kanssasisarensa? Itse olen käynyt sovittamassa kenkiä paikallisessa MBT:ta myyvässä liikkeessä, mutta 230€ on tuntuu opiskelijalle aika suurelta ensi-investoinnilta. Kengän sopivuus itselle kun paljastuu vasta käytössä.
Eri foorumeilla kyllä on keskusteluja joissa toitotetaan että "maasta X saa niin ja niin halvalla tilattua", mutta kukaan ei ole rohjennut laittaa käyttämänsä nettikaupan osoitetta tyrkylle.
Sivujahan netistä tulee vastaan pilvin pimein kun googleen lyö hakusanaksi MBT shoes. Suurin osa osumista kun vaan vaikuttaa aika hämäräperäisiltä, enkä todellakaan ole luottokortin numeroa laittamassa sivustolle jossa selvästi ei näy yrityksen kotipaikkaa ja kunnollisia yhteystietoja (gmailin/hotmailin sähköpostiosoite tai pelkkä yhteydenottolomake ei ole tällainen).
Eli olisin kiitollinen jos joku osaisi vinkata luotettavan sivuston suuntaan josta himoitsemani kengät voisin tilata.
MBT-kengät netistä
miss_medicate
0
768
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721892Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971643- 1411151
- 59668
- 198642
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6626Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako185535- 46488
- 48453
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337442