Mikä auto Volvo S80:sen seuraajaksi???

Uusi auto

Eli nykyinen autoni on S80 T6:nen vuosimallia 1999. Autolla on ajettu 310tkm ja ikääkin siis jo on. Olen alkanut miettiä seuraajaa autolleni. Olen pitänyt autosta kovasti mukava ajella ja tehoakin on oikeastaan liikaakin. Ajattelin jatkaa volvoilua, joten ehdotukset ovat tervetulleita. Kriteerejä olisi:

- Ei mikään tientukko (ei tosin tarvi olla yhtä tehokas kuin nykyinen)
- Tilaa kahdelle aikuiselle ( eli ei tarvi olla jättikokoinen niinkuin nykyinen joskaan ei nyt sentään mikään C30:nenkään)
- Hyvä varustelu ( vakkari ja automaatti-ilmastointi ehdottomat)
- Automaatti
- Ajan suht vähän joten ei dieseliä
- hinta max 10000 euroa.
- Hyvät tilat kuskille (lihava kun olen)
- Hiljaisuus plussaa

Näillä pitäisi uusi auto saada joten ehdotuksia vain tulemaan.

4

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • automyyjänne

Sulle runkkarille sopis polkupyörä parhaiten. Ei tule päästöjä mitä nyt pierua isosta perseestäs.

• Uusi auto

Kiitoksia kehittävästä viestistäsi. Toivottavasti et ole autonmyyntialalla... Tai millään muullakaan alalla...

• anna mennä vaan

jos autosi on hyvässä kunnossa niin tuolla rahalla et välttämättä saa yhtään parempaa autoa.

• Uusi auto

Kyllä se on kunnossa. Kaikki toimii, ruostetta ei ole öljyä tai mitään muitakaan nesteitä ei kulu, Kieltämättä olen miettinyt itsekin, ettei vaihto ole välttämättä tarpeen, mutta kun ihminen on niin helposti kyllästyvä ja aina sitä haluaisi jotain vaihtelua myös autorintamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe