Eli nykyinen autoni on S80 T6:nen vuosimallia 1999. Autolla on ajettu 310tkm ja ikääkin siis jo on. Olen alkanut miettiä seuraajaa autolleni. Olen pitänyt autosta kovasti mukava ajella ja tehoakin on oikeastaan liikaakin. Ajattelin jatkaa volvoilua, joten ehdotukset ovat tervetulleita. Kriteerejä olisi:
- Ei mikään tientukko (ei tosin tarvi olla yhtä tehokas kuin nykyinen)
- Tilaa kahdelle aikuiselle ( eli ei tarvi olla jättikokoinen niinkuin nykyinen joskaan ei nyt sentään mikään C30:nenkään)
- Hyvä varustelu ( vakkari ja automaatti-ilmastointi ehdottomat)
- Automaatti
- Ajan suht vähän joten ei dieseliä
- hinta max 10000 euroa.
- Hyvät tilat kuskille (lihava kun olen)
- Hiljaisuus plussaa
Näillä pitäisi uusi auto saada joten ehdotuksia vain tulemaan.
Mikä auto Volvo S80:sen seuraajaksi???
4
136
Vastaukset
- automyyjänne
Sulle runkkarille sopis polkupyörä parhaiten. Ei tule päästöjä mitä nyt pierua isosta perseestäs.
- Uusi auto
Kiitoksia kehittävästä viestistäsi. Toivottavasti et ole autonmyyntialalla... Tai millään muullakaan alalla...
- anna mennä vaan
jos autosi on hyvässä kunnossa niin tuolla rahalla et välttämättä saa yhtään parempaa autoa.
- Uusi auto
Kyllä se on kunnossa. Kaikki toimii, ruostetta ei ole öljyä tai mitään muitakaan nesteitä ei kulu, Kieltämättä olen miettinyt itsekin, ettei vaihto ole välttämättä tarpeen, mutta kun ihminen on niin helposti kyllästyvä ja aina sitä haluaisi jotain vaihtelua myös autorintamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472