Miramar-ostarin alue

Matkalleko?

Millaista seutua on Fuengirolan Miramar-ostarin alue? Olen katsonut vuokrahuvilaa sieltä, Miramarista vähän länteen (n. ½ km). Onko lähellä hyviä ravintoloita, kauppoja jne. eli siis kävelyetäisyydellä, ettei tarvita taksia? Kuinka pitkä matka on Fuengirolan keskustaan? Entä rantakadun alkuun? Onko alue vähän syrjässä, kun tällainen vaikutelma voisi syntyä googlen kartan perusteella? Millainen ranta on tällä aluella? Onko Miramar todellakin ostari vaiko ainoastaan supermarketti? VAstauksista tosi kiitollinen!

15

3445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sini42

Miramar Fuengirolan suurin ostoskeskus. Kahdessa kerroksessa myymälöitä, kahviloita ja ravintoloita. Alakerrassa suuri marketti. Ylimmässä kerroksessa leffateatteri. Bussi lähtee Miramarin edestä keskustaan. Ostoskeskuksesta noin 200-300 metriä rantakadun alkuun.

• tststa

Kuinka myöhään lähtee busseja Miramarin kohdalta?

• sini42
        tststa kirjoitti:

Kuinka myöhään lähtee busseja Miramarin kohdalta?

Minulla on sellainen muistikuva, että bussit eivät kulje Miramarin luota kovin myöhään. Ehkä yhdeksän kymmenen maissa viimeinen bussi.

• kesäkuu2011

Miramarin alue ei ole syrjässä vaikka kartta sen käsityksen antaakin; 500m ja olet rantakadun alkupäässä, matkaa ihan keskustaan on n. 2km.. Alue on viihtyisää, rauhallista..ostarille on helppo ja mukava mennä vaan hengailemaan, niin paikalliset perheetkin viikonloppu-iltaisin tekevät. Miramarin 2.kerroksesta löytyy kebab-, hampurilais, pizza- ja pastapaikkaa, samoin Subway ja tapas-ravintola. Kauppoja löytyy ihan tutusta H&M:stä erikoisliikkeisiin.
      Ranta on hyvä, hienohiekkaista, lapsillekin soveltuva. Aamuisin ja iltaisin aallot ovat usein "korkeahkot". Päiväsaikaan rannoilla onkin sitten jo melkein ahdasta..

• nurkilla pyörinyt

Jos kämppä on 0,5 km:n päässä Miramarista länteen, niin onhan se jo melko syrjässä ja pitkähkön matkan päässä keskustasta.

• Miramar rocks

Miramarin alue on siitä hieno, että vastapäätä on historiallinen Sohailin linna ja ranta aivan kävelymatkan päässä. Alikulkutunneli varmentaa turvallisuuden rantaan kävellessä ja linnassa ainakin muina kesinä on järjestetty konserttifestivaaleja, jotka ovat elämisen arvoisia.

• Anonyymi

Mukavaa aluetta se on. Saa asua keskustan lähellä, mutta väljemmin.

• Anonyymi

Epäystävällinen henkilökunta. Kannattaa välttää.

• Anonyymi

Voi, voi, teinkö 11 vuotta sitten virheen vuokratessani tuolta alueelta. Kukapa olisi uskonut, että kaikissa niissä n. 150:ssä liikkeessä on epäystävällinen henkilökunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voi, teinkö 11 vuotta sitten virheen vuokratessani tuolta alueelta. Kukapa olisi uskonut, että kaikissa niissä n. 150:ssä liikkeessä on epäystävällinen henkilökunta.

Elikkä niissä kaikissa siis oli epäystävällinen henkilökunta ?

• Anonyymi

Näinhän tämä kirjoittaja väittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän tämä kirjoittaja väittää.

Joka liikkeessä asiallinen palvelu, mitä käytetty

• Anonyymi

Siis, tämä kirjoittaja:

Anonyymi
      2022-11-09 22:24:11

Epäystävällinen henkilökunta. Kannattaa välttää.

Äänestä

Kommentoi

• Anonyymi

Mielummin Miramar kuin Los Boliches

• Anonyymi

Miramarin alue on siisti, kivaa aluetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      11
      2919
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2527
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1393
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      863
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      786
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe