Minulla oli atin näytönohjaimen ajurit versio 10.2, sitten halusin kokeilla uudempia. Yritin poistaa vanhat ohjauspaneelin lisää/poista sovelluksen kautta, siellä on ainoastaan tämmöinen: Ati Catalyst Install manager. Sekö minun pitää poistaa? kokonaan? vaikka siinä ei missään sanota, että koskee vain näytönohjainta. Pelottaa, jos poistan jotain tärkeitä emolevyn tai verkkokortin ajureita!
No yritin poistaa tuota, resoluutio meni kauheeksi. sitten asentamaan sitä uutta, luulin että se menee hyvin, mutta resoluutio ei palaa ja catalyst control centre tms antaa virheilmoituksen, että ei ole ajuria asennettuna - asenna se oikein. Yritin asentaa tuota vanhaa takaisin. Ei onnistunut, virheilmoitus.
tein järjestelmän palautuksen, kun pelästyin niin. Nyt ei ole kai mitään ajuria asennettuna, vai mistä sen tiedän? Resoluutio on kyllä nätti, mutta en mistään pääse enää muuttamaan niitä aa- ja af -juttuja. CCC:tä ei ole ollenkaan koko koneella.
Miten saan ajurit käyttöön, joko ne vanhat tai uudet. kumpikin asennuspaketti on koneellani.
En onnistunut atin ajurin asennuksessa
4
83
Vastaukset
- catalyst11.6
Vanhat ajurit tulee poistaa samalla uusien ajurien asennuspaketilla kuin itse asennus tehdään. Eli käynnistä se uusi ajuripaketin asennus ja kohdassa jossa valitaan joko "poista ati ohjelmisto" tai " asenna ati ohjelmisto" valkkaat tietty sen "poista" . Sitten uudelleenkäynnistyksen jälkeen tietty asennat uudet normaalisti.
- voehitsinpimpula
Oho, kiitos, tuota en ollut tiennyt!! Olin kuvitellut, että pitää mennä sinne lisää-poista-sovellukseen poistelemaan ati-juttuja. Kiitos sinulle oikein paljon tiedosta!
- Aimo Nabander
2 kertaa vuodessa päivitys.
Jokaista uutta Atin ajuripakettia ei
kannata asennella (odottaa) varsinkin kun ne kaikki ei toimi. Voisit myös asentaa pelkän Catalyst Control Centerin ilman ajureita, saa AMD:n sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877