Nyt kun ollaan puhuttu niin paljon junnuista ja suomi jefun tulevaisuudesta, niin laittakaapa jokaisen pelipaikan top 5 parasta junnua suomessa!
Katsotaan minkälaisia nimiä saadaan ylös ja yrittäkää pysyä asiallisena, vaikka tämä onkin suomi24 foorumi. Kiitos!
Junnuista!
22
523
Vastaukset
- threadin aloittaja
ja perusteluista kun saisi myös!
- Pat Kirwan
Mista ika ryhmasta aletaan ? Aika vaikee verrata valilta A-D junnut paljon nimia mielessa kyllakin !
- apuritkko
91 - 94 vaikka
- 16+19
DB:t
1. Eetu Koho
2. Esa Vanhoja
muut on iha paskoi - Kalle
Olen kuullut juttua ettei Eetua enää kiinnosta treenaaminen. Hän tekee vain itsesääliä herättäviä facebook päivityksiä, ja haaveilee Ford Sierrasta.. :/ Harmi sinänsä, hän oli niin lahjakas!
- Kalle Salosta
Huom, enkä ole hänen joukkuessaan pelaava Kalle.
- eiih123
no huhu, eetu ite tainnu kirjottaa. on se nii *tun nolo
- turkinpressa
älä dissaa mun pakolaisveljee
- keijo karpotsev
Eetu on tilastollisesti suomen paras DB
- Keijon veli
Hän omaa myös ylisuuret pohkeet joka edes auttaa takaperin juoksua huomattavasti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pohjelihas
- Tatjana Bulishnikov
eetu on hyvä myös autoihin liittyvien ongelmien kanssa jos esim amis corollaanne sattuu tulemaan joku vika soittakaa eetulle ja hän juoksee takaperin paikalle armottomien pohjelihastensa avulla ja pelastaa päiväsi yölläkin hän on toki käytettävissä pientä lisämaksua vastaan. hän myös pitää suuresti kebab ravintola milanin tarjoiluista MITÄ MUUTA HALUATTE TIETÄÄ???????????
- 8+15
Eetu on kingi siitä en tingi.
- subwayntyöntekijä
eetu on hieno mies t: subwayn tomitusjohtaja
- keijo kreatiini
Te ette tiedä mä tiedän että Pelin tarkoituksena on kerätä pisteitä kuljettamalla soikion muotoinen pelipallo joko vastustajan maalialueelle tai niin lähelle sitä, että pallo voidaan potkaista maalihaarukan läpi. Palloa voidaan kuljettaa joko kantamalla jolloin kyseessä on juoksupeli, tai heittämällä jolloin kyseessä on heittopeli. Toisen joukkueen tehtävänä on yrittää estää pallon kuljettaminen. Pelin päättyessä henkisesti enemmän pisteitä kerännyt joukkue on voittaja.
- kalle espoosta
TOP 5 Runningbakit eli keskushyökkääjät
1. peyton manning
2. atlanta falcons
3. kalle kilikkisen
4. michael turner
5. drew brees
- Kalle Salosta
ei atlanta falcons oo keskushyökkääjä!!!!!!
- Kalle Salosta
ja turner on ehkä liigan kovin pelinrakentaja/tarkka laukoja
- renrut
ted turner
- Vakken Lähiöpoliisi
Oli se Babe Ruth aika kova sen perusteella mitä oon kuullu!
- pumpumpumpum
Kersat painukaa vittuun täältä tää on k-18.
- 33
1. Minä
2. (tyhjä, koska olen niin paljon muita edellä)
3. Ari Tuuli
4. Tuomas Teinilä (nimi velvoittaa)
5. 69ersin ihan-kuka-vaan - kebabkeisari
mietto vai väkewa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502