uusi hallitus

agit2011

Koska tämän palstan kirjoittajat tietävät, ketkä osaavat hommansa paremmin kuin nykyinen puheenjohtaja, hallitus ja työntekijät, niin ei muuta kuin pelastajien nimet kehiin!

Puheenjohtaja

Hallitus

Työntekijät

12

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgsdfdf

Puheenjohtaja...ihan kuka muu tahansa kun ex roosterssilainen

Hallitus...aivan vitun sama, siellä ei ole kuitenkaan mitään päätäntävaltaa niin kauan ku noronen häärää

Työntekijät ......kuka tahansa paitsi nykyiset

• 29

Ota nyt ne pillerit. Laita vaikka mehukeiton sekaan niin ei maistu pahalta.

• timosoiniko
        29 kirjoitti:

Ota nyt ne pillerit. Laita vaikka mehukeiton sekaan niin ei maistu pahalta.

Toi on taas sellasta Soinin touhua. Ensin melskataan suunnattomasti suu vaahdossa siitä, miten pitää saada maahan uudet vastuunkantajat. Sitten kun paikkaa tarjotaan menee paskat housuun ja mennään jonkun helvetin portugalin taakse piiloon.

Vastuunkantajia on vaikea löytää. Varsinkin sillon kun se on vapaahtoista ja aikaavievää työtä.

• 19
        timosoiniko kirjoitti:

Toi on taas sellasta Soinin touhua. Ensin melskataan suunnattomasti suu vaahdossa siitä, miten pitää saada maahan uudet vastuunkantajat. Sitten kun paikkaa tarjotaan menee paskat housuun ja mennään jonkun helvetin portugalin taakse piiloon.

Vastuunkantajia on vaikea löytää. Varsinkin sillon kun se on vapaahtoista ja aikaavievää työtä.

Ja varsinkin kun täällä on joku puolijauhonen nimim. dfgsdfdf kirjottamassa tuubaa vailla järjen hiventä.

• 20+103
        timosoiniko kirjoitti:

Mä olen aika varma, että Timo Soini olisi kantanut vastuunsa ja jättänyt hyväksymättä tukipaketit, jos olisi siihen mahdollisuuden saanut. Se mistä sinä puhut on takinkääntöä, mutta se on eri asia. Muiden kumileimasimena toimiminen jos mikä on kaukana vastuunkannosta.

Mutta jo riittää off topic, piti vaan tehdä käsite-ero selväksi.

• dgzbdhbdfgh
        timosoiniko kirjoitti:

kerro nyt helvetissä miten se on vapaaehtoista. tottakai työntekol on vapaaehtosta mutta kyllä noille liiton duunareille ihan palkka siitä maksetaan ja hallituksen jäsenille matkakorvauksina ja noronen reissailee ympäri maailmaa kravatti tanassa liiton varoilla.

• dfgdfghsdf
        dgzbdhbdfgh kirjoitti:

kerro nyt helvetissä miten se on vapaaehtoista. tottakai työntekol on vapaaehtosta mutta kyllä noille liiton duunareille ihan palkka siitä maksetaan ja hallituksen jäsenille matkakorvauksina ja noronen reissailee ympäri maailmaa kravatti tanassa liiton varoilla.

ja mua vituttaa ku mulla ei oo ku vanha datsun tallissa ja muija haukkuu kotona joka päivä enkä oo käyny ku abiristeilyllä kerran tukholmassa.

• 10+4

ei löydy näköjään nimiä, pelkkää tyhjää p..tä jauhetaan

• miksi antaa

miksi antaa nimiä kun ei edes tiedä onko heillä kiinnostusta osallistua
        okei Ari Tuuli , Tarja Halonen ,Mauno Koivisto

• UDES

SEDU!

• valittajapinat

Ensin huudellaan ja sitten ei löydy todellisia tekijöitä, heitellään vaan joitain nimiä,joilla ei ole mitään tekemistä tai kinnostusta lajiin.
      Suurin osa vaan valittaa ja ei tee itse mitään. Vaativat muilta tekoja, vain sen vuoksi että voisi valittaa niistäkin.

• 14+5

Mitäs jos aloittaisit laittamalla oman nimesi tänne?
      Mä voin sitte jatkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe