Koska tämän palstan kirjoittajat tietävät, ketkä osaavat hommansa paremmin kuin nykyinen puheenjohtaja, hallitus ja työntekijät, niin ei muuta kuin pelastajien nimet kehiin!
Puheenjohtaja
Hallitus
Työntekijät
uusi hallitus
12
177
Vastaukset
- dfgsdfdf
Puheenjohtaja...ihan kuka muu tahansa kun ex roosterssilainen
Hallitus...aivan vitun sama, siellä ei ole kuitenkaan mitään päätäntävaltaa niin kauan ku noronen häärää
Työntekijät ......kuka tahansa paitsi nykyiset- 29
Ota nyt ne pillerit. Laita vaikka mehukeiton sekaan niin ei maistu pahalta.
- timosoiniko
29 kirjoitti:
Ota nyt ne pillerit. Laita vaikka mehukeiton sekaan niin ei maistu pahalta.
Toi on taas sellasta Soinin touhua. Ensin melskataan suunnattomasti suu vaahdossa siitä, miten pitää saada maahan uudet vastuunkantajat. Sitten kun paikkaa tarjotaan menee paskat housuun ja mennään jonkun helvetin portugalin taakse piiloon.
Vastuunkantajia on vaikea löytää. Varsinkin sillon kun se on vapaahtoista ja aikaavievää työtä. - 19
timosoiniko kirjoitti:
Toi on taas sellasta Soinin touhua. Ensin melskataan suunnattomasti suu vaahdossa siitä, miten pitää saada maahan uudet vastuunkantajat. Sitten kun paikkaa tarjotaan menee paskat housuun ja mennään jonkun helvetin portugalin taakse piiloon.
Vastuunkantajia on vaikea löytää. Varsinkin sillon kun se on vapaahtoista ja aikaavievää työtä.Ja varsinkin kun täällä on joku puolijauhonen nimim. dfgsdfdf kirjottamassa tuubaa vailla järjen hiventä.
- 20+103
timosoiniko kirjoitti:
Vastuunkantajia on vaikea löytää. Varsinkin sillon kun se on vapaahtoista ja aikaavievää työtä.Mä olen aika varma, että Timo Soini olisi kantanut vastuunsa ja jättänyt hyväksymättä tukipaketit, jos olisi siihen mahdollisuuden saanut. Se mistä sinä puhut on takinkääntöä, mutta se on eri asia. Muiden kumileimasimena toimiminen jos mikä on kaukana vastuunkannosta.
Mutta jo riittää off topic, piti vaan tehdä käsite-ero selväksi. - dgzbdhbdfgh
timosoiniko kirjoitti:
Vastuunkantajia on vaikea löytää. Varsinkin sillon kun se on vapaahtoista ja aikaavievää työtä.kerro nyt helvetissä miten se on vapaaehtoista. tottakai työntekol on vapaaehtosta mutta kyllä noille liiton duunareille ihan palkka siitä maksetaan ja hallituksen jäsenille matkakorvauksina ja noronen reissailee ympäri maailmaa kravatti tanassa liiton varoilla.
- dfgdfghsdf
dgzbdhbdfgh kirjoitti:
kerro nyt helvetissä miten se on vapaaehtoista. tottakai työntekol on vapaaehtosta mutta kyllä noille liiton duunareille ihan palkka siitä maksetaan ja hallituksen jäsenille matkakorvauksina ja noronen reissailee ympäri maailmaa kravatti tanassa liiton varoilla.
ja mua vituttaa ku mulla ei oo ku vanha datsun tallissa ja muija haukkuu kotona joka päivä enkä oo käyny ku abiristeilyllä kerran tukholmassa.
- 10+4
ei löydy näköjään nimiä, pelkkää tyhjää p..tä jauhetaan
- miksi antaa
miksi antaa nimiä kun ei edes tiedä onko heillä kiinnostusta osallistua
okei Ari Tuuli , Tarja Halonen ,Mauno Koivisto
- UDES
SEDU!
- valittajapinat
Ensin huudellaan ja sitten ei löydy todellisia tekijöitä, heitellään vaan joitain nimiä,joilla ei ole mitään tekemistä tai kinnostusta lajiin.
Suurin osa vaan valittaa ja ei tee itse mitään. Vaativat muilta tekoja, vain sen vuoksi että voisi valittaa niistäkin. - 14+5
Mitäs jos aloittaisit laittamalla oman nimesi tänne?
Mä voin sitte jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462