Mistä löytyy hyvä ranta?

Grill

Olen lähdössä ystäväni kanssa elokuussa viikonlopuksi Tallinnaan ja säiden suosiessa voisimme piipahtaa myös jollain rannalla. Onko teillä kokemuksia hyvistä rannoista? Juoma-puoltakin sieltä voisi löytyä, mutta ei välttämättä. Ja jos sieltä löytyy joku erityisen huono ranta, olisi sekin kiva tietää, että osaan mennä sen kohdalla ohi. ;)

18

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • google -kääntäjä
      • 2 parasta

UIMAAN (RANNAT JA KYLPYLÄT)
        Kesäiseen kaupunkilomaan voi Tallinnassa helposti yhdistää myös rantaloman. 10 minuutin bussimatkan päässä keskustasta sijaitsevat Piritan ja Stroomin verrattomat hiekkarannat. Rannoilla on uimavalvojat, ruokapaikkoja ja lasten leikkikentät. Tallinnan rannat ovat matalia, tyyniä ja kuuleman mukaan täysin vailla vesihirviöitä!

• 201

Pirita. Ette ikinä löydä noita muita.

• rantakärpänen

taksi kyllä löytää. ja itsekin jos osaa ostaa kartan ja sitä lukea.
      tallinna on suht pieni kaupunki ja selkeä.
      aina kin stroomin ja piritan rannoilla on baareja joten janoon ei kuole

• Grill

Kiitoksia! Minä olen siis ennenkin ollut Tallinnassa eli osaan siellä melko hyvin jo suunnistaa. Kesällä vain en ole ennen ollut, joten ei ole ollut tarvetta hakeutua rannoille. :) Ja tosiaan, taksit löytää jos itse ei löydä. ;)

• navetalta tupaan

Mitä tänne tulet kyseleen jos....oiken googlettaa osaat,mahtava taito.
      Paras kun keskityt siihen matkailuun jota olet harrastanut.....tuvan ja navetan väliä.

• Grill

Kyselin ihmisten henkilökohtaisia kokemusia, niitä kun Google harvemmin jakelee. En usko että Googlella on aikaa istua rannalla kun pitää auttaa ihmisiä hakemaan tietoa. Mutta olen pahoillani jos viestini pahoitti mielesi.

• Öllesummer

Russalka-patsaan kohdalta kun menet rannalle niin siinä on lähellä keskustaa ihan ok hiekkaranta. Ei palveluja. Ota omat huomat mukaan ja vähän evästä. Kyllä siellä muutaman tunnin viihtyy. Ainakin meidän perhe viihtyi 7.7.2011. Ja pieniä lapsia ei meillä ollut mukana. Rannalla oli etupäässä paikallisia auringonpalvojia.

• Grill

Kuulostaa hyvältä! Kiitos!

• baarturist

Ei nyt varsinaisesti liity rannan valintaan, mutta käytä ehdottomasti julkisia kun liikut tallinnassa, ärrältä lippuvihko käteen(10kpl/vihko, 8€) ja menoks, siis jos et aio ajella enempää paras vaihtoehto... Käy kaikissa julkisissa... Avautuu tallinna uudella tavalla ; )

• ei koskaan tiedä ...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5170
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1653
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1559
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1476
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1235
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1160
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1050
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      837
    Aihe