vatsan vääntelytä.Kävin perjantaina torilta litran mansikoita ja kaupasta oikeata lehmän kermaa puoli litraa ,olipa maittavaa sokeria paljon.Kaksi päivää vain yksin söin. ihanaa ,kun ei lihomista tartte pelätä ,painan vain 40kg eikä moneen vuoteen ole muuksi muuttunut .Hyvää vointia teille kohtalo kaverit ,lähestyn ikäänne....
Mansikat on terveellisiä ,sulavat vatsassa helpommin,
6
115
Vastaukset
No voi sun Merihuisku --onko oikein mitattu painosi ---40kg Juu manssut onkin kesänherkku ,ja nyt on paresta maaaaaaaansikka sikaan . Säilön myös massuuni mansikoita.
- anelma aaltonen
Voi kun jaksaiskin torillemut täytyy odottaa ,kun lapsia tulee käymään,tuovat he sitten . Mkava merihuisku ,kun pistäydyt meille aina juttelemaassa. myös sinulle hyvää kesää.
- Hurimeisku
Lienet anorektikko
- merihuisku.
Olen terveet elämän tavat omaava,ainoastaan tavallisia jauhoja en voi syödä, joten itse leivon .Gluteeniittomat jauhot vain sopivat. Hyvää kesää,toivon kovasti
kuolevani kengät jalassa. - mansikkatyttöö
Mansikat pitää pestä. Muuten tulee ripuli multaisista mansikoista, joita räkättirastaat ovat nussineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462