Myydään/Ostetaan kaneja

lemmikkipörssi

Olemme juuri avanneet lemmikkien ystäville tarkoitettu kauppapaikan ja tällä hetkellä meillä on huutava pula myytävästä kaneista ja tarvikkeista.

Sivustossamme vierailee yli 400 kpl lemmikkien ystäviä päivässä. Jätäthän meille kuvallinen ilmoituksesi ilmaiseksi, mikäli et ole vielä onnistunut löytämään lemmikillesi uutta kotia.

Ystävällisin terveisin

Ylläpidon väki
http://lemmikkiporssi.fi

Kauppapaikan käyttäminen on erittäin helppoa ja samalla tehokasta. Jätä ilmoituksesi jo tänään!

9

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaa

Mä haluisin ostaa kanin,mistä niitä saa??

• Liinu

Mistä päin olet, mulla olis poikasia Nousiaisissa

• mä vaa
        Liinu kirjoitti:

Sain jo kanin ;);)

• Haluun kanin !
        Liinu kirjoitti:

onko sulla liinu viel niit ? ja ooks sä iha kasvattaja ? meinaa haluun ostaa kanin mut en iha vie jonku puole vuode pääst.. et tuleeks sul uusii viä. vai ? oliks nää ekat & vikat ?

• Sopuli93
        Haluun kanin ! kirjoitti:

onko sulla liinu viel niit ? ja ooks sä iha kasvattaja ? meinaa haluun ostaa kanin mut en iha vie jonku puole vuode pääst.. et tuleeks sul uusii viä. vai ? oliks nää ekat & vikat ?

heippa mulla olis myynnissä kaksi kääpiöluppa urosta jos kiinnostaa :) ei ihan nuoria :) mutta 8kk ja 11 kk ikäisiä =) otahan yhteyttä s-postiin [email protected]

• mievaaaaa

katsokaa suomen kaniyhdistysken kasvattajalistalta paikkakunnaltanne löytyvät kanikasvattajat www.kaniyhdistys.com =) voit löytää myös erinomaisen kanin epäviralliseltakin kasvattajalta, jopa paremman! =) katso www.petsie.fi jossa on paljon kaneja myytävänä.

• Moi!

Juu olisiko jossai lähellä kuopioo tai kuopiossa myytävänä tyttö kania? joka tulisi toimeen poika kanin kanssa mielellään pentu..(:

• tyttö1056

Hei

• Tuo linkki ei toiminut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe