Lapsien Halvimmat vaipat!

hintavertailia

Jos haluaa käyttää lapselle edullisia "kunnollisia" vaippoja, ilman että täyttyy käyttää halpis merkkejä (joista yleensä tulee läpi) tässä vähän tietoa, tei itse hinta vertailua.

VASTASYNTYNEELLE: edullisemmiksi tulee hakea liberon paketti nro2 (sis.90 vaippaa) citymarketista hinta n.10-12e

3 NUMEROSTA alkaen kannattaa suosia PRISMASTA liberon MEGApaketteja Hinta 13.90e ja sisältää vaippoja lähes kaksinkertasen määrän tavalliseen pakettiin verrattuna.

Tuosta 3 NUMEROSTA alkaen prismassa myös pamppers vaippojen MEGAbacit ovat aika samaa hinta luokkaa, kannattaa yleensä katsoa hintalapusta kpl hinta ja vertailla niitä, niin näin löytää edullisemmat vaipat :)

8

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xsdfgh

      Harso villahousut. Harsopaketti maksaa n. 20 € / 5 kpl, tarvitset n. 15 kpl (=60 €), näillä vaipatat muksusi n. 6 kk ikään asti, jonka jälkeen harsoista saa imuja esim. taskuvaippaan. Villahousut teet itse esim. kirpparilangoista tai haet alekorista villalankaa (hinta keskimäärin 2€/housut). Villiksiä tarvinnet n. 2-3 kpl sopivan kokoisia. Eli KUKAAN ei voi väittää, että kestoilu ei toisi selvää säästöä!

    • yks kakkaa

      onko kukaan ikinä tutkinu mitä kemikaaleja vaipat sisältää :(

    • ergeh

      kaikki ei osaa/voi kutoa. villikset on musta hankalat vetää vaipan päälle.

      • 6754

        Villiksiä saa ostettunakin esim. huuto.netistä ihan kohtuu hintaan. Miten hankalat vetää vaipan päälle? En ymmärrä. Laitathan muutenkin vaatteita vaipan päälle, se onnistuu?


    • Muovivaipoista puhe

      Juu ja tässä puhuttiin halvoista muovivaipoista jos siis ei kestoile! Tottakai kestoilu tulisi aina halvemmaksi, mutta mua se ei ainakaan innosta yhtään!!

      • hgtre

        Tässä puhuttiin lapsien halvimmista vaipoista, ei kerttiksistä. Mielestäni voisit itsekin alkaa käyttämään muovi/sellukääreisiä kemikaali nyyttejä vaatteinasi 25 asteen helteellä ja sen jälkeen kertoa meille, kuinka paljon innostaa :)


      • Taisku
        hgtre kirjoitti:

        Tässä puhuttiin lapsien halvimmista vaipoista, ei kerttiksistä. Mielestäni voisit itsekin alkaa käyttämään muovi/sellukääreisiä kemikaali nyyttejä vaatteinasi 25 asteen helteellä ja sen jälkeen kertoa meille, kuinka paljon innostaa :)

        No en minä kyllä samalla helteellä märkiä villahousujakaan mieluusti päälläni pitäisi?!


    • kalle koo

      Ei se kestovaippailukaan kovin halvaksi tule, kun miettii mitä nykyään maksaa sähkö ja vesi, jota menee paljon pyykinpesussa. Lisäks vielä aika, kun peset ja ripustat. Ja villahousut ei oo mitkään mukavat jalassa. Lidl:n vaipat ovat hyviä hinta-laatu-suhteeltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe