R.I.P Mika

hiihdon testamentti

Mika Myllylä löydetty tänään kuolleena kotoontaan.

466

26458

    Vastaukset

    • et oo tosissas

      Mikäs juttu täänyt taas on?

      • MUISTOLLA

        KUNNIOITTAKAA ÄLYKÄÄPIÖT VAINAJAN MUISTOA....


        SUOMEN PARAS MIESHIIHTÄJÄ SAAVUTUKSILTAAN


      • opier
        MUISTOLLA kirjoitti:

        KUNNIOITTAKAA ÄLYKÄÄPIÖT VAINAJAN MUISTOA....


        SUOMEN PARAS MIESHIIHTÄJÄ SAAVUTUKSILTAAN

        Eipä muuten ole


      • Rideru
        MUISTOLLA kirjoitti:

        KUNNIOITTAKAA ÄLYKÄÄPIÖT VAINAJAN MUISTOA....


        SUOMEN PARAS MIESHIIHTÄJÄ SAAVUTUKSILTAAN

        Kunnioitan Mika Myllylän muistoa ja otan osaa omaisten suruun. Mika oli myös isä. Lapsille jaksamista.


      • kyy-ninen ihminen

        Kukaan urheilija, joka on missään taskubiljardia isommassa lajissa voittanut minkään sortin kansainvälisen mitalin, ei ole tehnyt sitä ilman dopingia. Ei edes se kuuluisa korealainen Mun Do-ping.


      • bilåäko

        öööö luulekko muka ettei muut hiihtäjät dopingia käytä:D:D:D


      • rehelliset
        MUISTOLLA kirjoitti:

        KUNNIOITTAKAA ÄLYKÄÄPIÖT VAINAJAN MUISTOA....


        SUOMEN PARAS MIESHIIHTÄJÄ SAAVUTUKSILTAAN

        hiihtäjästä en tiiä mutta ihmisenä paras!
        nää muut ei oo ees ihmisiä!!


      • kirvessika

        Olis se voittanu isomettää ja kirvessientä minuutilla..
        jollei ne ois doupannu


      • Ahku B
        rehelliset kirjoitti:

        hiihtäjästä en tiiä mutta ihmisenä paras!
        nää muut ei oo ees ihmisiä!!

        Kepu-Karpaasi joutui valehteluineen kuumaan paikkaan.. Uskova mies, joka vastikään sai tuomion oikeudessa lyötyään toista ihmistä...
        Mutta Kepu pettää. Aina.


      • epolla pääsee
        MUISTOLLA kirjoitti:

        KUNNIOITTAKAA ÄLYKÄÄPIÖT VAINAJAN MUISTOA....


        SUOMEN PARAS MIESHIIHTÄJÄ SAAVUTUKSILTAAN

        Rahalla saa


      • kunnioitusta epolle!
        MUISTOLLA kirjoitti:

        KUNNIOITTAKAA ÄLYKÄÄPIÖT VAINAJAN MUISTOA....


        SUOMEN PARAS MIESHIIHTÄJÄ SAAVUTUKSILTAAN

        Ei kuolema voi tuoda kunnioitusta!

        Onhan se kunnioitettavaa kun epärehellisin keinoin haalii itselleen sitä kunnioitusta!!!!!

        Olisikohan vihdoin aika puhua nuo hiihtoon liittyvät asiat puhki?
        Ettei vaan kuolema korjaisi muitakin mennessään?

        ->rahan haalimisesta tässä lajissakin on vaan kyse,keinoista välittämättä!!!!

        -ei mitään havuja eikä mustikkasoppaa vaan jo sprinttimatkoille piikkipysäkki mistä vois ammentaa lisää tehoa !!! ;)


      • TRUE FINN

        JA KENEN LUULET NYKYHIIHTÄJISTÄ SUKSINEEN ILMAN DOPINGIA....

        NORJALAISET ASTMALÄÄKKEILLÄKÖ...


        NIILLÄ PEITETÄÄN HEMON JÄLJET TOLLO


      • hiihdon tulevaisuus?

      • Haapajärveltä
        Rideru kirjoitti:

        Kunnioitan Mika Myllylän muistoa ja otan osaa omaisten suruun. Mika oli myös isä. Lapsille jaksamista.

        Mika Myllylä oli hieno ihminen isänä ja urheilijana! Liian herkkä vaan kestään kaikki paineet. Syvä osanotto omaisille ja etenkin lapsille .


      • Haapajärvinen

        Kuka meistä on tuomitsemaan toista! Ajetelkaahan vähä ennenkuin kirjoitatte asioista joista ette varmasti tiiä! Hän oli varmaan Ihminen joka tunsi syvästi, eikä välttämättä kestänyt kaikkea. Kunnioitus hänen muistolleen ja osanotto omaisille.


      • vastarannan kiiski
        Ahku B kirjoitti:

        Kepu-Karpaasi joutui valehteluineen kuumaan paikkaan.. Uskova mies, joka vastikään sai tuomion oikeudessa lyötyään toista ihmistä...
        Mutta Kepu pettää. Aina.

        Aika kovia sanoja sinulta...vaik luulenkin että et tuntenut kyseistä hiihtäjää
        henkkohtasesti....tietty sana on vapaa niin sinulla kuin minullakin. Minäkään
        en tuntenut Mika Myllylää, mut mulle jäi aikanaan hänestä ihan hyvä käsitys
        ja kylhän hän oli kova hiihtäjä. Rauha hänen sielulleen ja osanotto omaisille!
        Mitä tulee tuohon kepu-karpaasiin ja kepun panetteluun; mitä pahaa ne on
        sinulle tehneet..? Ei pidä yleistää liikaa ja luulla jotakin jostakin puolueesta;
        luulo ei ole tiedon väärti!. Kepulla menee tällä hetkellä huonosti, mut syitä
        siihen voi kysyä itse kultakin; miksi kyseinen puolue oli aina median
        hampaissa ja miksi kaivellaan henkkohtasia asioita, joilla ei ole mitään
        tekemistä päivän politiikassa ja päätöksenteossa. Mitä uusi hallitus saanee-
        kaan aikaseksi; tuskin mitään kaikkine erilaisinen puolueineen(liian monta).
        Minäkään en ole koskaan voinut ymmärtää vasemmistolaisia e¨nkä sossuja!
        Perussuomalaisia olen vähitellen oppinut ymmärtämään vaik aluks olinkii
        epäilevä. Mutta mistä johtunee vihasi kohti puoluetta nimeltä keskusta...
        juontaako ehkä siitä et alunperin aateltiin et se on "maalaisten" puolue!
        Puolue on saanut paljon hyvääkin aikaseksi ollessaan vastuullinen
        hallituksessa toisin kuin eräät!


      • retgfedtferdtfrc4esr
        Haapajärveltä kirjoitti:

        Mika Myllylä oli hieno ihminen isänä ja urheilijana! Liian herkkä vaan kestään kaikki paineet. Syvä osanotto omaisille ja etenkin lapsille .

        Vou 142 pstettä! asiaa!


      • Jotain rajaa

        Ole sitten omahyväinen, pistä paremmaks, mikäli pystyt!


      • piste 33
        Jotain rajaa kirjoitti:

        Ole sitten omahyväinen, pistä paremmaks, mikäli pystyt!

        Olen pystynyt ja pystyn jatkossakin. Puhtain jauhoin ja olen vielä hyvinkin hengissä? Olenko siis tehnyt jotain väärin? Mielestäni olen menestynyt huimasti paremmin kuin Myllylä. Suurinpiirtein elämän joka osa-alueella


      • juuuko

        koetappas poika vetää sitä epoa ja hiihdä olympia mitaleita.
        Jään odottamaan.


      • juuuko

        samat sulle surkimus.ootko nähnyt ees suksia.


      • marjuu

        Nyt se taas alkaa täällä älykääpiöiden hölötys.Ihminen hänkin oli ,elämä vaan ei kaikilla
        mene toiveiden mukaisesti.
        Kyllä oikein sydäntä viiltää kun lukee näitä kirjoituksia,miten ilkeitä ihmiset on.
        Mikan omaisille jaksamista varmasti oli hyvä isä lapsilleen.


      • juuuko

        sun persees juttuja


      • juuuko

        sun persee juttuja


      • Mokaillen
        retgfedtferdtfrc4esr kirjoitti:

        Vou 142 pstettä! asiaa!

        Kumma kun tulee plussia vaikka laittaa miinuksia, joku ylläpidon moka.


      • AXYL

        Saatanan idiootti..7


      • syntikaatti

        " Hampulla pärjää"

        Ääliöilläkin on lupa tänne kirjoittaa ( valitettavasti). Ja sen kyllä näkee kirjoittelustasi,et osaa kunnioittaa mitään etkä ketään.


      • ruotsinsuomalainen
        Ahku B kirjoitti:

        Kepu-Karpaasi joutui valehteluineen kuumaan paikkaan.. Uskova mies, joka vastikään sai tuomion oikeudessa lyötyään toista ihmistä...
        Mutta Kepu pettää. Aina.

        Maalaispoikana varmaan oli keskustap.lähinnä.
        Mutta vaikka olis ollut tulipalokommunisti, hän
        oli paras hiihtäjä mitä suomessa on koskaan ollut.

        Otti raskaasti ne tapahtumat mitä Lahdessa tapahtui.
        Eihän se nyt mikään murha ollut , olis tuon nyt pitänyt
        pystyä antaan itselleen anteeksi,hän ei pystynyt.

        Voi Mika mitä teit ?

        Otan sydämmestäni osaa suruunne omaiset.


      • ihmisiähän me ollaan
        Haapajärvinen kirjoitti:

        Kuka meistä on tuomitsemaan toista! Ajetelkaahan vähä ennenkuin kirjoitatte asioista joista ette varmasti tiiä! Hän oli varmaan Ihminen joka tunsi syvästi, eikä välttämättä kestänyt kaikkea. Kunnioitus hänen muistolleen ja osanotto omaisille.

        Mika oli suuri urheilija.Surullisena seurasin hänen elämää median välityksellä.Ilmeisesti Mika ei koskaan pystynyt antamaan itselleen anteeksi tekemiään virheitä.
        "Ja jos teistä joku on virheetön heittäköön se sen ensimmäisen kiven" sanotaan kai isossa kirjassakin.
        Ehkä suomalainen urheilukansa oppii jotain tästä urheilulegendan surullisesta elämästä.
        Lämmin osaan otto Mikan läheisille.


      • Ahku Biebmu
        vastarannan kiiski kirjoitti:

        Aika kovia sanoja sinulta...vaik luulenkin että et tuntenut kyseistä hiihtäjää
        henkkohtasesti....tietty sana on vapaa niin sinulla kuin minullakin. Minäkään
        en tuntenut Mika Myllylää, mut mulle jäi aikanaan hänestä ihan hyvä käsitys
        ja kylhän hän oli kova hiihtäjä. Rauha hänen sielulleen ja osanotto omaisille!
        Mitä tulee tuohon kepu-karpaasiin ja kepun panetteluun; mitä pahaa ne on
        sinulle tehneet..? Ei pidä yleistää liikaa ja luulla jotakin jostakin puolueesta;
        luulo ei ole tiedon väärti!. Kepulla menee tällä hetkellä huonosti, mut syitä
        siihen voi kysyä itse kultakin; miksi kyseinen puolue oli aina median
        hampaissa ja miksi kaivellaan henkkohtasia asioita, joilla ei ole mitään
        tekemistä päivän politiikassa ja päätöksenteossa. Mitä uusi hallitus saanee-
        kaan aikaseksi; tuskin mitään kaikkine erilaisinen puolueineen(liian monta).
        Minäkään en ole koskaan voinut ymmärtää vasemmistolaisia e¨nkä sossuja!
        Perussuomalaisia olen vähitellen oppinut ymmärtämään vaik aluks olinkii
        epäilevä. Mutta mistä johtunee vihasi kohti puoluetta nimeltä keskusta...
        juontaako ehkä siitä et alunperin aateltiin et se on "maalaisten" puolue!
        Puolue on saanut paljon hyvääkin aikaseksi ollessaan vastuullinen
        hallituksessa toisin kuin eräät!

        REHELLISYYS! Eiku kysymysmerkki? Useita???????????????
        JOS kerran tämä "Kepu-Karpaasi" on niiiin rehellinen, MIKSI ei noudattanut Suomen Lakia? "Tunnusti" käyttäneensä epoa, jäi kiinni hemohessistä jne.
        Lain mukaan tämän Herran olisi pitänyt kertoa Mistä sai, Kuka annosteli, eli AUTTAA viranomaisia selvittämään koko sotku! Tuollainen salaaminen ei ole arvostettavaa käyttäytymistä! Onko tämä faktaa vai valetta?

        Toiseksi Kepun ja Karpaasin yhteys! Hän julisti Suomen ylimielisimmän pääministerin, Sk Ah.n puolesta sen herran presidentiksi tuloa!
        Onneksi Suomen Kansan enemmistö valitsi toisin!

        Kolmanneksi: Kepu ei ole koskaan ollut hyväksymässä Suomen köyminpien väestönosien järjestäytymistä. Kuten kuulumista riippumattomiin ammattijärjestöihin. Siellä on aina kaikunut Isännän Ääni!
        Esimerkiksi, meitä saamelaisia kohtaan! Kepu kirkkoineen, lesta-insesti-keput saarnaavat yhä työväenjärjestöjen turmiollisuudesta.
        Pitäjämme kepujen lapset eivät saaneet tulla Työväeentaloon!
        Meille ei kukaan antanut sellaisia esteitä.
        Miten siis voisit "ymmärtää" ottamatta selvää?
        SE on sitä kepulaisuutta!
        Tämä koko Scandinavia oli Saamelaisten; EUn Ainoan alkuperäiskansan kotialuetta, kunnes Lantalaiset tulivat Pyhältä Venäjän maalta ja tappoivat, raiskasivat, ryöstivät alkuperäiskansan. Yhä maaomistus on selvittämättä, jota kepu ei halua ottaa esiin! Lue Tri K. Paltton väitöskirja!
        Mille "sielulle" rauha?
        Se on vain muutamien uskontojen keksimää vallanpidon välinettä. Miksi lantalaiset tuhosivat alkuperäiskansan koko kulttuurin, kieltä ja uskontoa myöden? Millä oikeudella joku ILMOITTAA oman uskontonsa olevan ainoan oikean? Noudattaisimmeko Suomenkin Perustuslain uskonnnon ja Omantunnon vapautta ja -kunnioittamista?
        Sankariutta en näe pätkääkään siinä, että joku hiihtää nopeammin kuin toinen! Varsinkaan laittomin, epäreiluin keinoin. Eikä kerro Totuutta, vaikka jää kiinni valheista!
        Vielä yksi: Meillä oli lantalainen opettaja, maalaisliittolainen valtuutettu, kansakolussa, hän ivasi minua, saamelaisuutta ja isääni koko luokan kuullen: "Sun isäs oli Punikki!" "Ette TE mitään opi, olette vain yhteiskunnalle taakka"! yms...
        Emme saaneet puhua Saamea.... Meille pakkosyötettiin juutalaista Kristusoppia, jonka ruotsalaiset papit pakkoistuttivat sotilaiden avulla.
        Häpesin omaa isääni - opettajan määräyksestä. Kunnes aikuisena tein maisterin tutkinnon ja vasta sitten uskalsin kertoa sisarilleni po koulukiusaamisesta... Nyt ette saa suutani tukittua, ...
        Ylpeä, mutta ei koppava Ahku Biebmu, Saamelainen
        "Kuoltuaan koirakin paras!"


      • älä valehtele
        piste 33 kirjoitti:

        Olen pystynyt ja pystyn jatkossakin. Puhtain jauhoin ja olen vielä hyvinkin hengissä? Olenko siis tehnyt jotain väärin? Mielestäni olen menestynyt huimasti paremmin kuin Myllylä. Suurinpiirtein elämän joka osa-alueella

        tekopyhä valehtelija se joka virheitään salaa


      • SRTY
        piste 33 kirjoitti:

        Olen pystynyt ja pystyn jatkossakin. Puhtain jauhoin ja olen vielä hyvinkin hengissä? Olenko siis tehnyt jotain väärin? Mielestäni olen menestynyt huimasti paremmin kuin Myllylä. Suurinpiirtein elämän joka osa-alueella

        ´´Olen pystynyt ja pystyn jatkossakin. Puhtain jauhoin ja olen vielä hyvinkin hengissä? Olenko siis tehnyt jotain väärin? Mielestäni olen menestynyt huimasti paremmin kuin Myllylä. Suurinpiirtein elämän joka osa-alueella´´

        KOITA NYT SAATANAN NILKKI TAJUTA SE ETTÄ OMAISET SUREE JOTEN PIDÄ SAATANAN KENOKAULA SE TURPAS VITTU KIINNI!


      • Surullista
        Haapajärvinen kirjoitti:

        Kuka meistä on tuomitsemaan toista! Ajetelkaahan vähä ennenkuin kirjoitatte asioista joista ette varmasti tiiä! Hän oli varmaan Ihminen joka tunsi syvästi, eikä välttämättä kestänyt kaikkea. Kunnioitus hänen muistolleen ja osanotto omaisille.

        Olen samaa mieltä, että Mika Myllyllä on oli syvästi tunteva mies. Surullista, että näin hänen elämälleen kävi, sillä kyllä lapset olisivat tarvinneet vielä isän olemassa oloa. Mikä johti Mikan aineiden käyttöön on suuri ? merkki, mutta ehkä sekin joskus todella selviää. Minusta tuntuu, että Myllylä oli kunnian mies, joka jostain syystä eksyi. Osanottoni hänen läheisilleen.


      • Hupun sisällä jäässä
        opier kirjoitti:

        Eipä muuten ole

        No kuka sitten on?


      • Ex-apina
        kyy-ninen ihminen kirjoitti:

        Kukaan urheilija, joka on missään taskubiljardia isommassa lajissa voittanut minkään sortin kansainvälisen mitalin, ei ole tehnyt sitä ilman dopingia. Ei edes se kuuluisa korealainen Mun Do-ping.

        MIssä kohti tässä pitikään käyttää sitä surkuhupaisan kuuluisaa LÄHDESUOJAA?


      • SNOB boys

        Käytän ihan samaa kaikkiin laitapuolen sekakäyttäjiin


      • Entinen hiihtäjä.

        Olet juuri yksi niitä, joka on vaatimassa sankaritekoja ja sitten heti tuomitsemssa kun ei onnistu.
        Mitä suurta itse olet tehnyt. Omalla osallasi olet ollut aiheuttamassa Mikan kuoleman.
        Kari-Pekka Kyrö on toki vielä pahempi hiillostaja. Kun se Hemohess tapaus oli muutama kuukausi sen jälkeen, kun aine tuli kielletyksi, on hyvä muistaa, että se oli kaikilla yleisessä käytössä sitä ennen. Eli sitä edeltävät suoritukset ovat täysin vertailukelpoisia muiden suorituksiin.
        Suomalaiset olivat niin tyhmiä, että täällä ylin douping valvoja ei pitänyt hiihtäjiä ajan tasalla, toisin kuin Norjassa. Valvoja halusi kuuluisuutta aiheuttamalla oman maan poikien käryt. Ei se ollut Mikan vika, vaan yleinen käytäntö ja suomalaisten virhe. Jos hiihtojohto olisi oikeasti tiennyt asiasta, käryä ei varmaan olis edes käynyt.
        Me suomalaiset olemme vain näitä omaan pakkiin paskantajia. Tuohoamme omiamme ja kehumme muita.


      • wfsefef
        Entinen hiihtäjä. kirjoitti:

        Olet juuri yksi niitä, joka on vaatimassa sankaritekoja ja sitten heti tuomitsemssa kun ei onnistu.
        Mitä suurta itse olet tehnyt. Omalla osallasi olet ollut aiheuttamassa Mikan kuoleman.
        Kari-Pekka Kyrö on toki vielä pahempi hiillostaja. Kun se Hemohess tapaus oli muutama kuukausi sen jälkeen, kun aine tuli kielletyksi, on hyvä muistaa, että se oli kaikilla yleisessä käytössä sitä ennen. Eli sitä edeltävät suoritukset ovat täysin vertailukelpoisia muiden suorituksiin.
        Suomalaiset olivat niin tyhmiä, että täällä ylin douping valvoja ei pitänyt hiihtäjiä ajan tasalla, toisin kuin Norjassa. Valvoja halusi kuuluisuutta aiheuttamalla oman maan poikien käryt. Ei se ollut Mikan vika, vaan yleinen käytäntö ja suomalaisten virhe. Jos hiihtojohto olisi oikeasti tiennyt asiasta, käryä ei varmaan olis edes käynyt.
        Me suomalaiset olemme vain näitä omaan pakkiin paskantajia. Tuohoamme omiamme ja kehumme muita.

        Olen muuten täsmälleen samaa mieltä. Kerrankin joku järkevä kommentti!


      • homohes
        wfsefef kirjoitti:

        Olen muuten täsmälleen samaa mieltä. Kerrankin joku järkevä kommentti!

        Ainut virhe oli visiin sun mielestä kun jäi kiinni.
        Vaikka ei olisi jäänyt kiinni niin huijari se silti olisi ollut ja täysin omaa syytään ei kehenkään järkevään ihmiseen pistetä rouppinkia hänen tietämättään paitsi martti vainioon saa pistää mitä tahansa kun vaan on luotettava talonmies.

        Tämä urheelukansa hyväksyy näköjään kaikki rikokset urheilioolta kunhan ei jää kiinni.
        Penkkiurheiliat on yksi osasyyllisten joukko joidenka tulisi tuntea syyllisyyttä tästäkin kuolemasta kun vaaditaan voittoa ja urheilu sinänsä on sairaitten yksilöiden touhua. vikaahan silloin on päässä kun ei pärjää leikissä ja sitten rupiaa juomaan viinaa.

        Se vaan on tosiasia että nää hormoonihessit vesittää kaikki voitot ja urheelu avustukset tulisi vaatia takaisin. On se kumma kun jotkut saa leikkimällä rahaa enemmän kun rehellistä työtä tekemällä.


      • pyy3
        Haapajärveltä kirjoitti:

        Mika Myllylä oli hieno ihminen isänä ja urheilijana! Liian herkkä vaan kestään kaikki paineet. Syvä osanotto omaisille ja etenkin lapsille .

        Voi ihmisellä luonnostaanki olla kovat hemoglopiinit eikä vaan douppaamalla vaikken ammattiurheilija ookkaa lääkärit huolestu ku hb185


      • sairasta hiihtoa
        kyy-ninen ihminen kirjoitti:

        Kukaan urheilija, joka on missään taskubiljardia isommassa lajissa voittanut minkään sortin kansainvälisen mitalin, ei ole tehnyt sitä ilman dopingia. Ei edes se kuuluisa korealainen Mun Do-ping.

        Tämä tietoko sitten oikeuttaa kaikki käyttämään hormoonia.

        Tuolla logiikalla jos menee (seurueen) kanssa kauppaan niin saa myöskin varastaa niinkuin (seurueen) jäsenetkin.Ja pyrkiä vielä varastamaan eniten.

        Tässä kommentissasi paljastat että kaikki urheilukilpailuiden voittajat on epärehellisiä huijareita vai mitä (kyy-ninen ihminen)

        Näitä huijareita vielä kaupataan nuorille esikuvaksi. On tää maailma sairas!


      • 2354235254qwrfadfs
        homohes kirjoitti:

        Ainut virhe oli visiin sun mielestä kun jäi kiinni.
        Vaikka ei olisi jäänyt kiinni niin huijari se silti olisi ollut ja täysin omaa syytään ei kehenkään järkevään ihmiseen pistetä rouppinkia hänen tietämättään paitsi martti vainioon saa pistää mitä tahansa kun vaan on luotettava talonmies.

        Tämä urheelukansa hyväksyy näköjään kaikki rikokset urheilioolta kunhan ei jää kiinni.
        Penkkiurheiliat on yksi osasyyllisten joukko joidenka tulisi tuntea syyllisyyttä tästäkin kuolemasta kun vaaditaan voittoa ja urheilu sinänsä on sairaitten yksilöiden touhua. vikaahan silloin on päässä kun ei pärjää leikissä ja sitten rupiaa juomaan viinaa.

        Se vaan on tosiasia että nää hormoonihessit vesittää kaikki voitot ja urheelu avustukset tulisi vaatia takaisin. On se kumma kun jotkut saa leikkimällä rahaa enemmän kun rehellistä työtä tekemällä.

        No lueppa nyt vaikka tarkemmin edellisen hiihtäjä-nimimerkillä kirjoittaneen kommentti. Siinä sanotaan melko selvästi, että kyseiset aineet merkittiin kiellettyjen listalle vasta vähän ennen Lahden mm-kisoja. Voi vaikka vannoo että samoja aineita käytti myös norjalaiset ja ruotsalaiset sun muut! Eli ovat olleet samalla tasolla eli kilpailusuoritukset vertailukelpoisia. Vittu että pitää olla ihmisten oikeesti tyhmiä ja vajaaälyisimpiä kommentteja saa lukee useimmiten netin keskustelupalstoilta.. Harmittaa kun tulee tänne eksyttyä.


      • Piikkivainio
        ihmisiähän me ollaan kirjoitti:

        Mika oli suuri urheilija.Surullisena seurasin hänen elämää median välityksellä.Ilmeisesti Mika ei koskaan pystynyt antamaan itselleen anteeksi tekemiään virheitä.
        "Ja jos teistä joku on virheetön heittäköön se sen ensimmäisen kiven" sanotaan kai isossa kirjassakin.
        Ehkä suomalainen urheilukansa oppii jotain tästä urheilulegendan surullisesta elämästä.
        Lämmin osaan otto Mikan läheisille.

        Olisikohan tämä suuri urheilia katunut virheitään jos ei olisi jäänyt kiinni epärehellisyydestään luulempa että tämä suuri urheilia vain sääli itseään kun jäi kiinni tai että ei osannut peittää tätä epärehellisyyttään. Vai syyttikö valmentajia ettei heillä ollut parempia aineita.

        Voi kauhia näitä esikuvia minkälaista mallia ne näyttävät nuorille ja lapsille ja vielä valtio tukee.

        Selkärangaton hän oli kun pakoili vastuutaan ja huijaamalla yritti menestyä ja ansaita ja kun se ei onnistunut niin luovutti ja heittäytyi yhteiskunnalle vielä suuremmaksi taakaksi.
        Sääliksi käy kieltämättä että näin moraaliton oli tämäkin esikuva.

        Ei ole enää mitään järkeä lähettää urheilioita mihinkään kisoihin kun jos on rehellinen niin on varmaa että ei tule menestystä ja jos tulee menestystä niin on varmaa että ei ole puhtaita jauhoja pussissa.

        Voittamalla paljastaa että käyttää jotain aineita elikkä kuka voi väittää olevansa suuri urheilia jos voittaa ja kuka voi häntä juhlia sankarina.

        Vai pitäisikö alkaa juhlimaan voittajaa vain siinämielessä että hän on paras huijjari. Kyllä kansa tietää!


      • Sa.All
        Piikkivainio kirjoitti:

        Olisikohan tämä suuri urheilia katunut virheitään jos ei olisi jäänyt kiinni epärehellisyydestään luulempa että tämä suuri urheilia vain sääli itseään kun jäi kiinni tai että ei osannut peittää tätä epärehellisyyttään. Vai syyttikö valmentajia ettei heillä ollut parempia aineita.

        Voi kauhia näitä esikuvia minkälaista mallia ne näyttävät nuorille ja lapsille ja vielä valtio tukee.

        Selkärangaton hän oli kun pakoili vastuutaan ja huijaamalla yritti menestyä ja ansaita ja kun se ei onnistunut niin luovutti ja heittäytyi yhteiskunnalle vielä suuremmaksi taakaksi.
        Sääliksi käy kieltämättä että näin moraaliton oli tämäkin esikuva.

        Ei ole enää mitään järkeä lähettää urheilioita mihinkään kisoihin kun jos on rehellinen niin on varmaa että ei tule menestystä ja jos tulee menestystä niin on varmaa että ei ole puhtaita jauhoja pussissa.

        Voittamalla paljastaa että käyttää jotain aineita elikkä kuka voi väittää olevansa suuri urheilia jos voittaa ja kuka voi häntä juhlia sankarina.

        Vai pitäisikö alkaa juhlimaan voittajaa vain siinämielessä että hän on paras huijjari. Kyllä kansa tietää!

        On se helppo piikitellä anonyyminä, kun itse olet varmaan tosi pätevä jätkä joka alalla. Enpä tiiä tosta hänen rehellisyydestään ja on aika myöhäistä sitä lähteä nyt arpomaan enää. Jos itse on oikein rehellisyyden perikuva, voi silloin jo hieman moittiakkin toista, mutta tuskinpa kukaan meistä on:-) (muista luulenpa kirjoitetaan n:llä eikä m:llä).

        Turha yrittää syyttää Myllylää nuorten huonona esikuvana. Eiköhän ne ole vanhemmat, jotka luo perustan nuoren tulevaisuudelle ja kasvattaa sekä kertoo mikä on oikein ja väärin. Mika Myllylä ei ole vastuussa sinun kakaroistasi!!

        Mikäs sinä olet moralisoimaan toisen ihmisen moraalittomuutta? Oletko kenties yli-ihminen- ei tarvitse vastata, tiedän jo vastauksen. Kyllä Suomen yhteiskunnassa on isompiakin taakkoja kuin Myllylä. Miten jotkut ilkeääkin sanoa tollaista ääneen. Miten joillain ihmisillä on pokkaa alkaa setvimään ja haukkumaan julkisesti jo kuollutta ihmistä. Joillain vain on kummallinen tapa saada nauttia toisen ihmisen virheistä ja ehkä hänen ei-menestymisestään. Tulee kyllä mieleen, että aika paatunut ja omahyväinen ihminen pitää olla, että viitsii "puhua" julkisesti jo menetetystä ihmisestä.


      • Huume martti
        marjuu kirjoitti:

        Nyt se taas alkaa täällä älykääpiöiden hölötys.Ihminen hänkin oli ,elämä vaan ei kaikilla
        mene toiveiden mukaisesti.
        Kyllä oikein sydäntä viiltää kun lukee näitä kirjoituksia,miten ilkeitä ihmiset on.
        Mikan omaisille jaksamista varmasti oli hyvä isä lapsilleen.

        Mielestäni juuri tästä näkee kuinka epärehellisiä ihmiset on ja tekevät kaikkensa menestyäkseen epärehellisesti mutta sitten rehellisillä konsteilla ei jaksetakkaan elää vastuullisesti.

        Olisihan vaihtoehtona urheiliallakin mennä töihin ja elättää työllä perheensä.
        Usein kuulee kuinka muka urheilu tausta auttaa menestymään muutoinkin elämässä mutta valitettavasti on paljon esimerkkejä juuri päinvastaisesta.

        Tästä myös näkee kuinka hyväksyttyä tälläinen epärehellisyys on ja ei ymmäretä että tälläisellä epärehellisellä urheilulla ja sen hyväksymisellä eletään valheessa. Ja joka ei elä tätä valhetta niin haukutaan älykääpiöksi.
        Ei kuule ihmiset ilkeitä ole kun sanovat totuuden.
        Sinulla on jokin kehityshäiriö kun niin luulet.


      • huume martti
        vastarannan kiiski kirjoitti:

        Aika kovia sanoja sinulta...vaik luulenkin että et tuntenut kyseistä hiihtäjää
        henkkohtasesti....tietty sana on vapaa niin sinulla kuin minullakin. Minäkään
        en tuntenut Mika Myllylää, mut mulle jäi aikanaan hänestä ihan hyvä käsitys
        ja kylhän hän oli kova hiihtäjä. Rauha hänen sielulleen ja osanotto omaisille!
        Mitä tulee tuohon kepu-karpaasiin ja kepun panetteluun; mitä pahaa ne on
        sinulle tehneet..? Ei pidä yleistää liikaa ja luulla jotakin jostakin puolueesta;
        luulo ei ole tiedon väärti!. Kepulla menee tällä hetkellä huonosti, mut syitä
        siihen voi kysyä itse kultakin; miksi kyseinen puolue oli aina median
        hampaissa ja miksi kaivellaan henkkohtasia asioita, joilla ei ole mitään
        tekemistä päivän politiikassa ja päätöksenteossa. Mitä uusi hallitus saanee-
        kaan aikaseksi; tuskin mitään kaikkine erilaisinen puolueineen(liian monta).
        Minäkään en ole koskaan voinut ymmärtää vasemmistolaisia e¨nkä sossuja!
        Perussuomalaisia olen vähitellen oppinut ymmärtämään vaik aluks olinkii
        epäilevä. Mutta mistä johtunee vihasi kohti puoluetta nimeltä keskusta...
        juontaako ehkä siitä et alunperin aateltiin et se on "maalaisten" puolue!
        Puolue on saanut paljon hyvääkin aikaseksi ollessaan vastuullinen
        hallituksessa toisin kuin eräät!

        varaastaminen ja huijjaus on ilmeisesti sallittua kun tekee näennäisesti vain hyvää oli kyse politikosta tai urheiliasta.

        Tämän viestin luin sinun vastauksestasi vastarannan kiiski.

        Ei moni tunne valjakkalaakaan henkilökohtaisesti mutta tietää että hän teki väärin.

        Tuskin tämä tuomarikaan tunsi häntä henkilökohtaisesti ja silti antoi tuomion.

        Vai mitä tyhmä kiiski.


      • HAMPPU R-KIOSKEIHIN!
        Sa.All kirjoitti:

        On se helppo piikitellä anonyyminä, kun itse olet varmaan tosi pätevä jätkä joka alalla. Enpä tiiä tosta hänen rehellisyydestään ja on aika myöhäistä sitä lähteä nyt arpomaan enää. Jos itse on oikein rehellisyyden perikuva, voi silloin jo hieman moittiakkin toista, mutta tuskinpa kukaan meistä on:-) (muista luulenpa kirjoitetaan n:llä eikä m:llä).

        Turha yrittää syyttää Myllylää nuorten huonona esikuvana. Eiköhän ne ole vanhemmat, jotka luo perustan nuoren tulevaisuudelle ja kasvattaa sekä kertoo mikä on oikein ja väärin. Mika Myllylä ei ole vastuussa sinun kakaroistasi!!

        Mikäs sinä olet moralisoimaan toisen ihmisen moraalittomuutta? Oletko kenties yli-ihminen- ei tarvitse vastata, tiedän jo vastauksen. Kyllä Suomen yhteiskunnassa on isompiakin taakkoja kuin Myllylä. Miten jotkut ilkeääkin sanoa tollaista ääneen. Miten joillain ihmisillä on pokkaa alkaa setvimään ja haukkumaan julkisesti jo kuollutta ihmistä. Joillain vain on kummallinen tapa saada nauttia toisen ihmisen virheistä ja ehkä hänen ei-menestymisestään. Tulee kyllä mieleen, että aika paatunut ja omahyväinen ihminen pitää olla, että viitsii "puhua" julkisesti jo menetetystä ihmisestä.

        Niin mutta miksi kuoli ennen aikojaan? Siksi ettei käyttänyt pelkästään hamppua! Hamppu ei tapa vaikka vetelis posket lommolla aamusta iltaan. Hamppu on terveystupakkaa!!!
        Hamppu auttaa simäsairauksiin astmaan huumevieroitukseen jne...

        Sätkä päivässä pitää lääkärin loitolla!!!

        HAMPPU R-Kioskeihin!!!


      • Sinä Lusiferin Paskiainen..
        Sinut pitää viedä navetan taakse ja lopettaa..


      • 99
        wfsefef kirjoitti:

        Olen muuten täsmälleen samaa mieltä. Kerrankin joku järkevä kommentti!

        veti jotai paskaa


      • AGP
        MUISTOLLA kirjoitti:

        KUNNIOITTAKAA ÄLYKÄÄPIÖT VAINAJAN MUISTOA....


        SUOMEN PARAS MIESHIIHTÄJÄ SAAVUTUKSILTAAN

        MYLLYLÄ OLI MIES


      • AGP
        MUISTOLLA kirjoitti:

        KUNNIOITTAKAA ÄLYKÄÄPIÖT VAINAJAN MUISTOA....


        SUOMEN PARAS MIESHIIHTÄJÄ SAAVUTUKSILTAAN

        KUNNIOITTAKAA VAINAITA OLI NE SITTEN OLLEET HYVIÄ TAI PAHOJA


      • sysnoopy

        Vahinko, että oikeudenkäynti päättyi. En usko, että kaikki tuli esiin. Ketkä kaikki "kehoittivat" urheilijoita käyttämään kiellettyjä aineita ja ketkä kaikki avustivat niiden hankkimisessa. Urheilija on helppo uhri. Hän haluaa voittaa.


      • Ihmeissäin
        MUISTOLLA kirjoitti:

        KUNNIOITTAKAA ÄLYKÄÄPIÖT VAINAJAN MUISTOA....


        SUOMEN PARAS MIESHIIHTÄJÄ SAAVUTUKSILTAAN

        Onkos tuo se sama, joka käyttä menestyäkseen niitä ihmeaineita? Niitä, jotka eivät olleet luvallisia?


    • Hah!

      E. V. V. K!

      • Hyenaat

        Miks sitten olet täällä?


      • Miksi jauhaat?

        Miksi olet täällä?


    • ihmettelijä.

      Jos tällaisia julkaistaan, niin voisiko laittaa myös sen virallisen lähteen?!

    • anonyymi sohvaperuna

      Nuorena ja kovakuntoisena hän liittyi ilmavoimiin. Kyllä aktiiviurheilijoilla pitäisi olla jokin varasysteemi olla kun ura päättyy syystä tai toisesta, ettei tuollainen ajoittain aina toistuisi, oli laji mikä hyvänsä.

      • kurssipakko?

        varasysteemi mille? Doping aineiden käytöstä siirtyminen muihin aineisiin jouhevasti -kursseja vai?


      • Hamppuhemmot hoi..

        Työntäkää ne vitun hamppunne vaikka hanuriinne,saatanan huumehörhöt, ja keskittykää asiaan mistä tämä topici on aloitettu ja käsittelee, älkääkä tuputtako tapojanne muille ja jauhako täällä paskaa.


    • sedsry

      Jaahas, oliko ratkaisu oma, vai olikohan sairasskohtaus. Luulisi, ettei noin kovakuntoinen kaveri kuolisi äkillisesti sairaskohtaukseen noinkin nuorena.

      • Poliisin mukaan kuolemaan ei liittynyt rikosta, missään ei mainita mitään sairaskohtauksesta, joten todennäköisesti lähti oman käden kautta...

        Surullista :(. Aika kova oli rangaistus dopingin käytöstä. Ristiinnaulittiin julkisuudessa ja koko elämä vedettiin viemäristä alas. Ei varmasti ollut helppo lasti kantaa. Aika harva kai tuollaisesta täysin selviää...

        Murhastakin selviää vähemmällä.


      • Mix Max
        Jemix kirjoitti:

        Poliisin mukaan kuolemaan ei liittynyt rikosta, missään ei mainita mitään sairaskohtauksesta, joten todennäköisesti lähti oman käden kautta...

        Surullista :(. Aika kova oli rangaistus dopingin käytöstä. Ristiinnaulittiin julkisuudessa ja koko elämä vedettiin viemäristä alas. Ei varmasti ollut helppo lasti kantaa. Aika harva kai tuollaisesta täysin selviää...

        Murhastakin selviää vähemmällä.

        Herkkä ihminen joka olisi tarvinnut kunnolla tukea" vaikeina aikoina"


      • opier
        Jemix kirjoitti:

        Poliisin mukaan kuolemaan ei liittynyt rikosta, missään ei mainita mitään sairaskohtauksesta, joten todennäköisesti lähti oman käden kautta...

        Surullista :(. Aika kova oli rangaistus dopingin käytöstä. Ristiinnaulittiin julkisuudessa ja koko elämä vedettiin viemäristä alas. Ei varmasti ollut helppo lasti kantaa. Aika harva kai tuollaisesta täysin selviää...

        Murhastakin selviää vähemmällä.

        Martti on selvinnyt, oli ensimmäinen julkisesti kärähtänyt, ja henki vielä pihisee. ei ole tullut uskoon eikä pahemmin ryypiskele. Tukijoita ei tahdo vieläkään löytyä, mutta sinnittelee...


      • Vahvat porskuttaa
        opier kirjoitti:

        Martti on selvinnyt, oli ensimmäinen julkisesti kärähtänyt, ja henki vielä pihisee. ei ole tullut uskoon eikä pahemmin ryypiskele. Tukijoita ei tahdo vieläkään löytyä, mutta sinnittelee...

        Mara kävi Elbrusilla ja on vieläkin kovassa kunnossa. Tavalliseen kuntoilijaan verrattuna.


      • 332211
        opier kirjoitti:

        Martti on selvinnyt, oli ensimmäinen julkisesti kärähtänyt, ja henki vielä pihisee. ei ole tullut uskoon eikä pahemmin ryypiskele. Tukijoita ei tahdo vieläkään löytyä, mutta sinnittelee...

        Sä et voi verrata nyt Vainiota ja Myllylää. Vainion aikaa,ei tollasta vainoo ollu yksittäistä urheilijaa kohtaan,mitä se on tänä päivänä. Kyllä Myllylästä koittetiin kovasti tehdä uutta Mattia,median puolelta. Ehkä median edustajat sais nyt katsella peiliin ja miettiä,et mitkä paineet se luo ja tässä on sitten lopputulos, vakaasti uskon,että oman käden kautta lähti ja on ehkä ihan ymmärrettävää...


      • Kaikkea sitä kuulee
        Jemix kirjoitti:

        Poliisin mukaan kuolemaan ei liittynyt rikosta, missään ei mainita mitään sairaskohtauksesta, joten todennäköisesti lähti oman käden kautta...

        Surullista :(. Aika kova oli rangaistus dopingin käytöstä. Ristiinnaulittiin julkisuudessa ja koko elämä vedettiin viemäristä alas. Ei varmasti ollut helppo lasti kantaa. Aika harva kai tuollaisesta täysin selviää...

        Murhastakin selviää vähemmällä.

        Älä nyt jauha paskaa. Murhaaja joutuu elinkautistaan istumaan vähintään 12 vuotta, usein pitempäänkin. Doupinghiihtäjä sai satoja tuhansia vääryydellä ja viekkaudella, joskus joutui pientä vittuilua kuulemaan. Ei sen takia itseään pidä tappaa.


      • 76567
        opier kirjoitti:

        Martti on selvinnyt, oli ensimmäinen julkisesti kärähtänyt, ja henki vielä pihisee. ei ole tullut uskoon eikä pahemmin ryypiskele. Tukijoita ei tahdo vieläkään löytyä, mutta sinnittelee...

        Eikös Martti ole uskoon tullut? Voi tietysti olla, että muisti pettää tässäkin asiassa.


      • 76567
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Älä nyt jauha paskaa. Murhaaja joutuu elinkautistaan istumaan vähintään 12 vuotta, usein pitempäänkin. Doupinghiihtäjä sai satoja tuhansia vääryydellä ja viekkaudella, joskus joutui pientä vittuilua kuulemaan. Ei sen takia itseään pidä tappaa.

        Eikä joudu, jos on ensikertalainen. Että itse nyt jauhat sontaa.


      • Stressi on uhka
        332211 kirjoitti:

        Sä et voi verrata nyt Vainiota ja Myllylää. Vainion aikaa,ei tollasta vainoo ollu yksittäistä urheilijaa kohtaan,mitä se on tänä päivänä. Kyllä Myllylästä koittetiin kovasti tehdä uutta Mattia,median puolelta. Ehkä median edustajat sais nyt katsella peiliin ja miettiä,et mitkä paineet se luo ja tässä on sitten lopputulos, vakaasti uskon,että oman käden kautta lähti ja on ehkä ihan ymmärrettävää...

        Kova painostus ja stressi aiheuttaa taatusti myös kohonneen verenpaineen, mikä lisää aivoverenvuodon riskiä. Jos tukalassa tilanteessa elää, ei välttämättä edes elä niin pitkään, että kerkäisi lopettamaan itsensä. Hankkiutukaa eroon pitkäaikaisesta stressistä keinolla millä hyvänsä!


      • faewfawfefwsf
        Jemix kirjoitti:

        Poliisin mukaan kuolemaan ei liittynyt rikosta, missään ei mainita mitään sairaskohtauksesta, joten todennäköisesti lähti oman käden kautta...

        Surullista :(. Aika kova oli rangaistus dopingin käytöstä. Ristiinnaulittiin julkisuudessa ja koko elämä vedettiin viemäristä alas. Ei varmasti ollut helppo lasti kantaa. Aika harva kai tuollaisesta täysin selviää...

        Murhastakin selviää vähemmällä.

        Äläs nyt, kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä kantamaan myös tekojensa seuraukset. Monta monituista mahdollisuutta pelkkää hyvää ajattelevat ihmiset antoivat hänelle, mutta viinapullo tuntui kiinnostavan enemmän. Ei se urheilu nyt pirun tärkeä asia ole muuta kuin sellaisille joiden suhteellisuudentaju on kadonnut viemäristä alas.


      • Analytico
        332211 kirjoitti:

        Sä et voi verrata nyt Vainiota ja Myllylää. Vainion aikaa,ei tollasta vainoo ollu yksittäistä urheilijaa kohtaan,mitä se on tänä päivänä. Kyllä Myllylästä koittetiin kovasti tehdä uutta Mattia,median puolelta. Ehkä median edustajat sais nyt katsella peiliin ja miettiä,et mitkä paineet se luo ja tässä on sitten lopputulos, vakaasti uskon,että oman käden kautta lähti ja on ehkä ihan ymmärrettävää...

        Mitä ihmeen "vainoa"???? Ettäkö kilttiä mikaa ja muita esiintyviä huvitajia vainotaan? Etpä taida tietää vainoamisesta mitään! Vainoa on silloin, kun hengen menetys uhkana. Kuten Suomessakin ollut usein ja tapettukin. Oma isoisänikin sai kuolemantuomion - syyttömänä!. Onneksi auttoivat pakoon.
        Nämä Kepu-Karpaasit ovat alusta alkaen Valehdelleet!
        Jos kerran näyttää niiiiiin rehellistä naamaa, ja ottaa vastaan tuhansien eurojen avut sillä periaatteella, että pitää osallistumisensa ja muut asiansa sovituissa raameissa...? Sitten meidän muiden pitäisi heitä kunnioittaa muka Sankareina! ??
        Huh huh!
        Minulle Sankari on se, kuka PYYTEETTÖMÄSTI tekee ja auttaa muita. Nämä Kepu-Karpaasit aina vaan VAATINEET lisää. Esko Ahon ajoista ainakin.
        Meillä kuolee oikeasti syyttömiä, joista ei kirjoiteta. Esim sadat ja tuhannet työpaikkakiusatut. Heistä ei julkisuus piittaa..
        Valitan, mutta maatkoon rauhassa, hemoheseineen ja epoineen!


      • totuus33

        Itsemurha tai sitten laajentunut sydänlihas petti douppauksen ja juomisen aiheuttmasta rasituksesta. Niin se menee.


      • tappo sit erikseen
        76567 kirjoitti:

        Eikä joudu, jos on ensikertalainen. Että itse nyt jauhat sontaa.

        Murha on päivästä päivään.


      • :(

        olikoha kunto enää kuitenkaan kovin hyvä?
        Ei se hiihtämällä hankkittu kunto kestä 10vuotta jos,,,,,


      • Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Älä nyt jauha paskaa. Murhaaja joutuu elinkautistaan istumaan vähintään 12 vuotta, usein pitempäänkin. Doupinghiihtäjä sai satoja tuhansia vääryydellä ja viekkaudella, joskus joutui pientä vittuilua kuulemaan. Ei sen takia itseään pidä tappaa.

        Niin no, Myllylän tuomio kesti 10 vuotta ja ois kestäny pidempäänkin, jos mies olis sitä jaksanut.

        Omatunto on viheliäinen asia varsinkin, kun muutkaan eivät anna armoa. Uskon, että Myllylällä ois ollu parempi olla siellä vankilassa kuin lehtien riepoteltavana, masentuneena ja alkoholistina... Sitä tarkoitin sillä, että murhaajakin selviää vähemmällä...


      • Kettu3
        Jemix kirjoitti:

        Poliisin mukaan kuolemaan ei liittynyt rikosta, missään ei mainita mitään sairaskohtauksesta, joten todennäköisesti lähti oman käden kautta...

        Surullista :(. Aika kova oli rangaistus dopingin käytöstä. Ristiinnaulittiin julkisuudessa ja koko elämä vedettiin viemäristä alas. Ei varmasti ollut helppo lasti kantaa. Aika harva kai tuollaisesta täysin selviää...

        Murhastakin selviää vähemmällä.

        Joo, ajattelin samaa. Kaikki se saasta mitä niskaan on kaadettu viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kyllä se voi vetää kovemmankin kaverin sille rajalle, että tulee mieleen lopettaa koko paska. Kyllä ne mitalit kelpaa kansalle ja hurrataan, mutta huonona hetkenä hylätään ja kustaan päälle. Oksettaa oikeen noi jotkut kommentit. Huippu-urheilu on niin helvetin kovaa ja raadollista peliä.


      • zaratfrustra
        :( kirjoitti:

        olikoha kunto enää kuitenkaan kovin hyvä?
        Ei se hiihtämällä hankkittu kunto kestä 10vuotta jos,,,,,

        Tossa pari vuotta sitten pätki ihan mennen tullen näitä suomalaisten kilpakuntoilijoiden aatelin edustajia, Kalevan kiertäjiä luistelussa, 42 km pikaluistelua. Pikaluistelun erikoismiehetkin joutuivat vähän evenymään että pysyivät edellä. Ja niillä Kiertäjä herroilla on vielä kuusvitosina poskilihaksetkin paremmassa kunnossa kuin suurimmalla osalla tämän keskustelun osallistujilla reisilihakset.

        Satuin vain samalle lähtöviivalle, olin tosin kai puol tuntia Myllylää hitaampi.


      • ghwrh
        332211 kirjoitti:

        Sä et voi verrata nyt Vainiota ja Myllylää. Vainion aikaa,ei tollasta vainoo ollu yksittäistä urheilijaa kohtaan,mitä se on tänä päivänä. Kyllä Myllylästä koittetiin kovasti tehdä uutta Mattia,median puolelta. Ehkä median edustajat sais nyt katsella peiliin ja miettiä,et mitkä paineet se luo ja tässä on sitten lopputulos, vakaasti uskon,että oman käden kautta lähti ja on ehkä ihan ymmärrettävää...

        Niin,se on muutenki tässä yhteiskunnassa vähän niin että vastuu haetaan aina sieltä suoritusportaasta.
        Pääsee herrat sitte ku koira veräjästä.


      • hohohoiakaa
        faewfawfefwsf kirjoitti:

        Äläs nyt, kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä kantamaan myös tekojensa seuraukset. Monta monituista mahdollisuutta pelkkää hyvää ajattelevat ihmiset antoivat hänelle, mutta viinapullo tuntui kiinnostavan enemmän. Ei se urheilu nyt pirun tärkeä asia ole muuta kuin sellaisille joiden suhteellisuudentaju on kadonnut viemäristä alas.

        On sinulla vielä paljon opittavaa tässä elämässä.


      • Analytico
        Jemix kirjoitti:

        Niin no, Myllylän tuomio kesti 10 vuotta ja ois kestäny pidempäänkin, jos mies olis sitä jaksanut.

        Omatunto on viheliäinen asia varsinkin, kun muutkaan eivät anna armoa. Uskon, että Myllylällä ois ollu parempi olla siellä vankilassa kuin lehtien riepoteltavana, masentuneena ja alkoholistina... Sitä tarkoitin sillä, että murhaajakin selviää vähemmällä...

        Jospa MM olisi kertonut Totuuden epoista ja h.hässeistä?
        Eikä vain osaaa? Edes sen, mistä aineet sai, kuka piikitti jne....
        Ei olisi lehdistökään enää kysellyt!
        Niin tekee Oikea Sankari!
        Ei ollut miestä,,,,


      • näin se meni
        Analytico kirjoitti:

        Mitä ihmeen "vainoa"???? Ettäkö kilttiä mikaa ja muita esiintyviä huvitajia vainotaan? Etpä taida tietää vainoamisesta mitään! Vainoa on silloin, kun hengen menetys uhkana. Kuten Suomessakin ollut usein ja tapettukin. Oma isoisänikin sai kuolemantuomion - syyttömänä!. Onneksi auttoivat pakoon.
        Nämä Kepu-Karpaasit ovat alusta alkaen Valehdelleet!
        Jos kerran näyttää niiiiiin rehellistä naamaa, ja ottaa vastaan tuhansien eurojen avut sillä periaatteella, että pitää osallistumisensa ja muut asiansa sovituissa raameissa...? Sitten meidän muiden pitäisi heitä kunnioittaa muka Sankareina! ??
        Huh huh!
        Minulle Sankari on se, kuka PYYTEETTÖMÄSTI tekee ja auttaa muita. Nämä Kepu-Karpaasit aina vaan VAATINEET lisää. Esko Ahon ajoista ainakin.
        Meillä kuolee oikeasti syyttömiä, joista ei kirjoiteta. Esim sadat ja tuhannet työpaikkakiusatut. Heistä ei julkisuus piittaa..
        Valitan, mutta maatkoon rauhassa, hemoheseineen ja epoineen!

        Oliko näiden hiihtäjien suurin syy se että olivat mielestäs (kepukarpaaseja?)

        Ilmeisesti sinun suhtautumisesi heihin esim. Mika Myllylään olis nyt inhimillisempää jos nämä hiihtäjät eivät olis niitä (kepukarpaaseja )

        Olis hyvä muistaa että tämänlaiset (maalaiskarpaasit) pelastivat suomen tuholta
        muutama vuosikymmen sitten.Ei siihen kaupunkilais herraspojat olis kyenneet.


    • Eetos Arkko

      Kylläpä sitä nyt kehutaan iltapäivälehdissä että oli niiiin hyvä mies,
      aikasemmin haukuttiin dopingista ja juopottelusta.

      osta lehti ja rahoita mediaguruja :D

      • Sir Von Baughen

        tottakai kehutaan lehdissä,koska siitähän melu nousisi jos kehtaisi nyt muistuttaa että oli sotkeutunut 2000 luvun pahimpaan doping skandaaliin tai että viina maistui tosiaan miehelle.

        Ja suomessa on muutenkin "hyshys"kulttuuri kuolleiden kohdalla;Vaikka ihminen olisi miten ilkeä tai paha ollut niin hautajaisissa pitää puhua kauniita ja ylistäviä sanoja.Totuuden mukaisesta kuvasta ei missään nimessä puhuta.


      • hävetkää
        Sir Von Baughen kirjoitti:

        tottakai kehutaan lehdissä,koska siitähän melu nousisi jos kehtaisi nyt muistuttaa että oli sotkeutunut 2000 luvun pahimpaan doping skandaaliin tai että viina maistui tosiaan miehelle.

        Ja suomessa on muutenkin "hyshys"kulttuuri kuolleiden kohdalla;Vaikka ihminen olisi miten ilkeä tai paha ollut niin hautajaisissa pitää puhua kauniita ja ylistäviä sanoja.Totuuden mukaisesta kuvasta ei missään nimessä puhuta.

        syy niiden ihmisten ketkä sitä doubingia ovat hiihtäjille syöttäneet ei tarvitse aina olla paras mutta ihmisillä on kumma tapa haukkua jos ei oo 3 parhaan joukossa urheilioilla kova paine ja en usko et suomalaiset hiihtäjät ovat ainoaita on norjalaisitakin hiihtäjistä myöntäneet käyttäneensä puhumattakaan venäläisistä niillä tehdään rahaa ja mainetta rauha myllylälle ja osan ottomme


      • 2399
        Sir Von Baughen kirjoitti:

        tottakai kehutaan lehdissä,koska siitähän melu nousisi jos kehtaisi nyt muistuttaa että oli sotkeutunut 2000 luvun pahimpaan doping skandaaliin tai että viina maistui tosiaan miehelle.

        Ja suomessa on muutenkin "hyshys"kulttuuri kuolleiden kohdalla;Vaikka ihminen olisi miten ilkeä tai paha ollut niin hautajaisissa pitää puhua kauniita ja ylistäviä sanoja.Totuuden mukaisesta kuvasta ei missään nimessä puhuta.

        Sir vonbaughen, Törkeetä teksiä! Ei tee pekkaa pahemmaksi, vaikka viina maistuikin. Maistuu näemmä monille suomiukoille ihan liian kanssa. Kuolleen kunniaa pitää aina muistaa eikä enää sitä mustamaalata. Omaiset, etenkin vaimo ja lapset, kuitenkin surevat ja kaipaavat isäänsä ja ex-miestään. Kyllä hän on hiihdollaan saattanut Suomen maailmakartalle jne.


      • Kaikkea sitä kuulee
        2399 kirjoitti:

        Sir vonbaughen, Törkeetä teksiä! Ei tee pekkaa pahemmaksi, vaikka viina maistuikin. Maistuu näemmä monille suomiukoille ihan liian kanssa. Kuolleen kunniaa pitää aina muistaa eikä enää sitä mustamaalata. Omaiset, etenkin vaimo ja lapset, kuitenkin surevat ja kaipaavat isäänsä ja ex-miestään. Kyllä hän on hiihdollaan saattanut Suomen maailmakartalle jne.

        Joo, kuolleista ei saa puhua pahaa. Siksi vaadin että Hitlerin ja Stalinin muistoa kunnioitetaan, he kuitenkin olivat kymmenien miljoonien rakastamia!


      • Ana Lyyti
        2399 kirjoitti:

        Sir vonbaughen, Törkeetä teksiä! Ei tee pekkaa pahemmaksi, vaikka viina maistuikin. Maistuu näemmä monille suomiukoille ihan liian kanssa. Kuolleen kunniaa pitää aina muistaa eikä enää sitä mustamaalata. Omaiset, etenkin vaimo ja lapset, kuitenkin surevat ja kaipaavat isäänsä ja ex-miestään. Kyllä hän on hiihdollaan saattanut Suomen maailmakartalle jne.

        Kyllä tekee! Pekkaa ja Mikkoakin pahemmaksi, jos ei osaa pysyä erossa juopumuksesta! Suomen kansan PAHIN terveysriski ON alkoholin runsas käyttö!
        Mykä Millylää kehutaan, koska oli Kepu-Karpaasi. Ylisti aikoinaan Esko - "puhuvapää" - Ahoa, joka pääministerinä ja hiihtoliiton pj:nä junaili Kepu-Karpaaseilleen eritysiä etuja!
        Kuka sen sanoikaan:
        - Kepu pettää. Aina!

        Miksi K-P Kyröä ei hyväksytämediassa? Olisiko ei-kepu ja TULn miehii?


      • Ei vedätetä
        2399 kirjoitti:

        Sir vonbaughen, Törkeetä teksiä! Ei tee pekkaa pahemmaksi, vaikka viina maistuikin. Maistuu näemmä monille suomiukoille ihan liian kanssa. Kuolleen kunniaa pitää aina muistaa eikä enää sitä mustamaalata. Omaiset, etenkin vaimo ja lapset, kuitenkin surevat ja kaipaavat isäänsä ja ex-miestään. Kyllä hän on hiihdollaan saattanut Suomen maailmakartalle jne.

        Shit Prat! Paskapuhetta.
        So What - kysyi entinen mies....
        Kumma hokema tuo: "Suomi maailmankartalla". Turhaa.
        Mitä sitten jos on hiihtänyt kovaa?
        Toiko se leipää sinun lastesi syödä, arvon "2399"?
        Onko sen suurempia Valehtelijoita, kuin nämä ns huippu-urheilijat?
        Kukaan politiikkokaan ei valehtele niin kuin nämä
        . Politiikkoja media seuraa ihan eri intensiteetillä, kuin lempilapsia, Urheilijoita.
        Todellisuudessa suomalaisista yli puolet ei välitä pätkääkään näsitä "maailmankarttojen sankareista"!
        Muualla vieläkin vähemmän!


      • Sir Von Baughen
        2399 kirjoitti:

        Sir vonbaughen, Törkeetä teksiä! Ei tee pekkaa pahemmaksi, vaikka viina maistuikin. Maistuu näemmä monille suomiukoille ihan liian kanssa. Kuolleen kunniaa pitää aina muistaa eikä enää sitä mustamaalata. Omaiset, etenkin vaimo ja lapset, kuitenkin surevat ja kaipaavat isäänsä ja ex-miestään. Kyllä hän on hiihdollaan saattanut Suomen maailmakartalle jne.

        "Sir vonbaughen, Törkeetä teksiä! Ei tee pekkaa pahemmaksi, vaikka viina maistuikin. Maistuu näemmä monille suomiukoille ihan liian kanssa. Kuolleen kunniaa pitää aina muistaa eikä enää sitä mustamaalata. Omaiset, etenkin vaimo ja lapset, kuitenkin surevat ja kaipaavat isäänsä ja ex-miestään. Kyllä hän on hiihdollaan saattanut Suomen maailmakartalle jne."

        Okei,eli mielestäsi meidän tulee ylistää hänen hyviä tekojaan ja voittojaan dopingin avulla.Lisäksi,käytti alkoholia väärin ja tämä on varmasti satuttanut vaimoa sekä lapsia.Mutta,siitäkin huolimatta meidän tulisi kulissimaisesti uskoa että mahtava kaveri ja erinomainen urheilija.

        Tottakai kuollutta pitää kunnioittaa,eri asia on jos lähdetään nostamaan kultaiselle jalustalle ja sepittämään sankaritarinaa missä unohdetaan kaikki kipeä mitä on esim.lapsille ja vaimolle saanut aikaiseksi.
        Tosiasiat on AINA olemassa,totuus ei pala tulessakaan!
        Näiden esiintuominen ei tarkoita musta maalaamista vaan totuudesta puhumista.Siitä mikä on faktaa.

        Itse inhoan ihmisten valheellisuudessa elämistä.Oma isäni oli vkloppu alkoholisti,perhe kärsi henkisestä väkivallasta sekä äitini myös fyysistä suhteen alussa.Samoin hänen avovaimonsa tiesi kuinka narsisti isäni oli.
        Hän kuoli n.2 vuotta sitten ja hautajaisissa kaikki kertoi kuinka rakastava isä,hyvä avomies oli ollut viimeiselle avokilleen.
        Tätä paskaa sitten sai kuunnella pastorin puheessa,samoin muistopuheissa.

        Yksikään ei puhunut totta,mutta kun meillä on "hyshys" kulttuuri,niin tämä suorastaan pakollista.

        Hieman poikkesi raiteilta mutta siinä taustaa miksi kannattan totuudessa pysymistä.Eli en sano että lehtien pitää painaa mustamaalaus juttuja mutta ei tehdä mitään nyyhkytarinaa mihin ei ole todellisuudessa aihetta.


      • Eiurheilija
        Sir Von Baughen kirjoitti:

        "Sir vonbaughen, Törkeetä teksiä! Ei tee pekkaa pahemmaksi, vaikka viina maistuikin. Maistuu näemmä monille suomiukoille ihan liian kanssa. Kuolleen kunniaa pitää aina muistaa eikä enää sitä mustamaalata. Omaiset, etenkin vaimo ja lapset, kuitenkin surevat ja kaipaavat isäänsä ja ex-miestään. Kyllä hän on hiihdollaan saattanut Suomen maailmakartalle jne."

        Okei,eli mielestäsi meidän tulee ylistää hänen hyviä tekojaan ja voittojaan dopingin avulla.Lisäksi,käytti alkoholia väärin ja tämä on varmasti satuttanut vaimoa sekä lapsia.Mutta,siitäkin huolimatta meidän tulisi kulissimaisesti uskoa että mahtava kaveri ja erinomainen urheilija.

        Tottakai kuollutta pitää kunnioittaa,eri asia on jos lähdetään nostamaan kultaiselle jalustalle ja sepittämään sankaritarinaa missä unohdetaan kaikki kipeä mitä on esim.lapsille ja vaimolle saanut aikaiseksi.
        Tosiasiat on AINA olemassa,totuus ei pala tulessakaan!
        Näiden esiintuominen ei tarkoita musta maalaamista vaan totuudesta puhumista.Siitä mikä on faktaa.

        Itse inhoan ihmisten valheellisuudessa elämistä.Oma isäni oli vkloppu alkoholisti,perhe kärsi henkisestä väkivallasta sekä äitini myös fyysistä suhteen alussa.Samoin hänen avovaimonsa tiesi kuinka narsisti isäni oli.
        Hän kuoli n.2 vuotta sitten ja hautajaisissa kaikki kertoi kuinka rakastava isä,hyvä avomies oli ollut viimeiselle avokilleen.
        Tätä paskaa sitten sai kuunnella pastorin puheessa,samoin muistopuheissa.

        Yksikään ei puhunut totta,mutta kun meillä on "hyshys" kulttuuri,niin tämä suorastaan pakollista.

        Hieman poikkesi raiteilta mutta siinä taustaa miksi kannattan totuudessa pysymistä.Eli en sano että lehtien pitää painaa mustamaalaus juttuja mutta ei tehdä mitään nyyhkytarinaa mihin ei ole todellisuudessa aihetta.

        Se vaan on opetettu meillä niin, et kuolleista ei puhuta pahaa.. Ja anyway, Mika kuitenki tienas elantonsa ja perheenki elannon toivottavasti..

        Voimia perheelle :-)


      • 2399
        Sir Von Baughen kirjoitti:

        "Sir vonbaughen, Törkeetä teksiä! Ei tee pekkaa pahemmaksi, vaikka viina maistuikin. Maistuu näemmä monille suomiukoille ihan liian kanssa. Kuolleen kunniaa pitää aina muistaa eikä enää sitä mustamaalata. Omaiset, etenkin vaimo ja lapset, kuitenkin surevat ja kaipaavat isäänsä ja ex-miestään. Kyllä hän on hiihdollaan saattanut Suomen maailmakartalle jne."

        Okei,eli mielestäsi meidän tulee ylistää hänen hyviä tekojaan ja voittojaan dopingin avulla.Lisäksi,käytti alkoholia väärin ja tämä on varmasti satuttanut vaimoa sekä lapsia.Mutta,siitäkin huolimatta meidän tulisi kulissimaisesti uskoa että mahtava kaveri ja erinomainen urheilija.

        Tottakai kuollutta pitää kunnioittaa,eri asia on jos lähdetään nostamaan kultaiselle jalustalle ja sepittämään sankaritarinaa missä unohdetaan kaikki kipeä mitä on esim.lapsille ja vaimolle saanut aikaiseksi.
        Tosiasiat on AINA olemassa,totuus ei pala tulessakaan!
        Näiden esiintuominen ei tarkoita musta maalaamista vaan totuudesta puhumista.Siitä mikä on faktaa.

        Itse inhoan ihmisten valheellisuudessa elämistä.Oma isäni oli vkloppu alkoholisti,perhe kärsi henkisestä väkivallasta sekä äitini myös fyysistä suhteen alussa.Samoin hänen avovaimonsa tiesi kuinka narsisti isäni oli.
        Hän kuoli n.2 vuotta sitten ja hautajaisissa kaikki kertoi kuinka rakastava isä,hyvä avomies oli ollut viimeiselle avokilleen.
        Tätä paskaa sitten sai kuunnella pastorin puheessa,samoin muistopuheissa.

        Yksikään ei puhunut totta,mutta kun meillä on "hyshys" kulttuuri,niin tämä suorastaan pakollista.

        Hieman poikkesi raiteilta mutta siinä taustaa miksi kannattan totuudessa pysymistä.Eli en sano että lehtien pitää painaa mustamaalaus juttuja mutta ei tehdä mitään nyyhkytarinaa mihin ei ole todellisuudessa aihetta.

        Mielestäni sinä jo monet muutkin halveeraavat hänen kuolemaansa ja onhan tämä julkinen keskustelupalsta ja täällä voi olla lukemassa kuka vaan, jopa hänen lapsensa ja ex-vaimo. On ne hepohessi-jutut jo puitu julkisuudessa niin moneen kertaan, että ei varmaankaan, joka seuraa uutisointia ja mediaa, ole siltä jäänyt mitään epäselväksi. Myllyllää on riepoteltu ihan tarpeeksi ja suomalainenhan tunnetusti tykkää negatiivisesta julkisuudesta, suorastaan nauttii siitä. Kun lukee näitä kirjoituksia täällä, niin sen kyllä näkee.

        Jokainen tekee elämässään virheitä ja Myllylän virhe oli se mikä oli. Siitä se alamäki alkoikin ja takuulla on siitä kärsinyt. Siksi vaan tuntuu niin ihmeelliseltä ja pahalta hänen puolestaan, että jotkut suorastaan nauttivat ruotiessaan kuin pahanilman linnut hänen tekosiaan. Jokaisessa meissä on hyviä ja huonoja puolia, mutta kuoleman tultua tietysti pappi puhuu vain niistä hyvistä asioista. Olisihan se moraalitonta alkaa läheisille ja omaisille puhumaan vain niitä huonoja asioita ja saarnaamaan totuuden nimissä. En tiedä onko tollanen totuudenpuhuminen, jota sinä ja moni muu täällä harrastaa, mitään kovin hyveellistä. Mielipiteitä toki saa olla ja suora, mutta pelkkä parjaaminen tuskin tekee ketään ihmisenä paremmaksi-

        Olen sitä mieltä, että kukaan ihminen ei ole toista parempi ja tuomitseva ja alkoholin väärinkäytöstä saa jopa syyttää yli puolet kansaa. Ja tossa lopussa puhuit isästäsi. Jos ei nyt hyssytellä sitten, niin kenenkään ei tarvitse väkisin olla suhteessa alkoholisti-narsistin kanssa. Ovi on olemassa.


    • piisändlaav

      Rauha hänen sielulleen. Joillekin tämä maailma on liian kova paikka elää :((

      • lepäile rauhas.

        aivan liian monelle....


      • hiihtoliitossa moni
        lepäile rauhas. kirjoitti:

        aivan liian monelle....

        huokaisi helpotuksesta...........kyrö kun olis saanu mikan samaan ryhmään itsensä kanssa niin olisi tämä suomi on paras huuhaa saatu lopetettua...
        suomi on turhaakin turhempi lilliputti vaikkakin hyvä yhessä asiassa...kusettamisen maailmanmestari suht joka asiassa.kansa kärsii ja sitä kyrsii.....


    • Hah :(

      Oho ja voi ei! Aloittaja ei pilaillutkaan. Voimia Mikan tunteneille ja surunvalittelut.

    • peilin paikka, hei

      Ihan samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Meillä on kyllä varaa ja intoa hyysätä menestyvää ja mitaleita tuovaa urheilijaa, mutta kun ura on ohi, jätetään oman onnensa nojaan. Tehokkaimmat opiskeluvuodet on menneet urheilulle, monellakaan ei ole ammattia eikä pakastevirkaa odottamassa uran päättymistä.

      Mika Myllylä on yksi näistä urheilukiihkon uhreista. Oli kuolinsyy mikä tahansa, jokainen meistä urheiluhulluista voi katsoa peiliin. Toivotaan jaksamista lapsille. Huhuja ja lööppejä tulee varmasti riittämään.

      • Puhut niin totta, kuin totta vaan voi puhua!

        Huipulla kehutaan ja taputellaan selkään, mutta kun ura alkaa olemaan ehtoopuolella ja tulosta ei enää synny, jätetään tyhjänpäälle.

        Hyvää matkaa Mika minne sitten oletkin menossa.


      • tuota noin

        Hänellähän oli työpaikka eikö totta? Miten niin ei työpaikkaa.


    • surullista on

      Tämä on hirveä menetys Suomen urheilulle. Myllylä oli hyvä ja rehellinen suomalainen mies.

      • Miten lienee?

        Mitä ne on puhuneet, ettei se dopingien käyttö olis aivan rehellistä urheilua.


      • ex-hiihtofani

        Nii... mitä nyt kieroin konstein yritti hankkia menestystä hiihdossa.

        Kuolema on toki ikävää, mutta itse hän valitsi sen, että käyttääkö doupingia vai ei. Jos ei olisi käyttänyt, voisin minäkin pitää häntä hyvänä ja rehellisenä. Ei sentään kuolleestakaan tarvitse valehdella. Mika on virheensä tehnyt, mutta kyllä niitä on olemassa!


      • omaisille voimia

        Mikä urheilija Myllylä on viimeisen 10 vuoden aikana muka ollut? Uutisten perusteella *urheilu* ei kyllä menettänyt yhtään mitään.

        Rehellisyyttä ei ole se, että tunnustaa vasta kiinni jäätyään (A- ja B-näyte positiivinen).

        Jokaikinen doping-lääkäri ja valmentaja pitäisi pistää linnaan törkeästä pahoinpitelystä. Jokaikinen.


      • saksanseisojavoimaa
        omaisille voimia kirjoitti:

        Mikä urheilija Myllylä on viimeisen 10 vuoden aikana muka ollut? Uutisten perusteella *urheilu* ei kyllä menettänyt yhtään mitään.

        Rehellisyyttä ei ole se, että tunnustaa vasta kiinni jäätyään (A- ja B-näyte positiivinen).

        Jokaikinen doping-lääkäri ja valmentaja pitäisi pistää linnaan törkeästä pahoinpitelystä. Jokaikinen.

        Hiihtoliitto aloitti heti jeesustelun ja uutisissa kehutaan kilpaa miestä,joka kärsi vuosia valtavaa ahdistusta ja pahaa oloa juuri median ja hiihtoliiton aikaansaannosta.

        Kävikö kenelläkään edes mielessä hiihtoliitossa/urheilu kavereissa auttaa Mikaa josta jokainen näki sen suunnattoman pahan olon,sekä elämisen tuskan ja ahdistuksen joka oli Mikalla jokapäiväistä.

        Sielua tuska jäytää, mitä mies kesti Suomen puolesta ja minkä kohtalon koki.

        Hyi helevetti ,että eikö Suomalaisella tekopyyhydellä ole mitään häpyä/rajaa

        Hävettää olla Suomalainen,mutta ei Mikan takia sillä sankareita ei tarvi hävetä.


    • Grill

      Todella ikävää ja suuri järkytys, ainakin minulle! :/ Oli aikanaan kova kaveri, ainoa hiihtäjä kenet muistan lapsuudestani...

    • johtotroikka?

      Missäs on nyt hiihtoliiton

      Johtotroikka valehtelee ja Myllylä oli sijaiskärsijä.

      • Mika, R.I.P.

        Johtotroikka ja Aho ovat syyllisiä!


    • uhrihan hää ol

      Myllylä oli uhri, ja jokainen urheilua seuraava ja voittoja vaativa suomalainen on hänen tilanteeseensa syyllinen.

      • Lapin Rämpijä

        Tämä viestisi sanoo Toden,aina ollaan vaatimassa voittoja,

        mutta missä on apu hädän hetkellä.

        Lopetetaan sairas huippu-urheilu kokonaan.

        Rauha suuren urheilijan muistolle.


      • ex-hiihtofani

        Ei kait kukaan väkisin hemohessiä häneen piikittänyt? Vai onko sinulla kuvia, joissa Mika on pakkopaidassa ja hiihtoliiton lääkärit pistää tiputusta? Eli ei hän uhri ole. Itse mies tiensä valitsi, eikä kestänyt, kun jäi kiinni.


    • #20

      joo saisivat ne lööppilehdet nyt pitää turpansa kiinni myllylästä ja olla kehumatta huippujätkäksi kun ovat 10 vuotta sadattaneet paskaa sen niskaan niin on kyl tosi törkeetä ku nyt aloittavat ylistämisen vaan saadakseen taas paskalehtiään myytyä!!!osaanotot omaisille

    • JK

      VAI IIN

    • Sir Von Baughen

      "Tämä on hirveä menetys Suomen urheilulle. Myllylä oli hyvä ja rehellinen suomalainen mies."

      Hienoa sarkasmia...:D

      • Kaikkea sitä kuulee

        Karpaaseista toinen eli Jari Isometsä taasen on rehti Lapin mies joka puhuu aina totta. Varsinkin jos on vannonut todistajanvalan!


      • perusheppu 44
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Karpaaseista toinen eli Jari Isometsä taasen on rehti Lapin mies joka puhuu aina totta. Varsinkin jos on vannonut todistajanvalan!

        Nimenomaan. Antakaa mulle lahjaks talo ja pari mainossopimusta sekä iso tukku rahaa, tykkään myös välillä selkääntaputtelijoista. Takaan ja alleviivaan, etten muni elämääni viinalla tai doupilla. Olen siis ihan tavallinen suomalainen mies joka pystyy olemaan sekaantumatta hämärätouhuihin eikä valehtele eri oikeusasteissa.

        Mitä? Eikö hiihtoliitto tai kunta haluakkaan maksaa? Menisi rahat takuulla hyödyllisempiin harrastuksiin kuin hiihtäjiää. Lupaan.


    • Omanelämänherra

      Osanotot omaisille juu, mutta minusta kuolema ei tullut minulle yllätyksenä. Myllylän alamäki alkoi kun jäi kiinni Hemohesin käytöstä, jonka jälkeen löydetty huonossa kunnossa sammuneena ties mistäkin. En kyllä erityisemmin tunne myötätuntoa, kova oli kyllä urheilemaan, mutta käytännön elämä ihan retuperällä. Viina maistui vähän liiaksikin.

      • hastalavistaaaaa

        Ihan kuin ilakoisit toisen kuolemasta. Monella muullakin elämä retuperällä. Jotkut eivät kestä vaan elämän raakuutta. Yleensä tollaset ihmiset kuin sinä ovat kylmiä kuin kalat ja kuvittelevat ainoastaan heidän tyylinsä elää oikeaksi. Kamalaa!!!


      • viinanpiru

        Ite se sen viinan kurkkuunsa kaatoi.


    • todella surullista

      Surullista.

    • Juupa juu...

      Siinä se taas nähtiin että ei kannata vauhdittaa uraa mömmöjen voimalla,tai ura ja samalla koko elämä jää entistä lyhkäösemmäksi...

    • voi voi

      alkoholismi ja ero taisi olla liikaa :( Ikävää.

    • todenpuhuja poissa

      no miten on"dooping"herrat,mitä sanoo omatunto nyt........?

      • ex-hiihtofani

        Eikös Mika itse ollut douping-herra?


    • ?????

      Onko Media nyt tytyväinern..sehän halusi ruumiita !!

      • Oman onnensa seppä

        En minä ole huomannut, että media halunnut kenenkään kuolemaa.


      • muka ajojahti
        Oman onnensa seppä kirjoitti:

        En minä ole huomannut, että media halunnut kenenkään kuolemaa.

        Eihän toi Myllylä ollu lööpeissä vuosikausiin. Ei edes nyt, paitsi kun oli oikeudessa todistamassa, niin sitä kirjoitettiin.


    • Ei niin yllätys

      Elämä oli MIkalle liian raskasta, alkosta ei noin vaa eroo pääse, varsinkaa jos ei pysty itteään niskasta kiinni ottamaa, elämä ei ole ollut pelkän viinan voimalla elämisen arvoista, kaikki hylänneet.
      Oli kyllä HIIHTÄJÄ, eipä taida tulla enää Suomeen, miesh.

    • et oo tosissas

      Minäkin jo ensimmäisenä ihmettelin, että mikä juttu tämä on, mutta tottahan aloittaja näköjään kirjoitti.

      Surullista, todella surullista.

    • tällääst tää on

      Pitäisi miettiä, miksi niin Myllylän kuin monen muunkin urheilijan käytännön elämä on retuperällä. Jos tyyppi ei ole poikkeuksellisen lahjakas, on helppo unohtaa koulunkäynti ja keskittyä urheiluun, jossa pärjää. Ura ei jatku ikuisuuksia, ja sen jälkeen onkin tyhjän päällä. Ei koulutusta, ei ammattia.
      Eikös tämä ollut Myllylänkin kohtalo? Kun päälle tulee vielä lööppijulkisuus ja muut ongelmat, on nousu vaikeaa.

      Hienoa on, että urheilijoiden uran jälkeisestä elämästä huolehditaan nykyisin paremmin kuin ennen. Myllylää se ei kuitenkaan auttanut.

      • vähänks väärin

        Juu mutta oletteko koskaan kuullut muiden kuin Myllylän saaneet kuulla niin karvasta kettuilua. Sai kaiken niskaansa kun uskalsi olla herkkä ja tunnustaa virheensä. Hyvin ovat porskutelleet niin valehtelevat Isometsät kuin Kirvesniemetkin.


    • ihmettelijä.

      Osanotot omaisille. Surullista.

    • Mömmömiehiä

      kuolee harva se päivä.

      Urheilun puhdistuminen vaatii toisinaan sen, että mädät omenat viedään tunkiolle maatumaan.

    • kyllläpä niij

      Miksi ruveta mömmömieheksi? Siksi, kun kansa vaatii entistä enemmän mitaleja, huippuhetkiä ja menestystä. Paineet on kovat, eikä niihin pysty määräänsä paremmin ilman lisäapuja vastaamaan. Myllylän kohtalo oli meidän kaikkien käsissä.

    • fin009

      >Siksi, kun kansa vaatii entistä enemmän mitaleja, huippuhetkiä ja
      >menestystä.

      Näin on, ja muuta ammattia ei ole, eli ei edes pakoreittiä. Aikamoiset paineet urheilijan hartioille kasataan.

    • Surullista, Myllyllä oli lapsuuteni idoli, hänen kauttaan kisasin itsekkin ala-asteella hiihtokisoissa ja voittojakin tuli. R.I.P Mika

    • EX-Skidman

      Entäs ne hiihtoliiton todelliset rikolliset. Ne vaan jatkaa elämää ihan kun ei mitään milloinkaan olisi tapahtunut..Miksi esim, Esko Aho miksi hän ei ole joutunut kuullusteluun ? Olihan hän kuitenkin hiitoliiton puheenjohtaja. Entäs se punaniska Petäjistö ?......Miksi Myllylästä tehtiin pääsyyllinen ? Koska oikeudenmukaisuus voittaa tässäkin "jupakassa" ?

    • Johan teki Mika

      kovat temput omaisilleen.

      Onnettomuuksien ja sairauksien kuolinuhreja on syytä muistaa hartaudella.

      Itsemurhaaja-pilipalipellet ansaitsevat pelkän halveksunnan.

      • Kaikilla on rajansa

        niin teki joo.

        Toivottavasti elämä kohtelee Sinua niin, ettet joudu oman sietokykysi rajoja testailemaan.


      • Toivotaanpa myös
        Kaikilla on rajansa kirjoitti:

        niin teki joo.

        Toivottavasti elämä kohtelee Sinua niin, ettet joudu oman sietokykysi rajoja testailemaan.

        ettei sinun tarvitse koskaan rakentaa itsekunnioitustasi huumeitten, hormoonien ja alkoholin varaan.

        Se on kovin huojuvainen korttitalo.


    • tällästä tämä on

      Se on paska asia, kun ihminen kadottaa itsekunnioituksen.

    • niin...

      Olihan hänellä omat ongelmansa jo pidemmän aikaa, ei tuo doping-kohu ollut ainoa...Paikkakuntalaiset ainakin tietävät, että alamäki ei alkanut yhtäkkiä vaan vääriä valintoja teki jo pidemmän aikaa..

    • Mummi44

      Olen murheellinen hänen lastensa takia! Isä se on huonompikin isä!

    • herkkä muusikko

      Älä välitä Mika vaikka vielä tässäkin ketjussa sinua morkataan... (((((((((((((((((((( TIEDÄN ETTÄ ET JAKSANUT )))))))))))))))))))))))))))))


      sydemesi olisi jaksanut ,,,,mutta sielusi ei,,,,se halusi pois täältä,,,,tämä maailma ei ole herkille hyvä..


      .............HYVÄÄ MATKAA...............................................................*

      • MIKAFANI

        Vastaus nimimerkille " herkkä muusikko" ....kirjoitit asian lyhyesti ja asiallisesti johon on helppo yhtyä....ikävää mitä kaikkea Mika joutui kokemaan ja kärsimään useat viime vuodet.
        Suruvalitteluni Mikan lapsille ja lähiomaisille....Jaksamista.


    • Kirottu urheilu

      "Miksi ruveta mömmömieheksi? Siksi, kun kansa vaatii entistä enemmän mitaleja, huippuhetkiä ja menestystä. Paineet on kovat, eikä niihin pysty määräänsä paremmin ilman lisäapuja vastaamaan. Myllylän kohtalo oli meidän kaikkien käsissä. "




      Höpö höpö,ei liikuta yhtään vaikkei suomalaiset saisi mistään ainuttakaan mitalia...

      • hjujkjnhgvbhgft

        eikä meitä liikuta yhtään sinun typerät viestit joten ole hiljaa...


    • Lepää rauhassa Mika!
      "Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa? Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta." Psalmi 24:3-5

      • R.I.P Mika Myllylä!!

        ´´Lepää rauhassa Mika!
        "Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa? Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta." Psalmi 24:3-5´´

        hieno viesti KIITOS sulle siitä!


      • R.I.P Mika Myllylä!! kirjoitti:

        ´´Lepää rauhassa Mika!
        "Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa? Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta." Psalmi 24:3-5´´

        hieno viesti KIITOS sulle siitä!

        Niin minä koen, että Mika on vihdoinkin taistelunsa taistellut ja päässyt voittajana perille, Jumalan armosta.


    • kalamiesnaapuri

      R.I.P ... mika oli hyvä naapuri! mukava mies selvinpäin! kalasteltukin on monet yöt haapajärvellä! eipä oo enää rentoa kalamiestä näin kesäpäiväisin .... yksi mies vähemmän.. :/

      • <sarkasmia>

        " mukava mies selvinpäin"

        Eiköhän useimmat meistä.


    • Muistelijoija

      R.I.P

    • savolaenen 10

      Todella surullista mutta miksi ihmistä aletaan ylistämään ja kehumaan siinä vaiheessa kun hän on kuollut. ? Myllylä olisi varmaan tarvinnut kannustusta ja tukea aikaisemmin. Nyt kehuja saa lukea viikko kaudet iltapäivälehdistä.

    • vanh.nainen

      Hyvä mies meni..
      Hautajaisiinkin menossa varmaan niitä olalletaputtelijoita joita Mikallakin riitti joka paikassa. Missä olivat kun Mika olisi tarvinnut oikeaa ystävää, tukea?
      Osanottoni omaisille.

    • 14

      katsokaa kuvaa jossa mika harjoittelee suolla, moniko viitsii rääkätä itseään sillälailla? mömmöjä vaan vedetään. toki mikakin niitä sitten maistelin kun muutkin.

    • MestarinArvo

      Lukekaa kirja "riisuttu mestari" niin opitte. Mikat ja Matit ovat samalla viivalla
      kun kisat on over.

    • ((herkkä muusikko))

      Vain yksi pyyntö:





      ! ÄLKÄÄ POTKIKO VAINAJAA !

    • penkkihiihtäjä

      ainoa Mies lahden kärähtäneistä, Mika on ainoa joka myönsi käyttäneensä hemoa, kevyet mullat monet kullat tuoneelle Mikalle.

    • Koittakaa jaksaa

      Voimia läheisille.

    • Urheiluhullu X

      Doping, lääkkeet ja viina ei sovi yhteen,
      saavutuksetkin tulivat epon voimalla,
      viimeiset vuodet kuluivat viinan ja muiden ongelmien kanssa,
      mitallit himmenivät Suomalaisten silmissä kun käry kävi,
      sankarista tuli hylkiö jonka myös itse ilmeisesti huomasi
      ja alamäki alkoi........se siitä.

      • Epo-Mika.

        Teki itsemurhan, ei selvinnyt vaikeuksistaan samoin tekee
        joka päivä moni muukin Suomalainen.....yksi epon käyttäjä
        vähemmän.


    • Pikatzu

      Aika shokki kun kuulin uutisen, en meinannut uskoa ensin :( Olin aikoinaan Mikan mitalijuhlissa Haapajärvellä ja muutenkin seurannut hänen uraansa.
      Rauha hänen sielulleen ja voimia omaisille!

      • fanitaaaaaanh

        MItä? Pääsitkö moikkaamaan? Yrititkö uudestaa juttusille? Älä huoli Samantha Fox tulee pian Haapajärvelle vai minne se nyt oli!


    • aivan kamalaa

      se oli tämä oikeudenkäynti. aivan hirveää. epälen että oman käden kautta.

    • On se vaan Helvetin outoa että samat shakaalit kun Iltapäivälehdissä repi häikäilemättä rahaa jutuilla Mikan dope ym törttöilyistä, kirjottaa nyt hiihtäjälegendan kuolemasta, minkälainen ihminen voi olla tollanen saatanan haaska!!! Itse olen sitä mieltä, että Mika teki loistavan työn Suomen hiihdolle, antoi KAIKKENSA!!!

    • MUISTOLLA

      Voisiko avaaja litttää edes linkin? Muutoin annan jututsi tutkittaviksi, valeena.

      Nimimerkissäsi uskot olevasi testamentti, oletkos hieman vammainen?

    • MUISTOLLA

      "kotoontaan. " Avaaja ei osaa edes suomenkieltä, ja TÄMÄ ON Suomi24:m käsitys "Tästä Suomi puhuu nyt" - uutisesta. Saatanan vammaiset ylläpitäjä homot.

    • Historiaan jäät

      Olympialaiset
      Kultaa Nagano 1998 30 km (p)
      Hopeaa Lillehammer 1994 50 km (p)
      Pronssia Lillehammer 1994 30 km (v)
      Pronssia Lillehammer 1994 4 × 10 km
      Pronssia Nagano 1998 10 km (p)
      Pronssia Nagano 1998 4 × 10 km
      MM-kilpailut
      Kultaa Trondheim 1997 50 km (p)
      Kultaa Ramsau 1999 10 km (p)
      Kultaa Ramsau 1999 30 km (v)
      Kultaa Ramsau 1999 50 km (p)
      Hopeaa Trondheim 1997 takaa-ajo
      Hopeaa Trondheim 1997 4 × 10 km
      Hopeaa Ramsau 1999 takaa-ajo
      Pronssia Thunder Bay 1995 10 km (p)
      Pronssia Trondheim 1997 10 km (p)

      lepää rauhassa

      • Just, Just....

        Niin, Dopingin avulla jäät siis historiaan?????


      • Historiaan jäät
        Just, Just.... kirjoitti:

        Niin, Dopingin avulla jäät siis historiaan?????

        Haista sinä paska!


      • ex-hiihtofani
        Historiaan jäät kirjoitti:

        Haista sinä paska!

        No douping-hiihtäjähän Mika oli, vai voitko väittää muuta?

        Kukaan meistä ei tiedä, oliko yksikään noista maitsemistasi mitaleista saatu puhtain konstein vai ei.


      • näe eteesi
        Just, Just.... kirjoitti:

        Niin, Dopingin avulla jäät siis historiaan?????

        Vittu "kaikki" sielä silloin käytti!!!!!!!!!!!!!


      • kiitos tiedosta!
        näe eteesi kirjoitti:

        Vittu "kaikki" sielä silloin käytti!!!!!!!!!!!!!

        Nytpä kunnioitan "KAIKKIA" hiihtäjiä.


      • hiihtoa seuraava
        ex-hiihtofani kirjoitti:

        No douping-hiihtäjähän Mika oli, vai voitko väittää muuta?

        Kukaan meistä ei tiedä, oliko yksikään noista maitsemistasi mitaleista saatu puhtain konstein vai ei.

        sinä et pääse edes toopinkillä kovaa suksilla, muista iltalääke. Rauha Mikalle.


    • Saariston mies

      Osanotto lähiomisille ja lapsille. Vaikka me kaikki täältä lähdemme aikanamme, niin mitään tällaista ei olisi tässä ja nyt toivonut tapahtuvan. Mikaan aikoja sitten tutustuen ja uraa seuraten olin aina hartaasti toivonut, että sieltä vielä olisi noussut ylös kunnon mies kaiken tapahtuneen jälkeen. Mika uskalsi tunnustaa virheensä suoraselkäisesti. Liian aikaisin lähdit täältä.

      Toivon mukaan kaikki antavat Mikan lapsille ja perheelle sururauhan. Yksityisyyttä pitää kunnioittaa, jos jotakin tällaisessa tilanteessa.

      Jaksamista kaikille läheisille.

    • opier

      1. rivin uutinen? Tässäpä on Suomi24:n nykytaso uutisoinnissa.

      Vale-avaus = ilmoitus tehty Allerille ylläpitäjien huonoudesta.

    • Urheilua helvetistä!

      R.I.P.

      Mutta turha täällä on itkeä, kuinka on lehdistö lapioinut vuosikaudet paskaa niskaan. Suomen hiihtourheilu on itse keittänyt paskavellin, jossa joutuu uimaan.

      Nyt sitten huudetaan lapsellisella tavalla syyllisiä ja dopingia tyrkyttäviä tahoja. Uskooko joku, että yksikään huippu-urheilija käyttää dopingia vastentahtoisesti. Kyllä se touhu on yhteistyötä.

      Siksi joidenkin yritykset pesaista kätensä ja sysätä paska joidenkin toisten niskaan on sitäkin kuvottavampaa.

      • hiihdon testamentti

        Voisitko olla stadilainen HOMO hiljaa avauksessani?


    • Elmeri 61

      Osanottoni Mika Myllylän omaisille.

      Kumpa Mika olisi kyennyt antamaan itselleen anteeksi...
      sillä Suomen urheilua seuraava kansa oli jo antanut anteeksi.
      Mika kantoi liian painavaa ristiä...

      Nyt hän sai lopullisen rauhan.

    • laulaen sateessa

      TE OOTTE EREHTYNEET!!
      Se oli Kari Taio kun heitti veivinsä!
      Laulut siis niinku laulettu!

      • konua on!

        KORJATEN!
        Siis meinaten että soli KARI TAPIO kun otti ja kuoli, se kun laulo Isoisän olkihatusta ja voitti olumpiakisoissa saappaanheiton MM!


      • Irina Milan
        konua on! kirjoitti:

        KORJATEN!
        Siis meinaten että soli KARI TAPIO kun otti ja kuoli, se kun laulo Isoisän olkihatusta ja voitti olumpiakisoissa saappaanheiton MM!

        KORJAA ITTES ULOS TÄÄLTÄ OLET Pelle-pentu


      • hiihdon testamentti
        Irina Milan kirjoitti:

        KORJAA ITTES ULOS TÄÄLTÄ OLET Pelle-pentu

        IRINIA HORONA - ÄLÄ KOLISE KUIN KOROLLA!


    • Irina Milan

      Kari Taion ?????????????????? KUKA HÄN OLI ?


      luistelija vai juoksija ?

    • huhu?

      kuoliko dödön yli anostukseen?

    • nwofrl

      Toivottavasti media on nyt tyytyväinen....

    • Pitäisikö" jonkun" tykönään miettii , et millaisia tulosodotuspaineita huippu-urheilijoille asetetaan ja mitä urheilija on" valmis" tekemään saavutusten eteen, jotenki tuntuu että valmentajat ja liitot, repii yksilöstä kaiken irti ajattelematta, miten se vaikuttaa urheilijaan, huippu-urheilijakin on vain ihminen!!!

    • z<z<z<

      Tiedän.
      Olen urheilijan vaimo. Heidän kanssaan on vaikea elää, urheilu ensin, sitten kaukana jossain, perhe ja vaimo ym. sivuseikat.
      Mieheni oli kuin kopio Myllylästä, vaikkakin vanhenpi, elää vielä kun jaksan hoitaa.
      En kirjoita siksi että olisin katkera, vaan siksi että ihmiset ymmärtäisivät, huippuurheilijan on oltava narsisti, minä minä...

      • olkapää

        kyllä olet oikeassa.urheilu on kui huume josta tulee riippuvaiseksi ,ja vieroitus oireita.Minäkin urheilijan vaimo ja vaikeeta on ollu lopettaminen.Ymmärrän Mikan tuskan .


    • höh69

      Ois tarvinnu tukea,varsinkin kun mahdolliset vaikeudet siviilielämässä nähtiin ja mediasta luettiin.Voihan se tietysti olla sairaskohtauskin?

    • Sohvaurheilija

      On se hurjaa lukee miten ihmiset kunnioittaa poismennyttä ihmistä.
      Toivottavasti täällä paskaa jauhaneille tulee elämässä hankaluuksia ja menettävät kaikki ystävänsä ympäriltään. Omahyväiset paskapäät.

      Ei Mika ollu ainoa joka käytti dopingia Lahden kisoissa! Oli ainut joka avoimesti tunnusti käyttäneensä sitä. Silti media teki hänestä uhrin.
      Okei, että hän käytti alkoholia ehkä liikaakin. Mutta ei sen vuoksi kaveria voi nostaa yksin hirttopuuhun mediassa.
      Ei tuollaista pyöritystä jaksa kukaan.

      Osannottoni Mikan omaisille.
      Ja toivomus medialle....jättäkää jo kaveri rauhaan. Älkää mahtavilla ylistyksillänne yrittäkö peittää sitä mitä olette saaneet aikaan.

    • adsgasdga

      Siis mitä helvetin väliä sillä on vaikka Mika kärähti dopingista, käytti viinaa ja oli sekaisin? YKS AINOA VIRHE uralla, ja sen takia koko elämä meni paskaks. Sen takia, että ihmiset ovat todella kovia tuomitsemaan. Sen takia, että joku dopingista kärähtäminen on urheilussa suunnilleen suurempi rikos kuin raiskaus tai murha. Se vie totaalisesti ihmisen kasvot ja ulkopuoliset sylkevät päälle. Onko se oikein, kysynpä vaan? Mitä väliä jollain Suomen hiihtojoukkueen menestyksellä? EI YHTÄÄN MITÄÄN. Mikan olisi pitänyt saada apua, mutta hän ei sitä saanut.

      Tapasin itse kyseisen ihmisen vuosi sitten kesällä, ja hän oli erittäin kiltin, sympaattisen ja mukavan oloinen mies. Tunnen suureksi väärydeksi sen, että tällaista tapahtuu nuorelle ihmiselle. Hän joi viinaa juu, ja käyttäytyi myös väkivaltaisesti, mutta sitä vartenhan ihmisten pitäisi saada apua. Mikseivät ne raiskaajat kuole? Tai mustat miehet jotka tulevat tänne Afrikasta tekemään rikoksia? MIksei heitä syljetä tai mikseivät he tapa itseään?

      Tällä ihmisellä on pieniä lapsia, miettikää vähän miltä läheisistä tuntuu ja yrittäkää olla ihmisiksi. Eikö äitinne opettaneet, että jos ei oo mitään asiaa, ÄLÄ TULE V_ITTUILEMAAN, VAAN PIDÄ SUUS KIINNI. Ehkä opetti, ihmiset vain ovat nykypäivänä niin suvaitsemattomia ja lapsellisia. Toivottavasti teitä ei kunnioita kukaan, kun viikatemies tulee hakemaan.

      • puioituityuo

        Haista kuule adsgasdga pitkä paska äläkä tule tänne vittuilemaan ja hurskastelemaan jos itse haluat hyssytellä. Täällä puhutaan asiat halki, mutta ehkä teikäläisen paikka ei ole täällä. Voi että, ihan tapasit, ihan itkettää sinun puolesta, ei niinkään ton myllylän


      • Näin on!

        Voitti saappaanheiton Lontoossa 1948 ja lauloi Isoisän Olkihattua.
        Käytti taiteilijanimeä Kari Tapio.


    • Juuri äidinkielen kurssilla arvosteltiin Myllylän "testamenttia".

      Teennäinen olemus ja epäaito vastuun välttely olivat teemoina silloin.. Miestä en tunne enkä hiihtoa seuraa, mutta ehkä pieni reality chekki johonkin väliin olisi tehnyt ihmeitä.

    • Terveisiä Norjasta!

      Muistatteko vuoden 2001 tapahtumat? Muistatte varmaan! Kuinka voisitte olla muistamatta kun me Norjassa muistamme sen kuin eilisen päivän.

      Mika Myllylä oli hieno mies ja hänen kuolemansa on järkyttävää. Haudassa ei ole väliä dopingskadaalilla vuonna 2001 ja tulemme aina muistamaan Mikan ja vuoden 2001.

      Muistamme Mikan erityisesti vuodelta 2001 ja sen jälkeen. Tulet olemaan aina mielessämme, pyysithän Norjan kansalta anteeksi vuoden 2001 tapahtumia.

      Vuoden 2001 tapahtumat siis unohtuvat tällaisena hetkenä ja tilalle tulee suru siitä, että tämä nöyrä hiihtäjä on poissa.

      • Minun Bersgarvani

        ne vasta hienoja ovat. Saat nuolla niitä, jos olet kiltisti.


      • hyi hitto
        Linkki todisteeksi kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011070514009721_ur.shtml

        No jopa on taas norjalaista jeesustelua ja tekopyhyyttä. Norjalaiset potki Myllylää päähän ja ilkkuivat urakalla kun käry kävi ja siinä sivussa "rehtinä ja rehellisinä" vetivät epoa minkä ehtivät. Mitä idiootteja.


      • näin se on
        hyi hitto kirjoitti:

        No jopa on taas norjalaista jeesustelua ja tekopyhyyttä. Norjalaiset potki Myllylää päähän ja ilkkuivat urakalla kun käry kävi ja siinä sivussa "rehtinä ja rehellisinä" vetivät epoa minkä ehtivät. Mitä idiootteja.

        Kyllä asia niin on .Ei varmaan olis Norjalaisilla vara paukutella henkseleitään,
        kaikkia on nautittu mitä lääkärit on kerksineet.

        Ihmetyttää vain mix norskeja eikä muitakaan testattu esim.Lahdessa.
        Ainoastaan suomalaiset.

        Aina tulen muistamaan Mika Myllylän suurena urheilijana.


    • voitelukopilta )))))

      geelipää sukupolvi pitäisi panna turkin hihaan ja siittää uudelleen



      Jos tuhakkeilla ei ole muuta annettavaa tähän viestiketjuun kun vainajaa potkiminen niin se on teidän elämä joka on mennyt PUNAHILKOILLE------------- ----ei MIKAN !

    • Voisi tehdä

      mahtavan tilin myymällä HUUMEITA LAPSILLE.

      Parissa kymmenessä vuodessa saisi niin paljon myytyä, että tuloilla voisi rakennuttaa palatsin vaikka floridaan tai thaimaahan ja elellä siellä herroiksi.

      Sitten kun kuolisi, niin uutisoitaisiin miten upea talousnero on poistunut.

      Väliäkö sillä, millä se menestys haalitaan.

    • syylliset kiinni

      Koska saamme tietää totuuden siitä kuka painosti,kehotti näitä hiihtäjiä käyttämään 90 luvulla dopinkia.Nythän näemme että 2001 kärystä alkoi Myllylän alamäki.Media osasi ottaa tästä kaiken irti.

      • VastuuUrheilijalla

        Ei ketään tarvitse tänä päivänä painostaa käyttämään. Kuka tahansa, joka lehtiä lukee, näkee millaista julkisuutta ja rahaa on tiedossa, jos pärjää.
        Jokainen mukaan lähtijä tietää terveys- ja kiinnijäämisriskit ja tekee itse valinnan siitä, mitä nappeja suuhunsa mättää.

        Ei olla DDR:ssä, jossa jaettiin "vitamiineja" tietämättömille.


    • sad news

      Kyllä nyt riitää sympatioita ja mediakin hehkuttaa kuinka hieno urheilija ja ihminen Mika oli. Missä oli kaikki tuki silloin kun sitä olisi tarvittu? :( media oikeen mässäsi myllylän dopingkohulla aikoinaan ja sen jälkeen kaikella negatiivisella esim. alkoholin köytöllä. Mikasta tehtiin sylkykuppi ja paha ihminen mediassa. Vähemmästäkin siinä varsinkin herkempi ihminen luhistuu...

      Tämä oli hirveän surullinen uutinen. Muistan kun nuorempana kattelin Mikan hiihtoja ja hän oli suuri idolini. Hieno urheilija ja rehellinen ihminen pohjimmiltaan. Miksi näin piti käydä? :( Mika olit hieno ihminen. Lepää rauhassa.

    • On Topic

      Erikoista tässä maassa on se, kuinka kerran dopingista kärähtänyt vainotaan hengiltä, mutta murhaajat vapautetaan ja heille jopa maksetaan vahingonkorvauksia... Suomen medialla ja oikeuslaitoksella on verta käsissään!

    • Snadisti-surullinen

      Surullinen olo.
      Myllylä antoi jotakin itsestään.

      Ensin voitot ja menestyksen "kyllä me suomalaiset ollaan hyviä" Kuva suolla rämpivästä Mikasta on edelleen pysäyttävä.
      Sitten myötähäpeän ja vihan dopingin myötä.
      Mika oli silloin ainoa huippu-urheilijoista, joka myönsi tehneensä jotain väärin. Hän ei soittanut poskeaan, eikä elvistellyt.
      Mika kirjoitti kuuluisan testamenttinsa.
      Se hämmensi jotkut, mutta kertoi sen mitä ei ääneen voinut sanoa.

      Myllylän kaulassa nähtiin risti:
      tästä en luovu.
      Tuli niitä kuvia joissa ristiä ei näkynyt.
      Lehdet saivat otsikoita kännäämisistä, tappeluista, avioerosta.
      Otsikoita niille, jotka eivät välitä.

      Urheilu-uran ja häpeän jälkeen ei paikkaa elämässä löytynyt.
      Miehelle, jolla olisi voinut olla aikaa vuosikymmeniä tehdä jotakin, mistä itse nauttii ja jolla auttaa muita.

      Aika loppui.
      Ehkä joku muukin pienessä suomessa suree tuntematonta,
      joka teki sen mihin kaikki eivät pysty:
      koskettamaan jotain pinnan alla olevaa.
      Antamaan jotain itsestään.

      Jotain jolla on merkitystä.

    • e.v.v.k....

      kylläpä itkettää. juoppo naistenhakkaaja.

      • Rauhaa Mika

        Hitto vie kun kypsyttaa lukea teidan maanmiehien juttuja taalta ulkomailta kasin. Olin samoilla hiihtoleireilla Mikan kanssa aikoinaan, ja tiedan mita kaveri on tehnyt hiihtonsa eteen. Kukaan ei ajattele noin 10.000 tuntia minka han uhrasi ajastaan joka ikinen vuosi hiihdolle, vaan nyt panettelette vainajaa, joka antoi kaikkensa urheilun eteen.

        Teki vaarin tai ei, han on ollut yksi suurimmista Suomalaisista urheilijoista, ja olisi ollut sita ilman Dopingiakin. Havetkaa kaikki pullamosso arvostelijat. Te ette ikana voi tietaa mita on todellinen itsensa rajoille vieminen. Mika ylitti rajat, mutta ainakin han tietaa mita tuntuu ylittaa itsensa. Te muut ette sita tunnetta tule ikana kokemaan. Valittelut teille. Arvostelkaa muita ja potekaa itsesaalissanne. Hyvaa matkaa Mika.. ja kiitos kaikesta!


      • ?? kerro ihmeessä
        Rauhaa Mika kirjoitti:

        Hitto vie kun kypsyttaa lukea teidan maanmiehien juttuja taalta ulkomailta kasin. Olin samoilla hiihtoleireilla Mikan kanssa aikoinaan, ja tiedan mita kaveri on tehnyt hiihtonsa eteen. Kukaan ei ajattele noin 10.000 tuntia minka han uhrasi ajastaan joka ikinen vuosi hiihdolle, vaan nyt panettelette vainajaa, joka antoi kaikkensa urheilun eteen.

        Teki vaarin tai ei, han on ollut yksi suurimmista Suomalaisista urheilijoista, ja olisi ollut sita ilman Dopingiakin. Havetkaa kaikki pullamosso arvostelijat. Te ette ikana voi tietaa mita on todellinen itsensa rajoille vieminen. Mika ylitti rajat, mutta ainakin han tietaa mita tuntuu ylittaa itsensa. Te muut ette sita tunnetta tule ikana kokemaan. Valittelut teille. Arvostelkaa muita ja potekaa itsesaalissanne. Hyvaa matkaa Mika.. ja kiitos kaikesta!

        Kuka tahansa vetää vaikka 100 000 tuntia hiihtoladulla doupattuna. Puhtailla jauhoilla Myllylä olisi ihan tavallinen heppu. Onko se lahjakkuutta ja paremmuutta jos haluaa menestystä niin paljon että täytyy doupata? Ihailtavaa?


      • Juuhhuh
        ?? kerro ihmeessä kirjoitti:

        Kuka tahansa vetää vaikka 100 000 tuntia hiihtoladulla doupattuna. Puhtailla jauhoilla Myllylä olisi ihan tavallinen heppu. Onko se lahjakkuutta ja paremmuutta jos haluaa menestystä niin paljon että täytyy doupata? Ihailtavaa?

        Myllylän lahjakkuutta ei kyllä pysty kiistämään, jos hiukankaan asioita tietää. Ei sillä doupingilla hankita melkein kolme kertaa normaalin hepun hapenottokykyä vaan se tulee pääasiassa syntymälahjana.


    • ei varma itsari

      Voi hyvin olla sairaskohtauskin.. Mika kertoi Bodaus-lehdelle vuonna 2004 tai 2005 kärsivänsä sydämen rytmihäiriöistä. Tollaset voi viedä nopeasti nuorenkin ihmisen jos vielä päihteitä veressä. Urheilijan sydän on muutenkin suuremman kokonsa vuoksi herkempi reagoimaan.

    • Härmän häjy

      Lahden kärynneitten hiihtoseura... Kepuli keinoilla joka ainut voitto. Toisin kuin Sami Repo.

    • ....................

      Todella surullista, hän oli liian nuori kuolemaan :(

      Suru!

    • What!?

      Jos tää on totta ni mikä on syy että hän kuoli?

      • Arvauksia peliin

        Sydän ei kestänyt?


    • jidvf

      Kun taakka käy liian raskaaksi kantaa,jää taakan alle.Ja kun kivittäjiä riittää,ei tarvitse muuta.Armoa ja armahtamista täällä maailmassa tarvitaan toisiimme nähden että elämää jaksaa ylipäänsä elää.

    • Suosta noussut

      Tämänkin viestiketjun nuorista irvijöistä muutama tulee kohtaamaan samantapaisen kohtalon, tosin luultavasti ilman noita kunnian aikoja, joita Myllylällä oli.

      Elämä on julmaa. Ei voi koskaan voi tietää, kuinka se ihmistä heittelee. Kukaan ei ole murtumaton.

      • Reality sucks?

        Kaikkien on lähdettävä aikanaan.


    • syvä kumarrus

      Kiitos mikalle hienoista hetkistä tv:n ääressä. Douppasi tai ei mulle sama. Tuskin huipulla ilmankaan pärjää. Liika rehellisyyden puuska pilasi suomen hiihdon ja muutaman uran.
      Nykyisin vedotaan muodikkaasti pilaantuneeseen ruokaan testin näyttäessä positiivista ja se siitä. Katsokaan vaikka tour de francea ja alberto contadoria.

    • Media on.

      Niin, kannattaa aina ottaa oppia historian virheistä: on pakko olla tarkka, kun ottaa riskejä ja selvittää haluaako olla oman elämänsä herra vai orja. Orjan kohtalo on usein yhteisön kivitys, tabun ja toteemin tuhoaminen. Kuten jälleen kerran näemme. Ihminen vihaa ihmistä. Siksi kannattaa miettiä haluaako tehdä itsestään haavottuvaisen. Julkisuus on areena, jossa on vailla apua, vailla armoa, vailla auttajia. Julkisuudessa on kysymys tappamisesta kaikilla mielikuvituksellisen nautittavilla kidutustavoilla. Ei eroa keskiajan teloituksilla ja kidutuksilla.

    • KYRÖN KOSTO

      Kyrön kosto alkaa tuottaa tulosta. Kuka seuraavaksi? Kyrö ei tiennyt iltalehden haastattelussakaan miten päin olisi, kun mielihyvä varmasti on suuri kun hänen sinnikkyytensä alkaa tuottaa tulosta!

      • Jaa vais nii

        Vai on tääki K-P Kyrön syytä??? Mikan juominen alkoi jo paljon ennen Kyrön totuuden puhumista.

        Häpeä sinä itteäs, turha syyttää Kyröä siitä ettei jaksanut kantaa yksinään häpeän taakkaa jonka liiton pomot ja nämä doopparit hänen kannettavakseen virittivät!!!!

        Laita syy sinne minne se kuuluuki eli sen aikaiselle hiihtoliiton johdolle!!

        Syyllisiä ovat myös Esko Aho ja Marjo Matikainen ynnä muut salaliittolaiset!!!


      • Onnittelija.
        Jaa vais nii kirjoitti:

        Vai on tääki K-P Kyrön syytä??? Mikan juominen alkoi jo paljon ennen Kyrön totuuden puhumista.

        Häpeä sinä itteäs, turha syyttää Kyröä siitä ettei jaksanut kantaa yksinään häpeän taakkaa jonka liiton pomot ja nämä doopparit hänen kannettavakseen virittivät!!!!

        Laita syy sinne minne se kuuluuki eli sen aikaiselle hiihtoliiton johdolle!!

        Syyllisiä ovat myös Esko Aho ja Marjo Matikainen ynnä muut salaliittolaiset!!!

        Onnittelut vaan Kyrölle,se oli seljätys ja sulka hattuun.


    • muistoa kunnioittaen

      Oi Herra, luoksein jää


      Oi Herra, luoksein jää, jo ilta on,
      ja kadonnut on valo auringon.
      Ken muu mua murheissani lohduttais,
      kelt' turvan hädässänsä sielu sais.

      2.
      Päiväni rientää kohti loppuaan,
      on ilo maallinen kuin varjo vaan.
      Ei ole täällä mitään pysyvää,
      vain sinä, Herra, sinä luoksein jää.

      3.
      Sä pahan väijytykset turhiks teet,
      sä tuskat liennät, kuivaat kyyneleet.
      Miss' on nyt, kuolema, sun voittosi,
      kun Herra Jeesus, olet kilpeni.

      4.
      Sun, Herra, ristisi mua valaiskoon,
      kun tieni painuu kuolon laaksohon.
      Sen valon tieltä varjot häviää.
      Eläissä, kuollessa sä luoksein jää.

      • Hopa-setä

        ´´Oi Herra, luoksein jää

        Oi Herra, luoksein jää, jo ilta on,
        ja kadonnut on valo auringon.
        Ken muu mua murheissani lohduttais,
        kelt' turvan hädässänsä sielu sais.

        2.
        Päiväni rientää kohti loppuaan,
        on ilo maallinen kuin varjo vaan.
        Ei ole täällä mitään pysyvää,
        vain sinä, Herra, sinä luoksein jää.

        3.
        Sä pahan väijytykset turhiks teet,
        sä tuskat liennät, kuivaat kyyneleet.
        Miss' on nyt, kuolema, sun voittosi,
        kun Herra Jeesus, olet kilpeni.

        4.
        Sun, Herra, ristisi mua valaiskoon,
        kun tieni painuu kuolon laaksohon.
        Sen valon tieltä varjot häviää.
        Eläissä, kuollessa sä luoksein jää.´´

        olipa IHANA viesti KIITOS sulle siitä!


    • herrojen haltuun

      Me seistään torilla ja lauletaan kaikkia kivoja iskelmiä!

    • UrheiluFani

      Ainoa joka Kyrön lisäksi kantoi vastuun . Kovan hinnan maksoi. Ihan liian kovan.
      Huipulla ei kaurapuurolla pärjää... kaikki jotain vippas konstia käyttää.?!
      Nostan hattua Myllylälle. Niin kilpailiana ja vastuun kantajana.

    • gggggg.

      Joko oli ihan itsari tai sitten kuoli vahingossa, otti lääkkeitä ja viinaa liikaa yhtäaikaa. Mikahan oli aivan spugge jo vuosikausia.... on se kumma miten useista huippu-urheilijoista tulee spurguja kun ura loppuu.

    • ikävä juttu

      Oli sitten millainen douppaaja tahansa, niin omaisilla nyt karseen huono olo ja huonommaksi menee, jos tänne eksyvät juttuja lukemaan.

      Se on pojat muuten hirmuinen isku kasvoille, kun puoliso tekee/ yrittää itsemurhaa. Tuli vaan ekana mieleen, että lähtiköhän Mika oman kädenkautta, toivottavasti ei.

    • Kunnoitan.

      Ainut urheilija jolla oli omatunto. Se omatunto vei hänet siihen mihin meni. Muut porskuttelee kun sitä omaatuntoa ei ole mikä soimaisi. Valehdellaan vaan eikä mitään myönnetä.
      Tuo testamentti mille monet ilkkuu, oli siitä hyvä osoitus.

    • JT

      R.I.P Mika! Kaikesta huolimatta! Omaisille, tuttaville ja ystäville voimia!

    • hippipappi

      Media tappoi hiihtäjä Mika Myllylän.
      Rauha hänen muistolleen.

      • fawefewewsefws

        Pyh, itse hän ei pystynyt antamaan itselleen anteeksi ja tyytymään kaikkeen siihen hyvään, mitä hänellä olil.


    • yyykaakooneeviikuu

      Norjalaiset ovat vastuussa Mikan kuolemasta.

      Hirttäytykää norjalaiset!

    • -omillaan ryyppääjä-

      Varmasti ikävää lapsille ja läheisille. Heille toivon voimia kestämiseen.

      Muuten kansakunta tai hiihtourheilu ei hänessä mitään menettänyt. Menestys oli saatu rikollisella dopingaineitten käytöllä. Tämän kyseenalaisen menestyksen johdosta annettiin tontit ja talot sekä suuret sponsorisopimukset. Nehän olisi pitänyt käryn käydessä määrätä valtiolle rikollisen toiminnan tuottamana hyötynä kuten muissakin talousrikoksissa. Myllylälle annettiin muistaakseni myös ravihevonen joka lienee ryypätty jo aikoja sitten kavioineen kaikkineen.
      Eipä tullut Myllylä oikeuteenkaan vaan meni karkuun johonkin 'parantolaan' just samana päivänä. Olis saattanu muuten häkki heilahtaa.
      Nyt asiat on kuitenkin loppuun käsitelty hänen osaltaan ja saattaa olla ettei nykyisillä hiihtoladuilla pakkasvoiteita tarvita.

      Saa ilkkua ja olla eri mieltä. Tämä on vain minun mielipiteeni.

      • nuthead

        oletko sitä mieltä että mika ei pärjännyt ilman douppia?ennen lahtea.HÄPEÄ !!!


    • RIP

      Kävi samoin kun Kuopan Jarilla.
      Viina vei ja lopulta henki lähti.
      SAATANAN MEDIA.
      Otteko nyt taas tyytyväisiä. Saatte otsikkonne. Vitun verenimijät.
      Milloinhan NORJALISIJA alkaa kuolemaan...
      Pahempia DOUBAAJIA sittten itä-SAKSAN.

      • simari

        Osan ottoni täältä Kuopiosta.Karttulasta.
        Lapsille voimia,oliha mika heidän isänsä...Voimia omaisille.


    • ei näin!

      rupeaa pikkuhiljaa tuntumaan että nykypäivän media on pahempi joukkotuho ase kuin atomipommi tai pahempi kuin hitler ja stalin yhteensä julkisuuden henkilön ei tarvi kuin viikonlopun kunniaksi yhdellä käydä terassilla ni media seuraavan päivän lehdessä teurastaa sen pystyyn!

    • jsnldlhhhsh

      Huumeet vei. Onhan se surullista että ihminen kuolee, mutta menee samaan kastiin muiden narkomaanien kanssa

    • 10v verorahoja

      Myllylä oli Suomen kaikkien aikojen kovimpia urheilijoita. Ei olisi ansainnut Lahden jälkeen 10 vuotta vainoa viranomaisten taholta.
      Toivottavasti lahjuskansanedustajat kokevat saman viranomaisvainon.

    • awwwwwww...

      ihmistä ei saisi stressata noin kuka meistä nyt täydellinen ois? Onko se nyt sitte niin suuri synti jos mika on vähä douppia kokeillu ja halunnu näyttää hyvältä, kovakuntoiselta ja miettikää miten paljon mika on saanut aikaan iloa suomen kansalle menestyessään minun mielestä suurempi paha on ihmisten kateus ja narsismi!

    • Karpaasille

      Elegia
      Haihtuvi nuoruus niinkuin vierivä virta.

      Langat jo harmaat lyö elon kultainen pirta.

      Turhaan, ei turhaan tartun ma hetkehen kiini;

      riemua ei suo rattoisa seura, ei viini.


      Häipyvät taakse tahtoni ylpeät päivät.

      Henkeni hurmat ammoin jo jälkehen jäivät.

      Notkosta nousin. Taasko on painua tieni?

      Toivoni ainoo: tuskaton tuokio pieni.


      Tiedän ma: rauha on mullassa suotu.

      Etsijän tielle ei lepo lempeä luotu,

      pohjoinen puhuu, myrskyhyn aurinko vaipuu,

      jää punajuova; kauneuden voimaton kaipuu.


      Upposi mereen unteni kukkivat kunnaat.

      Mies olen köyhä: kalliit on laulujen lunnaat.

      Kaikkeni annoin, hetken ma heilua jaksoin,

      haavehen kullat mun mieleni murheella maksoin.


      Uupunut olen, ah, sydänjuurihin saakka!

      Liikako lienee pantukin paatinen taakka?

      Tai olen niitä, joilla on tahto, ei voima?

      Voittoni tyhjä, työn tulos tuntoni soima.


      Siis oli suotta kestetyt, vaikeat vaivat,

      katkotut kahleet, poltetut, rakkahat laivat?

      Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?

      Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?


      Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.

      Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.

      Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.

      Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.


      Eino Leino

      • Hetero200000

        Olet homoseksuaali!


    • miehinen.mies-ruotsista

      Se on Suomen Valtion vika kun antoi liianpaljon rahaa juomista varten Ymmärätekö Alkoholi Tappaa nuorenkin miehen

      • 26

        Suomen valtio antaa monelle muullekin rahaa viinaan...ollaan onnellisia, että ne pummiluuserit kuolee pois


      • miehinen mies ruotsi
        26 kirjoitti:

        Suomen valtio antaa monelle muullekin rahaa viinaan...ollaan onnellisia, että ne pummiluuserit kuolee pois

        Olet aivan oikeassa itse kun urheilin M-hyppyä -60 luvulla ei silloin mitään lahjuksia annettu itse piti ostaa kaikki varusteet suksista lähtien 75 markan kk juoksu-poika palkalla


    • 13

      Suomessa julkisuuden henkilöä vainotaan, parjataan, pilkataan ja sitten jos julkkis sattuu kuolemaan, saatetaan muistoa kunnioittaa. On tämä omituisen kenkku valtio, kuplapuheista huolimatta. Kannattaisikohan henkilöitä kunnioittaa elämänsä aikana.

    • Koskela Härmästä

      Mika Myllylä oli varmaan nuoruudessaan täysin rehti hiihtäjä. Menestymisen vaatimukset kasvoivat meidän suomalaisten penkkiurheilijoiden taholta aivan mahdottomiksi. Kun tähän lisätään taloudellinen hyöty, niin ei ole mikään ihme, että menestystä haettiin keinolla millä hyvänsä. Nyt on kai selvästi näytetty toteen Suomen hiihtourheilun silloisen johdon suhde noihin "tehoaineisiin". Kukaan yksittäinen urheilija ei noita aineita ole saanut käytttöönsä omatoimisesti, Mika Myllylä oli mielestäni uhri. Kunnioitan hänen saavutuksiaan, sillä olihan se komeaa katsottavaa, kun mies hiihti voittoihin. Nautin todella niistä hetkistä .....se on tunnustettava. Osanottoni Mika Myllylän läheisten suruun.

      • fawfwegawegea

        Mutta miksei Mika voinut nähdä itselleen onnellista elämää ilman hiihtoa, varsinkin kun nähnyt mitä se touhu huipulla on? Muut doupparit ovat pystyneet jatkamaan elämäänsä aivan hyvin ja turha väittää, että medialla tähän oli osuutta, päinvastoin media uutisoi, koska Mika ei pystynyt jättämään menneisyyttä taakseen.

        Läheisiä todellinen käy sääliksi, fyysisesti ehkä vahva ihminen, mutta se on valitettavasti pelkkää ulkokuorta.


      • comment.
        fawfwegawegea kirjoitti:

        Mutta miksei Mika voinut nähdä itselleen onnellista elämää ilman hiihtoa, varsinkin kun nähnyt mitä se touhu huipulla on? Muut doupparit ovat pystyneet jatkamaan elämäänsä aivan hyvin ja turha väittää, että medialla tähän oli osuutta, päinvastoin media uutisoi, koska Mika ei pystynyt jättämään menneisyyttä taakseen.

        Läheisiä todellinen käy sääliksi, fyysisesti ehkä vahva ihminen, mutta se on valitettavasti pelkkää ulkokuorta.

        Siksi että Myllylä koki asian niin suurena katumuksena ja oli herkkä ihminen ja nuo muut voivat jättää asian taakseen koska eivät kadu sitä vaan valehtelevat suut silmät täyteen. Etkö itse koskaan ole tehnyt virhettä jota olisit katunut? Oletko siis täydellinen ihminen? Luulin ettei sellaisia olekaan.
        Tässä tapauksessa virhe oli todella suuri ja julkinen ja tämä yksi ihminen, jolla oli kyky katua, murtui sen alla, muilta se kyky puuttuu. Tässä tapauksessa vahvuus ei ole hyve.
        "Uutisoi.." erittäin lievä ilmaisu Mikaa kohdanneesta vaivosta.


    • kyynel vierähti

      En ole juurikaan seurannut urheilua, mutta sattumalta tunnen hyvinkin muutaman asian puitteissa työskentelevän lääkärin, jotka surullisina "kahvipöydässä" myöntävät, ettei huipulla ole yhtään puhdasta urheilijaa... Mika Myllylän surut ja ongelmat saattoi olla monen monissa muissakin asioissa, mutta myös läheisen omankädenkautta poismenneen omaisena olen aina surullinen, jos tuska on niin suuri, ettei muuta ratkaisua enää koe löytyväksi.
      Lämmin osanotto läheisille.

      • yhyy pah

        Urheilija on puhdas kunnes toisin todistetaan.

        Turha yrittää puhdistaa yhden urheilijan mainetta likaamalla toisten maine.


      • kyynel vierähti
        yhyy pah kirjoitti:

        Urheilija on puhdas kunnes toisin todistetaan.

        Turha yrittää puhdistaa yhden urheilijan mainetta likaamalla toisten maine.

        läheisten surua ja tuskaa ei poista ulkoiset syyt... läheiset syyllistävät niin helposti itsensä.

        Omat kyyneleeni vierähtikin varmasti siksi, että asia herätti vanhat muistot pintaan. Omat henkilökohtaiset muistot, joilla ei ole mitään tekemistä urheilun tai dopingin kanssa.


    • häpeän suoma

      Voit tätä itsepetoksen määrää. Kansallisen sellaisen.

      Hiihtoliitton toimitijat ovat oikeudessa Myllylän douppaamisesta ja mitä tekee Hiihtoliitto: ylistää samalla edesmennyttä doping-urheilijaa. Mainitsematta sanaakaan siitä, mitä 10 vuotta sitten tapahtui.

      Paljonko meidän pitää tätä silmään pissimistä kestää??? Itsestähän se on kiinni, vaikkakin kansan pinna näyttää olevan yleettömän pitkä tuon pissimisen suhteen. Lisää saa pyytämättäkin.

    • Merja Katariina

      On tosi surullista. Mika Myllylä oli hieno ja upea ihminen ja loistava urheilija. Hän oli hyvin sielukas, herkkä ihminen. Aikoinaan hänen kirjoitus: Testamenttini suomen kansalle oli niin herkkä ja koskettava. Itkin kun luin.
      Toisaalta Mika pääsi hyvään nyt täältä Suomen moukasta käyttäytymistavoista ja idiottimaisesta mediasta.
      silmät ovat sielun peili. Mikalla oli niin sielukas ja rehellinenkatse. Ehdottmasti oma ikuinen urheilija-suosikkini kautta aikojen.
      Välitän osanottoni omaisille suuressa surussa.
      Lepää rauhassa Mikä: Sininen on taivas, valkoinen on hanki..
      Elämä on hauras ja niin moni särki ja petti Mikan sielun ja sydämen.

    • -eläkeläinen-

      Mikä hiihtäjä?
      Myllylähän oli asunnonvälitysalan myyntineuvottelija, vai oliko enää sitäkään.
      Hiihtäjä hän oli joskus nuoruudessaan mutta nyt ei enää aikoihin.
      En minäkään ole enää veturinkuljettaja vaikka olin sitä työelämässä ollessani vaan nyt olen eläkeläinen. Pysytään totuudessa.

    • Nanonano

      En voi sanoa, kuin että otan osaa suureen suruunne, Mikan lapset ja sukulaiset!
      Mika oli meidän monen suomen kansalaisen mielestä hyvä hiihtäjä kuitenkin kaikesta huolimatta, ilman tätä hullua hemojuttua.
      Mutta siittä on turha yksin Mikaa syyttää, kyllä siinä on isommilla herroilla ollut vallan sormiet näppäimillä!
      Mutta mä en halua Mikaa muistaa mistään tällasista asioista, vaan hän on tehnyt paljon töitä, että on saavuttanut suomelle monet kunniat ennen t'ätä kurjaa juttua.

      Otan osaa suureen suruun!
      Menetettiin hyvä mies, parhaassa iässä...eikö kellekkään tullut mieleen, että olisi häntä jotenkin voinut auttaa ja kuunnella??
      Niin "hyviä" lääkäreitä oli hänellä kisoissa, mikseivät nyt tehneet mitään hänen auttamisekseen, kun hän olisi tarvinnut apua?? Vai eikö hän halunnut apua, sitä olisi silti voinut jotain tehä, laittaa vaikka palkkopaitaan ja viedä hoitoon!
      Sitä vaan ihmettelen...että miksi näin kävi?
      Olen surullinen hänen puolestaan ja lapsiensa puolesta myöskin!

      • paklak

        Surullista on se, jos urheilija kuolee vaikkapa liikenneonnettomudessa.

        Mika Myllylän tarina ei ole surullinen.

        Ketään ei pakoteta päihteiden väärinkäyttäjäksi, kyllä se on aina oma valinta. Tai paremminkin monien valintojen summa.

        Jos Myllylä olisi rattijuopuneena ajanut jonkun kuoliaaksi, se olisi surullista!


      • näin ajattelisin

        Lahden dopingin jälkeen en ole sen koommiin hiihtoja seuraillut. Syy ei ollut vain Mikan, hän tunnusti rehellisesti mutta olis kannattanut olla rehellinen kisoissa eikä olla vieteltävissä rahan ja kunnian perässä väärin keinoin.
        Hävetti siihen aikaan asua Ruotsissa ja vieläkin tämän hemojutun takia.


    • Väiski Vemmelsääri

      Vieläkö muistat karpaasien "Puhdasta suomalaista lihaa" -mainoksen Lahden kisojen aikana?

    • 24
      • Imenpillusi

        Maailman merkillisin asia, että kun tiistaina kuolee, niin maanantaina on ollut vielä hengissä!!!


      • 10
        Imenpillusi kirjoitti:

        Maailman merkillisin asia, että kun tiistaina kuolee, niin maanantaina on ollut vielä hengissä!!!

        mutta mitä porukkaa ollut mukana?


    • elämä vaan

      ulkisuus on julmaa ja tunteetonta kun käsitellään herkän ihmisen asioita. Inkinen,Myllylä... kuka on seuraava.Miksi todelliset syylliset eivät koskaan joudu vastuuseen.

    • Huumet rulaa

      Jees. Urheilijat ovat sairaita. Ne on kiinnostavia, kun ne urheilee, mutta niiden siviilimaailma on kiusallista. No seuraavaksi on vuorossa Matti Nykänen. Heippa ja moro.

      • Meneehän näitä

        Kipataanko se sankarihautaa Hietaniemen hautausmaalle vai tavisruholaan?


    • sad news..

      Miten te ilkkujat kehtaatte haukkua kuollutta ihmistä?! Sanon vaan, että pilkka osuu vielä joskus omaan nilkkaan. Okei, Mika teki virheitä sortumalla dopingiin, mutta kuka meistä ei joskus tekis virheitä?! Se heittäköön ensimmäisen kiven. Armahtakaa nyt edes pikkuisen! Ja Mika ei taatusti ollut ainut joka douppasi. Kaiken lisäksi hän oli niitä harvoja ihmisiä, jotka ovat julkisesti katuneet ja pyytäneet anteeksi.

      Itse pidin Myllylää erittäin sympaattisena ihmisenä. Ihmetyttää kun lukee näitä kommentteja täällä, että kuinka julmia ja anteeksiantamattomia ihmiset voivat olla. Yksi asia on varma ja mitä kukaan ei voi kiistää, että Myllylä oli yksi Suomen menestyneimpiä ja parhaimpia urheilijoita. Hänen nimensä tulee jäämään Suomen urheilun historiaan. Ja sitä ei kukaan voi pois pyyhkiä. Monet meistä eivät tule koskaan saavuttamaan niin paljon kuin mitä Mika saavutti. Että repikää siitä!

      • hölynpölyn idolisoin

        "Hänen nimensä tulee jäämään Suomen urheilun historiaan. Ja sitä ei kukaan voi pois pyyhkiä"

        tuota ei voi kiistää. Jää historiaan douppaajana jonka elämä sekosi kun se ei mennytkään ruusuisten epärealististen kuvitelmien mukaan.

        Taidan hakata vaimon ja vetää viikon viinakuurin. Ens viikolla voin sitte pyytäää anteeks kun oli paineita ja oon muutenkin niinku taiteellinen sielu?


    • Death you

      Olis varmaan vielä hengissä, ellei tätä vitun 10v sitten jo tapahtunutta juttua
      olisi käsitelty vaikka 5:ssä vuodessa. Eu:n vakuutuustuomioistuin antanut
      suomelle vakavia huomautuksia LIIan hitaasta oikeudenpäätöksistä ja tämä
      ei koske pelkästään tätä tapausta, vaan ihan tavallisen tallaajaan joka
      on joutunut syystä tai toisesta todistelemaan onko terve vai ei. Hävetkää
      saatana! RIPMika (kaikki on doupannu, you know)

      • enkä douppaa

        Mä en ole doupannu koskaan.


      • hyvä meininki

        hienoa sä oot viimeikin päässy irti tästä gravitaation ja kateuden maailmasta


    • Liian myöhään =(

      Kerrankin asiapuhetta Hiihtoliitolta. Jokainen joka tuomitsee, voisi miettiä ensin, mitä olisi tapahtunut jos olisikin auttanut, lohduttanut ja tukenut tuomitsemisen sijaan?

      "Hiihtoliiton puheenjohtaja Matti Sundberg pitää Mika Myllylän kohtaloa äärimmäisen surullisena tapauksena suomalaisen hiihdon historiassa.

      Hänen mielestään Lahden doping-sotkun selvittely venyi liian pitkäksi ja painoi Myllylää raskaasti vuosikausia. Hiihtoliitonkin tarjoama tuki tuli liian myöhään.

      – Täytyy ottaa opiksi, on tämä siinä määrin dramaattinen asia. Nuori, lahjakas maailmanmestari ajautuu tällaiseen tilanteeseen ja näin totaaliseen umpikujaan.

      Sundbergin mukaan kyse ei ole vain yksittäisestä ihmisestä vaan suomalaisesta luonteesta sekä kulttuurista.

      – Miksi me kohtelemme niin kovalla kädellä ihmistä, joka on joutunut niin vaikeaan tilanteeseen, jota hän ei itse hallitse? Niin kuin Mika joutui tällaisen kohtelun kohteeksi, että hän ei saanut enää rauhaa juuri missään."

      • feawfawefwes

        Sanahelinää. Myllylä ei ollut julkisuudessa vuosiin muutoin kuin omien hallitsemattomien tekojensa vuoksi. Mutta omassa päässä on helppo kuvitella kaikenlaista ja ammattiapua hän toki olisi tarvinnut aikoja sitten, kun ei omin voimin itselleen tekemästä suosta kyennyt nousemaan. Ei hän ole ensimmäinen eikä viimeinen dopingista kiinnijäänyt urheilija ja paljon traagisempia tarinoita on Suomi täynnä.


      • mat.

        Mika oli hieno huippu-urheilija, joka oli erehtyväinen kuten me kaikki. Jeesus sanoi aviorikoksesta tavattua naista kivittämään tulleelle kansanjoukolle," joka teistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven". Kukaan ei heittänyt ja nainen pelastui varmalta kuolemalta.

        Mikan kohdalla näitä synnittömiä löytyi oikein roppakaupalla, varsinkin nuo rahan ahneet toimittajat eri medioissa jotka kivittivät herkän urheilijan hengiltä hitaasti, mutta varmasti.

        Nyt on Mika kivien ulottumattomissa ja hänen korviinsa ei enää haukkuvien koirien änni kuulu.
        kiitos Mika niistä väkevistä hiihdoista, joita olen saanut seurata kilpailu-urasi aikana. Omaisille toivotan toivotan Jumalan rauhaa joka on kaikkea ymmärrystä ylempi tämän valtavan surun keskellä.


    • tämähemmo

      mika sut syötiin elävältä. been there, vaikeeta laittaa hannttiin. perästä tulllaan

    • En jaksa lukea kaikkia roska viestejä/kommentteja,,,hieno mies,,,toi suomelle mainetta ja kunniaa,,,suomi unohti ku kilpaurheilu loppui häneltä,,,ennemmin paska suomi,,,tukea urheilijoille jotka treenaa vaan tuodakseen mainetta ja kunniaa suomelle,,,joiden perheetkin joutuvat koville,,,lapset,,,omaisille tervveisiä,,,voimia jaksamiseen,,,Mikaa kaivaten,,,J

      • ...jotain rajaa...

        Median ajojahti ja Kyrön kostoretki tekivät tehtävänsä,taitaa olla monella itsetutkiskelun paikka.
        Itse en tilaa enää ainuttakaan julkaisua , toivottavasti muutkin protestoivat
        samoin noita haaskalintuja vastaan......


      • Lahden kisoista

        Mistä Myllyä muistetaan?


      • TOTUUS ESIIN!!!
        ...jotain rajaa... kirjoitti:

        Median ajojahti ja Kyrön kostoretki tekivät tehtävänsä,taitaa olla monella itsetutkiskelun paikka.
        Itse en tilaa enää ainuttakaan julkaisua , toivottavasti muutkin protestoivat
        samoin noita haaskalintuja vastaan......

        "Median ajojahti ja Kyrön kostoretki tekivät tehtävänsä,taitaa olla monella itsetutkiskelun paikka."

        Kyröä on ihan turha syytellä, olisiko Kyrön pitänyt yksin kantaa häpeä asiasta jonka takana oli kaikki silloiseen huippu-hiihdon piirissä olleet, niin hiihtäjät kuin päättäjätkin.

        Kyrö teki hienon työn kun avasi sanaisen arkkunsa ja paljasti TOTUUDEN!

        Mikaa kaivoi ja söi hänen oma omatuntonsa kun tiesi että mitalit oli saatu vääryydellä ja kieroilulla. Lopulta tunnusti itsekin käyttäneensä epoa.

        Muut "karpaasit" ovat suuria pelkureita ja pienisieluisia epärehellisiä pettureita, vieläkin kieltävät kaiken vaikka kulissit on jo kaatuneet. HÄVETKÖÖT!!

        Kari-Pekka ei juottanut Mikaa ja tuskin hankki huumeita tai muutakaan impattavaa. Turha syytellä Kyröä Mikan kohtalosta. Syytelkää ennemmin noita vaikenevia karpaasi kavereita!


      • talvikisat
        TOTUUS ESIIN!!! kirjoitti:

        "Median ajojahti ja Kyrön kostoretki tekivät tehtävänsä,taitaa olla monella itsetutkiskelun paikka."

        Kyröä on ihan turha syytellä, olisiko Kyrön pitänyt yksin kantaa häpeä asiasta jonka takana oli kaikki silloiseen huippu-hiihdon piirissä olleet, niin hiihtäjät kuin päättäjätkin.

        Kyrö teki hienon työn kun avasi sanaisen arkkunsa ja paljasti TOTUUDEN!

        Mikaa kaivoi ja söi hänen oma omatuntonsa kun tiesi että mitalit oli saatu vääryydellä ja kieroilulla. Lopulta tunnusti itsekin käyttäneensä epoa.

        Muut "karpaasit" ovat suuria pelkureita ja pienisieluisia epärehellisiä pettureita, vieläkin kieltävät kaiken vaikka kulissit on jo kaatuneet. HÄVETKÖÖT!!

        Kari-Pekka ei juottanut Mikaa ja tuskin hankki huumeita tai muutakaan impattavaa. Turha syytellä Kyröä Mikan kohtalosta. Syytelkää ennemmin noita vaikenevia karpaasi kavereita!

        Isometsän ja Myllylän käytöstä, laivan karahdettu karille, ei voi mitenkään verrata. Toinen kantoi vastuuta ja syyllisyyttä silloin, kun toisella vaan parta paukkui ja kaikki muut olivat syyllisiä paitsi karpaasi itse.

        Siitä erottaa miehen ja MIEHEN.


      • hiillostus
        ...jotain rajaa... kirjoitti:

        Median ajojahti ja Kyrön kostoretki tekivät tehtävänsä,taitaa olla monella itsetutkiskelun paikka.
        Itse en tilaa enää ainuttakaan julkaisua , toivottavasti muutkin protestoivat
        samoin noita haaskalintuja vastaan......

        Kyllä Mikan ajoi rajan taakse jatkuva median kyttääminen , Myllylän testamentti
        oli selkeä tunnustus ja mies olisi pitänyt jättää rauhaan.Päivästä toiseen ja vuodesta toiseen kytätään kameroiden kanssa jokaista liikettä,jo siinä kantti(ja fysiikka) pettää useimmalla. Ja kun Kyrön paskiainen vielä lähti henkilökohtaiselle
        kostoretkelleen,Mikan mittari tuli täyteen.Oliko sairauskohtaus tai henkilökohtainen
        ratkaisu,niin tai näin,molemmat johtuivat jatkuvasta hiillostuksesta.


      • kaikkea sitä...
        hiillostus kirjoitti:

        Kyllä Mikan ajoi rajan taakse jatkuva median kyttääminen , Myllylän testamentti
        oli selkeä tunnustus ja mies olisi pitänyt jättää rauhaan.Päivästä toiseen ja vuodesta toiseen kytätään kameroiden kanssa jokaista liikettä,jo siinä kantti(ja fysiikka) pettää useimmalla. Ja kun Kyrön paskiainen vielä lähti henkilökohtaiselle
        kostoretkelleen,Mikan mittari tuli täyteen.Oliko sairauskohtaus tai henkilökohtainen
        ratkaisu,niin tai näin,molemmat johtuivat jatkuvasta hiillostuksesta.

        Niinpä, paskat teille jotka auoitte päätä Mikalle ja tarkoituksella saitte hikeentymään. Teitä riitti ja homma toimi. Oliko sen arvoista?


      • Ihmetteln suurest
        talvikisat kirjoitti:

        Isometsän ja Myllylän käytöstä, laivan karahdettu karille, ei voi mitenkään verrata. Toinen kantoi vastuuta ja syyllisyyttä silloin, kun toisella vaan parta paukkui ja kaikki muut olivat syyllisiä paitsi karpaasi itse.

        Siitä erottaa miehen ja MIEHEN.

        Myllylä? Rehellinen? Tunnustaminen on minun mielestäni sitä, että kertoo tehneensä väärin, ennekuin jää kiinni. Mika Myllylä sai tietää jäävänsä kiinni kun sai joukkueen johdolta tietää että joukkuekaveri kärysi. Mitä teki "rehellinen" Myllylä? Juoksi Kainuun korpiin mökilleen ja laittoi puhelimet kiinni niin ettei omaisetkaan saaneet tietoa missä mies oli. Melkoista pelkuruutta minun mielestäni. Tietenkin jotkut ääliöt tulkitsevat tuonkin herkkyydeksi tai sankaruudeksi. Minäkin voisin hakata viikoittain joukon ihmisiä ja sitten maanantaisin aina tunnustaa tekoni kun poliisit hakevat kamarille?

        On teillä ihme käsitys rehellisyydestä.


    • eräs tukijasi

      Rauha Mika sinun sielullesi ja Voimia omaisille surun keskellä.

      Kunnioitan sinua rehellisenä kilpailijana, joka uskalsi sanoa totuuden viimeisellä metreillä.

      Nuku rauhassa ystävä taivaan Isän luona.

    • Taivaassa soi banjo

      Mun mielestä Mika oli allerginen viikunoille, mutta perso viinalle. Huumetkin maistuivat hyvältä.

      Urheilu on tylsää. Tiedemaailma on kiehtovampaa.

    • nuthead

      ja kuka muistaa marjo matikaisen?veti kansa huolella douppia mut pääs kuin koira veräjästä!!!lepoa kaima-poika MIKALLE 1969-2011.

      • 32

        Ja milla saaren(jauho), isometsän ja keitä niitä nyt oli, virpikin taisi olla? miksi myllylä sai eniten paskaa niskaansa ,miksi sitä eniten vainottiin, oliko puolustuskyvyttömin, herkin? lahden kisojen doubbarit on kaikki yhtä syyllisiä, ja mika oli ennen niitä kisoja jo vuosia hyvä hiihtäjä ja kova harjoittelija! pärjäsi jo 17-vuotiaana aikuisten kisoissa, ilman aineita, repikää siitä.


    • Hyvä on hiihtäjän hi

      Voi voi. Kyllä tälläkin palstalla on ymmärtämättömiä ja kovia ihmisiä. Oikein sydämestä riipaisee kun vainajaa vielä joku kehtaa haukkua. Kylläpä suomalaiset ovatkin typeriä ihmisiä. Ei ihme, että heitä pitää juntiksi kutsuttaman.

    • Jussi 44

      Vittuako nyt ylistätte ja kehutte maailman parhaimmaksi ja fiksuimmaksi kun on myöhäistä ! Keskitytään vaikka Nykäseen joka oli aikansa mäkimies hän on sentään hengissä ja tuskin itseänsä pistää päiviltä vaikkei aina niin ruusuista ole ollutkaan !! MATTI on paras vaikka vielä elääkin !!!

      • afaewfewfaewf

        Nykästä ei voi pelastaa itseltään kuin pukemalla pakkopaitaan.


    • kunioitus ansaitaan
    • Surullinen uutinen

      Suomen yksi kaikkien aikojen parhaita hiihtäjiä. Kaikki huippu-urheilijat tietävät, että natuna ei pärjää missään lajissa maailman huipulla, kuin ihan muutama yksilö, joilla fyysiset ominaisuudet ovat poikkeavat verrattuna perushuippu-urheilijaan.
      Toinen juttu on, kuka/ketkä jää kiinni. Jenkeissä ei edes testata urheilijoita ollenkaan harjoituskaudella kun Suomessa pitää olla puhelin auki läpi vuoden ja testaaja saattaa olla ovella keskellä yötä.
      Jos testausmenetelmät olisivat lääketieteen huipulla, niin negatiivisia tuloksia olisi vähemmän, kuin positiivisia. Turhaan ei pohdiskella, että pitäisikö testaustoiminta lopettaa kokonaan.
      Koko Lahden jupakka on hiihtoliiton syytä, kun eivät satsanneet oikeisiin menetelmiin, että urheilijat antavat kilpailuissa negatiivisen näytteen.

      • missä moraali?

        "Koko Lahden jupakka on hiihtoliiton syytä, kun eivät satsanneet oikeisiin menetelmiin, että urheilijat antavat kilpailuissa negatiivisen näytteen. "

        Penkkiurheilu on sairasta.


    • sepsukka

      Dopingia tai ei niin ei sitä silti pelkällä dopingilla urheilla tai hiihdetä. Jonkinlaista peruskuntoa ja taitoa täytyy silti olla!

    • lp

      Surullista. Joutui liikaa median riepoteltavaksi. Ja miten seillanen "doping juttu nyt on niin tärkeä että pitää kymmeniä vuosia jälkeenpäin käsitellä. Oli sentään vaan urheilua eikä ketään kuollu siinä. Toisin kävi nyt. Väärin! Ei vaan tajua .

      ~~~ Lepää rauhassa Mika ~~~

    • vihtupää

      helvetin media lahtarit.Taas saivat yhden uhrin.
      Voi kun tulee se tuomion päivä niin palatte tulessa.

      • onko pakko luovuttaa

        Miksi kuolema vasta tekee ihmisestä hyvän ja hienon ihmisen? Missä välittävät ja huolehtijat ovat silloin kun ihmisellä ei ole ketään? Onko pakko luovuttaa, miksi kukaan ei auta?

        HÄVETKÄÄ!


      • .realisti
        onko pakko luovuttaa kirjoitti:

        Miksi kuolema vasta tekee ihmisestä hyvän ja hienon ihmisen? Missä välittävät ja huolehtijat ovat silloin kun ihmisellä ei ole ketään? Onko pakko luovuttaa, miksi kukaan ei auta?

        HÄVETKÄÄ!

        Ei kyllä ole minun käsitystäni Lahden doping-kärystä tämä tapaus muuttanut tippaakaan. Eikä käsitystäni Myllylästä. Ei piiruakaan hyvään, eikä yhtään piirua pahaankaan.


    • -totuus ei pala-

      Mika Myllylä on hyvä esimerkki nuorisolle siinä että urheilu kannattaa.
      Urheilun saralla tehty rikollisuus (doping) ja sen myötä saatu taloudellinen etu on sallittua ja anteeksiannettavaa eikä sillä saatu omaisuus ole takavarikoitavissa kuten muissa talousrikoksissa tapahtuu.
      Politikotkaan eivät ole niin hyvin suojattuja rikoksen suhteen
      vaikka usein rikollisurheilijoiden kanssa kaveraavatkin.
      Vaikuttaa että urheilun ja rakkauden saroilla kaikki on sallittua eikä rehellisyydestä ole apua.

      • johan vähenisi

        Sponsorisopimuksiin pitäisi laittaa pykälä, jossa sanotaan että doping-tapauksissa urheilijoiden teko todetaan petoksen yritykseksi ja että tapaus käsitellään oikeudessa.


    • Esu24

      Mika Myllylä: Karpaasi kaikesta huolimatta !

      • J

        Totta. Surullista, että maailma potki niin rankasti päähän.. En itse ainakaan muistele pahalla..


      • uunotettu kansa

        "Karpaasi" on siitä hullu sana, että sitä ei näytä pilaavan joidenkin silmissä mikään. Ihmettelen vain, kuka tätä "arvonimeä" enää kehtaisi ylpeänä kantaa.


    • Suomen kansalaiset hyvin toimittu.Vainonne on tuottanut tulosta.Periksi ei annettu tippaakaan ja nurkkaan joutu!

    • Terveen elämän asial
    • Tankkaaja.

      Hiihtoliiton pomojen aikaansaannoksia mielestäni. He ovat tödellä röyhkeitä ja tekopyhiä valehtelijoita.
      Ovatko maksaneet korvaukset takaisin??? Eipä ole kerrottu ja tuskin.
      Nyt STT vaatimaan miljoonakorvaukset herjasta ja valehtelusta oikeusistuimessa ja yleisessä mediassa. STT:n väki menetti myös hermonsa noissa jopa tappouhkauksissa, joten tästäkin kunnon korvaukset.
      Kumma juttu kun suuri yleisö ei muka tiennyt, meitä oli helkutin monta, jotka tuosta tankkailusta tiesivät, mutta ei se auttanut vaikka tuosta kertoi...kukaan ei ottanut todesta.

    • kp

      Kyrö kanna vastuusi!

    • Muuuge

      No voi voi. Elämä alkaa ja loppuu kaikilla. Mikalla se loppui turhan aikaisin. Herätkää ihmiset! Miksi? Turhaa surkuttelua. Mies kulki oman tiensä kunniakkaasti loppuun. Media sen sijaan ei jättänyt "tavallista" miestä koskaan rauhaan. Suurin Uutinen taisi olla, että asia on uutisoitu ulkomailla! Ja toimittajilla jopa pieni omahyväinen ilme! - Yes, taas pääsi suomi otsikoihin! Meidät on taas noteerattu! Tätä menoa käännymme yhä enemmän ja enemmän sisäradalle...

    • K.P.K...

      K.P Kyrö sen tappo... Linnaan joutas luuseri

    • Kallanvarasto

      Epärehellinen urheilija oli tämä Mika, en arvosta hänen saavutuksia.

      • 31

        kenen sitten arvostat? jonkun itäsaksalaisen kuulantyöntäjän?


    • Raskas on suru

      Kunnioitetaan vainajaa!

      Rauha sielullisesi, Mika.

      Omaisille ja lapsille jaksamista suuren surun keskellä.

    • JK

      VAI NIIN

    • :(

      harmi että se kuoli !! asun ite kokkolassa ja mika asuu mun kaverin naapurissa ! (: ja tunnen mikan lapset hyvin !

    • tätäkään ei muisteta
    • Natsismi elää ja voi hyvin tänäkin päivänä ,tulee mieleen kun lukee joittekin kommentteja täällä.

      • parrakas nainen

        Joo - Natsithan ne dopingin kehittivät. Kommunistit DDR:ssä ja Neukkulassa sit huippuunsa virittivät.


    • Katakka

      Ei astmalääkkeillä epoa peitellä, kuten joku jossain yllä kirjoitti.

      nim. epoa käyttävä... kerran viikossa pistän mahanahkaan sitä :D



      Hieno ja upea urheilija Mika oli! Hyvästi karpaasi!

    • hei pö .
      katsokaapa pätkiä .oli rautaa .omaisille osanottoni.
      ja suosittelen miettimään suomalaista lehdistöä , syyttäjää,kansaa,hiihtoliittoa miksi vitussa näin kävi peili käteen jokaiselle.

      Suomessa vaan ollaan niin tyhmiä että takerrutaan joka asiaan ja viedään kaikk
      pohjiin astii . Norjalaiset ,heikotruottsalaiset,saksalaiset,venäläiset nauraa meille kun puimme jotain vitun epoa 10-20 vuotta vanhoja asioita .
      Ruotsissa svan mestari milläkö pelkällä epolla ja on muuten vieläkin entä norjalaiset(nehän kasvaa epossa) ne on vain edellä kaikkessa douppauksessa ja on kyllä kansan suosiossa oikeita mestareita ja kehtaa kommentoida puhtaasta urasta hurrit että norskit .

      mutta me suomalaiset pilaamme jonkun elämän työn miettimällä että doupattu paska jätkä nauramme sen elämälle kiinni jäi häviä täältä .
      hävis jo ja peili käteen jokaiselle ,minullekin

      ikuisesti fani Mika Myllylälle kiitos urastasi , ja viel omaisille osanottoni.
      minun idolli vieläkin 2011 .

    • Morituri te salutant

      "Ex mortui nihil nisi bene." Lepää rauhassa Mika Myllylä. Omaisille osanottoni suruun.

    • norjanrunkkujahvetti

      hiihtokisoissa: no josko tuossa sankariainesta olisi, vai mitä sanoo mitalimies itse?

    • salakdjflkadjflkaj

      Suomen kenties paras hiihtäjä, ikinä.
      Muistot elää.

    • vain usko merkitsee

      Mika oli viaton ja tervehenkinen urhelija jolle eräänä päivänä kerrottiin että hänen suuret lahjansa menevät täysin hukkaan jos ei douppaa. Mika joutui valitsemaan silloin polun joka johdatti hänet ennenaikaiseen kuolemaan.

      Mammona ja kunnianhimo sekä ulkoisen median paine tekivät viattomasta Haapajärveläispojasta langenneen enkelin. Ei mitenkään harvinainen tarina. Pienemmässä mittakaavassa tällaista tapahtuu aina ja kaikkialla. Työpaikoilla meno aivan vastaavaa. Käytetään jopa mielialalääkkeitä jotta jaksaa tehdä pitempää päivää ja saada parempaa palkkaa. Puhutaan pomolle pahaa muista työntekijöistä jotta oma asema vankistuisi.

      Ilman Mika Myllylän dopingiin suostumista olisi Suomessa juotu muutamat mitalikahvit vähemmän mutta Mika eläisi normaalia elämää jossainpäin eikä hänen olisi tarvinnut päihdyttää itseään kuolettavasti.

      Tärkein asia minkä Mika toi julkisuudessakin esille oli hänen uskonsa Jeesukseen. Mika tunnusti avoimesti tehneensä syntiä ja eläneensä väärin mutta katui tekojaan. Se on oleellinen asia ihmiselle sielun pelastuksen kannalta. Minä uskon että Mika pääsee taivaaseen ja hänellä on nyt hyvä olla ikuisuudessa. Toivottavasti Mikan elämäntarina johdattaa lukuisia ihmisiä Taivaan Isän tykö ja kohti iankaikkista pelastusta!



      Rest In Peace in Heaven, Mika

    • Taitaa olla niin paljon laillista ja laitonta doupinki pilleriä ja piikkiä ettei urheiljatkaan tiedä aina itse missä mennään. Muistaakseni kirjassaan kertoi olleen hirmuisia sallittuja pillerimääriä monesti päivässä.
      Täytyisi Suomen kestävyys lajeissa etenkin panostaa paljon tuohon lääkepuoleen ja suksien voitelu oli aika kehnoa viime talvena.

      Oli Myllylä liian rehellinen mies noihin kuvioihin.

      P.S.
      Dopingista tuli vielä mieleen kun ihmettelen miten niinkin keskeinen jääkiekkovalmentaja kuin Sakari Pietilä väitti ettei jääkiekossa olisi dopigista mitään hyötyä. Kun kysyttiin miksi NHL pelaajia ei testata.

    • 34
      • Höpönassuja

        Ja sä pönttö IIVARI uskot tosiaan kaiken mitä JUORUlehti kirjoittaa.... Ääliö..!!!
        Median uhri oli ja piste..


    • järkyttäväää

      Outoa keskustelua, niin kritisoijien kuin muistoa vaalivien osalta. Minusta ihan jokaisen kuppikunnan pitäisi nyt katsoa peiliin ja hiljentyä miettimään, mitä olisi voitu tehdä toisin.
      Onko suomalaisurheilijalla riittävät eväät urheilu-uran jälkeen ns. normielämään? Onko urheilu sittenkään niin hyvä asia. Esimerkkinä oma jälkikasvuni aktiiviharrasti koko lapsuus ja nuoruusikänsä, lopetti harrastuksen äkisti ja tilalle tuli huumeet ja alkoholi, varkaudet ja pahoinpitelyt.
      Miksi ette läheiset ja muutkin kertoneet Mikalle kuinka paljon hänestä piditte, vaikka kävi kuinka kävi? Olisitte ylistäneet ja arvostaneet häntä silloin kuin hän itsekkin olisi ollut sen kuulemassa, miksi vain kuolleita palvotaan... Osanottoni omaisille! Ja Mikan lapsille, muistelkaa isäänne hyvänä ihmisenä, riippumatta mitä muut sanovat.

      • mieti sitä

        "Minusta ihan jokaisen kuppikunnan pitäisi nyt katsoa peiliin ja hiljentyä miettimään, mitä olisi voitu tehdä toisin."

        Se on myöhäistä tikistää sillon, kun paskat on jo housuissa.


    • Hyvä.

      Esimerkki dopingin vaaroista. Tässä tapauksessa urheilu-ura katkesi ja alkoholi(myös vaarallinen aine) astui kuvaan. Itse harrastin urheilua aktiivisesti vuosikausia ilman aineita,eikä aktiiviuran jälkeen ole tullut tarvetta käyttää alkoholia,eikä tyhjyyden tunnetta. Nuorille urheilijoille neuvoksi,jos tuloksia ei synny ilman aineita,niin kannattaa vaihtaa lajia. Aikoinaan tehtiin tutkimus jossa urheilijoilta kysyttiin,olisitko valmis käyttämään kiellettyjä aineita jos voittaisit aineiden ansiosta kultaisen olympiamitallin,mutta sen jälkeen elinennusteesi olisi vuoden? Lähes kaikki kyselyyn vastanneista urheilijoista olisi ollut valmiita käyttämään kiellettyä ainetta. Tämä kysely kertoi paljon nykyisten urheilijoiden asenteesta.

    • Lääkiksessä

      Kannattaa vaihtaa urheilu lääketieteeseen. Hyödyttää paljon enemmän opiskella, opettaa ja tutkia lääketiedettä kuin kuluttaa lyhyt ura kansakunnan sylkykuppina. Terveellisempää.

    • WAMPYYRI..

      rauha hänen sielulleen ja pirunmoiset painajaiset hemohessin välittäjille ja muille sen myyjille sekä koko hiihtoliiton pahvipäille jotka syyllistyivät silloin ja nykyisin moiseen paskaan. UNETTOMIA ÖITÄ JA IKUSTA PAINAJAISTA TEILLE SAATANAN TUNAREILLE!

      • mä vaan

        Pitää muistaa myös, ettei urheilijat pärjää pelkällä dopingilla, vaan menestys vaatii kovaa treenaamista, itsekuria, säännöllisyyttä, lahjakkuutta jne. Yleensä dopingin käytöstä puhuttessa unohdetaan harjoittelun merkitys siinä rinnalla. En puolusta dopingin käyttöä yhtään, mutta ei matti meikäläinen jaksaisi päivästä toiseen painaa treenejä täysillä etenkään, jos mahdollinen menestys tulee vilpilisin keinoin. Levätköön Mika rauhassa ja voimia omaisille ja läheisille! Kyllä hänestä jäi kuva suoraselkäisestä miehestä, joka tunnusti virheensä. Kaikki eivät siihen ole kyenneet, mutta älkäämme tuomitko, ettei meitä tuomittaisi, koska harva meistä edes on siinä roolissa. Mielestäni on turha edes esittää arvailuja Mikan kuolinsyistä, jos ei parempaa tietoa ole.


    • penkki fani

      joka sana täyttä asiaa, lepää rauhassa Mika.

    • Takaisin yliopistoon

      penkki fani lienee yhdyssana = penkkifani.

    • Copy & Pastaa

      Ei sitten tajunnut hakea apua huumevieroituksesta, psykiatrilta ja terapiasta? Ja koska oli varakas mies, ulkomailta olisi löytynyt starojen huumevieroitukseen erikoistuneita putiikkeja. Outoa menoa. Aika huonosti tuumaillut lastensa tulevaisuutta, huomaan.

      - Olen taas luopion tiellä. Olen ihan törkeässä kunnossa. Olen vetänyt diapameja ja otin myös vähän kaljaa, kun meinasi tulla hepulikohtaus. Taitaa olla lääkärikeikka edessä. Joudun varmaan vielä psykiatriselle. Olen ajanut itseni niin huonoon jamaan nyt, etten tiedä miten selviän tästä, Myllylä sanoi.

      Entinen huippuhiihtäjä myöntää, että pelkät reseptilääkkeet ja alkoholi eivät ole riittäneet.

      - Jotakin nuuskattavaa ja jotakin hengitettävää on otettu. Eikös niitä sanota huumeiksi. Eikä ollut ensimmäinen kerta, Mika Myllylä toteaa.

    • +++

      No nyt sai doping-haukkujat hengiltä yhden miehen! Tutkikaa vaan lisää urheilijoita ja douppaajia ja haukkukaa lisää, niin kuolee ne loputkin urheilijat!

      Ootteko itse koskaan urheilleet? Sellainen, joka vähäkään joskus elämänsä aikana on urheillut tietää, miten kovaa hitsiä urheilu on! Nykypäivänä se on raakaa peliä!

      Haukkuminen, syyttäminen ja kadehtiminen on helppoa, urheilu on vaikeaa ja raskasta! Se on itsensä voittamista joka päivä. Julkinen nöyryyttäminen ja syyttäminen on kaikkein pahinta, mitä ihminen voi kokea. Nyt on Suomen kansa saanut yhden syntipukin tapettua! Ootteko nyt onnellisia?

      Syvimmät suruvalittelut lähiomaisille!

      "Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole."
      (Joh. 11:25-26)

      ~~~~~~~~~~~~~~

      "Me emme itke niitä päivä, jotka ovat myötäsi menneet. Vaan olemme onnellisia että ne päivät ovat olleet."

      "Jeesus, anna enkeleitä sinne, missä itketään, sinne, missä tukahdutaan kaipaukseen ja ikävään. Jeesus, anna enkeleitä kun mieli avuton on."

      "Hän, joka antaa surun, antaa myös lohdutuksen."

      "Oi jos nukkua saisin kerran, kevätkukkien kätköhön, sulosuojahan Suomen armaan, alle miettivän männikön."

      ~~~~~~~~~~~~~~

    • Urheilu sucks

      Kuka nyt urheilusta on kiinnostunut? Kaikkihan sen tietää: sairasta hommaa. Mutta onhan maailmassa paljon kiehtovampia ammatteja, jotka ovat yleishyödyllisiä. Sairaanhoitajat, kätilöt, kirurgit. Siinä on henkisen urheilun makua ja riemua, tuloksetkin ovat hyviä: pelastaa ihmishenkiä, parantaa ja tuoda uutta elämää maailmaan.

    • lepää rauhassa

      Muut doping-käyttäjät ovat hiljaa. Mika tunnusti käyttäneensä, toiset eivät ole myöntäneet vieläkään, vaikka oikeudessa syyllisyys todettiin. Aineettomia lajeja tuskin enää on. Jääkiekkoilijoiden örvellystäkin on joskus järkyttävää katsella. Sellaista se on se urheilu.

    • Aikansa kutakin

      Kaikki oli niin paljon paremmin Antiikin Kreikan olympia-urheilussa. Huokaus. Saisivat lopettaa urheilun ja keskittyä muihin ihmiskunnan säilyvyyden kannalta tärkeisiin ja oleellisiin lajeihin.

    • Mannu-70

      Tämä on niin järkyttävää, niin järkyttävää. En osta enää koskaan iltapäivälehtiä. Ne paskaotsikot ja toimittajahyeenat eivät antaneet armoa. Miksi kukaan ei pysäyttänyt sitä Mikan mustamaalaamista. Eihän tuollasta kukaan kestä! Urheilijaa kohdeltiin kuin pahinta rikollista ja maan petturia. Hän kyllä varmasti kärsi "tuomionsa" ja hänelle olisi pitänyt suoda normaalin elämän jatkuminen. Voi hemmetti mikä vääryys on tapahtunut! Tätä ei voi koskaan ymmärtää.

      • saksanseisojavoimaa

        Ajetelkaapa asia omalle kohdalle,jos olisitte ollut Mika.Harva olisi teistä ollut niin vahva,että olisi kestänyt sen häpeän mitä hänen päälleen luotiin.

        Viina oli hänelle ainoa pakotie ,missä hänen oli hyvä olla,koska Suomessa ei saa apua enää yksin jätetty eikä hän osaa sitä itse pyytää/hakea,jollet sitten ole jollekin hyödyksi.

        Hiihtoliitto hylkäsi Mikan ,jottei joutuisi median hampaisiin kuten Mikalle kävi ja taisi hänet hyljätä moni muukin.

        Tarmo Uusivirta hyvä esimerkki Urheilun ja siihen liittyvän tekopyhyyden tuomasta sairaasta maailmasta.Tarmo taisi saada seuraajan ja pahoin pelkään ,ettei tämä riitä.

        Herkkä ihminen ei kestä kohtuutonta painetta vaan hakee yleensä viinasta apua,kun muualta sitä ei tarjota.


        Meillä pitäisi olla laki ,jolla saadaan masentunut ihminen pakkohoitoon,sillä alkoholismin taustalla on yleensä aina masennus joka on tappava tauti,kun täällä kirjoittelette niin koittakaapa hetkeksi asettua Mikan asemaan ja miettiä mitä mies joutui kestämään ja olisitteko itse kestänyt saman häpäisyn vuosikausia.

        Kyllä tiedän Mika oli loppupelissä itse vastuussa,mutta pointti onkin kuka sen vastuun hänen niskaansa sälytti ja eikö apua ollut annettavissa.

        Hiihtoliitto on minusta vastuussa median kanssa ,jos hiihto oli miehen elämä eikö karenssi ollut liian kohtuuton ja median tuoma häpäisy joka jatkui vuodesta toiseen tähän päivään asti ja nyt jeesustellaan kuinka hyvä mies ja hiihtäjä Mika oli.

        Itse en ole herkimpiä ihmisiä,mutta sieluuun koskee.Helevetin sairasta touhua kertakaikkiaan.


        Todennäköisesti normaalilla psyykkeellä varustettu ihminen ei olisi kestänyt edes näinkään pitkään tuota kohtuutonta mustamaalaamista.


      • tekopyhyyttä
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        Ajetelkaapa asia omalle kohdalle,jos olisitte ollut Mika.Harva olisi teistä ollut niin vahva,että olisi kestänyt sen häpeän mitä hänen päälleen luotiin.

        Viina oli hänelle ainoa pakotie ,missä hänen oli hyvä olla,koska Suomessa ei saa apua enää yksin jätetty eikä hän osaa sitä itse pyytää/hakea,jollet sitten ole jollekin hyödyksi.

        Hiihtoliitto hylkäsi Mikan ,jottei joutuisi median hampaisiin kuten Mikalle kävi ja taisi hänet hyljätä moni muukin.

        Tarmo Uusivirta hyvä esimerkki Urheilun ja siihen liittyvän tekopyhyyden tuomasta sairaasta maailmasta.Tarmo taisi saada seuraajan ja pahoin pelkään ,ettei tämä riitä.

        Herkkä ihminen ei kestä kohtuutonta painetta vaan hakee yleensä viinasta apua,kun muualta sitä ei tarjota.


        Meillä pitäisi olla laki ,jolla saadaan masentunut ihminen pakkohoitoon,sillä alkoholismin taustalla on yleensä aina masennus joka on tappava tauti,kun täällä kirjoittelette niin koittakaapa hetkeksi asettua Mikan asemaan ja miettiä mitä mies joutui kestämään ja olisitteko itse kestänyt saman häpäisyn vuosikausia.

        Kyllä tiedän Mika oli loppupelissä itse vastuussa,mutta pointti onkin kuka sen vastuun hänen niskaansa sälytti ja eikö apua ollut annettavissa.

        Hiihtoliitto on minusta vastuussa median kanssa ,jos hiihto oli miehen elämä eikö karenssi ollut liian kohtuuton ja median tuoma häpäisy joka jatkui vuodesta toiseen tähän päivään asti ja nyt jeesustellaan kuinka hyvä mies ja hiihtäjä Mika oli.

        Itse en ole herkimpiä ihmisiä,mutta sieluuun koskee.Helevetin sairasta touhua kertakaikkiaan.


        Todennäköisesti normaalilla psyykkeellä varustettu ihminen ei olisi kestänyt edes näinkään pitkään tuota kohtuutonta mustamaalaamista.

        1)Se joi itte
        2)veteli hormoonit itte

        Kukaan ei sitä viinaa kaatanut kurkkuun, kait tässä herkkä jokanen
        on mut on eri asia tappaa ittensä heikkouttaan kun elää vaikka vanne kiristääkin.Mikä pyhimys siitä alkkiksesta nyt tuli, kun kaveria ei muisteta hiihdosta muuten kuin ebosta!


    • miettikää vähän

      Tätä ketjua kun lukee voi miettiä millaista olisi ollut elää Mikan monoissa viimeiset 10 vuotta. Kuka jaksaisi??

    • RIP
    • Last connecting

      Noo, saihan se huimat korvaukset. Mutta mitä jäi perikunnalle? Muuta kuin pahan mieli, ikuinen häpeä ja polttomerkit?

      • valitan

        Mitkä huimat korvaukset ?

        Mikä ikuinen häpeä perikunnalle ?
        Ja mikä polttomerkki perikunnalle ?

        Pahamieli / se jäi tottakai omaisille.Niin jäi minullekkin näin sivullisen pankkiurheilijana.

        Mika oli mahtava urheilija .Näin ei sais käydä kenellekkään.


    • Muutaman viestin selasin pitkästä ketjusta, paljo pahaa kirjoitettu, oletan että vastoin oikeaa tietoa!
      Ajatelkaa nyt ihmiset edes hänen lapsiaan, ja vaimoaa; vaikka ex-onkin!

      • Sibone*

        Olisi varmasti! On vaan niin hämmentynyt olo, että poimin tuon sanan "herkkyys"
        ketjusta. Millaisen julkisyyshälinän keskelle hän joutui, jo eläessään..
        Viina on hyvä renki, mutta huono isäntä.
        Hän vasta 41, miten kova paikka myös esim. vanhemmilleen ja muille sukulaisille tämä tapahtuma.


      • tt

        Asiattomat viestit pystyy poistamaan.
        Oikeassa sivussa on ilmoita asiaton viesti


    • leipämoottori

      Heh. Mun mies on myös kuollut, jääkiekkoilija. Ei ikinä doupannut, ois kai pitänyt et ois saanut huomiota. Tai ottaa lahjuksia ja vetää huumeita. Sorry nyt vaan kaikki vainajan fanit, mutta ei hirveemmin hetkauta koko asia. Itse se oli ne napit naamaansa tunkenut.

    • Roskamedia

      HERÄTYS!
      Nyt viimeistään jokaisen pitäisi huomata roskalehtien röyhkeys.
      SEISKA etunenässä ostoboikottiin.
      Mitä tuhoa se on jo saanut aiemmin ja tulee saamaan. Toivottavasti tämä edes hidastaa henkilöön menevää Seiskan lehtijournalismia.

      Ja sitten vielä omaan pesään paskojat, Kyrö etunenässä toivottavasti viettävät tuskaisia hetkiä. Ei missään muualla tuommoista tapahdu. Esim. Norjassa on osattu pitää mölyt mahassa, vaikka IHAN VARMAA on, että syttöjä olisi, kun joku tonkisi - siellä kuitenkin kunnioitetaan omaa pesää - kunnia siitä Norjalaisille.

    • Lähimmäinen/Tre

      MIKA ANTOI KAIKKENSA - LOPULTA HENKENSÄ.

      Muistakaa että Mika Myllylä oli vain ihminen - on erittäin inhottavaa tuomita häntä kun kukaan ei todellakaan tiedä kaikkia yksityiskohtia hänen elämästään. Se kärsimyksen määrä jota hän kantoi doping-käryn jälkeen, riitti varmasti yhdelle ihmiselle - meidän ei varmasti tarvitse lisätä sitä enää hänen kuolemansa jälkeen. Kuka voisikaan heittää ensimmäisen kiven? Minkälaisen ratkaisun sinä olisit tehnyt hänen asemassaan?

      Minä haluaisin heittää kiven kaikkien hänet yksin jättäneiden dopingvenkoilijoiden päälle jotka nyt ylistivät häntä mutta jättivät hänet yksin kärsimään kun heitä olisi tarvittu. Hiihtopomot ja kollegat: hävetkää! Toivottavasti kurkkuanne kuristaa se valhe jonka olette jopa oikeusasteissa kertoneet suojellaksenne itseänne.

      Rotat jättivät hukkuvan laivan vaikka se laiva oli ihminen. Kuka teistä rotista voi sanoa olleensa rohkea vastuunkantaja niinkuin Mika Myllylä? Heikkoudessaan vahva.

      Lepää rauhassa Mika. Sinun on nyt hyvä olla.

      • sunnuntaihiihtelijä

        Samaa mieltä olen Lähimmäisen kanssa.

        Tuli elävästi mieleen Dianan veljen kovat sanat muistotilaisuudessa: "Teillä kaikilla (medialla, paparazzeilla) on nyt verta käsissänne".

        Vaan niinpä on tietysti meillä kaikilla, hyeenoilla joita ilman roskamedia ei päivääkään eläisi.


      • kyssämiäs
        sunnuntaihiihtelijä kirjoitti:

        Samaa mieltä olen Lähimmäisen kanssa.

        Tuli elävästi mieleen Dianan veljen kovat sanat muistotilaisuudessa: "Teillä kaikilla (medialla, paparazzeilla) on nyt verta käsissänne".

        Vaan niinpä on tietysti meillä kaikilla, hyeenoilla joita ilman roskamedia ei päivääkään eläisi.

        En jaksa uskoa, että myllylää seurattiin kameroin päivästä toiseen ja kiilailtii kokkolan kaduilla reportteriautoin. Saattaa tietenkin olla että pohjalaiset ovat niin hulluja. Mene ja tiedä.


    • R.I.P. MIKA

      "enää ei ole kiire ja taistelu on ohi"......

    • Surullista

      Oliko kauankin ollut kotona kuolleena jos juhannuksena oli hänet viimeeksi nähty??

    • Klassista

      Mun mielestä Mika hiihto viime vuosina aika vähän. Itseäni kiinnostaa esim. klassisen musiikin säveltäjien teokset, ei heidän alkoholisminsa, perheväkivaltansa ja huumeiden käyttämisen supetarpeet. Sama juttu Mikassa. Hiihti hyvin. Eli tylsästi. Parhaimmat teot ja teokset elävät legendoina satoja vuosia. Katsotaan, miten Mikan superhienon persoonan käy. Vai onko samaa törpön vikaa kuin M. Nykäsessä?

      • ex-ihailija..

        "Itseäni kiinnostaa esim. klassisen musiikin säveltäjien teokset, ei heidän alkoholisminsa, perheväkivaltansa ja huumeiden käyttämisen supetarpeet. Sama juttu Mikassa."

        En kyll saanu sun tekstistäsi juurikaan mitään tolkkua, mutta kommentoin tätä osuutta.

        Ihailisitko enää sellaista suurta säveltäjää jonka teokset paljastuisivatkin vääryydellä tehdyiksi, vaikka joltain toiselta varastettuiksi plagiaatioiksi?


    • asdfghjklöäqwertyuio

      Kato ku jätkästä koskaa kuullukkaa :DD
      Noh...
      Rest In Peace kuitenkin.

    • jotain kunnioitusta

      Eikö ylläpito voisi tällaisia keskusteluja poistaa ?!?!?!

      • haist vidhu

        Toki, pitäähän kaikki negatiivinen poistaa koska muuten ei pääse hehkuttamaan, että Suomi ja Suomen hiihto on maailman paras ja puhtain asia sittenkin. Totuutta täällä vain puhutaan. Rattijuoppo douppaaja kuoli. Ainiin, sehän used to hiihtää kilpaa. Mä ennemmin hehkuttaisin vaikka sitä sairaanhoitajaa joka ammatikseen tekee vuorotyötä 30 vuotta ja siinä sivussa hoitaa kaikki muut tavallisen kansalaisen velvoitteet, eikä joudu oikeuteen, eikä valehtele suurinpiirtein joka asiassa. Eikä ainakaan omista väärydellä hankittua hirsilinnaan erämaajärven rannalla jonne voi vetäytyä herkistymään kun ei kiinnosta olla tavis.


      • tt

        Asiattomista viesteistä pystyy itse ilmoittamaan
        Oikeassa reunassa ilmoita asiaton viesti


    • juha822222

      SE ON SELVÄ ASIA ETTÄ MIKA MYLLYLÄ PÄÄSI TAIVAASEEN. KOSKA HIENO IHMINEN JOKA KATUI TEKOJAAN.

      Tapasin Mikan ja hänen lapset kaupunkini urheilukentällä kesällä 2008.

      Hän kärsi kovasti, kuten Jeesus kärsi ristillä muitten ihmisten puolella.

      Mika Myllylä=Suuri ihminen tässä pahassa maailmassa.
      Sääli että lähti niin nopeasti pois täältä.
      Mutta niin se on vaan ettei kukaan tiedä voi milloin on aika lähteä ): ): ):

      RIP M.Myllylä

    • p.h.k

      Samat tuulet puhaltaa vuodesta toiseen...eikä ihminen näy koskaan muuttuvan. Menestyksen hetkellä on ystäviä ja selkään taputtelijoita, huonoina aikoina ei juuri ystäviä näy ja yleensä yksin saa ponnistella pohjalta ylöspäin. Mika Myllylä oli lahjakas urheilija ja kova harjoittelemaan, mutta teki näköjään myös virheitä kuten kaikki ihmiset. Onko niin, että kaikki on sallittua kun vain ei jää kiinni? RIP

      • pentti penkkiurh

        Ei Mikan kuolema minusta niin yllättävää ole. Hän oli kaikkien julkisten lausuntojensa perusteella hyvinkin herkkä ihminen. Ei hän poikennut siitä mitä normaali suomalainen mies tuntee. Kun ollaan huipulla ja menee lujaa, on ystäviä ja olalle taputtajia, on omaisuutta, kaunis vaimo ja fiksut perilliset.....
        Sitten kun pudotaan niin tuollainen persoona putoaa korkealta ja kovaa. Pettymys itseensä ja muihin on liian raskasta. Sitten tulee avioero monine lieveilmiöineen ja ennenaikainen kuolema. ERITTÄIN tavallinen tarina mielestäni.
        Olisi kuitenkin mielestäni ainakin kohtuullista jos nuo hänen suomalaiset joukkuetoverinsa viestissä ja muutenkin saattaisivat hänet haudan lepoon. Ja eivätkä rupeaisi omilla kommenteillaan pahoittamaan Mikan läheisten mieliä.
        Suuri suomalainen urheilusankari on poissa. Kaikkine puutteineen ja suomalaisena miehenä. Hän ei ollut koskaan ylimielinen vaan miellyttävän tuntuinen urheilua seuraavalle kansalle.


    • Quig Mard

      "Hän kärsi kovasti, kuten Jeesus kärsi ristillä muitten ihmisten puolella."

      Hmmh... käsittääkseni ristiinnaulitsemisen kivut ovat hulvattomuudessaan vertaansa vailla, joten vertaus Mikan kipuihin lienee aika hauskaa sarkasmia, mutta siinä on sopivaa kitkeryyttäkin. Miten Mika kärsi kipuja munkin puolesta, kiinnostaisi kovasti tietää?

      Noh, olis kiva vaihteeks kuulla exän iloiset mietteet Mikan persoonallisesta ylivoipuudesta ja ihmisyyden suuruudesta. Hänhän oli aivan mielettömän suuri viihdyke telkkarissa. Puhe luisti hitaasti, olemus ei viihdyttänyt, ei huvittanut ja tekstuaalinen verbaalisuus oli laiskaa, kliseistä ilmaisultaan, samoin koko draaman veto.

      No, lepo on kai lahoavan ruumiin osa. Kuten meidän kaikkien veitikoiden.

      • Testaajan tuomio

        "Ihailisitko enää sellaista suurta säveltäjää jonka teokset paljastuisivatkin vääryydellä tehdyiksi, vaikka joltain toiselta varastettuiksi plagiaatioiksi?"

        Se teoksen suuruus on tietysti kiinnostavin, ei taiteilijan persoona. Kuka nyt ihmisen persoonaa ihailee, vain hänen suorituksiaan ja tuloksiaan. Totta ihmeessä! Jos Bachin tuotannosta vaikkapa 3 teosta olisi muilta lainattuja, aivan sama, koska ovat niin loistavia. Mutta ne eivät ole. Taiteessa tekijän jälki on aina uniikki ja tunnistettavissa.

        Mikan tapauksessa mielenkiinnon kohteeksi näyttää nouseen hänen väkivaltaisuutensa, alkoholiin, huumeisiin kaartuva uteliaisuutensa. Omaelämäkertaa hän ei jaksanut kirjoittaa itse, vaikka olisi voinut nousta kirjalliseen maineeseen jos olisi kirjoittanut taitavan teoksen. Jäi myös musiikin ja kuvataiteen, teatterin sekä performanssitaiteen osuus aika kapeaksi. Kummallista, että ihmisiä jaksaa kiinnostaa juopottelu, vaikka siitä harvemmin on kenellekään suoranaista hyötyä tai voittoa.

        No leski kiittää ja perikunta kuittaa. Hirsikartano... kukahan sen saa?


      • nunna.

        Minkä ihmeen munkin? Onko tässä munkkejakin mukana?


    • nyrk..

      toivottavasti ei hemohes ukkelit pyöri hautajaisissa ruiskuineen, luulis vetävän nupin herroilta punaseks ja veritulppan pummpuun kun saivat tietää mitä on saaneet aikasksi, en pulusta myllylää tällä, mutta luulis paavo.m petäjänkin vetävän kalposeks saatana, kyllä pistää nyrkkiä tiukaks saatana..

    • toupinki!

      oisko kyröllä viellä mapissa lisä paljastuksia herrojen metkuista, toivotaan että on, nyt kannattaa kääntä kaikki mistä vähänkin hemoheikkejä löytyy.

    • Nyt tietysti kaikki "ystävät" ilmaantuvat julkisuuteen suremaan Myllylää, salamavalojen räiskeessä ja tekopyhyyden sädekehän loisteessa.

    • otan osaa

      Suomen paras mäkimies.RIP

    • Hemo Man

      Urheilun voisi pikkuhiljaa ajaa harrasteluksi, kun kaikki paljastuu huijaukseksi. Kai junnusarjassa jo vedetään aineita, että tulos on säihkyvä.

    • Werty888

      Testamenttini Suomen kansalle

      Tämä on testamentti, jota en koskaan uskonut joutuvani kirjoittamaan. Minut on kohdannut syvä suru. Sydämeni on murtunut, enkä tuskani määrää voi sanoin kuvata. Iso osa maailmaani mureni 28.2.2001, kun sain suureksi järkytyksekseni kuulla Lahden MM-kisoissa antamani doping-näytteen olevan positiivinen. Elämäni pahin painajainen oli alkanut.

      Olen elämässäni aina pyrkinyt itse vastaamaan teoistani ja elämääni koskevista asioista, ja niin teen myös nytkin. Huippu-urheilijana minun olisi itse pitänyt ottaa selville ja olla tietoinen saamani aineen johtavan positiiviseen doping-tulokseen. Nyt saan tästä valtavasta erehdyksestä maksaa kalliin hinnan. Mielessäni pyörii monia kysymyksiä, ja vaikka kuinka yritän kapinoida vastaan, en voi tapahtunutta muuttaa.

      Uskon, että Jumala tahtoi näin kohdallani käyvän. Sydämeni pohjasta haluan pyytää virhettäni anteeksi Suomen kansalta ja koko urheilevalta maailmalta. Samalla esitän nöyrät kiitokseni kaikille tukijoilleni vuosien varrelta. Te olette perheeni ohella auttaneet minua jaksamaan. Nyt jos koskaan tuki on tarpeen.

      Urheilu antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi. On aika uuden elämän. Kauan sitten, kun pienenä poikana Tervanevalle ensimmäisen kerran jalkani upotin, alkoi elämässäni suuri seikkailu, josta tuli loputon tuska. Vajosin ja nousin, yhä uudestaan ja uudestaan. Tuhannet litrat hikeä ja kyyneleitä saivat nyt surun sävyt. Sieltä ammensin myös vahvuuden, jonka avulla selviän tästäkin vastoinkäymisestä.

      Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen Tervanevan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.

      Haapajärvellä maaliskuun 6. päivänä 2001

      Mika Myllylä

      Kertoo kaverista paljon =P Aito ja Rehellinen Suomalainen Mies oli, Toivottavasti nyt olet sujut Demoneittesi kanssa =( Leppee rauhassa Suurin Suomalainen, Voimia ja jaksamisia Vaimolle/Lapsille, Tulet aina ja iänkaikkisesti olemaan Numero 1, Ei tule Myllylän kaltaista ikinä enää....

      • vuorosanat oikeet

        Ai että suosta on ammennettu voimaa ja sitkeyttä. Luulenpa että suurin voitontahto ja kilpailuaseet tuli pilleripurkista ja lekurin piikistä. Todella suuri suomalainenhan se sellainen on. Minäkin voin siis törttöillä ihan miten sattuu ja sitten kirjoittaa peräti A4 pituisen itsesäälissä rypevän tilityksen ja kaikki on okei? Hieno mies?

        Todella hieno mies olisi sanonut siinä vaiheessa EI, kun alkoi pillereitä silmissä vilisemään. Tämä SUURIN SUOMALAINEN HIIHTÄJÄ sanoi "okei, kokeillaanpas"


      • Werty888
        vuorosanat oikeet kirjoitti:

        Ai että suosta on ammennettu voimaa ja sitkeyttä. Luulenpa että suurin voitontahto ja kilpailuaseet tuli pilleripurkista ja lekurin piikistä. Todella suuri suomalainenhan se sellainen on. Minäkin voin siis törttöillä ihan miten sattuu ja sitten kirjoittaa peräti A4 pituisen itsesäälissä rypevän tilityksen ja kaikki on okei? Hieno mies?

        Todella hieno mies olisi sanonut siinä vaiheessa EI, kun alkoi pillereitä silmissä vilisemään. Tämä SUURIN SUOMALAINEN HIIHTÄJÄ sanoi "okei, kokeillaanpas"

        ei helvetti mitä kusipää porukkaa täällä on =P


    • Huokaus.

      Tämä on kyllä synkkä päivä suomalaiselle koripalloilulle :(

    • Suomea kiitos

      Leppee? Mitä helvettiä se tarkoittaa?

      • Bässä

        Savoa, Leppee=Lepää -_-


    • bottis

      kyllä kyrön ois kannattanut mennä hautaan tietoineen. mitä onkaan hyödyttänyt tällaisten asioiden julkituonti!!!ei yhtään mitään arkkitolkulla on materiaalia, ja ei nyt ,eikä koskaan johtotroikat vastuuseen joudu,ainoastaan ruohonjuuri piipertäjät,tässä tapauksessa hiihtäjät. rumpa on maksanut yhteiskunnalle maltaita ja lopputulos on tämä. jo paavo Nurmi käytti aineita aikanaan,ne vain ei ollut silloin kiellettyjä,siis missä raja????lopettakaat jo aikuiset mössökät Mikan solvaaminen,vaikka ette enää pystykkään häntä vahingoittamaan. fyysisissä urheilulajeissa ei ole yhtään piiritason mestaria joka "puhdas olisi".

      • hmm....

        kyrö teki aivan oikein.


    • TJ

      Älkää puhuko pahaa vainajasta

    • sivakka82

      Kyllä sen pysty jo aavistamaan, että siinä ennen pitkää näin käy, kun ajattelee millaisia Mikan viimeiset vuodet olivat. En ymmärrä miksi ihmiset ovat niin vihamielisiä ja itsekkäitä, että mustamaalaavat jotakin vain yhden virheen takia, ja virheitähän meistä tekee joskus jokainen. Vaikka Mikan ahdinko oli kaikkien tiedossa, niin apua ei hänelle herunut ihmisten sitä saa mitä tilaa ja itse on soppansa keittänyt, kärsiköön itse -asenteen takia. Se on erittäin surullista. En myöskään tajua, että miksi sitä Mikan jo vuonna 2001 kirjoittamaa testamenttia ei ole julkaistu aiemmin. Siinähän hän pyytää nöyrästi anteeksi dopingkäryä, ja kertoo ettei ollut tietoinen, että ne aineet johtavat positiiviseen doupingtestiin. Myöskin hän toivoo siinä, että saisi jatkaa hiihtourallaan, joka on hänelle kaikki kaikessa. Voisi asiat olla toisin, jos se olisi julkaistu jo aikoja sitten, eikä pidetty visusti salassa ja julkaistu vasta kun Mika on jo kuollut alkoholismin ja masennuksen murtamana. Eli sanonta kuuluu: -Ei auta parkua kun maito on jo maassa.

      • Testamentti

        Miten niin ei julkaistu Mikan vuonna 2001 kirjoittamaa testamenttia aiemmin? Joka tuutistahan sitä testamenttia silloin tuli.


    • Hindu antaa anteeksi

      Ahaa, siis sivakka82 väittää, että meidän kaikkien virheet ovat rikollista koko- ja suuruusluokkaa. No johan pomppas!

      Mutta kyllä se on totta, ettei suomalaiseen perusmentaliteettiin kuulu auttaminen, vaan jokainen talo on saanut toimita isojaon jälkeen aivan omillaan. Mitäpäs siinä? Me emme ole auttavaisia ihmisiä. Jokainen taistelee omilla panoksillaan, lahjoillaan ja taidoillaan. Ken jää kiinni laittomuudesta, kärsii laina määräämät rangaistukset, ei kai se sen ihmeellisempää ole?

      Jos siis pitäisi odottaa, että kaikkien on aina annettava anteeksi, pitänee hakeutua kulttuuripiiriin, jossa siitä on pitkät juuret. Suomi ja luterilaisuus ei siihen kuulu, eivät ole koskaan kuuluneet ja toisaalta, miksi kuuluisivat?

      Alkolismiin ja mielenterveysongelmiin löytyy apua. Ja jos on rahaa, yksityisellä sektorilla on paljon auttajia. Ja rahaa, omaisuutta Mikalla oli, joten miksi ei hakeutunut tehohoitoon, käynyt korkeakouluja loppuun ja perustanut uuden perheen, aloittanut uuden työuran ja hämmentänyt maailmaa uusilla löydöillä, taidoilla ja havainnoilla? Niinhän muutkin tekevät ja saavat vapaassa demokratiassa tehdä.

      Hiihtäminen nyt on vain yksi ura.

      • Absolutly

        Sivakka 82 puhuu asiaa, 10 pistettä heti. Ihminen on ihminen eikä mikään kylmä kala. Onko sinun mielestä "kunniallinen" luterilainen sellainen, että kääntää selkänsä, kun toisella on paha olo/huonot oltavat. Mitä minä tiedän kristinopista, niin ihmistä autetaan hädässä.

        No, siinä mielessä olet oikeassa, että Suomessa ollaan niin omahyväisiä luterilaisia paskiaisia, että ei auteta, vaikka näkee toisen ihmisen kuolevan kadulla. Meillä ei auteta, mutta itselle kaikki apu kyllä kelpaa, jos joku tyhmä sitä tarjoaa. Sellainen on sinun luterilainen uskontosi ja oppisi.

        Huomaa, että et tiedä kovinkaan paljoa elämästä ja tunne ihmisten kokemuksista. Siksi kommenttisikin on aika lapsen tasolla. Toki apua saa alkoholi-ongelmiin, mutta monet ovat jo niin heikkoja etteivät jaksa ja kykene hakea sitä itse. Muutenkin melko kokematon ihminen elämän kiemuroista "osaa" neuvoa kaiken maailman hoitoja, varsinkin ihmisille, joilla on rahaa ja kertoa vielä, että olisi ollut mahdollisuus perustaa uusi perhe.

        Apua!!! Mistä näitä "elämäntaitajapässejä" oikein tulee??


      • Kumarra hullu
        Absolutly kirjoitti:

        Sivakka 82 puhuu asiaa, 10 pistettä heti. Ihminen on ihminen eikä mikään kylmä kala. Onko sinun mielestä "kunniallinen" luterilainen sellainen, että kääntää selkänsä, kun toisella on paha olo/huonot oltavat. Mitä minä tiedän kristinopista, niin ihmistä autetaan hädässä.

        No, siinä mielessä olet oikeassa, että Suomessa ollaan niin omahyväisiä luterilaisia paskiaisia, että ei auteta, vaikka näkee toisen ihmisen kuolevan kadulla. Meillä ei auteta, mutta itselle kaikki apu kyllä kelpaa, jos joku tyhmä sitä tarjoaa. Sellainen on sinun luterilainen uskontosi ja oppisi.

        Huomaa, että et tiedä kovinkaan paljoa elämästä ja tunne ihmisten kokemuksista. Siksi kommenttisikin on aika lapsen tasolla. Toki apua saa alkoholi-ongelmiin, mutta monet ovat jo niin heikkoja etteivät jaksa ja kykene hakea sitä itse. Muutenkin melko kokematon ihminen elämän kiemuroista "osaa" neuvoa kaiken maailman hoitoja, varsinkin ihmisille, joilla on rahaa ja kertoa vielä, että olisi ollut mahdollisuus perustaa uusi perhe.

        Apua!!! Mistä näitä "elämäntaitajapässejä" oikein tulee??

        Kyllä apua piisaa, kun maksaa.

        Kristinusko on förbi ilmiönä ja menettänyt merkityksensä monella tasolla.

        Mikä ihme kyynisyydessä on vikana? Kyllä rahavallan aikana ollaan paljon kylmäverisempiä kuin järviemme petokalat. Herätys itsellesi! Ei enää olla 50-luvun rakennetaan hävityn sodan jälkeen maa uudestaan -aikakausi, vaan yltiöindividualistinen 2010-luku, Absolutly.

        Totta kai kaiken voi aloittaa uudestaan. Meillä on mahdollisuus muokata todellisuuttamme, mutta sinä lienet jäänyt jonnekin aikakaudelle, joka on ajat sitten kadottanut ja menettänyt merkityksensä. Onneksi.

        Kuole hitaasti. Voi huonosti. Auta avuttomia palkatta. Ja pidä luterilaisuutesi helmet.


    • hiihdon testamentti

      Mika Myllylä on herännyt henkiin!

      t: Avaaja - hiihdon testamentti

    • Näin on

      No alunperin ainakin Mika katui kiinnijäämistään eikä menetelmiä mitä käytti, näitähän aina silloin tällöin on näitä ex-urheilija kohtaloita...

    • hiihtäjä 1

      No ei se doping tehoo jos jos ei juokse suolla ja treenaa sikana. Puoletki jotka ajattelee että mika voitti vaa dopingin avulla nii on väärässä, voi ite nousta sohvalta ja vetää vähä pillereitä ja koittaa voittaa mm- kultaa,häh!! Ei pelkäll dopingilla voiteta! Arvostan häntä urheilijana ja persoonana.

    • Tuttua?

      Työnantajan muistosanoista:

      Lonestar:
      Somebodys's Someone (2004)

      "But he was somebody's someone, a neighbor, a husband
      A brother, a father, and a mother's only son
      He was an uncle, a cousin, somebody's best friend
      And I'm sure at times a shoulder to lean on
      He was somebody's someone"

    • hyiteitä

      Onko tosiaan joku vielä tässäkin tilanteessa sitä mieltä että meidän suomalaisten pitää jatkaa tätä samaa dobing /Lahti paskaa vielä toiset 10 vuotta. Mika oli suurempi kuin kukaan meistä jotka alennumme tänne kirjoitteleman.

    • protesti

      Helvetin mediahaaskalinnut kiusasivat miehen mieron tielle ja Kyrön paskiainen vielä tuuppasi viimeisen naulan arkkuun.Olihan tuo jo varmasti tuomionsa kärsinyt
      vuosien piinalla,olisivat jättäneet rauhaan niin olisi vielä elossa.Vaan kun siitä
      saatiin revittyä vielä muutama lööppi.......
      En ikinä enää osta ainuttakaan lehteä

      • FDKfeklklefklfew

        Muistutan että mediahaaskalinnut eivät syö itse saalistaan vaan kantavat ne katsojille ja lukijoille sielunravinnoksi ...


      • zxcswe
        FDKfeklklefklfew kirjoitti:

        Muistutan että mediahaaskalinnut eivät syö itse saalistaan vaan kantavat ne katsojille ja lukijoille sielunravinnoksi ...

        kantais vielä sillei ku asiat on eikä mite siitä tulis houkuttelevin juttu. vähän jos muokataan asioita tai ei kerrota kaikkea.


      • kuspiätoimittaja
        FDKfeklklefklfew kirjoitti:

        Muistutan että mediahaaskalinnut eivät syö itse saalistaan vaan kantavat ne katsojille ja lukijoille sielunravinnoksi ...

        Kyllä ne mediahaaskalinnut syö itte sen saaliinsa,mitä törkeämpi lööppi sen parempi palkkio


      • HoHoHo
        zxcswe kirjoitti:

        kantais vielä sillei ku asiat on eikä mite siitä tulis houkuttelevin juttu. vähän jos muokataan asioita tai ei kerrota kaikkea.

        Ottakaa huomioon että 98% suomessa julkaistavasta mediasta EI julkaissut juttua siitä että Mika Myllylä delas tai vääntele asiaa.

        Kyllä se on hyvin marginaalinen osa kaikesta mediasta joka tuota harrastaa ja he harrastavat sitä koska on olemassa ei-marginaalinen osa haaskalintuja joita asia kiinnostaa. Rahasta sinäkin omaa työtäsi teet - tai vähintään toimeentuloa nostat.

        Itseäni asia kiinnostaa yksinkertaisesti siksi että minusta on hauskaa "raiskata raatoa"; olen saanut jo monet naurut tästä edesmenneestä kuulantyöntäjästä. Sosiaalista toimintaa tämäkin.


    • No niin, nyt olisi aika panna niiden vaikuttajien päät vadille jotka ovat osa syyllisiä "MYLLYLÄN" kuolemaan johtaneeseen asiaan..........

    • Urheilu?

      En tunne urheilumaailmaa, mutta Myllylän tapaus mietityttää. Me tavalliset sohvaperunat tuomitsemme ja kommentoimme näitä asioita, mutta emme joudu elämään tilanteessa, jossa kilpailussa menestyminen on sekunnin murto-osista kiinni ja kilpailijan "arvo" riippuu vain menestymisestä. Entä minkälaista on elää ristiriidassa, jossa toisella puolella on menestymisen halu ja se kaikki raha joka valmentamiseesi on käytetty ja toisella puolella kutsumus elää ja kilpailla rehellisesti?

      Onko oikein, että kilpaurheilu tuottaa Myllylän kaltaisia elämäntarinoita?

    • Normaalin kaavan mukaan meni, ensin voitti ja juhlittiin sankarina. Sitten mokasi ja mollattiin maan rakoon. Nyt sitten on hyvä ihminen kun kuoli. Miksei häntä autettu, kun oli vielä elossa? Teki kyllä virheitä, kiellettyjä aineita meni ja myöhemmin viinaa, mutta kukapa sitä on virheetön.
      Lepää rauhassa. :(

    • Nihku

      Mikä noita keihäänheittäjiä oikein vaivaa nykyisin?

      Noh. Kevyet mullat jne.

    • sureee

      Tosi surullista, toivottavasti lehdet ei kauaa mässää tällä.

    • juristiina

      Tuomareille!
      Mika rikkoi doping säännöstöä, mutta ei tehnyt rikoslaissa tuomittavaa rikosta. Miten on sinun veroilm., pimeä työ, vakuutuspetos, ylinopeus, päin punaisia, kännykkä ajaessa liian suuret promillet ratissa, poltetut cd levyt, pummilla ratikassa. Ne on rikoksia. Hemohes ei sitä ollut. Tarkista vaikka ja mene itseesi.

    • Back to Real

      Hei sä lukija. Et tehnyt virheitä saati sitten doupannut, on sulla varaa sanoa - mutta eipä sua kukaan tunnekaan tai piittaa kuka olet. Koita ensin olla joku ja sitten vasta sanoa.

      MOT.

    • Jotai rajaa..

      "Yllätys" että täältä löytyy taas kerran näitä p:n jauhajia.. Te ootte ite nii surkeita ihmisiä, et teidän on pakko pönkittää omaa itsetuntoo tolla sonnalla! Kattokaa peiliin, jos pystytte!! Pitäkää edes se suu kiinni, jos ja kun sieltä ei mitään järkevää tahdo muodostua!

      • jotain rajaa

        Se joi ittes hengiltä!


    • paljon kokenut

      Lämmin osanottoni omaisten syvään suruun.

    • eesti päkapikk

      Suomalainen sisu Mika Myllylä joi itseensä kuoliaaksi. Aamen. Tällaista suomalaista meininkiä. Seuraava on juoppo ja RIKOLLINEN Nykänen. Puhumattakaan muista suomalaisista "sistuista" koulusurmaajista. Kansallinen tautiko...

    • Mielestäni ruotsalaisen Mikael Wiehen biisin liikuttavat sanat kuvaavat hyvin Mika Myllylän taivalta. Elämä on suuri sirkus ja ihminen on Nuorallatanssija. :(

      LINDANSAREN

      Jag minns min barndoms längtan
      Jag minns den starkt och klart:
      att kunna gå på lina
      under en cirkus välvda tak
      Tänk, att få sväva högt där uppe
      som en stjärna i det blå
      Långt ovan pajasar och clowner
      ville jag dansa fram på tå

      Och våren kom och värmen
      och det var årets stora dag
      Med vimplar och fanfarer
      kom cirkusen till stan
      Och jag satt först och främst av alla
      när orkestern spela' opp
      Och längtan var som svindel
      eller feber i min kropp

      Jag njöt av alla konster
      av mänskor och av djur
      Men lycklig blev jag inte
      förr'n det var lindansarens tur
      när virveltrumman skrällde
      och ljuset släcktes ner
      Bara en ensam strimma lyste
      när han tog sitt första steg

      Han svävade som tyngdlös
      Han dansa' som i trance
      Det var så obeskrivligt vackert
      att vi förstod att det är sant
      att man kan trotsa alla lagar
      att man kan bryta alla band
      och att det inget finns i världen
      som en mänska inte kan

      Och vad vet jag väl vad som hände
      om det var nåt som inte höll
      om det var nåt som sprack
      eller nåt som brast
      men han snubblade och föll
      Och medan skriken blev till tystnad
      och mitt hjärta slog och slog
      så låg en stjärna där i sågspånet
      och slocknade och dog

      Men livet måste levas
      också när man inte längre vill
      Men jag gick aldrig mer på cirkus
      Jag hörde inte längre till
      Det är som miste man förmågan
      att ge sej drömmarna i våld
      när man har sett en stjärna falla
      på alltför nära håll.

    • Fred and Sun

      Aika paljon negatiivisia tunteita, mutta varmasti osa syntyy myös epätoivostamme, jota on vaikea pukea rakentavaan sanalliseen muotoon. Kaikki kipu ja epätoivo, hämmennys ja turhautuminen, mitä tämän surullisen ilmiön ympärillä pyörii, aiheuttaa niin kannustavia kuin pilkkaaviakin tekstejä, Silti olemme saman asian äärellä: surun, joka johti ennenaikaiseen kuolemaan.

      Me kaikki taidamme olla pahoillamme. Syvällä sisimmässämme. Sitä on vain hankala myöntää tällä S24 -forumilla, eikö niin? Aggression yksi tapa reagoida frustraatioon. Mutta suru hellittää, kipu unohtuu ja nousee muunlaisia tunteita. Jossain vaiheessa meidän kaikkien yhteinen paha olomme kaikkoaa. Siihen asti... aamua.

      • ihmeellistä.

        monia muitakin paljon nuorempia kuolee jatkuvasti, miksi heitä ei surra pitkillä palsta kirjoituksilla ?


      • hapis
        ihmeellistä. kirjoitti:

        monia muitakin paljon nuorempia kuolee jatkuvasti, miksi heitä ei surra pitkillä palsta kirjoituksilla ?

        Nuoria kuolee koko ajan, joko tyhmyyksissään tai tapaturmaisesti. Jokainen kuolema on koskettava. Mutta entisiä urheilusankareita, monien idoleita ja olympiavoittajia ei kuole joka päivä.


    • (H)EPOako liikaa?

      Joko on saatu virallinen tieto siitä, millä tappoi?

    • epohemoheisulivei

      http://www.iltalehti.fi/nettitv/?31242391

      "Kokeilin EPO:a 1990-luvulla." (itse ihon alle pistämällä)

      "Entä 2000-luvulla? En kerro, koska saattaisin joutua syytteeseen." (käytännössä maahantuonnista, koska dopingin käyttö ei ole rikos)

      Tosin myöhemmin kertoo hankkineensa EPO:n Suomesta. Toinen halukas "EPO:n" käyttökerta Kajaukselta "ei ehkä sittenkään ollut EPO:a". Vein itse aineen Kajaukselle. Liittyy Myllylän mukaan "silloin aloitettuun immunologiseen/lisäravinne projektiin."

      • yllätyin

      • ...

        Oho. Kuulusteluissa todistajan suoran nimeämä henkilö, jonka käytös olisi todistuksen mukaan ollut syytteen mukaista toimintaa, ei tuomita ja syyttäjä ei lähde valittamaan hoviin vapauttavasta tuomiosta koska syyttäjä on "saavuttanut tavoitteensa".


    • ajattelua..

      niin löydettiin, entä jos ei oltais löydetty, aatteleppa sitä!!

    • Maco say goodbye...

      Karpaasin muistoa kunnioittaen, Maco! Mikalla on nyt helpompaa...Suomen paras hiihtäjä ikinä, piste!

    • hapis

      90-luku oli kulta-aikaa Haapajärvellä. Tuntui että kaikki onnistui ja suunta oli koko ajan vain ylöspäin. Mika hiihti mitaleita kuin vimmattu ja Pesä-Kiilat pelasi superpesistä. Mika oli itselleni, peruskouluikäiselle suuri idoli ja hän kävi muutaman kerran koulullamme. Dopingjupakka oli suuri järkytys, muistan kuinka tuli lopulta tietoon että myös Mika oli kärähtänyt. Olin vihainen ja epäuskoinen että rehellisenä pitämäni idolini oli langennut dopingiin.

      Ajan myötä pystyin antamaan Mikalle anteeksi ja ymmärsin kuinka hänkin oli vain ihminen. Kunnioitan yhä hänen urheilusaavutuksiaan, ja tuskin Haapajärveltä tulee enää koskaan yhtä lahjakasta ja ansioitunutta urheilijaa. Pidän Mikaa Suomen kaikkien aikojen parhaimpana hiihtäjänä.

      Kunpa Mika olisi pystynyt antamaan itselleen anteeksi. Hän oli hyvin herkkä ihminen ja koki varmaankin pettäneensä monen ihmisen luottamuksen ja sai kuulla jatkuvaa huutelua ja pilkkaa. Toivon että nämä pilkkaajat ja huutelijat miettisivät nyt jatkossa tarkemmin ja kunnioittaisivat toista ihmistä. Mika oli vain huijannut urheilussa, hän ei ollut tehnyt kenellekään pahaa eikä ollut rikollinen. Media jahtasi häntä, vaikka hän olisi halunnut vain olla rauhassa ja järjestää elämänsä kuntoon.

      R.I.P. Mika Myllylä. Kevyitä latuja sinne pilven reunalle.

      • vai viel..

        Sorry, en voi kunnioittaa väkivaltaista rattijuoppoa joka käytti dopingia "saavutuksiinsa"


    • LADUN AVAAJA

      7-PÄIVÄÄ LEHTI BOIKOTTIIN. KYTTÄÄVÄ, KORPPIKOTKA JA SURKEA LEHTI. JUOPPOJA KAIKKI TOIMITTAJAT.. TUOMITSIVAT MIKA MYLLYLÄN. KOKEILKAA HIIHTOA...

    • wanessa

      Ei tummu lumi ei kulu nyt latu, eessas on kirkkauden katu!
      Tuskakin on poissa ei tarvii sun polkea enaa soissa!

      Enkelten kisoissa nyt sompasi tarkeen hartiavoimin sivakoit joukkojen karkeen!
      Maallinen taivas ja tuskien vaivat taaksesi iaksi, laksiessasi jaivat!

      Luomasi varjot mitka yllesi lankesi vei luiston ja tuhosi kehon, itse kun uskoit sen auttavan sen tehoon.
      Nyt on toisin ja autuas sun olla, siella ei hessia suoneen pukkaa sita ei tarvii heista sina, ei kukkaa!

      Lepaa rauhassa Mika!


      wanessa.

    • Timo Ekman
    • MaireE2

      Kuolinsyyn saavat tietää vain omaiset. Se ei ole julkista tietoa. Tietty eri asia, jos omaiset sen haluvat kertoa.

    • kaasukaskammio

      Kaikki kuolee aikanaan tämä on elämän fakta, en itsekkään haluaisi tulla surruksi koska odotan innolla sitä hetkeä kun pääsen jumalani Luciferin rakastaviin käsiin.

      Eipä tuossa Myllylässä mitään erikoista ollut huumeiden käyttäjä taisi olla.

    • goottipojka

      Noh stereoideista ja doping käyttäjillä on tapana kuolla aikasemmin. Yks narkkari pois pelistä urheilusta..

    • einarinaripierijapan

      tais olla kovin pala muija ja muksut menettää vieraallle miehelle.

    • siegheilviktoria

      Heikko mies, kun ei elämää kestä.

    • AGP

      MIKA MYLLYLÄ EI OLLUT MINKÄÄN ARVONEN KUN HÄN ELI NYT KAIKKI NOSTAA MYLLYLÄN TAIVAISIIN OLIS PITÄNYT OSOITTAA HÄNELLE VÄHÄN ENEMMÄN KUNNIOITUSTA KUN HÄN ELI NYT SE ON MYÖHÄISTÄ JA SE KYRÖN PASKA PITÄIS VAAN TURPANSA KIINNI AINUT JOKA PITÄÄ IHMISESTÄ HYVINÄ JA HUONOINA AIKOINA ON VAPAHTAJAMME JEESUS JOKA EI HYLKÄÄ EIKÄ JÄTÄ

    • Hyvä näin

      luojan kiitos.

      Normaalisti ei pahaa sanaa vainajasta, mutta ei osaa edes sääliä kun
      lapsistaan välittämättä dokaa itsensä hengiltä, eli tekee juomalla itsemurhan.

      Ei se jos maailmalla suomea edustikin, niitä on ollut parempiakin
      eikä ne kaikki itseään hengiltä ryypänneet...

      Ei tuollainen kaveri ollut mies...pelkkä lapsi.

    • J.V.V.P

      KUNNIOITAN MIKA MYLLYLÄN MUISTOA.
      JAKSAMISTA LAPSILLE / OMAISILLE.

      LEPÄÄ RAUHASSA MIKA.

    • U u u telias

      Joko se kuolinsyy on selvinnyt?

    • George L

      Mikäs se kuolinsyy sit oli?

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2431
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1615
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1414
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1212
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      988
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      972
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      932
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      825
    Aihe