Miehet naisten alusvaateosastolla

_UteliasMies_

Heippa (erityisesti) liivimyyjät!

Käykö naisten alusvaateosastoilla paljon miehiä nykyään?
Ovatko he omatoimisia vai pyytävätkö paljonkin apuja?

Entä onko joukossa paljon niitä, jotka ostavat 'vaimolle' tai peräti suoraan itselleen?

Kertokaahan parhaita tarinoita.

56

10836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liiviosastolla nähty

      Moikka!

      En ole myyjä, mutta satuinpa tässä näkemään yhtenä päivänä, kun olin vaimokkeen kanssa ostoksilla, että yksi poikanen seisoskeli oudosti odottaen lähellä sovituskoppeja. Vähän päästä sitten myyjä tuli siihen ja osoitti perimmäistä koppia pojalle, että voit mennä sinne.
      Poika oli sen verran hädissään, että meinasi mennä matkalla yhteen varattuun koppiin.
      No lopulta poika löysi oikean kopin. Myyjä sitten kyselemään pojan perään, että selviätkö itse vai tarvitseeko apua.
      Tavallaan harmi, että tämän pidempään en nähnyt mitä tuleman piti.

      Poika oli kaiketi luokkaa 20 v ja myyjä jotain 40-50 v. Hyvin avuliaasti myyjä kuitenkin hoiti työtään.

      • Katso.muualle

        Luulit, että asia kuuluu sinulle jollain tavalla


    • ChangeMyyjä

      Moi!

      Tästä on jo vuoden verran aikaa, mutta muistan sen edelleen hyvin.

      Liikkeeseen tuli joku 30-40 v mies katselemaan alusasuja. Katseli pitkään ja hartaasti. Tarjosin hänelle apuakin, muttei kaivannut siinä vaiheessa. Sitten näytti siltä kuin hän olisi halunnut kysyä jotain, mutta liikkeeseen tuli muitakin asiakkaita. Mies lähti hetken katseltuaan pois.

      Yllättäen mies tulikin jonkin ajan kuluttua takaisin. Hän huomasi, että myymälän puolella ei ole ketään ja tuli kassatiskin luokse. Kertoi, että haluaisi rintaliivit. Kysyin tietysti, että tietääkö hän naisen liivien koon. Johon hän sitten vastasi, että hän haluaa liivit. Hetken aikaa ihmettelin, kun en meinannut ymmärtää, mutta sitten mies totesi, että hän haluaa itselleen rintaliivit, muttei tiedä kokoa.

      Kysyin sitten ystävällisesti, että haluaako hän, että mitataan? Mies oli ihan punainen, mutta sai sanottua, että mitataan. Ohjasin hänet lähemmäs sovituskoppeja ja mittanauhalla mittaamaan. Tämän jälkeen ohjasin miehen valitsemaan mieluisia liivejä. Hetken valikoimaa kahlattuaan hän toteaa, ettei oikein ole mieluisia sopivalla kupilla. Ohjaan ottamaan muutamat perusliivit, jotka ovat kuitenkin malliltaan samanlaiset ja ohjaan sovituskoppiin.

      Hetken kuluttua sitten menen katsomaan miltä tilanne näyttää. Siellä mies on kopissa pitsiliivit päällä. Koko on muuten hyvä, mutta kupit tietysti varsin tyhjät.

      Päätän hiukan vaivaannuttaa miestä, kun tiedän, että viereisessä kopissa on nainen sovittamassa liivejä ja mies varmasti tietää sen. Puhun riittävän kovaan ääneen ja hoen, ettei kuppikoolla ole tässä tapauksessa merkitystä, mutta tämä koko on sopiva ympärysmitaltaan. Mies näyttää jo vähän vaivaantuneelta, joten lopetan siihen.

      Hetken kuluttua mies tulee pois kopista ja jättää sovitetut liivit kassalle olevaan tankoon. Kysyn, että minkälaiset hän haluaa. Mies toteaa vaivaantuneena, ettei ota mitään ja harppoo pikaisesti pois.

      Sitä en sitten tiedä saiko mies haluamansa liivit lopulta tai miksi hän moisia halusi.

      • Asiallista palvelua

        Suomessa on ehkäpä 50 000 - 60 000 transvestiittimiestä joista aika moni haluaa hankkia omaan käyttönsä naisten vaatteita. Nykyään moni myyjä jo tietää tämän eikä ihmettele asiaa vaan palvelee (maksavaa) asiakasta. Kun tällainen transvestiittiasiakas saa hyvää palvelua, hän palaa uudelleen ja ehkäpä suosittelee tutuilleenkin kyseistä myymälää. Moni on hyvinkin arka ja haluaa vältellä muita asiakkaita.

        Tuossa aiemmassa esimerkissä pojan tapauksessa myyjä ilmeisesti hoiti asiakkaan asiallisesti ilman suurempaa huomiota. Koska sinulla tuntuu olevat tässä kohdassa aukko yleissivistyksessä, kannattaa ottaa selvää asioista vaikkapa netistä, tässä pari sopivaa linkkiä.
        http://www.transtukipiste.fi
        http://www.dreamwearclub.net/

        Sitten on vielä 500-600 transsukupuolista naista (naisia jotka ovat syntyneet miehen ruumiiseen ja korjauttavat fyysisen ulkomuotonsa lääketieteellisesti todellisen sukupuolen mukaiseksi) jotka saatuaan tutkimuksissa diagnoosin, joutuvat asetuksen perusteella elämään pakosta naisen elämää vaikka ulkonäkö ja viralliset paperitkin ovat vielä enemmän tai vähemmän miehiset. Myöhemmin nämä naiset ovat kiitollisia asiakkaita jos heitä on kohdeltu tuossa välivaiheessa asiallisesti. Melko usein nämä naiset tarvitsevat naisten kaikkea vaatetusta kooltaan sieltä yläpäästä ja joutuvat siksi turvautumaan erikoisliikkeisiin.


      • Tyytyväinen asiakas

        Onneksi et osunut minun myyjäkseni kun kävin Changella ostamassa rintaliivejä. Kuulun tuossa edellä kerrottuun jälkimmäiseen pienempään ryhmään ja kun hoidot olivat siinä vaiheessa että rintaliivien tarve tuli eteen pakostakin, tarvitsin asiallisen myyjän opastusta. Kyseisen Changen myyjä kiikutti minulle auliisti eri malleja ja kokoja sovituskoppiin ja saikin minut ostamaan huomattavasti kalliimmat rintaliivit mitä olin ajatellut. Sain näin sopivat liivit, jatkossa osasinkin sitten valita sopivat liivit muissakin liikkeissä omatoimisesti.


      • _UteliasMies_
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Onneksi et osunut minun myyjäkseni kun kävin Changella ostamassa rintaliivejä. Kuulun tuossa edellä kerrottuun jälkimmäiseen pienempään ryhmään ja kun hoidot olivat siinä vaiheessa että rintaliivien tarve tuli eteen pakostakin, tarvitsin asiallisen myyjän opastusta. Kyseisen Changen myyjä kiikutti minulle auliisti eri malleja ja kokoja sovituskoppiin ja saikin minut ostamaan huomattavasti kalliimmat rintaliivit mitä olin ajatellut. Sain näin sopivat liivit, jatkossa osasinkin sitten valita sopivat liivit muissakin liikkeissä omatoimisesti.

        Hoi kaikki myyjät! Kertokaahan nyt hauskimpia tarinoita!


    • Ilman saumaa

      Joopa joo. Itselläni kokemusta asiakkaana. Minä sain ihan asiallista palvelua
      alan liikkeessä. Myyjä tarkisti koon ja neuvoi. Nyt ostokset on helppo tehdä itsekseen, jos tarvitsee. Tarinoita on varmaan paljonkin ja hauskojakin, mutta onko kaikki pakko kertoa. "UteliasMies", menehän ostoksille, niin saat kokea iloa ihan livenä.

    • .-.

      Näin liivimyyjänä voin sanoa, että kyllä niitä miehiäkin on käynyt ihan rohkeasti itsellensä ostamassa, mutta osaavat kyllä katsoa ajan jolloinka olisi hiljaisempaa. Palvelen heitä täysin samalla tavalla kuin ketä tahansa muutakin, siihen tilanteeseen en ole vielä kertaakaan joutunut että pitäisi asiakkaalle, siis miehelle, ruveta liivejä pukemaan. Itse myyjänä pitäisin siitä, että heti kerrottaisiin rehellisesti kenelle on ostamassa. On se sitten itselle tai vaimolle tai kenelle vaan. Kun sitten on näitä tapauksia kun pistää asian vähän leikiksi että hehheh sopiskohan nää mulle ja ensin vitsailee mutta sitte taas vaikuttaakin olevan tosissaan ja siinä kyllä menee ihan vaivautuneeksi kun ei tiedä mitä siihenkin sanoa pitäisi. Mitään sen kummallisempia hauskoja tarinoita ei ole kylläkään. Ostakaa rohkeasti vain :)

      Ja vinkkinä miehille, jotka ihan oikeasti ostavat vaimolleen: ottakaa hitto vie se koko selville! Ei, se ei auta että näytät käsiäsi ja sanot että no tämmöset tähän kämmeneen sopivat! Se ei auta nyt eikä se auta myöhemminkään :D Ja jos olet yöasuostoksilla, voisin sanoa että melkein 90 % ellei enemmänkin miehistä kertoo vastaukseksi naisen pituuden, kun on kyse yöasun koosta ja vielä yleensä kysyn niin, että mitäs vaatekokoa vaimo yleensä käyttää. Noooo se on semmoinen noin 160 cm pitkä.. NIIN?! Ja jään odottamaan tarkennusta, jota ei koskaan tule.. Että selvitelkää lahjan saajan kokoja ennenkuin kauppaan tulette, niin saa sitten oikean kokoisen lahjan :) Toki eri mallit on erilaisia, mutta että tulisi edes sinnepäin.

      • Riparuutu

        Juu kyllä sain hyvää palvelua vaikka olen mies ja ostin itsellen bodyn sain vielä pukea bodyn päälleni heti liikkeessä.


      • kullinpirva

        nousiko kyrpä pystyyn


      • Anonyymi
        kullinpirva kirjoitti:

        nousiko kyrpä pystyyn

        No saatana, että ottikin eteen komiasti !


    • miesostaja

      Ilmeisesti meitä miehiä alkaa olla entistä useammin ostoksilla joten valtaosa myyjistä jo palvelee ihmettelemättä. Kiitos :-)
      Ehkä enemmän hämmennystä myyjissä herättää kun mies on vaimonsa mukana ostoksilla ja toki osallistuu sovitukseen niin kokeiltavien vaihtajana kuin mielipiteineenkin.

      Toisinaan kuitenkin naisasiakkaita tuntuu häiritsevän miesostaja rintsikkaosastolla siitäkin huolimatta että mies tietää täsmälleen vaimonsa mitat ja koon. Eikä vilkuile sovituskopeille heitä syrjäsilmällä..

      Huvittavista tarinoista olen osani saanut, mm. kymmenisen vuotta sitten huomasin Triumphin tosiedullisen tarjouksen eräässä tavaratalossa ja siltä istumalta soitin liikkeeseen. Tarkistin että heillä on oikeaa kokoa ja pyysinpä myyjää laittamaan kahdet sivuun nimellä, hakisin sitten infosta. Myyjä toimi pyydetysti ja puhelinkeskustelumme oli hyvin asiallinen.

      Hakiessani liivipaketit infosta asiakaspalvelija löysi ne pienen etsiskelyn jälkeen. Mutta...
      Unohti ottaa pakettien päältä pois keltaisen muistilapun. Teksti lapussa oli:
      " (nimi) hakee infosta (pvm). MIES...!!!"
      Naurua riiti kotonakin, liekö liikkeessäkin...
      ;-)

      • Outoat

        Taidetaan päästä taas siihen vakioaiheeseen, että naisten näkökulmasta kaivataan tasa-arvoa, mutta se ei koskekaan sitten miesten hyväksymistä. :)

        Missä liikkeessä tavarat viedään noudettavaksi infosta eikä haetakaan sieltä osastolta, mihin tavarat kuuluvat?


      • Hankalaakin
        Outoat kirjoitti:

        Taidetaan päästä taas siihen vakioaiheeseen, että naisten näkökulmasta kaivataan tasa-arvoa, mutta se ei koskekaan sitten miesten hyväksymistä. :)

        Missä liikkeessä tavarat viedään noudettavaksi infosta eikä haetakaan sieltä osastolta, mihin tavarat kuuluvat?

        Välillä tuntuu olevan vaikea miehenä ostaa kaupasta liivejä naiselle, kun myyjät eivät melkein suostu myymään, kun ovat kovasti sitä mieltä, ettei mies voi tietää kokoa. Luulisi moisen olevan myyjän kannalta varsin hyvä tilanne, kauppa käy eikä vaivaakaan tarvitse juurikaan nähdä.


      • Myyjä oikeassa!
        Hankalaakin kirjoitti:

        Välillä tuntuu olevan vaikea miehenä ostaa kaupasta liivejä naiselle, kun myyjät eivät melkein suostu myymään, kun ovat kovasti sitä mieltä, ettei mies voi tietää kokoa. Luulisi moisen olevan myyjän kannalta varsin hyvä tilanne, kauppa käy eikä vaivaakaan tarvitse juurikaan nähdä.

        Myyjä tietää että osto pelkästään kokonumeron perusteella ei onnistu ja nainen tulee sitten vaihtamaan liivejä tai valittaa myyjän ammattitaidosta. Rintaliivit tulisi aina ostaa sovittamalla koska samaakin kokoa olevat eri valmistajien liivit ovat todennäköisesti eri kokoiset. Jopa saman valmistajan eri mallit voivat poiketa toisistaan paljonkin. Lisäksi rintaliivimalli vaikuttaa asiaan (täyskuppi, puolikuppi, balconette, push-up, ym.). Jos mies haluaa ostaa naiselleen rintaliivit lahjaksi, paras vaihtoehto on ostaa kyseisestä liikkeestä lahjakortti ja antaa sen.


      • Myyjä ei ole aina oi
        Myyjä oikeassa! kirjoitti:

        Myyjä tietää että osto pelkästään kokonumeron perusteella ei onnistu ja nainen tulee sitten vaihtamaan liivejä tai valittaa myyjän ammattitaidosta. Rintaliivit tulisi aina ostaa sovittamalla koska samaakin kokoa olevat eri valmistajien liivit ovat todennäköisesti eri kokoiset. Jopa saman valmistajan eri mallit voivat poiketa toisistaan paljonkin. Lisäksi rintaliivimalli vaikuttaa asiaan (täyskuppi, puolikuppi, balconette, push-up, ym.). Jos mies haluaa ostaa naiselleen rintaliivit lahjaksi, paras vaihtoehto on ostaa kyseisestä liikkeestä lahjakortti ja antaa sen.

        Asiantuntemattomuus taas paistaa.
        Mitä jos nainen on esim. käynyt sovittamassa juuri ko. liivejäkin. Kyllä se koko silloin on tiedossa.

        Asiallista on, että myyjä varmistaa, että onko koko varmasti oikea, mutta kyllä sitten pitäisi suosiolla myydä sitä mitä asiakas haluaa eikä pakkomyydä jotain mitä asiakas ei halua.


      • joonascc
        Hankalaakin kirjoitti:

        Välillä tuntuu olevan vaikea miehenä ostaa kaupasta liivejä naiselle, kun myyjät eivät melkein suostu myymään, kun ovat kovasti sitä mieltä, ettei mies voi tietää kokoa. Luulisi moisen olevan myyjän kannalta varsin hyvä tilanne, kauppa käy eikä vaivaakaan tarvitse juurikaan nähdä.

        Olen käyttäny jo usean vuoden naistenslusasuja ,kylläkauniita rintsikoita ja paitoja oikeitakokoja saa .topatut rontsikat jotka sopii on 80Atai 80b ja niitä pidän jokapäivä .eikä kukaan ole huomautellu .Sehän on itsestä kiinni .Käyttäähän naisetkin pitkiä housuja ja pleiseriä.


    • LiiviMikko

      Aika usein käyn Lahdessa liiviosastolla. Haen erityisesti body tyylistä koska pidän niistä.Itselleni tietysti . Olenkin aika tunnettu liivimies ;)

      • Anonyymi

        Jep, oletko näitä lahden liivijengiläisiä ?


    • transtäti

      Hei liivimikko.Mitä liikettä suosittelisit lahdessa minulle.Pidän myös body mallisista liiveistä,viimeksi kesällä ostin yhdet lahden anttilasta.Harrastan myös lahkeellisia housuliivejä joiden alle saa reisiin ja lantiolle topattua leveyttä,sopii paremmin yhteen isojen tissien kanssa.Toppauksien päälle sitten body ja hyvältä tuntuu...joskus myös kokoliivi jossa on sukkanauhat.

      • -> -> ->

    • Naistenasumies

      Nostanpa tämän aiheen.

      Miten alusasuosastojen tai -liikkeiden myyjät suhtautuvat, jos pariskunta (mies ja nainen) tulevat yhdessä valitsemaan alusvaatteita? Oletus on varmaan että siinä valitaan yhdessä naiselle molempia miellyttäviä asuja mutta entäpä jos pari onkin ostamassa MOLEMMILLE naisten alusvaatteita? Kun nainen sitten menee tiskille täysin eri kokoja olevien rintaliivien kanssa, alkaako myyjä kysyä, tuliko nyt varmasti oikeaa kokoa nämä toiset, vai ymmärtääkö yskän ja myy asiallisesti?

      • Ajattele vähän

        Kyseleekö miesten alusasuosaston myyjä kassalla naisasiakkaalta että tuleeko nämä boxerit tai paita omaan käyttöön? Nuo esimerkin tuotteet ovat melko yleisiä miesten asusteita joita naiset ostavat omaan käyttöönsä ja paljon muutakin. Miksi siis myyjä kyselisi naistenkaan alusvaateosastolla.


    • Suvaitsevainen myyjä

      Olin vuosia sitten eräässä pienessä putiikissa myyjänä. Mitä oli vain kaksi. omistaja ja minä. Ihmeellisen usein tuli miesasiakkaita. Käytöksestä huomasi melkein, milloin alusasut tulivat miehelle itselleen. Kerran eräs mies, jo ehkä siinä 50-ikäinen tuli juuri ennen sulkemisaikaa. Vaivautuneena kyseli kaikenlaista asuista. Olin silloin yksin ja kysyin suoraan, haluaako tämä ne itselleen. Naama punaisena ympärilleen vilkuillen myönsi sen. Ehdotin hänelle silloin, että jos odottaa vähän, laitetaan kauppa kiinni ja näin hän saisi valita ihan rauhassa mitä haluaa.
      Kolme varttia siinä meni ja hän osti yhteensä useamman sadan euron edestä. Paras asikkaanni siihen mennessä. Kiitollisena hän poistui ja kävi usein myöhemminkin. Ei asunut samassa kaupungissa vaan oli aina työmatkallaan siellä.
      Omistaja ihmetteli ostojen suuruutta ja kerroin hänelle kaiken. Sen jälkeen olimme vielä enemmän miesystävällisempiä myyjiä. Rouva möi myöhemmin liikkeensä ja minä jäin työttämäksi, mutta se aika kasvatti minua myönteisempään suuntaan näissä asioissa.

      • Raha ei haise

        Tämäntyyppiset asiakkaat ovatkin myyjälle parhaita. Ostaa kalliita asusteita eikä tingi hinnasta. Kun löytävät hyvän luottomyyjän, palaavat aina uudelleen paksun lompakkonsa kanssa.


      • mattikko3
        Raha ei haise kirjoitti:

        Tämäntyyppiset asiakkaat ovatkin myyjälle parhaita. Ostaa kalliita asusteita eikä tingi hinnasta. Kun löytävät hyvän luottomyyjän, palaavat aina uudelleen paksun lompakkonsa kanssa.

        Ainahan voi liikkeen valita mistö kauniit asut ostaa ,kyllä joka kaupungissa sellaisia on .saa vielä rauhassa miettiä Nyt kun alkaa kesä tulemaan pitää jo vähän katsoa ohuempia sukkiksia ja romanttisia rintsikoita ja paljon pitsisiä alkkareita .ei se mitään jos paidan kauluksesta vähän pitsi vilahtaa ,tai näkyy valkoisen paidan alta .se luo naistan kivoja katseita ,varmasta tyylistä


    • Liivimiekkonen

      Ihmettelen myyjiä, jotka haluavat tietää, kenelle asut tulevat. Mitä se myyjälle kuuluu? Kun ostan rintaliivejä, etsin ensin mahdollisimman kivan näköiset ja sitten katson sopivan koon - riippumatta siitä ostanko itselleni vai vaimolle. Liivien kanssa menen kassalle ja ostan ne puhelematta sen enempiä. Koskaan ei ole myyjä alkanut tivata, kenelle liivit ovat ja jos alkaisi, sanoisin ettei se kuulu hänelle. Jos myyjä käyttäytyisi niin törkeästi kuin tuo Changen myyjä, jättäisin kaupat tekemättä ja lähettäisin liikkeen johtajalle todella kipakan palautteen myyjän toiminnasta. Lisäksi vaimoni levittäisi sanaa tuttavilleen, ettei siinä liikkeessä ole syytä asioida.

    • Kaksi Neuvoa

      Hyvä myyjä ymmärtää niinkin aroissa asioissa kuin alusvaatteiden valinta olla hienovarainen. Ei ole mahdotonta kysyä valittujen tuotteiden ostajalta niiden ajateltua käyttäjää hienovaraisesti. Mutta jos myyjä kailottaa kysymyksensä niin kovaäänisesti, että kaikki muutkin sen varmasti kuulevat, niin hän saattaa menettää ehkä hyvänkin asiakkaan.
      Asiakkaana en kuitenkaan valehtelisi etsimieni alusvaatteiden todellista käyttäjää. Jos myyjä todella hallitsee hommansa, niin mitään sen kummempaa hämmennystä ei synny. Ja jos hän ei osaa työtänsä, niin löytyy varmasti muitakin liikkeitä.

    • Riparuutu

      Hei ei mitään vaikeutta. Olen mies ja käytän naisten bodya päivittäin tykkään siitä nyt js aina

      • Puserohan_se

        Taitaa olla vähän hankalaa löytää enää uusia, kun body on mennyt pois muodista jo vuosia sitten.


      • Hihatonko
        Puserohan_se kirjoitti:

        Taitaa olla vähän hankalaa löytää enää uusia, kun body on mennyt pois muodista jo vuosia sitten.

        Pikaisesti katsottuna tutulla ruotsalaisfirman sivustolla naisille 38 erilaista ja miehille 3.


      • bodyt
        Puserohan_se kirjoitti:

        Taitaa olla vähän hankalaa löytää enää uusia, kun body on mennyt pois muodista jo vuosia sitten.

        Ainakin netistä saa bodyja vielä liivia.com


    • Rikeruutu

      Kyllä löytyy naistenalusvaate liikestä. Huomenna haen uuden. Naisten bodyt on vaan paljon mukavammat päällä. Niin ja hyvää palvelua vaikka olen sanonut että ostan itselleni.

      • msukkahousu

        Mikähän liike kyseessä? Jos hyvää palvelua niin voisi itsekin mennä ostoksille.


      • transtäti

        Ainakin selma palmun liikkeessä helsingin kalliossa olen saanut hyvää palvelua,suosittelen.Olen ymmärtänyt myyjän puheista että hänellä on paljonkin transvestiittejä asiakkaina.Olen pyörähtänyt paikalla varsin kurvikkaaksi tälläytyneenä


      • Tyttöilijäpohjoisesta

        Niinpä olen itsekkin käynyt useasti Palmulla aina on saanut hyvää ja asiallista palvelua ..pikku vinkkejäkin .muotoja naiselliusiakin etsiessä ..


    • Tyttöilijä85

      Onko kellään kokemusta oulusta jotta missä siellä saisi asiallista palvelua miesasiakkaat naistenvaateostoksilla? Tarkoitus olisi tietenkin ostaa näitä vaatteita itselleni...

      • tornionpoika

        Valkea kauppakeskuksessa ostaessani itselleni pikkareita ja sukkahousuja sain ainakin hyvää palvelua tuli siinä samalla ostettua myöskin rintsikat ja body.

        suurkiitokset vielä kerran vaalealle naismyyjälle jonka asiantuntevalla avustuksella löysin itselleni hyvin istuvat rintaliivit:


      • Tyttöilijä85
        tornionpoika kirjoitti:

        Valkea kauppakeskuksessa ostaessani itselleni pikkareita ja sukkahousuja sain ainakin hyvää palvelua tuli siinä samalla ostettua myöskin rintsikat ja body.

        suurkiitokset vielä kerran vaalealle naismyyjälle jonka asiantuntevalla avustuksella löysin itselleni hyvin istuvat rintaliivit:

        Perjantaina sattui lindexillä huvittava tapaus kun olin ostamassa "vaimolleni" muotoilevia alushousuja ja pyydin myyjältä neuvoa kun tiesin että "vaimollani" on vyötärön ympärysmitta 110 cm. Tiesin että se on joko xl tai xxl mut siellä oli pelkkiä numerokokoja. Myyjä pyysi jotta soittaisin hänelle ja tiedustelisin kokoa. Sanoin jottei häntä nyt voi saada kiinni... myyjän ilme oli kyllä hämmästynyt. Sitten hän katsoi minua vähän aikaa ja sanoi jotta ehkä hänelle käy koko 44/46. Ehkä hän lopulta arvasi mistä oli kyse...


      • Anonyymi
        Tyttöilijä85 kirjoitti:

        Perjantaina sattui lindexillä huvittava tapaus kun olin ostamassa "vaimolleni" muotoilevia alushousuja ja pyydin myyjältä neuvoa kun tiesin että "vaimollani" on vyötärön ympärysmitta 110 cm. Tiesin että se on joko xl tai xxl mut siellä oli pelkkiä numerokokoja. Myyjä pyysi jotta soittaisin hänelle ja tiedustelisin kokoa. Sanoin jottei häntä nyt voi saada kiinni... myyjän ilme oli kyllä hämmästynyt. Sitten hän katsoi minua vähän aikaa ja sanoi jotta ehkä hänelle käy koko 44/46. Ehkä hän lopulta arvasi mistä oli kyse...

        Mol mol mol


    • Anonyymi

      Kirjoita kommentti...

    • Anonyymi

      kuihtunut valli ollista kulkija selluun pillereitä sellun pilaaja

      • Anonyymi

        heh heh, näillä mennään !


    • Anonyymi

      Kirjoita kommentti...

    • Anonyymi

      Lapsia nämä hinkuavat ...mokomat perkeleet

    • Anonyymi

      Heippa voon niilo22

    • Anonyymi

      Kirjoita kommentti....

    • Anonyymi

      Niilo on sytön nih !

    • Anonyymi

      Niilolla on lasit ja salainen rahalähde josta KELA......

    • Anonyymi

      Ei ole mitään sellaista....vaikka en osaa kirjoittaa..

    • Anonyymi

      Kerran salossa naisten alusvaate kaupassa kun kävin ostamassa sukkanauhavyö ja siihen sukat ,
      Niin myyjä kysyi mikä koko vaimo käyttää , niin vastasin että ne tulee itselleni . Myyjä arveli sen peruusteella sopiva koko ja palveli ihan asiaalisesti . Olen muissakin liikkeissä käynyt itselleeni ostamassa ihania naisten asuja ja palvelu on ollut ihan asiallista .
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      itselleni ostan joka päiväiseen käyttöön arkiset alusvaatteet miehenä.
      Hyvää palvelua saanut ja on ihan kuin ostaisin kalsarit arkikäyttöön. nyt vaan ostan istuvat rintaliivit ja niihin sopivat pikkarit

    • Anonyymi

      Itsekin olen lukemattomat kerrat sukkahousuja ostaessani sanonut myyjälle suoraan, että ne tulee minulle itselle. Kerran yksi keski-ikäinen myyjä katsoi minua kuin halpaa makkaraa, mutta muuten olen saanut erittäin hyvää palvelua. Usein ollut hauskojakin keskusteluja aiheesta. Lähes aina kommentit on ollut hyväksyviä ja kannustavia.

      • Anonyymi

        Sama juttu minulla. Olen vakioasiakas muutaman tavaratalon naisten sukkaosastolla. Ostan sukkiksia niin vaimolle kuin itsellenikin (olen siis mies), ja myyjät tietävät että käytän sukkahousuja päivittäin. Saan hyvää ja tuttavallista palvelua, eikä kukaan koskaan ole katsonut kieroon. Ja miksi olisi


    • Anonyymi

      Jatketaan kommentointia.
      Itse olen vuosia käyttänyt naisten alusasuja ja niitä ostaessani olen kertonut myyjälle ostavani ne itselleni.Aina olen saanut hyvää ja ystävällistä palvelua ja jopa kehoitettu sovittamaan ostamani alusasut.Turussa kävelykadun varrella on todella hyvä ja laadukkaita alusasuja myyvä liike. Miehet rohkeasti vaan alusasu ostoksille,ja muistakaa kertoa että ne tulevat itselle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe