OP:n huono asiakspalvelu, ei katsota silmiin ja ollaan

ei sitä tiedä.....

viisaita että.
Tuli tunne että tuo Osuupankin neuvonnan täti yritti brassailla tiedoillaan ja litistää meikänaisen täysin.

Joo, niin, hänellähän on koulutus omaan alaansa ja minulla taas omaani.
Mietin siinä sitä viisasta tätiä katsellessani että jospa tulet minun asiakkaakseni joskus......!!

7

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

Ai jaa. Kyllä käyttämässäni Osuuspankissa saa hyvää palvelua ja silmiin katsotaan keskustellessa.
      Joskus vuonna 1997 sain K-kaupan kassalla heikohkoa palvelua, mutta en koko K-ryhmää sen perusteella ole tyrmännyt :)

• epeokemkmw

On tainnut konkkaan menevältä osuuskassa-järjestötä jäädä sähkölasku maksamatta yaas. Ei toiminut kortit eikä verkkopankki-----

• kakka nakki

Op ja huono asiakaspalvelu.

Itse olen kypsynyt koko pankkijärjestelmään. Jossakin paskassa ne pienetkin pennit on oltava, kun se on pakko.... rahat ei tule eikä laskut välity ilman pankkeja.

Osuuspankissa vaan tapahtui se, että aiemmin konttorissa ollut nuori tyttö alkaa meuhaamaan, että käytän vieraan ihmisen verkkopankkitunnuksia, vaikka tunnukset oli omat.

Minulla vaan on valtakirja hoitaa iäkkään ihmisen asiat, ja tunnukset on omat. Se kyllä selvis sit asioita hoitavallekin virkailijalle. mutta ei mitää anteeksi pyyntöä edes.

Muutan mikä minua raivostuttaa pankeissa, on se että ei ajatella mitää ku velkaa annettaan ja sit kaikki o nesteessä.

Mut pakko on olla pankkitili, S-pankki ei riitä kuitenkaa ja luotonanto on osa pankkien toimintaa....

• Juupa juu

Paska pankki

• op-käyttäjä

Riippuu täysin pankista. Jotkut osuuspankit ovat huonoja. Itse asioin Tampereen Seudun Osuuspankin pääkonttorissa Hämeenkadulla, eikä ole kyllä vuosikymmenten aikana ollut mitään valittamista, päin vastoin kiittämistä. Palvelu pelaa ja on todella ystävällistä!

• Itse Päijät-Hämeessä

Pitkän aikaa ollut huonoa palvelua ja ylimielistä.

• op:läinen

en ole saanut ikinä Posion osuuspankissa huonoa palvelua. Päinvastoin, kun olen jättänyt soittopyynnön, niin puhelin soi tunnin-kahden päästä pyynnön jättämisestä. Osaavat neuvoa hyvin kyllä ja eivätkä tyrkytä mitään ylimääräistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe