Halpa-Hallin HH-cafe

Jaana_Riikonen

Oli ihan tänne asti pakko tulla kehumaan, että on kyllä mukava paikka :) Palvelu asiantuntevaa ja mukavaa ja ruoka erittäin hyvää ja halpaa. Suosittelen !

27

3801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • §§§§§§§

      Buffa Prismassa parempi.

    • pykäläperä

      Buffa, no nyt kyllä tiedetään sun makus, sulla on maku persuuksissa ja sormi kans. Yök, mitä shittimoskaa. Sitäkö sä tosiaan syöt? Herraisä, avarra vähä maailmaas.H yi h.vetti!!!

    • =)=)

      kerrankin jotain positiivista tälla palstalla, kiitos! =)

    • §§§§§§§§

      Buffan etu on siinä, että voit hyödyntää boonusjärjestelmää. ja onhan siinä Hesekin, joka sopii lapsille.

    • hh-herkuttelija

      Itse pidän myös Halpiksen ruuasta. Jälkkäritkin ovat mun makuun! Ruoka on kunnon kotiruokaa ja halpaa (6.80 e) verrattuna moneen muuhun ruokapaikkaan.

    • Jusjoooo

      Koyhä tuulipukukansa käy halpiksessa ...!!!!!

    • Rikas ateisti

      Ei halppiksessa käy kun uskovaiset ja köyhät...

    • pekkis-töpö

      Mjooo.. Itseä ainakin koko kauppa jotenkin ahdistaa, kun tietää millaista väkeä siellä käy ostoksilla :P
      Ja jos safka maksaa 6,8 euroa ja muista lounaspaikoista saa safkat vain 50 cent kalliimmalla, niin eipä tarvitse tuonne HH cafeeseenkaan sit mennä :)

      • asiakasvaan

        Vetäkää valittajat ittenne roikkuun. Kyse oli siitä että mainitun ruokalan ruoka on loistavaa ja hinta-laatu-suhde erinomainen.
        Sillä mitään merkitystä ole asiaan onko jossain muualla vain 50 senttiä kalliimpaa lounas vai ei.. Siellä melko lähellä on eräs toinenkin lounaspaikka, hinta on hieman kalliimpi eikä pääse lähellekään sen lounaan tason mitä halpa-hallin ruokala tarjoaa.
        Sekin on mulle yhdentekevää myykö halpahalli tuulipukuja vai ei. Ei vaikuta lounaani makuun millään tapaa.. Käyn aina halpahallilounaalla kun kohdalle sattuu. Näin palkitsen osaltani saamani hyvän palvelun, ja annan mielelläni hyvää palautetta eteenpäin.


    • kauppakannattaaaina

      Minä käyn halppiksessa ja tienaan ihan kivasti :), siellä käy myös paljon yrittäjätuttaviani ja silmäätekeviä porilaispariskuntia.
      Meille kaikille on yhteistä se, että mitäpä mulla olis, jos en nuuka olis.
      Rahaa jää sukanvarteen ihan kivasti matkustelua ja muuta mukavaa varten.
      Emme elä plussilla, emmekä boonuksilla, vaan sillä mitä kulujen jälkeen jää ja hh:ssa asioidessa jää ihan mukavasti :)
      Tuulipukukansaa näkee porissa ihan kaikissa kaupoissa ja kaupparyhmittymissä, uskovaisiakin on eri kaupparyhmittymissä varmasti aina toimitusjohtajasta juoksupoikaan asti ja siltäväliltä.
      Rohkeasti vaan järkeville kaupoille, sillä sitä tervettä kilpailua poriin tehdään.

    • ????????

      Mistähän johtuu, jos menet johonkin halpiskauppaan, niin heti ovella haistat tietyn hajun. Aivan kuin tulisit kirpputorille. Johtuuko se haju noista Kiinatavaroista ???

      • hh-herkuttelija

        Se johtuu siitä, että kuljet nokka liian pystyssä.


    • yökyökyök

      Ei se niistä johdu, sulla on vaan se ongelma, että olit sitten yksin, tai porukassa, niin aina haisee p.aska.

    • ++++++++++

      ai jaa.. puhutko nimimerkillä kokemusta on

    • ääääääääääääääääääää

      ....halpiskaupoissa haisee Kiina ja vaha Neukku...

      • kokemusta on, on,on

        Juu ja ääs ryhmän kaupoissa haisee äääshole ja vanha hikinen pimppa.


    • 67

      Halpoja ovat tämän ketjun jutut!

    • ???????

      No eikös aiheen ollu halpisruokailu..mitä muuta voi odottaa ???

      • no ainakin

        ruokarukousta.


    • RahaaLÖYTYY

      Käyn HH:ssa joskus aina syömässä ....mulla on nahkatakki....olen eronnut kirkosta...netistä katson mitä ruokaa siellä on ...jos sopii mun makuun ja aikatauluihin käyn syömässä...kiinasta tilaan itse halpatuoteet...neuvostoliitossa oon käyny kerran , suosittelen itse näkee mikä siellä on menuu...noihin hajuihin en sano mitään , jos järki on vähissä ei voi mitään...ei se ruokailu missään halpaa ole!!!!!

      • OletLapsenTasolla

        Opettele ensin pisteiden käytön kieliopin mukaisesti, ennen kuin yrität valehdella omaavasi rahaa.

        Olet tyhmä imbesilli uskovainen ja todella köyhä.


    • rullarivolli

      Jos elämäsi tärkein mittari on pilkkujen oikea sijoitus lauserakenteissa, niin mene ja ammu itsesi. Ostan mielihyvin panokset.

    • ViikkarinVili

      Käyn silloin tällöin HH-Cafessa syömässä. Olen kyllä nähnyt siellä enempi rikkaita liikemiehiä ja kauppiaitakin. Lauantaisin on usein lohisoppaa ja silloin olen siellä minäkin. On niin lyhyt matka kävellä sinne.

    • Anonyymi

      kuka kysy

    • Anonyymi

      Aivan karmea paikka. Kierrän kaukaa halpiskaupat ja niiden ruokapaikat.
      Niissä haisee Kiinan halpa muovi.

      • Anonyymi

        Halpahalli ei ole nykyään enää halpa.Nimen voisi laittaa kallishalliksi mieluummin, sen verran on suolaa hinnoissa.


    • Anonyymi

      HH kahvila pilasi koko puljun, kun löivät se kojun keskelle ruokailutiloja. Muutenkin aneemisen pienet tilat.
      Ei ollut senkään vertaa tilaa, ei ollut kahvia saatavilla.
      Sitten meni keittiö kiinni.
      Sellaista pelleilyä että ei ole tarvinnut enää käydä, eikä sellaista tarvetta tule.
      Ei minkäänlaista käsitystä alasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1656
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1260
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      199
      788
    Aihe