Samsung I 9001 Galaxy S PLUS ongelmat

merkkiuskollinen

Nokiaa vuodesta 1995 käyttäneenä päätin vaihtaa merkkiä. Ostin uuden Samsungin, mutta näyttää ongelmia näyttää olevan myös muilla.

Puhelin kaatunut jo useamman kertaa ja tekstiviestien lähettäminen tökkii melkein joka kerta. Kaatumisen jälkeen puhelin ei enää löydä nettiä ollenkaan ja pitää käynnistää puhelin uudelleen. Uutta päivitystä ei ole, joten taitaa vaan puhelin olla työnnetty paskana ulos ennen parempia testauksia.

Jos jollain nyt sattuisi olemaan neuvoa tilanteen korjaamiseksi, niin otetaan mielellään vastaan? Puhelimen vaihtoa ei tartte ehdottaa;)

47

5491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdfdgdg

      Sellasta se tulee olemaankin samsungin kanssa huollot tutuks,tökkiminen,,kaverin galaxy s2 huollossa samasta ong.
      nokia tulee olemaan seuraava puhelimeni.siis wind nokia, ei symb bellet annat

      • ncgmh,

        Mun puhelin on aina toiminut kuin unelma (SGSII), minkähän sunnuntaikappaleen olet saanut, tai Nokia sabotööri.


      • parasta on

        Pojalla Samsung Galaxy S Plus ja itsellä Galaxy S II. Toiminnassa ei ole ollut mitään ongelmia koko käytön aikana. Aloittajalla todellakin jokin viallinen kappale tullut. Vaihda se ja nauti kauniin puhelimen sujuvasta toiminnasta.


    • Itse kyllästyin Lg Optimus 2X jumittamiseen joten roottasin sen ja asensin tämän: http://www.cyanogenmod.com/ Kylläpä loppui kaikki jumittaminen siihen...

    • hermostunutttttt

      Itsellä TÄYSIN sama ongelma aloittajan kanssa. Samsung Galaxy S plus on syyskuun alusta alkaen ollut suuren osan ajastaan huollossa. Toinen huoltokerta menossa, tällä hetkellä mennyt jo yli 3 viikkoa odotukseen, eikä vieläkään näy. En keksi ratkaisua. Ehkä kyseessä maanantaikappale, ja saan uuden tilalle, joka on toimiva? Käsittääkseni on sellaisiakin yksilöitä, joiden kanssa ei ole ongelmia. Nimittäin kyseiset viat ovat todella suuria. Itsellä pätki puheluita myös uskomattoman paljon, ja jouduin soittelemaan aina ihmisille takaisin. Joidenkin puheluiden kohdalla jopa 3-4x, ennen kuin sain asiani sanotuksi! Repikää siitä.. Mukavia nämä nykyajan kännyt.

      • näpy

        Voisko olla mahollista että sinä painat ite poskella sitä punasta luuria näytöstä ja siks puhelu katkeaa. Kun mun kaveti lyö aina luuria ja painaa pitoon vahingossa poskella sillä on toi galaxy s ja itellä on s plussa. Mulla on puhelis tehny temppuja kans kun soitan jollekkin ja joku toinen yrittää soittaa väliin kun olen puhelumessa ni sillä jolle soitan alkaa oma ääni kaikua kprvaan.


    • **RATKAISU**

      Kaverit! ongelmat ovat RATKENNEET!

      Samsung Kies -ohjelman kautta voi ladata Android 2.3.5 version netistä puhelimelle, siinä menee noin vartti. KAIKKI ongelmat häviävät. Eli esim. puhelun katkeilut sekä tekstiviestien lähetysonlgemat ovat poissa. 3 viikkoa olen käyttänyt puhelinta uudella päivityksellä ilman minkäänlaisia ongelmia!!

      • Äänetön

        Ei otsikossa mainittuun puhelimeen 2.3.5 versiota pysty päivittämään.


      • Galaksi S

        Minulla taas syntyi päivityksen jälkeen GS2:een sellainen ongelma, että kotisivun alla olevat ikkkunat eivät tallennu muokkaamisen jälkeen kuin hetkeksi. Tallennus saattaa kestää tunnista puoleen vuorokautta, mutta sitten sivut ovat sekaisin. Tallennetut neljä sivua voivat levitä kuudelle sivulle ja sivujen pikkukuvakkeet pomppivat sivuilta toiselle. Ärsyttävää! Edellisessä versiossa ei ollut mitään vikaa. Jälleen olisi pitänyt malttaa odottaa päivityksen kanssa ja odottaa se toimivampi versio päivityksestä...


      • **RATKAISU**
        Äänetön kirjoitti:

        Ei otsikossa mainittuun puhelimeen 2.3.5 versiota pysty päivittämään.

        Kyllä PYSTYY. Itselläni on se, ja latasin Samsung Kiesin kautta usb-johdolla kännykkään. Puhelin ei itse tunnistanut olemassa olevaa päivitystä, tietokoneella oleva Kies kyllä. 100% fakta.


    • Äänetön

      Otetaan takaisin, pystyy sittenkin kunhan uusin Kies -ohjelmaversion ensiksi. Saa nähdä korjaantuivatko ongelmat uuden päivityksen myötä.

    • Miettijä..

      Minulla on ollut 2 puhelinvaihtoehtoa mitä joululahjaksi mietin, htc wildfiree s tai samsung galaxy s plus, htc.n toiminnassa ei ole lukemani mukaan ollut miään ongelmia, toisin kuin samppa taitaa olla pelkkä ongelma koko puhelin, noita maanantai malleja taitaa olla useempiki ku joka viides ... joten enhöhän mä siihen htc:n wildfire s malliin päädy.

    • SAMSUNGONPARAS

      htc wildfire s on laginen paska ja pieni näyttö

    • jänistäjä

      Ittellä näistä molemmat (Wildfire s & Galaxy S ), ja älä missään nimessä tee sitä virhettä et ostat Wildfiren.. galaxy PALJON parempi

      • Äänetön

        Ladattuani uuden softan olen todennut tekstiviestien lähetysongelmien kadonneen. Ainoa bugin uudessa softassa olen huomannut, ettei tekstinsyötössä tarjota enää pisteen jälkeen automaattisesti isoa alkukirjainta, toisin kuin vanhalla softalla teki. Ehkä se on asetuskysymys, mutta en nopsasti katsottuna ole löytänyt asetusta siihen.


      • Äänetön
        Äänetön kirjoitti:

        Ladattuani uuden softan olen todennut tekstiviestien lähetysongelmien kadonneen. Ainoa bugin uudessa softassa olen huomannut, ettei tekstinsyötössä tarjota enää pisteen jälkeen automaattisesti isoa alkukirjainta, toisin kuin vanhalla softalla teki. Ehkä se on asetuskysymys, mutta en nopsasti katsottuna ole löytänyt asetusta siihen.

        Löyty sekin säätö isolle alkukirjaimelle, Eli toistaiseksi ei pahaa sanottavaa uudesta softasta. Suosittelen lataamaan.


    • S+ vs. S2

      Mikä kriittinen ero käytössä mahtaa olla S ja S2 välillä.
      S2:sa on himpun verran isompi näyttö, tuplaydin jne jne... MUTTA kun netistä katselee videotestejä esim. selaimien nopeuksista ja yleisestä käytöstä niin näyttäisi puhelimet toimivan kutakuinkin yhtä nopeasti ja sujuvasti.
      Kannattaako siis oikeasti hommata S ja säästää se sata euroa vaikka keilahalliin .
      Onko siis mitään yleispätevää joka nostaisi oleellisesti S2:sen paremmaksi?
      Ja edelleenkin kongreettista havaintoa edellämainituista haluaisin, ei sitä että paperilla näyttää paremmalta.

      • ffff

        Ilman muuta SGS2 mielummin. Tuplaydin, MHL-liitäntä, suurempi näyttö. Siinä syyt. Myös SGSPlus on hyvä, muttei ihan yhtä hyvä sentään. SGS2 hakkaa tällä hetkellä suvereenisti Apple iPhone 4S:n ja Nokia Lumia 800:n.


    • Kyllä Samsung Galaxy S2 on parempi! Siinä on tosiaan paljon tehokkaampi prossu, ja sen avulla se toimii nopeammin/sujuvammin. Melkein sama asia on tietokoneissa.

    • Galaksi S

      Näin jälkeenpäin GS:n GS2:een vaihtaneena en ole katunut. Mutta ei GS2 tuonut mukanaan mitään mullistavaakaan, isomman näytön ainoastaan, jota on toki kivempi katsella. Pelaamisessa ja netissä surffaamisessa ei ole juurikaan selkeästi havaittavia nopeuseroja. Tiedonsiirto tietokoneen ja puhelimen välillä on jopa muuttunut hitaammaksi! Ilmeisesti usb2 -portti on muuttunut pullonkaulaksi kahden tehokkaan laitteen välillä ja on alkanut suorastaan ahdistamaan tiedonsiirtoa (pelkkä arvaus). Eli valitse S2, jos haluat isomman näytön. Mutta älä unohda S2 LTE -versiota, jos kaipaat isoa näyttöä puhelimeesi.

    • Miten toimii S+ / S2

      Onko uusimman päivityksen myötä ollut bugeja/ongelmia S taikka S2 puhelimessa?
      Näillä näkymin jommankumman luurin hommaan.
      Laittakaa tosiaan negatiivisia käyttökokemuksia tulemaan nykyisten päivitysten pohjalta ja muutenkin.
      MYÖS voi kehua =)

      • llllooooooooooooooii

        Yli kuukauden ollut S uudella 2.3.5 päivityksellä oma luuri, eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia, ainoastaan kerran on puhelu katkennut yli kuukauden aikana, mutta sekin taisi johtua kaverin kännykästä(?)

        Hyvä puhelin kaikin puolin, olen ollut erittäin tyytyväinen, kaijutin voisi olla jonkin verran parempi, sillä esim. jo laskettaessa pöydälle tms. kaijutin peittyy, eikä ääntä kuulu kovin hyvin kun puhelin soi. S2 on mielestäni vähän turhan iso. Tämäkin on jo siinä ja siinä, että mahtuu vielä taskuun.


    • Puhekäskytys?

      Toimiiko S ja S2 malleissa "puhekäskytys" suomeksi ?.

      • 3fq3frqwfawd

        Väärä palsta tälle kysymykselle, mutta vastaus on: ei toimi, ainoastaan englanniksi.


    • TUMPELO

      Pitääkö Kies-ohjelma ensin ladata puhelimeen, jonka jälkeen menet puhelimella joltain sivulta sen Android 2.3.5-päivityksen lataamaan?? Ja jos näin niin viitsiikö joku laittaa linkin siihen android-päivitykseen? Kiitos jo etukäteen!!!

      • Vinkki

        Kies-ohjelma pitää ladata tietokoneesen ja sen löytää Samsungin sivulta. Ja puhelin pitää kytkeä USB-kaapelilla tietokoneeseen. Ohjeet luurin päivittämiseen löytyy Samsungin sivulta.


    • STILL TUMPELO

      Okei eli Android 2.3.5-sovellus löytyy sitten tuolta Kiesistä? Ja onko ihan turvallista antaa kaikki pyydetyt henkilötiedot tonne Kiesiin? Ja kiitos vastauksista! slvensi taas pikkusen...

    • Android 2.3.5 ei ole sovellus vaan Android päivitys. Itselläni Kies toimii ilman omien tietojen laittamista......

    • T

      Miten sen päivityksen sitten löytää tuolta Kiesistä? Hakuun laitoin Android update eikä löytynyt mitään?

    • Nicleg

      Voisko joku selittää mikä tuo Kies on ja mikä sen yhteys on Samsungiin ylipäätään mitä sillä tekee? ja miten puhelin siihen yhdistetään?? ihan usb koneeseen lykkäämälläkö? miksi kiesin pitää olla päällä jos ostaa marketista esim jonkun ROMIN (mikä edes on Rom??) Mitä hyötyä siitä on??? Löytyykö kaikki tarvittavat puhelimen päivitykset marketista?? J amikä on roottaus? KIITOS!!!

    • TUMPELO

      TUMPELO KIITTÄÄ!!! Ja tuotahan ei välttämättä edes kannata päivittää jos ei puhelimessa ilmene minkäänlaisia ongelmia? mutta olen lukenut että esim. puhelujen pätkimiseen ja sammuiluun firmware päivitys auttaa kummasti?

    • Vähän hölmöillä asioilla mennään valittamaan.
      Jos lagaa kerran noin pahasti,

      http://forum.xda-developers.com/wiki/Samsung_Galaxy_S_Plus/GT-I9001 täältä kaikki tieto mitä tarvitsee kaikki linkit ja ihan kaikki sieltä. jos et ymmärrä niinkuin en minäkään ensimmäisellä kerralla.

      Ongelmaan suosittelen flashausta. löytyy linkistä kannattaa kokeilla joko cranium rc7 tai normi alin 2.3.6

      ENSIKSI KUITENKIN KOKEILE! 1 SAMMUTA PUHELIN 2 PAINA ''VOLUME UP ja SAMMUTA NÄPPÄINTÄ SAMAA AIKAA 3 ODOTA KUNNES SAMSUNG LOGO TULEE JA SEN JÄLKEEN PÄÄSTÄ IRTI 4 ODOTA ETTÄ ANDROIDIN JA LAATIKON KUVA ILMESTYY 5 KUN KUVA ILMESTYY PAINA MENU NÄPPÄINTÄ HUOM VASEMMAN PUOLEINEN KOLMESTA NAPPULASTA NÄYTÖN ALA PUOLELLA EI KESKIMMÄINEN 6 VALITSE VOLUMA NÄPPÄIMILLÄ '' WIPE ALL DATA/FACTORY RESET JA PAINA ALHAALTA KESKIMMÄISTÄ NÄPPÄINTÄ. TAITAA MYÖS KYSYÄ UUDESTAAN ETTÄ HALUATKO VARMASTI NIIN KYLLÄ ja jatka kun valmis niin 'reboot system'' ja valitse. homma valmis käynnistä puhelin ole voittoa! takuut tai mitään ei katoa tosin ohjelmat resettautuvat bugien jnejne poistamiseksi. HUOM VIELÄ JOS PUHELIN KÄYNNISTYY JOKA KERTA NORMAALISTI EIKÄ MENE ANDROID LOGO JA LAATIKKO KUVAAN OTA MUISTI JA SIM KORTTI IRTI SEKÄ LIITÄ USBLLÄ KONEESEEN JOS EI VIELÄKÄÄN IRROTA USB JA KOITA AINAKIN 2 KRT.

      T. tämän toimen piteen ja paaljon muuta ainakin 109876547 kertaa tehnyt.

    • Laura

      Ei toimi minulla :(

    • 5+2

      9001 Galaxy S PLUS täälläkin. Muutama juttu on häirinnyt.

      a) Gmail-postisovellus on kelvoton. Se näyttää tulleet postit 1-4 päivää myöhässä. Päivitä nyt -komento kertoo AINA ei yhteyttä.

      b) Laitat illalla herätyksen klo 6:30 ja sammutat puhelimen --> puhelin ei herätä, se pitää olla päällä jotta herättäisi, nerokasta.

    • Avuton-.

      Itselläni on galaxy s ja siinä on ollu hiukan ongelmia mm:
      - sammunut itseskeen
      -puhelin pysyy pimeänä kun joku soittaa (ei nää soittajaa) eikä pysty vastaamaan
      - viestiä ei pysty välillä kirjoittamaan; ns näppäimet häviää
      - tietokoneeni ei tunnista enää puhelinta
      -jumittaa niin pirusti

      Auttakaa minua korjaamaan nämä ongelmat, tai edes osan niistä

      • ElzX

        Itellä samsung galaxy s , ja toimi aluksi moitteettomasti. Nyt puhelut ovat ruvenneet pätkimään; mm. kun käytän kaiutinta, se lähtee pois kaiuttimesta, enkä kuule mitään, vaikka laitan kännykän korvaa vasten. Eikä itse kuvaamani videot toimi; ne menevät pauselle ja pätkivät. Eikä äänetkään toimi. Lisäksi hälytysäänet, navigaattorin ääni, eikä soittoäänikään toimi kunnolla. Puhelin lagaa valikossa, poistumisissa, galleriassa, kamerassa, peleissä ja muissakin sovelluksissa; kaikkialla! En ole vielä vienyt puhelinta huoltoon, koska kysyn ensin teiltä neroilta! Onko vinkkejä! Apua!


      • -&8%9&8&99&8&
        ElzX kirjoitti:

        Itellä samsung galaxy s , ja toimi aluksi moitteettomasti. Nyt puhelut ovat ruvenneet pätkimään; mm. kun käytän kaiutinta, se lähtee pois kaiuttimesta, enkä kuule mitään, vaikka laitan kännykän korvaa vasten. Eikä itse kuvaamani videot toimi; ne menevät pauselle ja pätkivät. Eikä äänetkään toimi. Lisäksi hälytysäänet, navigaattorin ääni, eikä soittoäänikään toimi kunnolla. Puhelin lagaa valikossa, poistumisissa, galleriassa, kamerassa, peleissä ja muissakin sovelluksissa; kaikkialla! En ole vielä vienyt puhelinta huoltoon, koska kysyn ensin teiltä neroilta! Onko vinkkejä! Apua!

        Itellä s plus ja mulla sammuu aina välillä useampaan kertaan kun olin koulussa ja sitten signaali pykälät meni nollille ja si sammuu ja kaikki mitkä sovellukset o sd kortilla nii si tulee sd kortin kuva sovellukseb kohalle ja sitten sanoo että "sovellusta ei ole asennettu puhelimeen" meni tänään kans kerran sammuksiin ja niin pois päin. hyvin toimii muuten!!


      • Ollas hyvä!

        Sinulla on varmaan akku pa*kana. Niin minullakin oli ennen kun mullakin känny sammui koko ajan. Vaiha uus akku!
        Itselläni on Samsung galaxy s plus


    • avuton - itsellä sama ongelma että näyttö pimeenä kun joku soittaa.. aina saa olla arvailemassa kuka sieltä soittaa. ostaessa ei ollut tälläistä vikaa mutta tuli heti viikon päästä.. sama on myös ku yrittää poistaa näppäinlukituksen ja silti pysyy pimeenä :@@

    • Pena2444

      Osaako joku sanoa miten tohon S Plussaan saisi Elisan liittymällä MMS-viestit toimimaan? Käynyt operaattorin sivulta onkimassa asetukset mutta ei toimi millään. APN-tyyppiä kysellessä ei voi laittaa kuin" Internet MMS", "Internet " tai "MMS", eli "default,supl." puuttuu kokonaan. Käyttiksenä android 2.3.5

    • heholopainen

      En näköjään oo ainut kellä ilmenny ongelmia samsung galaxyn kans. Mulla kaatu mehut suoraan puhelimen päälle ja sen jälkee se on reistaillu paljon ja välil koko kone sammuu kokonaan.. en oo vielä vieny huoltoon eli olisiko jollain tiedos jotain hyvää ja edullista huolto paikkaa? ite kattelin netistä ja löyty ainakin tällanen
      http://www.hetihuolto.fi/?qa_faqs=samsung-galaxy-s-ongelmat
      jos joku on huollattanu jossai hyväs ja halvas nii laittakaa linkkii! thanks

    • rosanna2

      Mun isosiskolla on toi ja se sano et se kokoajan sammuu ja muutenkin sekoilee. Siks se osti uuden kännykän mut erillaisen. Ja sen kavereilla joilla on toi sen vanha nii niilläki sekoilee et ei kantsi ostaa kenekään samsung galaxy s

    • joopajoo2

      Mulla tää luuri ei kestä sekuntiakaan kylmää. Pakkasella puhelinta on ihan mahdotonta käyttää ulkona; se sammuu samantien. Se ei toiminut myöskään keväällä kunnolla jos oli alle 10 astetta ulkona.

      Joskus tulee netin kanssa myös sitä, ettei se välttämättä löydä ollenkaan nettiä, vaikka kenttä olisi kunnossa. Pitää tosiaan käynnistää sillon koko luuri uudelleen.

      Muuten se on toiminut oikein hyvin, tosin hajos viime lauantaina! Akku varmaan jotain ylikuumeni, koska latasin sitä just sillon ja se koko luuri oli tosi kuuma. Sitten se bugas ja ei enää mennyt päälle millään tavoin :) Tilasin uuden akun ja kokeilen johtuiko siitä. Muuten takuuseen.

    • 14414

      vieläkö täämmösen 20e lla kannattaa ostaa? puhelut 90% käytöstä, akkua tuskin saa irti/uuteen? mites android päivitys onnistuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe