Sixpack 13 vuotiaalle?

Tsikpäk

Moro. Elikkäs olen 13 vuotias poika, ja haluisin sixpackin. Mitat on 171cm ja 64-65 kg. Jenkkakahvat olisi kiva saada pois, myös rinnan kohdalta mitä rasvaa pois mitä siellä on. Harrastuksena on jalkapallo, ja se ei tunnu oikein auttavan. Eli mitä treenejä kannattais tehdä, monta kertaa viikossa lenkillä ja semmoista? Kiitos kun luit.

11

4049

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3344332245

      virallinn suositus jopa apteekin
      esite vihon mukaan tossa iässä 20 tuntia viikossa
      erillasta liikuntaa alle 16v
      yli 2h päivä
      siiten muodostuu six bax ja muutenkin kaikin puolin vahva ja vahvan näköinen

    • hhhheeejjjklkjljklö
    • hhhhhhhhh1

      itte oon 13v ja aiva vatsalihaksilla ja punneruksilla oon sixpackin saanu näkymään

    • treenaa

      Elikkäs vastaus tähän on joka päivä vatsalihaksia ja punnerruksia ja salilla käyminen voisi helpottaa ja lenkkeileminen ei ole pahaksi. Vatsalihaksia päivässä aluksi 40 ja punnerruksia aluksi 10 sitten viikon päästä 50vatsalihas liikettä ja 20 punnerusta ja taas viikon päästä nosta kymmenellä liikkeellä. Vatsalihas liike on siis mene selälleen makaamaan ja polvet koukkuun ja kädet päån taakse ja sitten ylös ja alas ja sitten punnerrukset on perus miesten punnerruksia. :)

    • kokemuksellakertoen

      vanaha keskustelu mutta lissään tähän viekä sen että six packin saa näkyviin alentamalla rasvaprosenttia. mittään treenejä ei tarvita

    • Anonyymi

      Kyllä koska olen 12 ja olen saanut sixpackin olen siis 5 luokalla ja panain 50.9 tai jotain olen 167 pitkä kun treenaa niin treenaa paljon vatsoja ihan perus rutistuksia niillä sain 4packin ja sitten kannattaa harkita muita vatsalihasliikkeitä.

    • Anonyymi

      Minä ostan olueni nykyään twelvepackina.

    • Anonyymi

      100 vatsalihas liikettä joka päivä

    • Anonyymi

      Oon treenannut 3 vuotta enkä saa six päckkiä

    • Anonyymi

      kuule ite alotin ton sixpaxin treenaamisen 3pv sit ja ite teen 250vatsalihasta, 50kg penkista 10kertaa joka vitun päivä kii kyllä se alkaa näkyy

    • Anonyymi

      hei.minä olen treenannut 3vk,mutta minun on vaikea päässä herkuista eroon.ps painan 43kg ja olen 11 v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe