Kannattaako naisen lähteä yksin tanssimaan kyseiseen paikkaan. Millaista porukkaa siellä käy?
Auran nuortentalo
13
1262
Vastaukset
- Selkokielellä
Ei yksin kannata tanssia! Aurassakin on kivempaa kun hakee tai tulee haetuksi ja tanssii yhdessä. Porukka on normaalia tanssiporukkaa ainkin ollut silloin kun ehdin käymään. Miehenä suosittelen että tulet joskus sillä haluan tanssia naisen kanssa.
- Vipeltäjä:)
Pari vuotta sit siellä viimeks käynyt, joten ei ihan tarkkaa tietoa nykytilanteesta,
mut siihen aikaan oli ihan mukavasti kaikenikäisii ja mä nyt ainakin olen ollu
liikkeellä naisporukas, enkä voi tanssinpääsystä valittaa.
Joten sekaan vaan. - Yksflikka1111
Siitä on aikaa kun olen viimeksi Aurassa käynyt, mutta aina siellä on tanssimaan yksinäinen nainen päässyt. Yleensä väkeä on kohtuullisen paljon ja aika runsaasti myös nuorempaa väkeä. Ei mikään eläkeläispaikka tai pariskuntien tanssipaikka.
Eli rohkeasti sekaan vaan, kyllä siellä tanssittajia löytyy!- ujo akka
Kiitos rohkaisevista vastauksista :).
- dancelady
Aina on tanssimaan päässyt....
Sanoisin että kyllä, mutta on sellaisia iltoja että se tanssimaanpääsy on ollut luokkaa kerran , joskus jopa neljästi.... samana iltana.
Syytä en tiedä, mikä on ...pitäisi kysyä miehiltä. Kuitenkin pukeudun kauniisti, en ole hylje tai valas, ja osaan tanssia, oikeesti.
Ei ole minun paikkani, ei tosiaan. - mä vaan
Juttu menee näin; tutut hakee tuttuja. Jos ei ole mun tuttuja Aurassa niin pääsen tanssimaan vain naisten haulla. Olen nainen. Mutta ei se mitään, pääsenpähän silloin itse valitsemaan tanssittajani kun on ollut aikaa istuskellessa katsella kenenköhän kanssa haluaisin tanssia kun naisten haku alkaa;))
- Pakosta katsomaan?
No, onpas kurjaa :(. Tänään en pääse tanssimaan, mutta täytyy käydä katsomassa paikka. Olisiko naisia ketkä haluaisi seuraa naisesta tanssipaikalle? Omat tuttavat eivät ole kiinnostuneita tanssimisesta.
- Naistanssija
Pakosta katsomaan? kirjoitti:
No, onpas kurjaa :(. Tänään en pääse tanssimaan, mutta täytyy käydä katsomassa paikka. Olisiko naisia ketkä haluaisi seuraa naisesta tanssipaikalle? Omat tuttavat eivät ole kiinnostuneita tanssimisesta.
Missä päin asustelet?
- joskus tanssimaan
Turussa asun.
- keimoheimo
Auran nuortentalolla käy tosiaan kaiken ikäisiä. Viihtyisä paikka. Lähes aina pääsee tanssimaan. Muissa tanssipaikoissa jää helposti ryyppy päälle, kun jotkut tympeät imbesillit antaa pakkeja.
- pjv1
höh, mitä se nimim."keimo..." täällä enää kommentoi 3 v sitten päättynyttä kesklustelua...?
- 22525252525252
Tanssit jatkuu taas La 4.10.2014.
- Ruuhkaa luvassa
22525252525252 kirjoitti:
Tanssit jatkuu taas La 4.10.2014.
Jep Ratto ja NeljänSuora lauteilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****644375- 852882
- 892161
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111492Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1791371Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231276Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841234- 261119
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171109- 121109