Jee! Palsta toimii jälleen!

Anonyymi-ap

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.

25

1387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei minulla pelitä vieläkään.

• Anonyymi

Mä nään sun arkiston kun painan UUSIMMAT KOMMENTIT painiketta.
        Tai sitten mulla on joku yliluonnollinen kyky nähdä asioita.

• Anonyymi

Millä tavalla ei pelitä? Mä en pysty ainakaan kirjottamaan puhelimella.

• Anonyymi kirjoitti:

... ja ihan tietokoneella kirjoittelen.

Jos olen sisäänkirjautuneena, en näe omaa viestiarkistoa.
        Eli ihan kaikki ei pelitä, mitä aloituksessa lupailin.

• Anonyymi kirjoitti:

Vellikello ilmoittaa vain osan minulle kohdistetuista viesteistä. Ja se alkaa laskemaan viestejä ihan omituisesti. Numero 8 on 0. Numero 9 on 1 ja niin edelleen.

• Anonyymi

Parasta mitä ihmiselle voi tapahtua!!

• Ei toim mullakaan. Ilmoitukset uusista viesteistä sakkaa, eikä ole viestihistoriaa olemassakaan. Se pyyhkiytyi i pois.

• Ei mulla ainakaan toimi. Pitää edelleen etsimällä etsiä onko johonkin vanhan ketjun kommenttiin jäänyt vastaamatta.

• Mulla kello hälyttää viesteistä, mutta ei arkistoi niitä.

Näyttäisi siltä, että kello myös kerää kaikki saamani viestit ainakin parin viikon ajalta.

• Ei toimi kylläkään minulla. Vellikellooni on jäänyt roikkumaan yksi Simitin viesti. En saa sitä poistettua. Ja muutoinkin kello toimii miten sattuu.

• Ei toimi kyllä yhtään, ihan rikki on palsta minunkin osaltani.

• Mua alkoi oikein naurattaa, kun avasin ton viestihistorian ja siinä luki että käyttäjä ei ole kirjoittanut yhtään viestiä. Kuvaus sentään on jäljellä, eikös sekin tyhjentynyt vuosi pari sitten.

• Ei toimi näköjään senkään vertaa kuin silloin, kun edellisen kerran kirjoittelin joskus muutama päivä tai ehkä viikko sitten. 🤔 Silloin oli sentään vielä viestihistoria jäljellä, mutta nyt ei näy menevät eikä tulevat kommentit.

• Ei toimi ei, ei edes niin hyvin kuin pari viikkoa sitten. Tosin toimimattomuus koskee vain rekkuja, muumeilla ei mitään ihmeellistä ole näkynytkään.

Happened meanwhile in another reality, mutta olen tässä kaiken häslingin väleissä antanut tietoja tukeen siitä mitkä asiat eivät toimi tai toimivat oudosti tai muuttavat käyttäytymistään hieman myöhemmin jne. Kaiken keskustelun myötä on selvinnyt viestejä yhdistelemällä, että taannoin jotain isompaa päivitettiin ja sitten homma meni palasiksi. Toisin sanoen päivitettiin jotain enemmän tai vähemmän tuntematonta tuotantokäytössä olevaan ympäristöön ja toivottiin parasta, voi verrata Apotin käyttöönottoon. Kun tuutti oli osunut tuulettimeen, huomattiin että hajonneita asioita ei osata korjata, osaa niistä ei luultavasti edes voida korjata uudessa ympäristössä (siis riittävän halvalla...) ja on vain kaksi vaihtoehtoa. Parsitaan kasaan mitä saadaan tai tehdään täysi roll back, mikäli sekään on edes mahdollista. Lienee selvää, että täyttä roll backia ei tehdä, joten...

Rekkujen osalta tilanne on se, että jos nimenomaisesti haluaa käyttää enemmän tai vähemmän aiempaan tapaan toimivaa palstaa, eli siis ylipäätään toimivaa palstaa, kannattaa ottaa lunkisti ja siirtää palstailu kesälomamoodiin ja ihan kirjaimellisesti palata syksyllä tontille katsomaan vieläkö nurkissa savuaa. Jos taas addiktio on liian kova ja/tai ei ole ihan niin väliä miten palsta toimii, niin sitten vaan jatkaa palstailua kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jos käsittelee mielessään palstan juuri nyt toimivan samalla tavalla muumeille ja rekuille, pois lukien sininen nikki, voi palstailla ehkä vähemmän ärsyyntyen.

• Niin ja se lisäys, että tuen antamien tietojen mukaan on koko lailla todennäköistä, että kaikki viestintä mikä on tapahtunut päivityksen ja jonkin tulevan hetken välissä, ei tule ikinä ilmestymään viestihistoriaan. Lisäksi oli enemmän kuin epävarmaa saadaanko mitään viestihistoriaa palautettua.

Great reboot, year zero, now! Eikun hetkinen, year zero on vasta kun palsta taas toimii 😂

• randombypasser kirjoitti:

Niin ja se lisäys, että tuen antamien tietojen mukaan on koko lailla todennäköistä, että kaikki viestintä mikä on tapahtunut päivityksen ja jonkin tulevan hetken välissä, ei tule ikinä ilmestymään viestihistoriaan. Lisäksi oli enemmän kuin epävarmaa saadaanko mitään viestihistoriaa palautettua.

Great reboot, year zero, now! Eikun hetkinen, year zero on vasta kun palsta taas toimii 😂

Halleluja! 🙏 Jospa nyt ainakin loppuisi se 20 vuotta vanhojen keskustelujen esiin nostelu, mitä joskus joku tai jotkut harrastivat! 😄👏

• Xena-183 kirjoitti:

Halleluja! 🙏 Jospa nyt ainakin loppuisi se 20 vuotta vanhojen keskustelujen esiin nostelu, mitä joskus joku tai jotkut harrastivat! 😄👏

Tuota noin. Käyttäjän viestihistoria on vain ikään kuin linkkikokoelma ja aktuaalinen keskustelu viesteineen on toinen asia. Periaatteessa niiden ei siis pitäisi sijaita samassa suorassa yhteydessä, mutta S24:n tapauksessa sekin on mahdollista, jolloin teoriassa on mahdollista, että koko keskusteluhistoria ennen tammikuun loppupuolta on poissa. Toki siitä on varmaan joiltain osin varmuuskopioita, mutta johtuen tuon mainitun päivityksen aiheuttamasta kaaoksesta epäilen, että varmuuskopioiden palauttaminen on joko todella kallista tai sikamaisen kallista, suomeksi siis enemmän tai vähemmän käsityötä.

Niin ja se lisäys, että tuen antamien tietojen mukaan on koko lailla todennäköistä, että kaikki viestintä mikä on tapahtunut päivityksen ja jonkin tulevan hetken välissä, ei tule ikinä ilmestymään viestihistoriaan. Lisäksi oli enemmän kuin epävarmaa saadaanko mitään viestihistoriaa palautettua.

Auts, melkoinen reboot todella.. Ihailtavaa, kun joku on jaksanut noin paljon selvitellä. Minä vain olen odotellut ihmettä, että palsta alkaisi toimimaan ja pitänyt muutenkin vähän taukoa.

Laitoin muuten sulle postia toisaalle 😊

Tuota noin. Käyttäjän viestihistoria on vain ikään kuin linkkikokoelma ja aktuaalinen keskustelu viesteineen on toinen asia. Periaatteessa niiden ei siis pitäisi sijaita samassa suorassa yhteydessä, mutta S24:n tapauksessa sekin on mahdollista, jolloin teoriassa on mahdollista, että koko keskusteluhistoria ennen tammikuun loppupuolta on poissa. Toki siitä on varmaan joiltain osin varmuuskopioita, mutta johtuen tuon mainitun päivityksen aiheuttamasta kaaoksesta epäilen, että varmuuskopioiden palauttaminen on joko todella kallista tai sikamaisen kallista, suomeksi siis enemmän tai vähemmän käsityötä.

Jaa.., no.., ainahan sitä voi toivoa. 👍😄

• It-alalla toimiminen ei ole niin helppoa, usein sitä joutuu painimaan jonkun vanhan softa-alustan kanssa, joka tehtiin vaikka yli 20 vuotta sitten, ja siihen sitten firma on rakentanut jotain päälle vuosien saatossa, joka vaikuttaa toimivan. Paitsi että sitä softaa on vaikeaa ylläpitää ja varsinkin muuttaa/laajentaa. Voin kyllä kuvitella että siitä ei tule mitään, jos hommassa on mukana paljon kokematonta porukkaa.

Muistan kun itse vuosia sitten ylläpidin yhtä phpbb-foorumia, johon lisäsin uusia ominaisuuksia, joita löysin netistä, ja tein niitä vähän itsekin. Siitä kokonaisuudesta tuli vähän hankalasti ylläpidettävä, kun sitten tuli jatkuvasti uusia versioita phpbb:stä, joihin omat muutokset piti aina yhdistää. phpbb:llä oli tietysti oma päivitysjärjestelmänsä, joka ei aina toiminut halutulla tavalla, varsinkin jos uusia versioita oli ehtinyt tulla paljon ennen seuraavaa päivitystä.

• Toi on oikeestaan tosi vakava juttu, vaikka se ensin mua nauratti. Mutta nyt on oikeestaan vähän niin ku koko mennyt elämä pyyhitty pois. Vähän niin ku oli se tv sarja mennyt elämä. Jossa päähenkilöltä valokuvaajalta oli ja se yritti ratkoo kuka oikeesti on. Mä tykkäsin siitä sarjasta, mutta ikävä kyllä sen tekeminen jätettiin kesken. Mutta sehän oot sanonutkin että et valokuvaamisesta tykkää. Mulle Kun ne on eräänlainen aikakone. Sorry sekava, mutta khvitauko lyhyt.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Toi on oikeestaan tosi vakava juttu, vaikka se ensin mua nauratti. Mutta nyt on oikeestaan vähän niin ku koko mennyt elämä pyyhitty pois. Vähän niin ku oli se tv sarja mennyt elämä. Jossa päähenkilöltä valokuvaajalta oli ja se yritti ratkoo kuka oikeesti on. Mä tykkäsin siitä sarjasta, mutta ikävä kyllä sen tekeminen jätettiin kesken. Mutta sehän oot sanonutkin että et valokuvaamisesta tykkää. Mulle Kun ne on eräänlainen aikakone. Sorry sekava, mutta khvitauko lyhyt.

Kyllä sinulla näkyy sinun omat viestit ainakin tuonne melkein neljä vuotta taaksepäin, älä turhaan hätäile.

• What nyt katsoin profiiliani niin eipä näy ne vanhemmatkaan viestit, ei näy yhtään mitään?! kommentit ei oo päivittynyt sinne pitkään aikaan, mutta nyt ei vanhatkaan kommentit sitten näy.

Mulla on tuossa joku ”uusi profiili” ja siitä kun painaa niin se on aivan eri näköinen ja viimeisimmätkin viestit näkyy. Näkyyks teillä?

• Anonyymi
      UUSI

on tämä meillä toiminut koko ajan ainakin

• UUSI

Se on tämä millenium, iskee nyt pienellä viiveellä 🙂

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      73
      5071
    2. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      132
      3517
    3. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      98
      2295
    4. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      20
      1925
    5. Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?

Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put
      Perussuomalaiset
      229
      1728
    6. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      85
      1517
    7. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      25
      1387
    8. A, teksteistäni löydät itsesi

jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem
      Ikävä
      26
      1367
    9. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1335
    10. Oletko sinä lähellä?

Tutkassani väräjää siihen malliin, pitääkö poistua mestoilta?
      Ikävä
      14
      1259
    Aihe