Kirkon luottamuselimet eivät ole tehneet parannusta ja nyt se saa sitä mitä
tilaa.
KOSKI TL -SRK ANSAITSEE KIRKKOHERRANSA
6
280
Vastaukset
- kyl mää ihmettelen
Eikös Koski TL kuulu Kari Mäkisen hiippakuntaan ja Kallialan. " Hämmennys valtaa usein tajuntamme" sanoo virren kirjoittaja. Ja vielä pappi. Taitaa näitä lesbopappeja olla enemmän, kuten sekin Laura Mäntylä.
- pohjoispuolenpoika
Raamattu kehottaa rakkauteen ja Suomen Laki korostaa tasa-arvoa.
Lopettakaa turhat ininät, hyttysetkin ovat jo vaienneet.- kansan ääni
Luonnotonta menoa joka ilman suunnalla.Sellainen maa millainen sen maanrouva
- Pedon 666 merkkiä
kansan ääni kirjoitti:
Luonnotonta menoa joka ilman suunnalla.Sellainen maa millainen sen maanrouva
Minun elinaikanani luonnonvastaiset paheet ovat muuttuneet rikoslain piirissä olleista asioista ensin lääketieteen määrittelemiksi sairauksiksi, sittemmin jopa yleisesti hyväksytyiksi, suorastaan kannustetuiksi asioiksi. Voi tätä hirveää aikaa. Voi kansaa, joka pimeydessä vaeltaa. Suomi on kuollut, itkettää.
- Aika hirveää
Pedon 666 merkkiä kirjoitti:
Minun elinaikanani luonnonvastaiset paheet ovat muuttuneet rikoslain piirissä olleista asioista ensin lääketieteen määrittelemiksi sairauksiksi, sittemmin jopa yleisesti hyväksytyiksi, suorastaan kannustetuiksi asioiksi. Voi tätä hirveää aikaa. Voi kansaa, joka pimeydessä vaeltaa. Suomi on kuollut, itkettää.
Joku kyynisempi ihminen voisi todeta, että esimerkiksi neitseelliset syntymät, ylösnousemukset ja ikuiset rangaistukset (jotka eivät lopu koskaan) ovat luonnonvastaisia asioita.
- Pimeä vaeltaja
Pedon 666 merkkiä kirjoitti:
Chill out dude! Ei muutama homo nyt Suomea kaada! Tukipaketit ehkä, vaikka me niillä tienataankin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954