Kokemuksia kasnäs kylpylähotellista?

pettynyt a

Kerran olen käynyt kyseisessä paikassa ja kokemukseni ei ollut hirveen positiivinen kyseisestä paikasta .Kertokaa kokemuksenne paikasta?

10

8888

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt a

      Tälläinen se kokemukseni oli:

      Otimme kahdenhengen huoneen yhdellä lisävuoteella. Ensimmäisenä iltana siivosimme huoneistohotellin yläkerran ja laitoimme liinavaattee paikoilleen, että siellä voi yksi porukkamme jäsen nukkua. No ei siinä mitään. Seuraavana iltana kun saavuimme hotellihuoneeseen niin yllätys oli aika suuri. Yläkerran nukkuma tilaa ei oltu edes käyty katsomassa saatikka sänkyä viikattu kuten yleensä hotelleissa on tapana tehdä. No onneksi kuitenkin alakerran sängyt oli viikattu.Tulee vain mieleeni miksi kaikkia huoneessa olijoita ei kohdella yhdenmukaisesti? Minun mielestä tällainen palvelu on aika perseestä.

    • pete 29

      kerran olemme käyneet kylpylässä ja toista kertaa emme mene.

    • pettynyt2

      Meidän 20 hengen ryhmän palvelu hotellin ravintolassa oli täysin ala-arvoista. Yrittäjäksi esittäytynyt nainen oli todella törkeä ja täysin joustamaton minkään asian suhteen. En voi käsittää miten pienen saaristossa sijaitsevan hotellin pitäjällä on varaa "palvella" asiakkaitaan täysin ala-arvoisesti. En suosittele paikkaa kenellekkään.

    • y6u7

      Heh, sama meno jatkuu vieläkin, "yrittäjänainen" on hitusen ehkä yrmeämpi, ei minkäänlaista tajua asiakaspalvelusta. Ei taida tykätä ihmisistä

    • Mulla meni hyvin. Kaadoin akan sänkyyn ja vetelin pari kertaa. Lopun aikaa sain lillua altaassa. Ja välillä kävin naapurin kimppuun. Kumin kanssa tosin.

    • Anonyymi

      Tuoreita kokemuksia paikasta? Onko pitäjä edelleeen sama?

    • Anonyymi

      Jos haluat nukkua, älä tule tänne! Äänieristystä huoneiden välillä ei ole, kaikki kuuluu läpi!!!
      Nimim. 5 tuntia naapurin kailottamista kuunnellut.

    • Anonyymi

      Itellä hyvä kokemus. Olin viikon ystävän kanssa. Huone tasokas, toimiva kylppäri, kaunis näköala. Ruokailu sujuvaa. Henkilökunta ystävällistä ja palvelu ensiluokkaista. Koko hotelli siisti. Mitään tärkeää ei puuttunut.

    • Anonyymi

      Just oltiin kaksi vuorokautta. Vastaanoton nuorehko naishenkilö on kyllä täysin väärällä alalla. Kolmesti olimme juttusilla ja aina saimme todella yksitoikkoista palvelua. Eikä hymyn häivää. Huoneistoa ei ollut siivottu kuin pikaisesti. Huoneistossa oli voimakas koiran tuoksu. Onneton äänieristys, ulko-oven saranat natisi niin, että hävetti avata ovea, ettei häiritsisi naapuria. Mainostettu meronäköala hoitui, kun katsoimme ikkunasta omaa autoa, kun parkki oli huoneiston edessä kulkuväylällä. Kylpylä sinänsä oli ok. paitsi että yksi suihku oli rikkinäinen. Sai vähän odotella suihku vuoroa, mutta eihän lomalaisilla ole kiirettä. Ravintolan puolen henkilökunta oli kohteliasta ja huomaavaisia. Aamiainen oli todella hyvä ja illallisella pizzakin ajoi paremman ruoan tarpeen. Tuo majoituspuoli kokonaisuutena pilasi lomatunnelman. Pienillä muutoksilla saisi paljon hyvää aikaan. Kaksi vuotta sitten yövyttiin Kasnäsin campingillä ja siittä ei ole, kuin hyvää sanottavaa. Nämä kaksi reissua riittää meille.

      • Anonyymi

        Samaa kokemusta. Kaikki kuuluu läpi ja koira haukkui kello 2 asti, kunnes soitin virkavallalle. Hotellissa ei ketään paikalla yöaikaan eikä hiljaisuussääntöjä.

        Huoneisto huonosti siivottu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe