Devoit on oikeassa.

RAAMATTU ON TOTTA

Raamattu on totta. Jumala ei ole valehtelija, kuten jotkut väittävät.

343

2022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-rekisteröitynyt

      Niin. Kun eräät yrittävät sorruttaa Raamatun arvovaltaa ja jumalisuutta, jossa epäonnistuvat, on hienoa, että on joitakuita, jotka pitävät Raamatun arvoa kunniassa, eivätkä pyri häpäisemään sitä kirjoituksillaan.

      • Kritiikkiä kaivataan

        Aika huteralla pohjalla on Raamatun arvovalta, jos ei se kestä tosiasioiden esiintuomista.


      • ex-rekisteröitynyt
        Kritiikkiä kaivataan kirjoitti:

        Aika huteralla pohjalla on Raamatun arvovalta, jos ei se kestä tosiasioiden esiintuomista.

        Kyllä Raamattu kestää, mutta jotkut vakaantumattomat eivät, joilla usko Jeesukseen ei ole lujalla pohjalla. Jumalan sanahan kestää iankaikkisesti.


      • Kritiikkiä kaivataan kirjoitti:

        Aika huteralla pohjalla on Raamatun arvovalta, jos ei se kestä tosiasioiden esiintuomista.

        Kerro mitä ne "Tosiasiat" ovat ?


      • ex-rekisteröitynyt
        Devoit kirjoitti:

        Kerro mitä ne "Tosiasiat" ovat ?

        Minä tiedän.
        "Tosiasiat" ovat mm. nämä:
        -Pyhä Henki poistui Tellukselta Johanneksen kuoleman myötä
        -Pyhä Henki palasi takaisin Tellukselle Teuvon myötä
        -Jeesus uhrattiin Saatanalle
        -Teuvon kirja on tärkein kirja Ilmestyskirjan jälkeen
        -Apostoli Paavali on valehtelija, samoin Pietari osittain
        -Jeesuksen veri ei vaikuta tänä päivänä
        -ehtoollinen on turhaa
        -seurakuntaa ei ole enää olemassa
        -jne, jne, jne


      • Kritiikkiä kaivataan
        Devoit kirjoitti:

        Kerro mitä ne "Tosiasiat" ovat ?

        Esim. Raamattu on ihmisten kirjoittama kirja, siis kirja kirjojen joukossa. Tuohon sinä vastaat, että se on kirjoitettu Pyhänhengen johdatuksessa. Siihen minä taas vastaan, että "höpön löpö"


      • ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        Minä tiedän.
        "Tosiasiat" ovat mm. nämä:
        -Pyhä Henki poistui Tellukselta Johanneksen kuoleman myötä
        -Pyhä Henki palasi takaisin Tellukselle Teuvon myötä
        -Jeesus uhrattiin Saatanalle
        -Teuvon kirja on tärkein kirja Ilmestyskirjan jälkeen
        -Apostoli Paavali on valehtelija, samoin Pietari osittain
        -Jeesuksen veri ei vaikuta tänä päivänä
        -ehtoollinen on turhaa
        -seurakuntaa ei ole enää olemassa
        -jne, jne, jne

        Kiitos ex; sain makoisat naurut :D Noinhan ne "tosiasiat" eräiden mielestä ovat.


      • ex-rekiströinyt
        Niin yrittävät sorruttaa,mutta se ei sorru sana mikä siihen on kirjoitettu,pysyy niin kauvan kun tämä maailma on pystyssä.
        Raamattu on jumalan ilmoittama sana,meille elämän ohjeeksi ja pelastukseksi.


      • Ved.2
        Kritiikkiä kaivataan kirjoitti:

        Esim. Raamattu on ihmisten kirjoittama kirja, siis kirja kirjojen joukossa. Tuohon sinä vastaat, että se on kirjoitettu Pyhänhengen johdatuksessa. Siihen minä taas vastaan, että "höpön löpö"

        Raamattu itse todistaa, että se on kirjoitettu Pyhän Hengen johdatuksessa. Miinuksena on tietysti kaikki ihmisten tekemät virheet. Mutta pääosin kaikki nekin ovat Jumalan Hengen tulkittavissa, mitä Raamattu itse todistaa.
        Kun lähdettä tutkitaan, on otettava lähteen oma autenttinen ilmoitus lähtökohdaksi.
        Tämä toistuu läpi Raamatun lukumääräisestikin merkittävällä tavalla.

        Kyse onkin siitä, että onko kuuliainen sanalle? Ex-rekisteröitynyt toi juuri esille noita vääristymiä. Raamatun arvovalta on loppujen lopuksi siinä itsessään: Jumalan sanassa. Jos ei tottele sanaa, jää sanan pantiksi.

        Virheet ja epäonnistumiset juontuvat usein puutteellisesta Raamatun tuntemisesta.
        Kaikkeen on vastaus sanassa. Mutta kyse onkin siitä, että otetaanko se todesta. Harvat veikkaan. Mutta sanalle uskovat kyllä palkitaan. Uskon, että tässäkin keskustelussa tulee juuri näin käymään. Tai on jo osittain käynyt.


      • Jepulis jep
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        Minä tiedän.
        "Tosiasiat" ovat mm. nämä:
        -Pyhä Henki poistui Tellukselta Johanneksen kuoleman myötä
        -Pyhä Henki palasi takaisin Tellukselle Teuvon myötä
        -Jeesus uhrattiin Saatanalle
        -Teuvon kirja on tärkein kirja Ilmestyskirjan jälkeen
        -Apostoli Paavali on valehtelija, samoin Pietari osittain
        -Jeesuksen veri ei vaikuta tänä päivänä
        -ehtoollinen on turhaa
        -seurakuntaa ei ole enää olemassa
        -jne, jne, jne

        jep jep.


      • Juurikinniin
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        Kyllä Raamattu kestää, mutta jotkut vakaantumattomat eivät, joilla usko Jeesukseen ei ole lujalla pohjalla. Jumalan sanahan kestää iankaikkisesti.

        Juurikin niin.


      • Aamenaamenaamen
        Ved.2 kirjoitti:

        Raamattu itse todistaa, että se on kirjoitettu Pyhän Hengen johdatuksessa. Miinuksena on tietysti kaikki ihmisten tekemät virheet. Mutta pääosin kaikki nekin ovat Jumalan Hengen tulkittavissa, mitä Raamattu itse todistaa.
        Kun lähdettä tutkitaan, on otettava lähteen oma autenttinen ilmoitus lähtökohdaksi.
        Tämä toistuu läpi Raamatun lukumääräisestikin merkittävällä tavalla.

        Kyse onkin siitä, että onko kuuliainen sanalle? Ex-rekisteröitynyt toi juuri esille noita vääristymiä. Raamatun arvovalta on loppujen lopuksi siinä itsessään: Jumalan sanassa. Jos ei tottele sanaa, jää sanan pantiksi.

        Virheet ja epäonnistumiset juontuvat usein puutteellisesta Raamatun tuntemisesta.
        Kaikkeen on vastaus sanassa. Mutta kyse onkin siitä, että otetaanko se todesta. Harvat veikkaan. Mutta sanalle uskovat kyllä palkitaan. Uskon, että tässäkin keskustelussa tulee juuri näin käymään. Tai on jo osittain käynyt.

        Aamen!!!


      • Hänarmahtaa
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!!!

        sillä se on hänen ainoa peitteensä, johon hän käärii ruumiinsa. Missä hän muutoin makaisi? Ja jos hän huutaa minua avukseen, kuulen minä häntä, sillä minä olen laupias.


      • kalaemeli
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        Minä tiedän.
        "Tosiasiat" ovat mm. nämä:
        -Pyhä Henki poistui Tellukselta Johanneksen kuoleman myötä
        -Pyhä Henki palasi takaisin Tellukselle Teuvon myötä
        -Jeesus uhrattiin Saatanalle
        -Teuvon kirja on tärkein kirja Ilmestyskirjan jälkeen
        -Apostoli Paavali on valehtelija, samoin Pietari osittain
        -Jeesuksen veri ei vaikuta tänä päivänä
        -ehtoollinen on turhaa
        -seurakuntaa ei ole enää olemassa
        -jne, jne, jne

        paavali oliex-kalastaja simeoni,kalamiehet liiottelevat aina jutuisaan...


      • Hänarmahtaa

        Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.


    • totta

      totta

      • Hänarmahtaa

        Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa.


    • Oikein!

      Niin. Lisäksi Devoit on sitkeä sissi. Ei anna väärälle periksi. Tarpeeksi väärä on Devoitia sortanut.

      • Hänarmahtaa

        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!

        Joka vaivaista sortaa, se herjaa hänen Luojaansa, mutta se häntä kunnioittaa, joka köyhää armahtaa.


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Joka vaivaista sortaa, se herjaa hänen Luojaansa, mutta se häntä kunnioittaa, joka köyhää armahtaa.

        Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

        Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"


    • Antero Vantaalta

      Aamen!

      • Aamen auringolle!

        Amen-Ra, eli Egyptin Auringonjumala. 'Amen' oli Egyptin aikoina sana, jota käytettiin päättämään rukous jumalalle. Amen-Ran poika oli Horus, jota myös Pyhäksi paimeneksi kutsuttiin.

        Tiesittekös muuten, että dalai-lama, tarkoittaa 'jumalan lammasta' ja että kyseinen uskonto Himalajanvuoristossa on vanhempi kuin kristinusko?

        Niin arvelinkin.


      • aha.
        Aamen auringolle! kirjoitti:

        Amen-Ra, eli Egyptin Auringonjumala. 'Amen' oli Egyptin aikoina sana, jota käytettiin päättämään rukous jumalalle. Amen-Ran poika oli Horus, jota myös Pyhäksi paimeneksi kutsuttiin.

        Tiesittekös muuten, että dalai-lama, tarkoittaa 'jumalan lammasta' ja että kyseinen uskonto Himalajanvuoristossa on vanhempi kuin kristinusko?

        Niin arvelinkin.

        aha


      • Hänarmahtaa
        Aamen auringolle! kirjoitti:

        Amen-Ra, eli Egyptin Auringonjumala. 'Amen' oli Egyptin aikoina sana, jota käytettiin päättämään rukous jumalalle. Amen-Ran poika oli Horus, jota myös Pyhäksi paimeneksi kutsuttiin.

        Tiesittekös muuten, että dalai-lama, tarkoittaa 'jumalan lammasta' ja että kyseinen uskonto Himalajanvuoristossa on vanhempi kuin kristinusko?

        Niin arvelinkin.

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.


    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä.

      • Hänarmahtaa

        kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!


      • ItkulikkaTeuvo

        Luepa tuo "Uskon että Teuvo tietää totuuden"-aloituksen, ennen kuin rullaat sen alas. Sisältö ei ole sitä mitä luulet.


      • Hänarmahtaa
        ItkulikkaTeuvo kirjoitti:

        Luepa tuo "Uskon että Teuvo tietää totuuden"-aloituksen, ennen kuin rullaat sen alas. Sisältö ei ole sitä mitä luulet.

        Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!


    • Mihinovatkadonneet

      Mihin ovat kadonneet ex-rekisteröityneet ja vedättäjät ynnä muut?

      • Niinarvelen

        Todennäköisesti ovat löytäneet parempaa tekemistä.


      • Parempaako
        Niinarvelen kirjoitti:

        Todennäköisesti ovat löytäneet parempaa tekemistä.

        Mikä tekeminen voisi olla parempaa kuin Teuvon harhaoppien torjuminen?


      • Menepilkillejoenjäälle
        Parempaako kirjoitti:

        Mikä tekeminen voisi olla parempaa kuin Teuvon harhaoppien torjuminen?

        Mikä tahansa tekeminen on parempaa, kuin tällaisella pellepalstalla räähkäily.


      • totteleitseäsi

        Hyi siunuakin räähkää ;-)


      • Sisaruksetkuinilvekset
        Menepilkillejoenjäälle kirjoitti:

        Mikä tahansa tekeminen on parempaa, kuin tällaisella pellepalstalla räähkäily.

        Et siis kaikesta päätellen ole löytänyt sitä parempaa tekemistä? No, sittenhän meitä on kaksi.


      • Devoitonoikeassa

        Devoit asetti totuuden etusijalle ja katkaisi ystävyyden harhaoppiseen Teuvoon.


      • Kullakinhuvinsa
        Menepilkillejoenjäälle kirjoitti:

        Mikä tahansa tekeminen on parempaa, kuin tällaisella pellepalstalla räähkäily.

        Ja silti vaan täällä jatkat räähkäilyjäsi. ;)


      • Yritäedes
        Kullakinhuvinsa kirjoitti:

        Ja silti vaan täällä jatkat räähkäilyjäsi. ;)

        Tuonkin räähkäily sanan olet varastanut minulta, koita keksiä jotain omaperäistä, vai eikö resurssit riitä???:D


      • Pienetonsunmurheet
        Yritäedes kirjoitti:

        Tuonkin räähkäily sanan olet varastanut minulta, koita keksiä jotain omaperäistä, vai eikö resurssit riitä???:D

        Olet sinä hauska kaveri. Sun murheet on aika pienet. Hyvä niin.


      • Yritäedes
        Pienetonsunmurheet kirjoitti:

        Olet sinä hauska kaveri. Sun murheet on aika pienet. Hyvä niin.

        Täytyy myöntää hyvin pyyhkii, murheita ei ole tuskin nimeksikään.


      • Verenturvissa
        Pienetonsunmurheet kirjoitti:

        Olet sinä hauska kaveri. Sun murheet on aika pienet. Hyvä niin.

        jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.


      • Jeesusrakastaa
        Devoitonoikeassa kirjoitti:

        Devoit asetti totuuden etusijalle ja katkaisi ystävyyden harhaoppiseen Teuvoon.

        Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.


      • Ainauskollinen
        Sisaruksetkuinilvekset kirjoitti:

        Et siis kaikesta päätellen ole löytänyt sitä parempaa tekemistä? No, sittenhän meitä on kaksi.

        Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,


      • Jumalaonlaupias
        Devoitonoikeassa kirjoitti:

        Devoit asetti totuuden etusijalle ja katkaisi ystävyyden harhaoppiseen Teuvoon.

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,


      • Aamenaamenaamen
        Jeesusrakastaa kirjoitti:

        Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.

        Aamen!!!


      • Armonvarassa
        Kullakinhuvinsa kirjoitti:

        Ja silti vaan täällä jatkat räähkäilyjäsi. ;)

        Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.


      • Ristiriitaista
        Menepilkillejoenjäälle kirjoitti:

        Mikä tahansa tekeminen on parempaa, kuin tällaisella pellepalstalla räähkäily.

        Silti noin hyvin viihdyt täällä? ;)


      • Niinsiiskuka

        Kuka vedättäjä?


      • Verenmerkki
        Jumalaonlaupias kirjoitti:

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,


      • Niinpäniinpäniinpä
        Sisaruksetkuinilvekset kirjoitti:

        Et siis kaikesta päätellen ole löytänyt sitä parempaa tekemistä? No, sittenhän meitä on kaksi.

        Niinpä!


      • Hänarmahtaa
        Verenmerkki kirjoitti:

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

        ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."


      • JukkaMoikio

        Teuvo sanoo että hän meni aivan toiselle herralle maksuksi.


      • JukkaMoikio
        JukkaMoikio kirjoitti:

        Teuvo sanoo että hän meni aivan toiselle herralle maksuksi.

        Devoitilta puuttuu soikio.


      • Hänarmahtaa
        Menepilkillejoenjäälle kirjoitti:

        Mikä tahansa tekeminen on parempaa, kuin tällaisella pellepalstalla räähkäily.

        Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.


      • Hänarmahtaa
        Jeesusrakastaa kirjoitti:

        Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.

        eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'


      • Hänarmahtaa
        Yritäedes kirjoitti:

        Tuonkin räähkäily sanan olet varastanut minulta, koita keksiä jotain omaperäistä, vai eikö resurssit riitä???:D

        Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."


      • Hänarmahtaa
        Devoitonoikeassa kirjoitti:

        Devoit asetti totuuden etusijalle ja katkaisi ystävyyden harhaoppiseen Teuvoon.

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


      • Hänarmahtaa
        Sisaruksetkuinilvekset kirjoitti:

        Et siis kaikesta päätellen ole löytänyt sitä parempaa tekemistä? No, sittenhän meitä on kaksi.

        Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua; hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.


      • Ved.2
        Niinsiiskuka kirjoitti:

        Kuka vedättäjä?

        Saattaa tarkoittaa allekirjoittanutta? Olen ollut vuosia ehkä pois palstalta. Enimmäkseen olin keskusteluyhteydessä silloin kun erinomaiset kirjoittajat: Kari Henrik ja Semper Fidelis olivat hyvin aktiivisesti mukana vuodattamassa sydäntään palstalla. - Silloinkin keskustelu ympyröityi Teuvo-keskeiseksi, jolloin saattoi itse Raamattu jäädä jalkoihin. Kumpikin puolustelivat ansiokkaasti juuri Raamatun lauseilla totuutta, josta oli kova väittely. Jäljellä on ilmeisesti enää Devoit, joka jatkaa sanan puolesta.


      • Hänarmahtaa
        JukkaMoikio kirjoitti:

        Devoitilta puuttuu soikio.

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Hänarmahtaa
        Kullakinhuvinsa kirjoitti:

        Ja silti vaan täällä jatkat räähkäilyjäsi. ;)

        'Sanokaa Joosefille näin: Oi, anna anteeksi veljiesi rikos ja synti, sillä pahasti he ovat menetelleet sinua kohtaan.' Anna siis isäsi Jumalan palvelijoille anteeksi heidän rikoksensa." Ja Joosef itki kuullessaan nämä heidän sanansa.


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        'Sanokaa Joosefille näin: Oi, anna anteeksi veljiesi rikos ja synti, sillä pahasti he ovat menetelleet sinua kohtaan.' Anna siis isäsi Jumalan palvelijoille anteeksi heidän rikoksensa." Ja Joosef itki kuullessaan nämä heidän sanansa.

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


      • Ved.2
        Niinsiiskuka kirjoitti:

        Kuka vedättäjä?

        Tämä palsta on ollut vedätettävissä jo vuosia. Jos haluaa tasapainoisena säilyä keskustelun luonteen ja juonteen muodossa, on vastattava jokaiseen kommenttiin Raamatun ohjeen mukaan (VT). Älä vastaa heille heidän tyhmyytensä mukaan. Toinen ohje: Vastaa heille heidän tyhmyytensä mukaan.


      • Vastausta.odottaen
        Ved.2 kirjoitti:

        Tämä palsta on ollut vedätettävissä jo vuosia. Jos haluaa tasapainoisena säilyä keskustelun luonteen ja juonteen muodossa, on vastattava jokaiseen kommenttiin Raamatun ohjeen mukaan (VT). Älä vastaa heille heidän tyhmyytensä mukaan. Toinen ohje: Vastaa heille heidän tyhmyytensä mukaan.

        Kumpaa ohjetta sinä noudattaisit esim. alla olevan nimimerkin "ValehtelijaTeuvo" suhteen?


      • Kerronpatotuuden
        Niinsiiskuka kirjoitti:

        Kuka vedättäjä?

        Vedättäjä on ns kaikkien kaveri, jonka hän ilmaisee lauseella "pidän pelivaraa" Teuvon mentori ja entinen lenkkikaveri silloin kun Teuvo oli vielä hellari.


    • ValehtelijaTeuvo

      Nimesi Teuvo Siitin on hyvin kuvaava.

    • Devoitonoikeassa

      Devoit paljasti Teuvon salat ja valheet sisältäpäin.

      • Niinpaljasti

        Ja siitäkös saatanaTeuvo jaksaa raivota


      • Etteitotuusunohdu

        Niin. Tämä oli ennen kuin Devoitille oli totuus valjennut. ;)


      • Sopiipikysyä

        Tai ei tarvitse kysyä kun näkee muutenkin, että kovasti sinua Teuvo sapettaa kun harhalahkosi karahti kiville :-)


      • Saat.anteeksi
        Etteitotuusunohdu kirjoitti:

        Niin. Tämä oli ennen kuin Devoitille oli totuus valjennut. ;)

        Siitä huolimatta hän saa typeryytensä anteeksi, taannehtivasti:)


      • ex-lahkolainne

        Teuvo on suuri Allah Akbar.


      • Niin.se.aina.on
        Sopiipikysyä kirjoitti:

        Tai ei tarvitse kysyä kun näkee muutenkin, että kovasti sinua Teuvo sapettaa kun harhalahkosi karahti kiville :-)

        Sitä on hyvä kysellä, vaan Teuvo ei myönnä erheitään.


      • Eiyksikäänjoudu
        Niin.se.aina.on kirjoitti:

        Sitä on hyvä kysellä, vaan Teuvo ei myönnä erheitään.

        Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.


      • Verenkautta
        Sopiipikysyä kirjoitti:

        Tai ei tarvitse kysyä kun näkee muutenkin, että kovasti sinua Teuvo sapettaa kun harhalahkosi karahti kiville :-)

        ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.


      • Hänarmahtaa
        Sopiipikysyä kirjoitti:

        Tai ei tarvitse kysyä kun näkee muutenkin, että kovasti sinua Teuvo sapettaa kun harhalahkosi karahti kiville :-)

        Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.


    • Asiaselvä

      Asia selvä.

    • Juurikinniin

      Juurikin niin.

      • Lopunlähetessä

        Mutta kaiken loppu on lähellä. Sentähden olkaa maltilliset ja raittiit rukoilemaan.


      • Armonvarassa

        Sillä Herra armahtaa Jaakobia ja valitsee vielä Israelin ja sijoittaa heidät heidän omaan maahansa; muukalaiset liittyvät heihin ja yhtyvät Jaakobin heimoon.


    • ExrekisteröitynytDevoit

      Tässä minulle valkeni totuus:

      "Devoit 25.11.2009

      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

      Ja nyt saan elää samanlaista elämää kuin Voitto-vainaakin:

      "Minun sydämestäni ei löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

      Näin käy Raamattu toteen minunkin elämässäni:

      En edes ymmärrä, mitä teen: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan.
      Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.

      Niinpä en enää teekään itse sitä, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.

      Tiedänhän, ettei minussa, nimittäin minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

      Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.

      • ExrekTeuvoSuni

        "En koskaan kirjoita kirjautumatta omalla nimelläni" "En koskaan valehtele" Ehe ehe


      • Halvat.on.huvit

        Harras pitää tuota puskanikillään tekemää aloitustaan "Devoit on oikeassa" aina tunkion päällimmäisenä.


      • Hänarmahtaa
        Halvat.on.huvit kirjoitti:

        Harras pitää tuota puskanikillään tekemää aloitustaan "Devoit on oikeassa" aina tunkion päällimmäisenä.

        ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."


    • KatsosIhminen

      Jumala ei voivalehdella, se pitää paikkansa, mutta ihmiskäsi ja ihmisyys korrupti. Se Ihmisyys vaikuttaa sihen mitä ihminen raamattuun kirjoittaa ja näin Jumalan sana saastuu ihmisestä. Ei kuitenkaan ole mitään pyhää henkeä joka toisi meille raamatun valmiina, jos olisi, niin silloin voisimme palata käyttämään Mikael Agricolan raamattua jos kerran on täydellisistä täydellisin ensimmäisenä suomen kielisenä raamattuna.

      • Selvennä

        Kerropa kahdella selvällä lauseella asiasi.


      • NiinTahiNäin2
        Selvennä kirjoitti:

        Kerropa kahdella selvällä lauseella asiasi.

        Jumala ei voi valehdella, mutta se mikä on ihmisen kautta kirjoitettu, vääristyy. Raamattu on ihmisten kirjoittama, tulkitsema ja kääntämä, eikä itse pyhän hengen valmiina tuoma laitos.


      • Selentyi

        Olen Samaa mieltä kanssasi ja en ole samaa mieltä, mutta olet ajatuksinesi rehellinen, totuutta tavoitteleva. Asia jolle annan arvoa.32


      • Verenmerkki

        Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.


      • Verenmerkki
        Verenmerkki kirjoitti:

        Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.

        Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä.


      • Armoriittää
        Selentyi kirjoitti:

        Olen Samaa mieltä kanssasi ja en ole samaa mieltä, mutta olet ajatuksinesi rehellinen, totuutta tavoitteleva. Asia jolle annan arvoa.32

        Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.


      • Hänarmahtaa
        NiinTahiNäin2 kirjoitti:

        Jumala ei voi valehdella, mutta se mikä on ihmisen kautta kirjoitettu, vääristyy. Raamattu on ihmisten kirjoittama, tulkitsema ja kääntämä, eikä itse pyhän hengen valmiina tuoma laitos.

        Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.


      • SiisMITÄ
        Selvennä kirjoitti:

        Kerropa kahdella selvällä lauseella asiasi.

        Mitä?


      • Rikosilmoitus
        Verenmerkki kirjoitti:

        Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.

        Uhkailet Teuvoa, marssin heti rikosilmoituksen tekoon iisalmen poliisiasialle. Asia ei jää tähän.


    • Osittain.samaa.mieltä

      Ainakin joskus on ollut oikeassa!

      ### Keskustelu24 Yhteiskunta Uskonnot ja uskomukset Kirkosta eroaminen LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

      LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

      Devout

      5.3.2007 10:55
      Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

      Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

      Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!###

      • Niin.siinä.tapahtui

        Devoithan sittemmin teki parannuksen ja irtisanoutui suniharhoista.


      • Miten.se.menee
        Niin.siinä.tapahtui kirjoitti:

        Devoithan sittemmin teki parannuksen ja irtisanoutui suniharhoista.

        Pitääkö se tehdä aina uusi parannus, lahkon vaihdon yhteydessä?


      • Tee.siis.parannus
        Miten.se.menee kirjoitti:

        Pitääkö se tehdä aina uusi parannus, lahkon vaihdon yhteydessä?

        Synnistä pitää aina tehdä parannus. Sinäkään et pääse taivaaseen, jos et usko evankeliumia ja tee parannusta.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Tee.siis.parannus kirjoitti:

        Synnistä pitää aina tehdä parannus. Sinäkään et pääse taivaaseen, jos et usko evankeliumia ja tee parannusta.

        Niinpä!


      • Käsititkö.tuskinpa
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

        Niinpä!

        Minun taivaaseen pääsemis asiassa ei kaivata sinun allekirjoitusta. Mikäli sinä, tai tämä toinen hurskastelija, jostain ihmeen syystä sattuisi sinne (kuviteltuun) taivaaseen pääsemään, niin en minä sinne haluaisikaan.


      • Pohtijas

        Mistä syystä olet aina aggressiivinen?


      • Siitä.syystä
        Pohtijas kirjoitti:

        Mistä syystä olet aina aggressiivinen?

        Siitä syystä, kun itseään uskovaiseksi kutsuvat pitävät itseään niin erinomaisina ihmisinä. He kuvittelevat jopa tietävänsä jonkun tuntemattoman ihmisen loppusijoituspaikan, vaikka tuskin tietävät omaansakaan.


      • Käsitinköoikein

        Huomasitko että kritisoit kovin sanoin idoliasi Teuvoa? Vahingossako?


      • Soromnoo
        Käsitinköoikein kirjoitti:

        Huomasitko että kritisoit kovin sanoin idoliasi Teuvoa? Vahingossako?

        Se on mulle yks hailee miten käsitit, vai käsititkö mitenkään:)


      • Siinäseeroon
        Siitä.syystä kirjoitti:

        Siitä syystä, kun itseään uskovaiseksi kutsuvat pitävät itseään niin erinomaisina ihmisinä. He kuvittelevat jopa tietävänsä jonkun tuntemattoman ihmisen loppusijoituspaikan, vaikka tuskin tietävät omaansakaan.

        Uskova ihminen turvaa Jeesukseen, ei itseensä, kuten ei-uskova.


      • Oma.apu.paras.apu
        Siinäseeroon kirjoitti:

        Uskova ihminen turvaa Jeesukseen, ei itseensä, kuten ei-uskova.

        Se on yhtä tyhjän kanssa asioistaan, jollekin kuvitellulle Jeesukselle ruikuttaa.


      • Hänarmahtaa
        Miten.se.menee kirjoitti:

        Pitääkö se tehdä aina uusi parannus, lahkon vaihdon yhteydessä?

        Älköön siitä tuhon omaksi vihitystä mitään tarttuko sinun käsiisi, että Herra kääntyisi pois vihansa hehkusta, antaisi sinulle armon ja armahtaisi sinua ja sallisi sinun lisääntyä, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi,


    • Autuasmies

      "Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!" Psalmi 40:5

      • Maistakaa

        Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!


    • Etsikää

      Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

      • Verenkautta

        ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.


    • Jumalatonhyljätköön

      Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

    • "Jumala ei ole valehtelija. "

      Niin, mutta te väitätte, että ikuinen kiitto olisi korvattu uudella liitolla.

      Ps. 89:35 - En minä liittoani riko, enkä muuta sitä, mikä on minun huuliltani lähtenyt. ... ...

    • Jokainenmyösmä

      Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

      • Armonvarassa

        Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;


    • Etsikääsiis

      Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne.

      • Hänarmahtaa

        Riemuitkaa, te taivaat, iloitse, sinä maa, puhjetkaa riemuun, te vuoret, sillä Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa.


    • KokoRaamattuontotta

      "Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti."

    • Sovitettu

      Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.

      • Hänpelasti

        hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'


    • JokainenSana

      Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

    • Niinonkin

      Niin on!

    • Verenturvissa

      Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.

    • Historoitsija

      Milloin Hartaanselkä on liitetty Egyptiin?

      • LoistavaaTeuvo

        Mukavaa nähdä ettei lähestyvä 80-vuotispäivä ole lamaannuttanut sinua Teuvo vaan olet ryhtynyt jo historioitsijaksikin. Miten löydät tuosta em Raamatunkohdasta hartaanselän?


    • Verenmerkki

      meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan oman verensä kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen.

      • Hänarmahtaa

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,


    • Verenmerkki

      Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

    • Huutavanhuuto

      Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.

    • Jobkäsittilunastuksen

      niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.'

      • Hänarmahtaa

        Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.


    • Aamenniinon

      Kunpa Teuvo ymmärtäisi että meitä totuudenpuolustajia on monta muutakin kuin Devoit. Devoit saa kaiken Teuvon herjan kuitenkin yksin päälleen.

      • Lopeta.hassuttelusi

        Et kai tosissaan kuvittele, että joku ei sinua tunnistaisi 100%:n varmuudella.
        Tuo uhoamisesi lukuisilla mielikuvitus ystävilläsi, ei jaksa ketään enää edes naurattaa:-(


      • Aamenniinon

        Niinhän sinä luulet että Raamatun toduudella ei olisi muita ystäviä kuin Devoit. Jos vähänkään osaat järjellä päätellä, yksi ihminen ei vuorokaudet ympäriinsä ehtisi ja jaksaisi vyöryttää Teuvon eksytysaloituksia toiselle sivulle koko ajan.


      • Aamenet.on.tyhjiä.sanoja
        Aamenniinon kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet että Raamatun toduudella ei olisi muita ystäviä kuin Devoit. Jos vähänkään osaat järjellä päätellä, yksi ihminen ei vuorokaudet ympäriinsä ehtisi ja jaksaisi vyöryttää Teuvon eksytysaloituksia toiselle sivulle koko ajan.

        Juuri ja juuri jaksaa, jos ihmisellä ei muuta elämää ole, kuin tehdä raamattupalstasta pellepalsta:)


      • Hänarmahtaa

        Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!


    • IkuinenTotuus

      Raamatun totuutta ei voi yksikään kumota yrityksillään. Sana tulee pysymään iankaikkisesti, ei oma usko tai uskomattomuus siihen mitään lisää. Sana on muuttumaton ja iankaikkinen, luja kuin kallio. Kritiikkiä riittää ja Raamatun sanaa yritetään kyseenalaistaa mutta kyllä totuuden Jumala kestää ihmisten epäuskon. Ikuinen viisaus suree pienen ihmisen pimeyttä mutta pilkkaaja syöksyy yhä syvempään sokeuteen. Jumalan hylkäämän ihmisen elämä on mustaa ja toivotonta.
      Hapuilemallakin hänet, elämän valo ja voima voidaan löytää.
      Ihmiset etsii usein väärillä teillä jos valoa ei ole joka johtaa oikeaan. Kivikkoisten harharetkien kautta kuljetaan rikkomalla oma ja toisten elämä. Eksymysten poluiltakin voi selvitä hän joka totuutta etsii eikä valheisiin sotkeudu. Totuuden etsijälle annetaan valoa joka kirkastaa tien Jumalan luo.
      Tällä tiellä on vain yksi portti ja se on Jeesus Kristus. Kun hän avaa ei voi kukaan sulkea ja kun hän sulkee ei voi kukaan avata. Jokainen joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Jumalan pojaksi, Vapahtajaksi, pelastuu. Se on vasta alku rikkaimmalle elämän seikkailulle Jumalan johdatuksessa.

    • Niinpähänonkinhan

      Devoit on myös tuossa vesiasiassa oikeassa.

      • Enpä.usko

        Missähän vesiasiassa? Onko joku väittänyt, että Siikajoki virtaa itään päin?


    • Noinsetosiaanon

      Noinhan se varmaankin on.

    • Oletihanulalla

      Ei ei ei, etkö tosiaankaan tiedä???

    • Kysymyskuuluu

      Miksi Teuvosaatana raivoaa?

      • Touhuasi.ihmettelevä

        Miksi et kirjoita rekisteröidyllä nimimerkilläsi, kun sinulla ainakin yksi sellainen on?


      • ItkulikkaTeuvo

        Siksi koska Teuvo rekisteröi sen, luullen estävänsä minulta sen käytön.


    • Kiireellinen.nostatus

      En meinannut huomata, että tämä aloitusten helmi oli pudonnut viidennelle sijalle.

    • Kellokäy

      Sillä on kiire, aika loppuu.

    • DevoitOnOikeassa

      Teuvo väärässä

    • Hänarmahtaa

      Sillä Herra hankkii oikeuden kansallensa ja armahtaa palvelijoitansa, koska hän näkee, että heidän voimansa on poissa ja että kaikki tyynni on lopussa.

      • HänArmahtaa

        Mutta Teuvo ei


      • Armoaeianotaeikäanneta
        HänArmahtaa kirjoitti:

        Mutta Teuvo ei

        Armon ruikuttajat ovat säälittäviä:(


      • Hänarmahtaa
        Armoaeianotaeikäanneta kirjoitti:

        Armon ruikuttajat ovat säälittäviä:(

        Jeesuksen armo on kuitenkin ainoa, joka vie armahdetun ikuiseen elämään!


      • Niinpäniinpäniinpä
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Jeesuksen armo on kuitenkin ainoa, joka vie armahdetun ikuiseen elämään!

        Niinpä!


      • Vetovetoveto

        Teuvon piikkipensakirjassa sanotaan että se on totuus joka vie perille, mutta milloin Teuvo kertoo sen totuuden?

        Jukka Mosio


      • Äläuntanää

        Ei Teuvo voi kertoa totuutta ikinä, koska hän pettäisi silloin herransa saatanan.


    • Se.on.hänen.elämäntyönsä

      Tyypillinen narsisti tekee puskasta itseään ylistävän aloituksen, ja pitää sitä sinnikkäästi aina etusivulla. Saanee siitä jonkinlaista tyydytystä?

      • ItkulikkaTeuvo

        Byääh, aina minua syytetään narsismista Byääh!


      • Almatäti
        ItkulikkaTeuvo kirjoitti:

        Byääh, aina minua syytetään narsismista Byääh!

        Älä ikkase Pikku-Teuvo! ALMA-täti tulee ja kuivaa kyyneleet!


      • ItkulikkaTeuvo

        Niisk! Kiitos niisk!


      • Almatäti
        ItkulikkaTeuvo kirjoitti:

        Niisk! Kiitos niisk!

        No niin, niistetäänpäs nenukki samalla! Kas niin. Vedäpäs henkeä kovasti ja puhaltaa törräytät nenukin kautta. Alma-täti kyllä auttaa aina. Kohta saat vielä pienen namin, niin kyllä se siitä!


      • Lepää-välillä
        Almatäti kirjoitti:

        No niin, niistetäänpäs nenukki samalla! Kas niin. Vedäpäs henkeä kovasti ja puhaltaa törräytät nenukin kautta. Alma-täti kyllä auttaa aina. Kohta saat vielä pienen namin, niin kyllä se siitä!

        Ikävää, että joudut kaiket päivät kelaamaan noita kannaltasi epämieluisia kommentteja piiloon.


      • Hyväthyssykätsentäs

        Etkö jo ymmärrä että totuudenpuolustajia on paljon palstalla?


      • ItkulikkaTeuvo

        BYÄÄH! Minäkin luulen puolustavani totuutta.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Hyväthyssykätsentäs kirjoitti:

        Etkö jo ymmärrä että totuudenpuolustajia on paljon palstalla?

        Niinpä!


      • Mikäpä.siinä
        Hyväthyssykätsentäs kirjoitti:

        Etkö jo ymmärrä että totuudenpuolustajia on paljon palstalla?

        Puolustetaanpa sitten totuutta.


    • Hänarmahtaa

      ja anna anteeksi kansallesi, mitä he ovat rikkoneet sinua vastaan, ja kaikki heidän syntinsä, jotka he ovat tehneet sinua vastaan; ja suo, että heidän vangitsijansa olisivat laupiaat heitä kohtaan ja armahtaisivat heitä.

    • Hänarmahtaa

      Joka vaivaista armahtaa, se lainaa Herralle, ja hän maksaa jälleen hänen hyvän tekonsa.

    • Niinminustakin

      Niin minustakin!

    • Niinsevaanonpi

      Uskova luottaa Jumalan Sanaan.

      • Kumpionparempi

        Kumpaan luotat enemmän, Teuvon vai Jumalan sanaan?


      • Olipashuono
        Kumpionparempi kirjoitti:

        Kumpaan luotat enemmän, Teuvon vai Jumalan sanaan?

        Oliko tuo vitsi? Jos oli, niin erittäin huono semmoinen.


      • Okeiokei

        Ok, myönnän että Teuvo on luotettavampi, etuliitteellä epä-


      • Ahaettäsilleen
        Okeiokei kirjoitti:

        Ok, myönnän että Teuvo on luotettavampi, etuliitteellä epä-

        Trollilla on trllin jutut. Joopa joo


    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä

      • Ei.kahta.puhetta

      • Se.oli.devoit.se

    • Asioitaseuraillut

      Ilman Devoitin paljastuksia ja vastarintaa Teuvon nettilahko ei olisi kaatunut. Devoit on avainhenkilö ja siksi Teuvo hänelle raivoaa.

      • Lieneepalannutjuurilleen

        Aika hidashoksainen se on tämä teidän devoittinne. Meni näet 14 vuotta ennen kuin tämä "neropatti" tajusi olevansa väärässä lahkossa:)


      • Jepulisjepp
        Lieneepalannutjuurilleen kirjoitti:

        Aika hidashoksainen se on tämä teidän devoittinne. Meni näet 14 vuotta ennen kuin tämä "neropatti" tajusi olevansa väärässä lahkossa:)

        Ihmisellä on elämä aikaa löytää Jeesus Vapahtajakseen. Koska Saatana pn erittäin älykäs olento estämään sitä, voi tosiaankin mennä pitkäkin tovi, että ihminen pääsee oikeaan suhteeseen Jeesuksen kanssa ja pelastuu. Tarvitaan prosessi ja IHME!


      • Jepulisjepp
        Jepulisjepp kirjoitti:

        Ihmisellä on elämä aikaa löytää Jeesus Vapahtajakseen. Koska Saatana pn erittäin älykäs olento estämään sitä, voi tosiaankin mennä pitkäkin tovi, että ihminen pääsee oikeaan suhteeseen Jeesuksen kanssa ja pelastuu. Tarvitaan prosessi ja IHME!

        Siis: Saatana on...


      • Tiedänasian

        Tarkemmin sanottuna Teuvo ei raivoa Devoitille vaan saatana koska Devoit tietää sunilaisuuden saatanalliset salat.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Jepulisjepp kirjoitti:

        Ihmisellä on elämä aikaa löytää Jeesus Vapahtajakseen. Koska Saatana pn erittäin älykäs olento estämään sitä, voi tosiaankin mennä pitkäkin tovi, että ihminen pääsee oikeaan suhteeseen Jeesuksen kanssa ja pelastuu. Tarvitaan prosessi ja IHME!

        Niinpä! Etsikkoaika ON erittäin vakava asia!


      • Saatavanolioita
        Jepulisjepp kirjoitti:

        Ihmisellä on elämä aikaa löytää Jeesus Vapahtajakseen. Koska Saatana pn erittäin älykäs olento estämään sitä, voi tosiaankin mennä pitkäkin tovi, että ihminen pääsee oikeaan suhteeseen Jeesuksen kanssa ja pelastuu. Tarvitaan prosessi ja IHME!

        Onko Teuvo älykäs olio kun otti saatanan palvottavakseen?


    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

      • Raamatun.mukaan

        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


    • Totuusesille

      Devoitilla on erittäin suuri rooli palstan eksymyksen paljastamisessa.

      • Jasekös

        Teuvoa sapettaa


    • Hänarmahtaa

      ja sanoi: "Kiitetty olkoon Herra, minun herrani Aabrahamin Jumala, joka ei ole ottanut pois armoansa ja totuuttansa minun herraltani. Herra on johdattanut minut tätä tietä herrani veljen kotiin."

    • Hänarmahtaa

      Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.

    • Hänarmahtaa

      Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.

    • Hänarmahtaa

      Mutta he sanoivat toinen toisellensa: "Totisesti, me olemme syylliset sentähden, mitä teimme veljellemme; sillä me näimme hänen sielunsa tuskan, kun hän anoi meiltä armoa, emmekä kuulleet häntä. Sentähden on meille tullut tämä tuska."

    • Hänarmahtaa

      Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."

    • Hänarmahtaa

      Sillä mistä muutoin tiedetään, että minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, minä ja sinun kansasi, ellei siitä, että sinä käyt meidän kanssamme, niin että me, minä ja sinun kansasi, olemme erikoiset kaikkien kansojen joukossa, jotka maan päällä ovat?"

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi.

    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Järkyttävää

      Kun olen seurannut palstaa puoli vuotta olen tullut tulokseen että tuo paljon mainittu Teuvo on maailman ilkein ihminen.

    • Hänarmahtaa

      "Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi."

    • OnARMOsuuri

      Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.

    • OnARMOsuuri

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Huutavainen

      Zemppaa Devoit!

    • Tunkion.päällimmäiseksi
      • Vellu.palstaa.seuraillut

        Eipä ole Devoitti kirjoitellut vl-palstalla rekisteröidyllä nimimerkillään tuon perseelleen menneen värväys touhunsa jälkeen:)


    • Hänarmahtaa

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

    • Hänarmahtaa

      mutta jos he sitten menevät itseensä siinä maassa, johon heidät on viety vangeiksi, kääntyvät ja anovat sinulta armoa vankeutensa maassa, sanoen: 'Me olemme tehneet syntiä, tehneet väärin ja olleet jumalattomat',

      • Rikosilmoitus

        Menen heti iisalmen poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen tuosta uhkauksesta.


      • Paikallinen.ex-vl
        Rikosilmoitus kirjoitti:

        Menen heti iisalmen poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen tuosta uhkauksesta.

        Siinäpä taas devoitin vakio houreita. Kuuntele tuosta Mikko Alatalon kappale pahimpaan Iisalmi tuskaasi.
        https://www.youtube.com/watch?v=SaGq590Q6vM


      • VaikkaenolekaanDevoit

        Niin esitys oli aika hyvä.


    • Hänarmahtaa

      Ja heidän kanssaan olivat Heeman ja Jedutun ynnä muut valitut, nimeltä mainitut, kiittämässä Herraa siitä, että hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

    • NakuTeuvo

      Nain ensi uonakin nakuja

    • Devoitonoikeassa

      Teuvo on narsistipsykopaatti

    • Hänarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Hänarmahtaa

      Ja he virittivät ylistys- ja kiitosvirren Herralle: "Sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti Israelia kohtaan." Ja kaikki kansa nosti suuren riemuhuudon ylistäen Herraa siitä, että Herran temppelin perustus oli laskettu.

    • Hänarmahtaa

      Mutta nyt on meille hetkiseksi tullut armo Herralta, meidän Jumalaltamme, koska hän on sallinut pelastuneen joukon meistä jäädä jäljelle ja antanut meille jalansijan pyhässä paikassansa, että hän, meidän Jumalamme, valaisisi meidän silmämme ja soisi meidän hiukan hengähtää orjuudessamme.

      • 5.Huomioitsija

        Noiden jakeiden tarkoitus on saada, omat itseään kehuvat aloituksensa pysymään aina etusivulla. Itsensä kannalta epämieluisat kommentit pitää taas saada kelattua mahdollisimman kauas piiloon. Raamatun ja uskon kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, kuten ei mainitsemasi järjenkään kanssa
        Vaatii vaan lähes ympäri vuorokautista päivystystä koneella, että saa pidettyä aloitukset mieleisessään järjestyksessä.


      • Sopiiko.se

        Älkää menkö nyt sekoittamaan pakkaa, pidetään se koko talven tämän leikki-ikäisen mieleisenä:)


      • Palstaaseurannut
        5.Huomioitsija kirjoitti:

        Noiden jakeiden tarkoitus on saada, omat itseään kehuvat aloituksensa pysymään aina etusivulla. Itsensä kannalta epämieluisat kommentit pitää taas saada kelattua mahdollisimman kauas piiloon. Raamatun ja uskon kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, kuten ei mainitsemasi järjenkään kanssa
        Vaatii vaan lähes ympäri vuorokautista päivystystä koneella, että saa pidettyä aloitukset mieleisessään järjestyksessä.

        Hyvä systeemi tämä nykyinen.


      • Nytpä.se.tiedetään
        Palstaaseurannut kirjoitti:

        Hyvä systeemi tämä nykyinen.

        Niinpä onkin, tosi hyvä että "5.Huomioitsija" tuo kaikkien nähtäväksi mihin tämä "Hän.armahtaa" pelle hupsuttelullaan pyrkii.


    • Hänarmahtaa

      Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.

      • 6.Huomioitsija

        Noiden jakeiden tarkoitus on saada, omat itseään kehuvat aloituksensa pysymään aina etusivulla. Itsensä kannalta epämieluisat kommentit pitää taas saada kelattua mahdollisimman kauas piiloon. Raamatun ja uskon kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, kuten ei mainitsemasi järjenkään kanssa
        Vaatii vaan lähes ympäri vuorokautista päivystystä koneella, että saa pidettyä aloitukset mieleisessään järjestyksessä.


      • Palstaaseurannut
        6.Huomioitsija kirjoitti:

        Noiden jakeiden tarkoitus on saada, omat itseään kehuvat aloituksensa pysymään aina etusivulla. Itsensä kannalta epämieluisat kommentit pitää taas saada kelattua mahdollisimman kauas piiloon. Raamatun ja uskon kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, kuten ei mainitsemasi järjenkään kanssa
        Vaatii vaan lähes ympäri vuorokautista päivystystä koneella, että saa pidettyä aloitukset mieleisessään järjestyksessä.

        Hyvä systeemi tämä nykyinen. Eikös?


      • Sitähän.minäkin
        Palstaaseurannut kirjoitti:

        Hyvä systeemi tämä nykyinen. Eikös?

        Niinpä onkin, tosi hyvä että "6.Huomioitsija" tuo kaikkien nähtäväksi mihin tämä "Hän.armahtaa" pelle hupsuttelullaan pyrkii.


    • Jumalaonhyvä

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • Ihatehim

      hartaanselän hullu hurmahenki hän on.

    • Hulluhurmahenki

      Vs Teuvon piskuinen lauma (hän yksin) :-)

    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

    • Jumalaonhyvä

      Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi.

    • Jumalaonhyvä

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

    • Jumalaonhyvä

      Jumalattomalla on monta vaivaa, mutta joka Herraan turvaa, häntä ympäröitsee armo.

    • Jumalaonhyvä

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • Jumalaonhyvä

      Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.

    • Jumalaonhyvä

      Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.

    • Jumalantuomio

      Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.

    • DevoitOnOikeassa

      Siinä että Teuvo on valehtelija.

      • Monta.kertaa

        Sen olen minäkin huomannut.


    • Olinoikeassa

      Devoit OLI oikeassa:

      Devoit
      22.12.2008 6:41
      Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi
      kertoa eraskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
      Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/6626425/jopa-itsemurhia-tiedan

    • Olenoikeassa

      Nyt on halu mässäillä Teuvosta!

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • JumalaOnHyvä

      Teuvo (saatana) on paha.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, sillä ihmiset minua polkevat, joka päivä he sotivat minua vastaan, ahdistavat minua.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinun armosi on parempi kuin elämä, minun huuleni ylistäkööt sinua.

    • Jumalaonhyvä

      Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

    • Pankaapamerkille

      Teuvo ei ole enää pitkään aikaan julistanut harhaista sovintoveren syrjäyttävää "evankeliumiaan". Vanha mies alkaa ilmeisesti itsekin uskoa ettei se valhe pure palstalaisiin.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

      • Portissaonvoimako

        Teuvon portti joka on viritetty niin ahtaaksi että hän on jäänyt siihen itsekin nalkkiin, ei pelasta ketään.


    • JeesusonihanaHerra

      Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Osoita ihmeellinen hyvyytes, sinä niiden vapahtaja, jotka sinuun uskaltavat, niitä vastaan, jotka sinun oikiaa kättäs vastaan ovat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • Hävettää.puolestasi

      Pitää olla itsestään tykkäävä tyyppi, joka jaksaa vuosikausia pitää esillä itsensä kehumis aloitusta. Eikö sinulla poloisella ole minkäänlaista kontrollia???

      • YrjöVesanaJaVesaYrjönä

        Niinhän sinä luulet


      • Mitä.se.minulle.kuuluu
        YrjöVesanaJaVesaYrjönä kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet

        Minulle on aivan yks hailee kuinka sekaisin olet, Vesoines ja Yrjöines.


      • YrjöVesanajaVesaYrjönä

        teknistä testausta


      • Iisalmiherehecome

        Missä?


    • Jumalanonarmojatuomio

      Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

    • Kukkona.tunkiolla

      Mikä siinä on, ettei tämä ennennäkemättömän nerokas aloitus saa olla koko ajan tunkion päällimmäisenä???

      • Samaa.mieltä

        Minustakin se on hieno!


      • Oysin.psyk.os.pot
        Samaa.mieltä kirjoitti:

        Minustakin se on hieno!

        Niin minustakin!!!


    • Jumalanonarmojatuomio

      Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.

    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Niinhänsevaanonpi

      Niinhän se vaan on.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Anna kasvos paistaa palvelias päälle: auta minua laupiutes kautta.

    • Jeesusvoittaa

      Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Kuinka kallis on sinun hyvyytes, Jumala! että ihmisten lapset sinun siipeis varjon alle uskaltavat.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja.

    • Jeesusarmahtaa

      mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.

      • Herra.armahtaa

        Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hylkää rukoustani, eikä käännä laupiuttansa pois minusta!


    • Jeesusarmahtaa

      Ravitse aamulla meitä armollasi, suo meille iloa ja riemua kaikkina päivinämme.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Katso, sinun palvelias on löytänyt armon sinun edessäs, sinä olet tehnyt sinun laupeutes suureksi, jonkas minulle osotit, pelastaakses minun sieluani: en taida minä pelastaa minuani vuorella, ettei minulle jotakuta pahaa tapahtuisi, ja kuolisin.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen mahdotoin kaikkeen siihen armoon, ja kaikkeen siihen totuuteen, jonka sinä teit palvelialles. Sillä koska minä tämän Jordanin ylitse menin, ei minulla muuta ollut kuin minun sauvani; mutta nyt minulla on kaksi joukkoa.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Moses rukoili hartaasti Herran Jumalansa edessä, ja sanoi: Herra, miksi sinun vihas julmistuu sinun kansan päälle, jonkas Egyptin maalta johdatit ulos, suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja aseta armoistuin lain arkin päälle, joka on kaikkeinpyhimmässä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te käännytte Herran tykö, niin veljenne ja lapsenne saavat armon niiden edessä, jotka heitä vankina pitävät, että he tulevat tähän maahan jälleen; sillä Herra teidän Jumalanne on armollinen ja laupias, ja ei käännä kasvojansa pois teistä, jos te käännytte hänen tykönsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Joka viisas on, se ottakoon näistä vaarin ja ajatelkoon Herran armotekoja.

    • Jeesusarmahtaa

      Hurskaille koittaa valkeus pimeässä, armolliselta, laupiaalta ja vanhurskaalta.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä tahdon kumartaen rukoilla sinun pyhän templis puoleen, ja kiittää sinun nimeäs, sinun armos ja totuutes tähden; sillä sinä teit nimes ja sanas suureksi kaikkein ylitse.

      • Templispä.hyvinkin

        Mikä lienee sellainen "templis"?


    • 621

      Paras temppeli on Hartaanselällä

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Devoitinveli

      "Hän ei saa olla vastakääntynyt, jotta hän ei ylpistyisi eikä joutuisi tuomittavaksi Paholaisen kanssa."

    • Devoitinveli

      "Hänen on pidettävä kiinni oppimme mukaisesta, luotettavasta sanasta, niin että hän kykenee myös rohkaisemaan toisia terveellä opetuksella ja kumoamaan vastustajien väitteet."

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jumala ei valehtele, raamattu valehtelee.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,Aamen

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinun käteesi minä annan henkeni, sinä, Herra, lunastat minut, sinä uskollinen Jumala.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

    • Jeesusarmahtaa

      Riemuitkaa, te taivaat, iloitse, sinä maa, puhjetkaa riemuun, te vuoret, sillä Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa. Aamen!

    • Niinsevaanonpi

      Devoit on ihan oikeassa!

    • Jeesusarmahtaa

      Joka köyhää armahtaa, hän lainaa Herralle, joka hänen hyvän työnsä hänelle jälleen maksava on.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut."

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Niinsevaanonpi

      Teuvo on valehtelija, kun hän väittää Jumalaa valehtelijaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Uskovainenmiesolen

      Raamattu toimii myös nykyajassa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,
      Aamen!

    • AamenKiitosDevoit

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä!

    • RehellinenDevoit

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe