Venäläinen vaimo

Peräkamarin poika

Olen kohta 33 vuotias hyvin toimeentuleva mies: Asustelen uudessa talossani. Olen ajatellut hankkia vaimon Venäjältä, nuoren ja kauniin.
Olen netistä selannut satoja, ellei tuhansia, tyttöjen kuvia tietoineen. Nyt olen päättänyt alkaa tositoimiin, ja alkaa ottaa yhteyttä muutamiin valitsemiini.

Te, joilla on kokemuksia venäläisistä naisista, kertokaa niistä minulle. Mitä on otettava huomioon tutustumisen alkuvaiheessa, mitä ongelmia on odotettavissa niin henkilökohtaisissa suheissa kuin viranomaistenkin suhteen, ja ennenkaikkea se kiinostaa, millaisia venäläiset naiset todellisuudessa sitten vaimoina ovat.

116

68533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Igor

      1)EHDOTTOMASTI AVIOEHTO, ettei tuleva puoliso pääse kuittaamaan tiliä eron sattuessa
      2) Venakoilla on erillainen menttaliteetti perheessä, tutustu kulttuuriin
      3) Etsi nainen, jonka kanssa on yhteinen kieli
      4) Älä suostu heti ottamaan koko sukua käymään kylässä
      5) Muista tuloerot meillä ja muualla, hakevat/haluavat hinnalla millähyvänsä pois kurjuudesta
      6) Ota lapseton nainen
      7) Moni kakku päältä kaunis
      8) PIDÄ PÄÄSI KYLMÄNÄ, ÄLÄ LANKEA ENSIMÄISEEN NAISEEN.
      9) Poliisilta saat tietoja luvista ym.
      10) Käytä tunnettuja välitysfirmoja

      • ulkomaalaineN

        Aika hyviä neuvoja. Lisäisin vielä, että ota KÄYTÖKSELTÄÄN VAATIMATON nainen.


      • Ilkkainen

        Älä ainakaan vaatekoreinta ja korkeakorkoisinta naista ota! Meikin paksuudestakin voi jotain päätellä.


      • kokemusta on

        hienot ohjeet,.etenkin kohdat tutustuminen kulttuuriin ja pitää ajatella haluatko elättäjäksi se koko homma on taloudellisesti pohjaton kaivo.en suosittelisi!sen jälkeen oot paljon köyhempi ja ne vierailijat ???niitä riittää.ja varmasti ei ole vaikea tietää kuka on maksumies.Venäläiset tai ex neuvostoliittolaiset neidot ovat kieltämättä munkin makuun.Ovat tosi viehättäviä ja naisellisia ja ennenkaikkea seksikkäitä.paljon parempia kuin kotimaiset!!!!!


      • Suvaitsevaisuutta

        Hei,

        Mielestäni ei kannata niinkään paljoa aina miettiä, onko nainen tai mies venäjältä, suomesta tai jostain muusta maasta.
        Loppujen lopuksi olemme kaikki suhteessa henkilön kanssa, ei valtion. Eli yksilöt ovat kuitenkin niin erilaisia. Näin on myös suomessa ja muissa maissa. Sehän on se pääasia, jonka pitäisi merkitä, kun mennään vakavampaan suhteeseen ja lopulta naimisiin jonkin ihmisen kanssa.
        Yleistäminen tiettyihin kaavoihin ja odotuksiin saattaa olla se miksi monet suhteet ja avioliitot ei toimi. Suomessa suomalaisten keskinäiset avioliitot päättyvät noin 50%:sti eroon, eli ei se taida aina toimia siltikään vaikka ollaan samaa kulttuuria.
        Nykyaikana enemmän ja enemmän ollaan globaalissa maailmassa, jossa valtioiden väliset raja-aidat kaatuvat myös suhteissa ja avioliitoissa. Näin vain on, ja toivotaan että jokainen tekee valintansa henkilökohtaisten mieltymystensä ja yhteensopivuuden mukaan eikä vain esim. kulttuurin tai muun mukaan. Annetaan kaikille mahdollisuus.


      • Anonyymi

        Ei missään nimessä venakkoa. Rahaa pitää olla ja paljon,älä pilaa eläämääsi minulla 15 v yhteiseloa venakon kanssa. Talot meni ,nyt ei ole muuta jällellä kuin emännän jakkara. Antaa muilleki senkin tulin huomaamaan.


    • hyväksikäyttöä

      Vai olet jo valikoinut netistä itsellesi sopivaa "vaimoa"...
      Oletko varma sopivuudestasi tälle venäläiselle naiselle???
      Entäpä jos hän muutaman vuoden suomessa asuttuaan päättääkin jättää sinut, peräkammarin poika, ensin tehtyään sinulle lapsen tai pari ja saatuaan suomenkansalaisuuden???
      Tällaisista "orjakaupoista" harvioin on lopputuloksena hyvä ja tasavertainen suhde. Yleensä kyse on vallankäytöstä ja toisen vaikean aseman hyväksikäytöstä.
      MENE HYVÄ MIES VENÄJÄLLE JA TAPAA SIELLÄ NAISIA. NÄKEVÄT AINAKIN MITÄ SAAVAT. EI VENÄLÄISILLEKÄÄN RAHA OLE AINOA ASIA, MIKÄ ELÄMÄSSÄ ON TÄRKEÄÄ.

      • Älähän nyt

        Eihä se raha tärkeintä heille olekkaan. Muukin omaisuus on ihan yhtä käypää. Maatahan ne jo muutamakymmenen vuotta sitten jo veivätkin ystävyyskansa. Ja ei taida naapurin tytöt naimisiin yhtä innokkaasti hakeutua esim. Kiinan tai Intian tai vaikkapa Zetsenian suuntaan.


      • Markku

        Olen muutaman kerran ollut tilanteessa, jossa suomalainen nainen on kymmenen minuutin tuttavuuden jälkeen tarjonnut itseään suomessa vierailevalle turistille.

        Samalla tavalla kuin venäläisnaiset etsivät varakasta ulkomaalaista miestä noiden välitysfirmojen kautta, suomalaiset naiset kauppaavat itseään ulkomaalaisille miehille. En oikein tiedä kuka hyväksikäyttää ja ketä.


      • Nanni

        Niinkö huonoa seuraa olit, että piti naisystävän tarjoutua turistille? Taitaa olla tämä kertomus näitä kuvitelmajuttuja...


      • Nannille
        Nanni kirjoitti:

        Niinkö huonoa seuraa olit, että piti naisystävän tarjoutua turistille? Taitaa olla tämä kertomus näitä kuvitelmajuttuja...

        Suomalaisilla naisilla on ihan oikeasti jotain vikaa päässä ulkomaalaisten miesten suhteen... Itse olin yliopistossa ulkomaalaistutorina ja vähän oli sama fiilis kun olis rokkibändiä manageerannut. Ihan tavallisia kavereita, mutta suomibimboja tunki kimppuun ovista ja ikkunoista ja savupiipuista, ihan hullua meininkiä. Se homma karisti kyllä laput silmiltä, ja suomalaisen naisen oppi pistämään sille arvostukselle joka teille luntuille luontaisesti kuuluu - nolla.


      • Nanni
        Nannille kirjoitti:

        Suomalaisilla naisilla on ihan oikeasti jotain vikaa päässä ulkomaalaisten miesten suhteen... Itse olin yliopistossa ulkomaalaistutorina ja vähän oli sama fiilis kun olis rokkibändiä manageerannut. Ihan tavallisia kavereita, mutta suomibimboja tunki kimppuun ovista ja ikkunoista ja savupiipuista, ihan hullua meininkiä. Se homma karisti kyllä laput silmiltä, ja suomalaisen naisen oppi pistämään sille arvostukselle joka teille luntuille luontaisesti kuuluu - nolla.

        ... yliopistossa ulkomaalaistutorina... teille luntuille... Kirjoittelussasi on epäuskottavuuden makua. Mutta nyt tämä menee ihan hakoteille, joten eipä aiheesta enempää.


      • Turisti
        Markku kirjoitti:

        Olen muutaman kerran ollut tilanteessa, jossa suomalainen nainen on kymmenen minuutin tuttavuuden jälkeen tarjonnut itseään suomessa vierailevalle turistille.

        Samalla tavalla kuin venäläisnaiset etsivät varakasta ulkomaalaista miestä noiden välitysfirmojen kautta, suomalaiset naiset kauppaavat itseään ulkomaalaisille miehille. En oikein tiedä kuka hyväksikäyttää ja ketä.

        Kay se toisinkin pain. Esim. kerran Belgiassa kaydessani paasin panemaan paikallista vastaavasti aika lyhyen tuttavuuden jalkeen. Kotimaassa en ole ollut mikaan erityinen naistenkaataja, vaikka kylla kokemusta siltakin saralta on kertynyt. Tuntuu vierasmaalainen kiinnostavan kaikkialla.


      • Nannille
        Nanni kirjoitti:

        ... yliopistossa ulkomaalaistutorina... teille luntuille... Kirjoittelussasi on epäuskottavuuden makua. Mutta nyt tämä menee ihan hakoteille, joten eipä aiheesta enempää.

        No tämä on ihan jumalan tosi, mutta ymmärrän kyllä jos haluat olla uskomatta. Harvempi meistä pystyy näkemään omassa käytöksessään mitään korjattavaa. Suomalaisilla naisilla puuttuu päästä se joku kytkin, minkä avulla ulkomaalaisuuteen voidaan suhtautua luontevasti. Tilalle on tullut joku "nyt on pakko tarjota tuolle pebaa kun se on ULOKOMUAILTA!" -nappi.


      • Jessus sentään
        Nannille kirjoitti:

        No tämä on ihan jumalan tosi, mutta ymmärrän kyllä jos haluat olla uskomatta. Harvempi meistä pystyy näkemään omassa käytöksessään mitään korjattavaa. Suomalaisilla naisilla puuttuu päästä se joku kytkin, minkä avulla ulkomaalaisuuteen voidaan suhtautua luontevasti. Tilalle on tullut joku "nyt on pakko tarjota tuolle pebaa kun se on ULOKOMUAILTA!" -nappi.

        Näkisittepä minkalaista menoa vaikkapa Britanniassa työskentelevillä suomalaishoitsuilla on. Ei tietenkään kaikilla, mutta jotkut yksilöt pitävät maamme naisten mainetta helppoina panopuina tehokkaasti yllä. Kun ympärillä on enimmäkseen näitä ulkomaalaisia, varsinkin tummempia, niin joiltakin karkaa mopo käsistä.


      • Käymäläinen
        Turisti kirjoitti:

        Kay se toisinkin pain. Esim. kerran Belgiassa kaydessani paasin panemaan paikallista vastaavasti aika lyhyen tuttavuuden jalkeen. Kotimaassa en ole ollut mikaan erityinen naistenkaataja, vaikka kylla kokemusta siltakin saralta on kertynyt. Tuntuu vierasmaalainen kiinnostavan kaikkialla.

        Näin on asia. Itsekin olen huomannut maailmalla reissatessani, että vaalea pohjolan poika on hyvinkin korkeassa arvossa, eikä siihen raha liity millään tavalla. Flaksi maailmalla on huikea. Maailman miehistä on tummia ehka 98%. Kannattaa miettiä, kuka se onkaan globaalisti eksoottinen. Kenelle aukenevat maallisen taivaan portit. Rajoittunut perspektiivi hämärtää vain Suomen näkövinkkelistä asiaa katsovia.


      • repe
        Älähän nyt kirjoitti:

        Eihä se raha tärkeintä heille olekkaan. Muukin omaisuus on ihan yhtä käypää. Maatahan ne jo muutamakymmenen vuotta sitten jo veivätkin ystävyyskansa. Ja ei taida naapurin tytöt naimisiin yhtä innokkaasti hakeutua esim. Kiinan tai Intian tai vaikkapa Zetsenian suuntaan.

        Tshetshenia!


      • repe
        Jessus sentään kirjoitti:

        Näkisittepä minkalaista menoa vaikkapa Britanniassa työskentelevillä suomalaishoitsuilla on. Ei tietenkään kaikilla, mutta jotkut yksilöt pitävät maamme naisten mainetta helppoina panopuina tehokkaasti yllä. Kun ympärillä on enimmäkseen näitä ulkomaalaisia, varsinkin tummempia, niin joiltakin karkaa mopo käsistä.

        tässä huomaa että ei pelkästään suomalaiset naiset ole juntteja vaan myös miehet (no se on kylläkin vanha totuus). Ymmärrän kyllä naisia jotka eivät pidä suomalaisten miesten juroudesta/puhumattomuudesta. Ja ymmärrän miehiä jotka pitävät suomalaisia naisia idiootteina. Mistä tämä hullu kansa saa kaiken energiansa? No alkoholista ja depressiosta! :) Elikkä kannattaa Suomi neidon tosissaan saada uutta geenikarttaa niin eiköhän sydänsairaudet, depressio ja alkoholiongelmat vähenisi...


      • nabouleon
        Jessus sentään kirjoitti:

        Näkisittepä minkalaista menoa vaikkapa Britanniassa työskentelevillä suomalaishoitsuilla on. Ei tietenkään kaikilla, mutta jotkut yksilöt pitävät maamme naisten mainetta helppoina panopuina tehokkaasti yllä. Kun ympärillä on enimmäkseen näitä ulkomaalaisia, varsinkin tummempia, niin joiltakin karkaa mopo käsistä.

        Joo!! Tiedän mitä puhun; työssäni tapaan viikoittain mukavia suklaasilmäpoikia ( akselilla-Argentiina-PohjoisAfrikka, iältään n.18-30.), jotka ovat tuotu Suomeen avioliiton merkeissä (vaimot:yleensä jo parhaat päivänsä nähneitä suomalaisblondeja; ikähaarukka: n.30-50v.) Kiva, että pojille maistuu, mutta usein käypi niin, että kun oleskeluvat on ok niin alkaa nuoremmat tammat maistua (jo avioliiton aikana!) Kulttuurihan vaatii, että mies määrää! että sillai. Sakke.


      • Naikkonen2
        Nannille kirjoitti:

        No tämä on ihan jumalan tosi, mutta ymmärrän kyllä jos haluat olla uskomatta. Harvempi meistä pystyy näkemään omassa käytöksessään mitään korjattavaa. Suomalaisilla naisilla puuttuu päästä se joku kytkin, minkä avulla ulkomaalaisuuteen voidaan suhtautua luontevasti. Tilalle on tullut joku "nyt on pakko tarjota tuolle pebaa kun se on ULOKOMUAILTA!" -nappi.

        Ärsyttääkö kun naiset ovat aktiivisia seksikumppanin etsinnässä eivätkä valitsekaan sua? Ruohohan on vihreämpää aidan toisella puolella, ei siinä mitään pahaa ole! Selitys voi löytyä suoraan biologiasta: populaatio vahvistuu kun saa uusia geenejä. Silti kotimaisessa kumppanissa on hyvät puolensa esim. kulttuurierojen vähyys. Venäläisiä Naisia haikaileville miehille: heidän kanssaan sun täytyy aina olla Herrasmies sanan perinteisessä merkityksessä.


      • ulkomaan pena
        Käymäläinen kirjoitti:

        Näin on asia. Itsekin olen huomannut maailmalla reissatessani, että vaalea pohjolan poika on hyvinkin korkeassa arvossa, eikä siihen raha liity millään tavalla. Flaksi maailmalla on huikea. Maailman miehistä on tummia ehka 98%. Kannattaa miettiä, kuka se onkaan globaalisti eksoottinen. Kenelle aukenevat maallisen taivaan portit. Rajoittunut perspektiivi hämärtää vain Suomen näkövinkkelistä asiaa katsovia.

        Vaalealla Suomipojalla on todella hyvät markkinat erityisesti Etelä-Ameriikassa, jossa itse pajon reissanneena olen saanut kokea jumalallista kohtelua paikallisilta naisilta ilman että vastapuolen tavoitteena olisi syöksyä lompakolleni.

        Esim. Brasiliassa ja Argentiinassa bailasin paikallisen eliitin ykkösyökerhoissa ja meininki sen mukainen - mitä luulet saiko tuona iltana paikallinen Pablo vai vaalea härmän turisti.. ja seuraavana iltana.. ja sitä seuraavana..


      • pensselitäti
        Nannille kirjoitti:

        No tämä on ihan jumalan tosi, mutta ymmärrän kyllä jos haluat olla uskomatta. Harvempi meistä pystyy näkemään omassa käytöksessään mitään korjattavaa. Suomalaisilla naisilla puuttuu päästä se joku kytkin, minkä avulla ulkomaalaisuuteen voidaan suhtautua luontevasti. Tilalle on tullut joku "nyt on pakko tarjota tuolle pebaa kun se on ULOKOMUAILTA!" -nappi.

        Olisiko se sitä positiivista syrjintää, jota korkeammilta tahoilta suositellaan?


    • Kuullut tapauksista

      Kovin moni on joutunut vaikeuksiin mafian kanssa. Jos löydät venäläisen naisen "luonnonmenetelmällä", riski on pienempi, mutta välitystoimistojen listoilla olevan kohdalla voi olla isompi riski.

      En tarkoita, että ne venäläisnaiset olisivat mafian palveluksessa, mutta etniset mafiat toimivat joka paikassa siten, että käyttävät hyväkseen omaa kansaansa. Mafiosot tekevät tarjouksia "joista ei voi kieltäytyä". Ja nimenomaan omalle väelleen.

      • Salaliittoteoria

        Niin... tätä tämä aina on. "Olen kuullut, että". Ja sitten asioita esitetään faktoina. Suomessa tuntuu riittävän kansainvälisten suhteiden "asiantuntijoita", joilla kumma kyllä aina on asenne "Kyllä MEILLÄ Suomessa on asiat aina niin hyvin, ainakin paremmin kuin kaikilla muilla. Seuraavassa lauseessa haukutaan Suomalainen terveydenhuolto, koulutus ja yleensäkin kaikki, mihin on joutunut sotkeutumaan. Ja sitten taas puhutaan, kuinka venäläiset on huria ja mafiosoja, ruotsalaiset homoja ja amerikkalaiset väkivaltaisia. Suomalaisissa ei ole mitään vikaa. Oikeassa olet, että välitysfirmoihin ei kannata luottaa. Ei sieltä onnea löydä, ainoastaan onnen onkijoita. Siellä on se 0,2 % 18-25 vuotiaista venäläisistä naisista jotka uneksivat kiiltävän perään. Loput ovat melko patrioottisia, venäjää rakastavia, siellä viihtyviä ja sinne ulkomailla kaipaavia normaaleja naisihmisiä. Tutustukaa niihin venäjän matkoillanne. Huomaatte, että siellä on erittäin fiksua porukkaa. verrattuna ainakin tämän foorumin ihmisten keskimääräiseen sivistystasoon nimenomaan kulttuurien tuntemuksessa. Mafian kanssa et joudu tekemisiin Venäjällä, ellet välttämättä halua itse sotkeutua prostituution syvyyksiin ja huumekauppaan.


      • pötyä
        Salaliittoteoria kirjoitti:

        Niin... tätä tämä aina on. "Olen kuullut, että". Ja sitten asioita esitetään faktoina. Suomessa tuntuu riittävän kansainvälisten suhteiden "asiantuntijoita", joilla kumma kyllä aina on asenne "Kyllä MEILLÄ Suomessa on asiat aina niin hyvin, ainakin paremmin kuin kaikilla muilla. Seuraavassa lauseessa haukutaan Suomalainen terveydenhuolto, koulutus ja yleensäkin kaikki, mihin on joutunut sotkeutumaan. Ja sitten taas puhutaan, kuinka venäläiset on huria ja mafiosoja, ruotsalaiset homoja ja amerikkalaiset väkivaltaisia. Suomalaisissa ei ole mitään vikaa. Oikeassa olet, että välitysfirmoihin ei kannata luottaa. Ei sieltä onnea löydä, ainoastaan onnen onkijoita. Siellä on se 0,2 % 18-25 vuotiaista venäläisistä naisista jotka uneksivat kiiltävän perään. Loput ovat melko patrioottisia, venäjää rakastavia, siellä viihtyviä ja sinne ulkomailla kaipaavia normaaleja naisihmisiä. Tutustukaa niihin venäjän matkoillanne. Huomaatte, että siellä on erittäin fiksua porukkaa. verrattuna ainakin tämän foorumin ihmisten keskimääräiseen sivistystasoon nimenomaan kulttuurien tuntemuksessa. Mafian kanssa et joudu tekemisiin Venäjällä, ellet välttämättä halua itse sotkeutua prostituution syvyyksiin ja huumekauppaan.

        todellisuudessa tavalliset venäläiset ei lue kirjoja ja ei käy teatterissa ja on paljon vähemmän kulturellejä kuin tavalliset suomalaiset

        Tavallinen suomalainen omistaa paljon enemmän kirjoja ja myös lukee niitä

        Venäläisten kulttuurinnälkä on vain propagandaa

        Tavallisin harrastus Venäjällä on juopottelu


      • venäläinen nainen
        pötyä kirjoitti:

        todellisuudessa tavalliset venäläiset ei lue kirjoja ja ei käy teatterissa ja on paljon vähemmän kulturellejä kuin tavalliset suomalaiset

        Tavallinen suomalainen omistaa paljon enemmän kirjoja ja myös lukee niitä

        Venäläisten kulttuurinnälkä on vain propagandaa

        Tavallisin harrastus Venäjällä on juopottelu

        Venäjällä on korkeä kultuuri,siellä lukeminen on niin tavallinen asia että kuka ei sanoa että harrasttaa lukemisesta,koska se on jokapäiväinen ajan vieto.
        Totta että Venäjällä juovat ja minun mielestä liian paljon,mutta pöydän ääressä keskustelevat politiikasta, teatterista´,historiasta..
        Valitettavasti teatterissa käyvät liian paljon,kun nyt joskus käyn siellä aina pitää varata liput etukäteen.
        Kyllä sielläkin on roskaväkeä,mutta aina pitää muista että 270 miljonasta %:n määrää roskaa on isompi kuin 5 miljonasta.
        En pidä sellaista mielipidettä..että venäläisiä on sellaisiä.. ja suomalaisiä on sellaisiä...kaikki me olemme yksilöitä, hyvin erilaisia, rippumatta kansalaisuudesta.


      • venäläinen nainen

        No en..en mene sinun tasolle..
        Turha osallistuu keskusteluun niin sivistynyt henkilön kanssa.


      • repe
        pötyä kirjoitti:

        todellisuudessa tavalliset venäläiset ei lue kirjoja ja ei käy teatterissa ja on paljon vähemmän kulturellejä kuin tavalliset suomalaiset

        Tavallinen suomalainen omistaa paljon enemmän kirjoja ja myös lukee niitä

        Venäläisten kulttuurinnälkä on vain propagandaa

        Tavallisin harrastus Venäjällä on juopottelu

        skeidaa tuubasta! Vai suomalaiset enempi kulttuuriväkeä?! Mites ugrilaisten alkoholinkäyttö? Jos puhutaan kulttuurista niin onko Suomessa vastinetta Tsehoville, Tsaikovskille, Pushkinille, jne. Siinä yksi Sibelius on aika hiljasta poikaa! Kannattais meidän nuorempien kulttuurien olla vaan hiljaa kun slaavit, germaanit ja romaniset kansat näyttävät mitä kulttuuri on!


      • repe

        taidat olla tosi nuija! Tyypillinen suomalainen juntti!!! Tollasia on kiva hakata kadulla...!!!


      • repe
        venäläinen nainen kirjoitti:

        No en..en mene sinun tasolle..
        Turha osallistuu keskusteluun niin sivistynyt henkilön kanssa.

        muuten nainen, ikä 18-30, nätti, sinkku...? Itse olen tumma ja ok-näköinen mies... Joten miten olis...? Siis jos olet nainen! ;)


      • Tanjushka39

        minä olen venäläinen, ja olen asunut suomessa kohta jo 20 vuotta. saman verran olen asunut venäjällä, pietarissa. ja voin sanoa, että suomalainen juntti-kansa on kyllä paljon sivistymättömämpi kuin venäläinen kansa. minun lapsille ei esim. tulisi mieleenkään sanoa minulla "haista vittu, ei sulle kuulu" tai jotain , ja lyödä ovea omaan huoneeseen, kun kysyn missä hän on ollut. vanhempia kunnioitetaan. ja miten täällä sitten asutaan 20 vuotta samassa talossa, eikä edes tunneta omia naapureitaan, eikä tervehditä. ja varmasti jos koputetaan naapurin oveen lainaamaan sokeria tai kahvia - niin kuin venäjällä tehdään - niin täällä varmaan soitetaan heti poliisit kotirauhan häirinnästä... ja sitten löytyy joku yksinäinen, joka on makannut kuolleena monta kuukautta, eikä kukaan edes ole välittänyt... ketään ei kiinnosta... kaikki istuu tuppisuina ja kattoo muualle... kukaan ei välitä toisistaan... vanhemmat heitetään vanhustenkotiin, eikä tulla edes käymään... kun lapsi kasvaa, muuttaa itse asumaan eikä häntä enää vanhemmat ja sukulaiset enää kiinnosta, paitsi pakollisena jouluna tai jotain.... suomessa ei ole perheitä ihan oikeasti. suomessa ei tiedetä MIKÄ ON PERHE, keskenäinen rakkaus, huolenpito ja välittäminen. ja sitten kouluissa lapset ja nuoret pukeutuu miten haluaa, puhuu miten haluaa, istuu miten haluaa - vaikka jalat pulpetilla, enkä koskaan kuullut että jossain opettajaaa teititellään, eikä puhuta ennen kuin opettaja antaa luvan... kylläpäs on kasvatus hyvä "sivistyneessä suomessa"... ja sitten vielä venäläisiä naisia sanotaan huoriksi... niin, ja suomalaiset naisethan antaa ihan ilmaiseksi, baarin ja viikonloppu-ryyppäämisen jälkeen... enkä ole koskaan ymmärtänyt suomalaisia pariskuntia, jotka ovat esim. 20 vuotta naimisissa, menevät yhdessä baariin, ja kumpikin maksaa oman tuopin... ja oman pizzan... omasta rahasta... venäjällä jos mies kutsuu, mies myös maksaa. ja ne maksaa EI SEN TAKIA ETTÄ ON PAKKO, vaan sen takia että ne haluaa. 99,9% venäläisistä miehistä haluaa maksaa. haluaa ostaa lahjoja ja ilahduttaa naisensa. haluaa avata naiselle oven...ja täällä suomessa olen kerran nähnyt kun mies yritti avata seuralaiselleen ovea, ja se nainen sitten rupesi repemään ovenkahvaa mieheltä ja huutaa jotain tyyliin "mä en oo mikään invalidi, pystyn itsekin avaamaan ovea"... just niin. tasa-arvo. ja naiset muuttuvat miehiksi... venäläinen nainen ei halua sellaista tasa-arvoa. hän HALUAA olla kodin hengetär. hän HALUAA olla kauniisti meikattu ja pukeutunut. hän HALUAA hoitaa ja hoivata miehensä. hän haluaa olla NAINEN. eikä sen takia että on pakko. se tulee sydämmestä. se, että herää aamulla ja laittaa miehelleen aamiaisen. ei ole pakko. mutta HALUAA. itse. sydämestä. kyllä tempperamenttiakin löytyy. riitoja tulee. mutta se on elämä. en missään nimessä sano että kaikki venäläiset ovat ihania. ei. joka maassa löytyy idiootteja. mutta yleisesti.


      • venäläinen..2
        Tanjushka39 kirjoitti:

        minä olen venäläinen, ja olen asunut suomessa kohta jo 20 vuotta. saman verran olen asunut venäjällä, pietarissa. ja voin sanoa, että suomalainen juntti-kansa on kyllä paljon sivistymättömämpi kuin venäläinen kansa. minun lapsille ei esim. tulisi mieleenkään sanoa minulla "haista vittu, ei sulle kuulu" tai jotain , ja lyödä ovea omaan huoneeseen, kun kysyn missä hän on ollut. vanhempia kunnioitetaan. ja miten täällä sitten asutaan 20 vuotta samassa talossa, eikä edes tunneta omia naapureitaan, eikä tervehditä. ja varmasti jos koputetaan naapurin oveen lainaamaan sokeria tai kahvia - niin kuin venäjällä tehdään - niin täällä varmaan soitetaan heti poliisit kotirauhan häirinnästä... ja sitten löytyy joku yksinäinen, joka on makannut kuolleena monta kuukautta, eikä kukaan edes ole välittänyt... ketään ei kiinnosta... kaikki istuu tuppisuina ja kattoo muualle... kukaan ei välitä toisistaan... vanhemmat heitetään vanhustenkotiin, eikä tulla edes käymään... kun lapsi kasvaa, muuttaa itse asumaan eikä häntä enää vanhemmat ja sukulaiset enää kiinnosta, paitsi pakollisena jouluna tai jotain.... suomessa ei ole perheitä ihan oikeasti. suomessa ei tiedetä MIKÄ ON PERHE, keskenäinen rakkaus, huolenpito ja välittäminen. ja sitten kouluissa lapset ja nuoret pukeutuu miten haluaa, puhuu miten haluaa, istuu miten haluaa - vaikka jalat pulpetilla, enkä koskaan kuullut että jossain opettajaaa teititellään, eikä puhuta ennen kuin opettaja antaa luvan... kylläpäs on kasvatus hyvä "sivistyneessä suomessa"... ja sitten vielä venäläisiä naisia sanotaan huoriksi... niin, ja suomalaiset naisethan antaa ihan ilmaiseksi, baarin ja viikonloppu-ryyppäämisen jälkeen... enkä ole koskaan ymmärtänyt suomalaisia pariskuntia, jotka ovat esim. 20 vuotta naimisissa, menevät yhdessä baariin, ja kumpikin maksaa oman tuopin... ja oman pizzan... omasta rahasta... venäjällä jos mies kutsuu, mies myös maksaa. ja ne maksaa EI SEN TAKIA ETTÄ ON PAKKO, vaan sen takia että ne haluaa. 99,9% venäläisistä miehistä haluaa maksaa. haluaa ostaa lahjoja ja ilahduttaa naisensa. haluaa avata naiselle oven...ja täällä suomessa olen kerran nähnyt kun mies yritti avata seuralaiselleen ovea, ja se nainen sitten rupesi repemään ovenkahvaa mieheltä ja huutaa jotain tyyliin "mä en oo mikään invalidi, pystyn itsekin avaamaan ovea"... just niin. tasa-arvo. ja naiset muuttuvat miehiksi... venäläinen nainen ei halua sellaista tasa-arvoa. hän HALUAA olla kodin hengetär. hän HALUAA olla kauniisti meikattu ja pukeutunut. hän HALUAA hoitaa ja hoivata miehensä. hän haluaa olla NAINEN. eikä sen takia että on pakko. se tulee sydämmestä. se, että herää aamulla ja laittaa miehelleen aamiaisen. ei ole pakko. mutta HALUAA. itse. sydämestä. kyllä tempperamenttiakin löytyy. riitoja tulee. mutta se on elämä. en missään nimessä sano että kaikki venäläiset ovat ihania. ei. joka maassa löytyy idiootteja. mutta yleisesti.

        tämä oli hyvä kirjoitus ! olen itse myös venäläinen ja huomannut saman .. tässä maassa ei vanhempia kunnioiteta ja ihmisistä ei välitetä kun "palkkapäivänä" raha ratkaisee .. jos menevät ravintolaan niin joku tarjoaa ruuan mutta se PITÄÄ MAKSAA TAKASIN oij oij.. olen jopa kohdannut tällänen tilanne...
        en ikinä voisi aatella että ottasin suomalaisen miehen .. ja kasvattasin omat lapseni suomikulttuuriin ..


      • iloinen88
        Tanjushka39 kirjoitti:

        minä olen venäläinen, ja olen asunut suomessa kohta jo 20 vuotta. saman verran olen asunut venäjällä, pietarissa. ja voin sanoa, että suomalainen juntti-kansa on kyllä paljon sivistymättömämpi kuin venäläinen kansa. minun lapsille ei esim. tulisi mieleenkään sanoa minulla "haista vittu, ei sulle kuulu" tai jotain , ja lyödä ovea omaan huoneeseen, kun kysyn missä hän on ollut. vanhempia kunnioitetaan. ja miten täällä sitten asutaan 20 vuotta samassa talossa, eikä edes tunneta omia naapureitaan, eikä tervehditä. ja varmasti jos koputetaan naapurin oveen lainaamaan sokeria tai kahvia - niin kuin venäjällä tehdään - niin täällä varmaan soitetaan heti poliisit kotirauhan häirinnästä... ja sitten löytyy joku yksinäinen, joka on makannut kuolleena monta kuukautta, eikä kukaan edes ole välittänyt... ketään ei kiinnosta... kaikki istuu tuppisuina ja kattoo muualle... kukaan ei välitä toisistaan... vanhemmat heitetään vanhustenkotiin, eikä tulla edes käymään... kun lapsi kasvaa, muuttaa itse asumaan eikä häntä enää vanhemmat ja sukulaiset enää kiinnosta, paitsi pakollisena jouluna tai jotain.... suomessa ei ole perheitä ihan oikeasti. suomessa ei tiedetä MIKÄ ON PERHE, keskenäinen rakkaus, huolenpito ja välittäminen. ja sitten kouluissa lapset ja nuoret pukeutuu miten haluaa, puhuu miten haluaa, istuu miten haluaa - vaikka jalat pulpetilla, enkä koskaan kuullut että jossain opettajaaa teititellään, eikä puhuta ennen kuin opettaja antaa luvan... kylläpäs on kasvatus hyvä "sivistyneessä suomessa"... ja sitten vielä venäläisiä naisia sanotaan huoriksi... niin, ja suomalaiset naisethan antaa ihan ilmaiseksi, baarin ja viikonloppu-ryyppäämisen jälkeen... enkä ole koskaan ymmärtänyt suomalaisia pariskuntia, jotka ovat esim. 20 vuotta naimisissa, menevät yhdessä baariin, ja kumpikin maksaa oman tuopin... ja oman pizzan... omasta rahasta... venäjällä jos mies kutsuu, mies myös maksaa. ja ne maksaa EI SEN TAKIA ETTÄ ON PAKKO, vaan sen takia että ne haluaa. 99,9% venäläisistä miehistä haluaa maksaa. haluaa ostaa lahjoja ja ilahduttaa naisensa. haluaa avata naiselle oven...ja täällä suomessa olen kerran nähnyt kun mies yritti avata seuralaiselleen ovea, ja se nainen sitten rupesi repemään ovenkahvaa mieheltä ja huutaa jotain tyyliin "mä en oo mikään invalidi, pystyn itsekin avaamaan ovea"... just niin. tasa-arvo. ja naiset muuttuvat miehiksi... venäläinen nainen ei halua sellaista tasa-arvoa. hän HALUAA olla kodin hengetär. hän HALUAA olla kauniisti meikattu ja pukeutunut. hän HALUAA hoitaa ja hoivata miehensä. hän haluaa olla NAINEN. eikä sen takia että on pakko. se tulee sydämmestä. se, että herää aamulla ja laittaa miehelleen aamiaisen. ei ole pakko. mutta HALUAA. itse. sydämestä. kyllä tempperamenttiakin löytyy. riitoja tulee. mutta se on elämä. en missään nimessä sano että kaikki venäläiset ovat ihania. ei. joka maassa löytyy idiootteja. mutta yleisesti.

        mahtavaa tekstiä! just noin!


      • Kagor
        venäläinen nainen kirjoitti:

        Venäjällä on korkeä kultuuri,siellä lukeminen on niin tavallinen asia että kuka ei sanoa että harrasttaa lukemisesta,koska se on jokapäiväinen ajan vieto.
        Totta että Venäjällä juovat ja minun mielestä liian paljon,mutta pöydän ääressä keskustelevat politiikasta, teatterista´,historiasta..
        Valitettavasti teatterissa käyvät liian paljon,kun nyt joskus käyn siellä aina pitää varata liput etukäteen.
        Kyllä sielläkin on roskaväkeä,mutta aina pitää muista että 270 miljonasta %:n määrää roskaa on isompi kuin 5 miljonasta.
        En pidä sellaista mielipidettä..että venäläisiä on sellaisiä.. ja suomalaisiä on sellaisiä...kaikki me olemme yksilöitä, hyvin erilaisia, rippumatta kansalaisuudesta.

        Right said!


      • HAHAHAHAAAA
        Kagor kirjoitti:

        Right said!

        sun englantis ei ole oikein: 'right said' HAHAHAHAHAHAAAA voi mikä nuija HAHAHAHAHAHAA


      • kiitos ja hyvästi
        venäläinen..2 kirjoitti:

        tämä oli hyvä kirjoitus ! olen itse myös venäläinen ja huomannut saman .. tässä maassa ei vanhempia kunnioiteta ja ihmisistä ei välitetä kun "palkkapäivänä" raha ratkaisee .. jos menevät ravintolaan niin joku tarjoaa ruuan mutta se PITÄÄ MAKSAA TAKASIN oij oij.. olen jopa kohdannut tällänen tilanne...
        en ikinä voisi aatella että ottasin suomalaisen miehen .. ja kasvattasin omat lapseni suomikulttuuriin ..

        hyvä venäläinen..2 ! jos noin on niin miksi ihmeessä tänne olet sitten tullut??? varmaan jo olet sen verran saanut rahaa kasaan kerättyä, että paluulippu on helppo hankkia ? Kiitos kohteliaisuuksistasi, ajasta jonka olet kanssamme viettänyt - ja NÄKEMIIN! Jos joskus erehdyn matkustamaan rajan väärälle puolelle - tarjonnet sitten slaavilaista vieraanvaraisuutta ILMAN että odotat mitään takaisin saavasi ?


    • mies

      minä itse olen naimisissa Venäläisen Naisen kanssa.en suosittele mitään välitys firmaa vaan etsi joku Suomessa asuva perhe jolla on yhteyksiä Venäjälle.heidän kauttaan saat taatusti parhaan Vaimon itsellesi.aluksi voin kertoa sinulle Venäläisestä NAISESTA.hän rakastaa yli kaiken perhettään.HÄN on perheen EMÄNTÄ.HÄN haluaa hoitaa perheen talous asiat. miehen tehtävät hän jättää rauhaan.siis tärkein hänelle on perhe.kaikki minun tuntemat Venäläiset Naiset ovat erittäin vieraan varaisia ja mukavia ihmisiä.älä erehdy koskaan loukkaamaan häntä.tempperamenttiä kyllä löytyy,usko pois.uusi ulkomaalais-laki mahdollistaa Vaimon odottaa oleskelulupaa Suomessa.käsittely vain voi viedä muutamia kuukausia.ongelmia ei ole papereiden kanssa kunhan vain menet maistraattiin ja siellä ulkomaalais asioitten puolelle ja kysyt mitä papereita Venäläisen vaimon tarvitsee ottaa Venäjältä mukaan.siellä on ainakin sellainen juttu,että pitää olla esteettömyys todistus ulkomaille muuttoa varten.ja vanhempien lupa.toinen käytännön asia on passin voimassa olo aika.avioliiton solmisen jälkeen vaimo joutuu vaihtamaan passin jos nimi vaihtuu,samoin heidän sisäpassin.kannattaa tehdä kaikki leimat uuteen passiin.myös suosittelen vaimon kirjautumista ulos Venäjältä.se tarkoittaa,että hän asuu kokonaan ulkomailla ja hänellä ei ole osoitetta Venäjällä.sitten hän voi tulevaisuudessa hoitaa paperiasiat esim.passit Suomen Venäjän konsulaatista Helsingistä.ei tule muuta mieleen kuin onnea sinulle.PS älä vihellä kotona,sillä silloin ei tule rahaa kotiin,kyllä sinä vielä opit.

      • man

        minä taas olen naimisissa Ukrainalaisen naisen kanssa asumme kylläkin ruotsissa.
        Vaimoni oppi ruotsin kielen vajaassa vuodessa,koulua 20H/viikko suomenkieli voi olla hankalampi oppia.
        olen samaa mielta MIES kanssa,jos olisin tiennyt akaisemmin minkälaisia slaavilaiset naiset ovat olisin hommannut slaavilaisen vaimon aikoja sitten.
        ei mitään muuta kuin lycka till ja paka


      • Arvo Poika..........

        mennyt naimisiin alaikäisen kanssa jos tarvitset vanhempien luvan?uuden passin saa aina konsulaatista,sisä maan passin voi vaikka polttaa kun muuttaa suomeen,sitä ei tarvita.


      • gogoli

        Ei ole tuttua venäläistä perhettä tai perhettä jossa olisi venäkäinen vaimo. Olen liikuntavammainen joten tuskinpa ne on sen ennakkoluulottomampia kun suomalaisetkaan. Suomalaiselle en ainakaan kelpaa. On se kumma kun ei raitis ja tavallinen ukko ei kelpaa. 48v. on mittarissa ja yksi avioliitto takana.


      • venäjä best

        näin olen ymmärtänyt asian, ko olen seurustellut yli 3kk venäläisen naisen kanssa puhut asiaa.
        en eläissäni ole saanut samanlaista kohtelua ko venäjällä. olen aivan taivaassa :) minulla on ajatuksena että tulevaisuudessa voisimme aviotua ja voisin olla suomessa töissä ja asua silti venäjällä. mitä mieltä olet ajtuksesta kiitos.


      • Anonyymi

        Lällälää


    • mkoo

      Olen itse löytämäni venäläisen naisen kanssa kihloissa, omani löysin. Tässä muutama huomionarvoinen seikka

      (1) Suomalaiset naiset tulevat olemaan kateellisia tulevalle vaimollesi, joten totuttele kateudesta raivoaviin kalkkunoihin baari-iltoina jo etukäteen. Turha kai sanoa, ettei Venäjällä kukaan vittuile minulle...

      (2) Diebuskat ihannoivat vaaleita miehiä. Usko tai älä, mutta vaalea tukka ja siniset silmät ovat sellainen valtti naismarkkinoilla koko slaavilaisessa maailmassa, ettei toista ole. Venäläiset eivät elä enää köyhyydessä, vaimoa et saa ostettua rahalla. Venäläiset naiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin suomalaiset naiset.

      (3) En suosittele missään tapauksessa välitysfirmoja, Pietarissa riittää keskiverrolla tuurilla yksi baari-ilta! Vaikket löytäisikään vaimoa, ei matka Pietariin maksa kuin parisataa euroa ja näet yhden koko maailman hienoimmista kulttuurikaupungeista. Jos olet joskus käynyt Leningradissa, ota huomioon se, että setä Putina korjasi koko kaupungin keskustan 300 vuotisjuhliin.

      (4) Yhteinen kieli on hyvä olla. Puhumme kihlattuni kanssa Venäjää, joten meillä tätä ongelmaa ei ole. Pietarissa asuu todella paljon suomea puhuvia neitoja..

      (5) Vaimoina venäläiset naiset ovat hyviä. Huomattavasti naisellisempia kuin suomalaiset ja lähes poikkeuksetta hemmetin hyviä sängyssä! Venäläinen keittiö onnistuu kaikilta, alle kolmekymppisilta ehkä muutakin. Jos haluat suomalaista ruokaa, joudut kokkaamaan itse. Koti pidetään siistinä, tiedät tämän varmasti, jos olet ikinä käynyt venäläisessä asunnossa. Rähjäisen lähiörakennuksen asunto on sisältä kuin palatsi.

      • finnka

        Kuulostaa kovin tutulta kuvaukselta, tosin itselläni on venäläinen mies.
        Eli kotityöt hoituvat paremmin kuin suomalaiselta mieheltä koskaan, samoin ruuanlaitto.
        Mieheni on kohtelias , hyväkäytöksinen ja komea toisin kuin suomalaiset miehet.Hän pukeutuu siististi, toisin kuin suomalaiset miehet jne.
        Hän juo vodkaa, mutta on harvoin humalassa toisin kuin suomalaiset miehet.
        VOI SENTÄÄN, MITEN HIENOA ETTÄ ON OLEMASSA KANSA JOLLA ON NIIN PALJON PAREMPIA PIIRTEITÄ KUIN MAANMIEHISSÄNI.


      • ICE MAN
        finnka kirjoitti:

        Kuulostaa kovin tutulta kuvaukselta, tosin itselläni on venäläinen mies.
        Eli kotityöt hoituvat paremmin kuin suomalaiselta mieheltä koskaan, samoin ruuanlaitto.
        Mieheni on kohtelias , hyväkäytöksinen ja komea toisin kuin suomalaiset miehet.Hän pukeutuu siististi, toisin kuin suomalaiset miehet jne.
        Hän juo vodkaa, mutta on harvoin humalassa toisin kuin suomalaiset miehet.
        VOI SENTÄÄN, MITEN HIENOA ETTÄ ON OLEMASSA KANSA JOLLA ON NIIN PALJON PAREMPIA PIIRTEITÄ KUIN MAANMIEHISSÄNI.

        Vai löytyihän täältäkin sivustolta isänmaan petturi, HÄPEÄ nainen. EIKÖ ISOISÄSI OLLUT PUOLUSTAMASSA TÄTÄ MAATA JA ISÄSI RAKENTAMASSA, JONKA HEDELMIÄ NAUTIT !!!!


      • Suominainen

        Koko porukka Pietariin, tai mun puolesta ihan minne päin Venäjää vaan. Siellä saatte sitten nauttia, ah, niin iki-ihanista venakoistanne, voitte vaikka vaihtaa kerran, pari viikossa. Ei tule tällaisia kateellisia suomalaisia naisia vastaan.
        Mkoo:lla ei taida olla kaikki arvot ihan kohdallaan. Tekstistäsi voisi kuvitella, että olet ollut naimisissa useammankin venakon kanssa ja ainakin nainut satoja (varmaan puoli-ilmaiseksi, muttei maksutta). Älä hyvä ihminen lähde kirjoittamaan moisia yleistyksiä. Mun puolesta saat rakastaa venäläisiä naisia kaikessa naiseudessaan ihan niin paljon kun sielu ikinä sietää, eli tuon kohta viiden olisit voinut jättää pois tuosta.
        Kirjoitat, että venäläiset ovat poikkeuksetta sitä ja tätä. Todellisuus lienee kuitenkin tarua ihmeellisempää. Epäonnistuneet ihmissuhteet.. suomalaisten kanssa et voi kaataa kaikkea syytä naisen niskoille. Ilmeisesti venäläisen kanssa voit.
        En kannata mitään suosi suomalaista, potki venäläistä (tai muutakaan maahanmuuttajaa) -linjaa, mutta suomalaisen naisen yleistäminen ja erityisesti venäläistä heikommaksi tekeminen raivostuttaa.


      • petturiko?
        ICE MAN kirjoitti:

        Vai löytyihän täältäkin sivustolta isänmaan petturi, HÄPEÄ nainen. EIKÖ ISOISÄSI OLLUT PUOLUSTAMASSA TÄTÄ MAATA JA ISÄSI RAKENTAMASSA, JONKA HEDELMIÄ NAUTIT !!!!

        Jos voin yhtään puolustautua on mieheni isä syntynyt Suomessa ja muuttivat lapsena Venäjälle. Eli mieheni on kyllä venäjänkansalainen, mutta ns. inkeriläinen paluumuuttaja.


      • sunshine
        Suominainen kirjoitti:

        Koko porukka Pietariin, tai mun puolesta ihan minne päin Venäjää vaan. Siellä saatte sitten nauttia, ah, niin iki-ihanista venakoistanne, voitte vaikka vaihtaa kerran, pari viikossa. Ei tule tällaisia kateellisia suomalaisia naisia vastaan.
        Mkoo:lla ei taida olla kaikki arvot ihan kohdallaan. Tekstistäsi voisi kuvitella, että olet ollut naimisissa useammankin venakon kanssa ja ainakin nainut satoja (varmaan puoli-ilmaiseksi, muttei maksutta). Älä hyvä ihminen lähde kirjoittamaan moisia yleistyksiä. Mun puolesta saat rakastaa venäläisiä naisia kaikessa naiseudessaan ihan niin paljon kun sielu ikinä sietää, eli tuon kohta viiden olisit voinut jättää pois tuosta.
        Kirjoitat, että venäläiset ovat poikkeuksetta sitä ja tätä. Todellisuus lienee kuitenkin tarua ihmeellisempää. Epäonnistuneet ihmissuhteet.. suomalaisten kanssa et voi kaataa kaikkea syytä naisen niskoille. Ilmeisesti venäläisen kanssa voit.
        En kannata mitään suosi suomalaista, potki venäläistä (tai muutakaan maahanmuuttajaa) -linjaa, mutta suomalaisen naisen yleistäminen ja erityisesti venäläistä heikommaksi tekeminen raivostuttaa.

        pysykää kauniimpana pidempään niin ei tarvi hakea muualta kaunottaria.naiset pukeutuvat suomessa tuuliasuihin jatkuvasti, ja vituttaa kun näkee sit paremmannäköisen saman sukupuolen edustajan.ja haukutaan huoriksi heti, vaikka he ovat kaikkea muuta. tunnen venäläisiä
        Yrittäkää enemmän miestenne kanssa!"


      • mkoo
        Suominainen kirjoitti:

        Koko porukka Pietariin, tai mun puolesta ihan minne päin Venäjää vaan. Siellä saatte sitten nauttia, ah, niin iki-ihanista venakoistanne, voitte vaikka vaihtaa kerran, pari viikossa. Ei tule tällaisia kateellisia suomalaisia naisia vastaan.
        Mkoo:lla ei taida olla kaikki arvot ihan kohdallaan. Tekstistäsi voisi kuvitella, että olet ollut naimisissa useammankin venakon kanssa ja ainakin nainut satoja (varmaan puoli-ilmaiseksi, muttei maksutta). Älä hyvä ihminen lähde kirjoittamaan moisia yleistyksiä. Mun puolesta saat rakastaa venäläisiä naisia kaikessa naiseudessaan ihan niin paljon kun sielu ikinä sietää, eli tuon kohta viiden olisit voinut jättää pois tuosta.
        Kirjoitat, että venäläiset ovat poikkeuksetta sitä ja tätä. Todellisuus lienee kuitenkin tarua ihmeellisempää. Epäonnistuneet ihmissuhteet.. suomalaisten kanssa et voi kaataa kaikkea syytä naisen niskoille. Ilmeisesti venäläisen kanssa voit.
        En kannata mitään suosi suomalaista, potki venäläistä (tai muutakaan maahanmuuttajaa) -linjaa, mutta suomalaisen naisen yleistäminen ja erityisesti venäläistä heikommaksi tekeminen raivostuttaa.

        ... vaivaa sairaus nimeltä feminismi. Tämä yhdistettynä ksenofobian aiheuttamaan kateuteen ja lopputulos on kaltaisesi: henkilökohtaisuuksiin asti menevää nimittelyä ja kaiken kruunaa lopun ennakoiva pahoittelu: en ole rasisti, mutta... Venäläisillä on tälle hieno termikin: apologet.

        Luepas muutama muslimin kanssa seurustelevien naisten, jotka muuten parin vuoden sisään kävelevät rätti päässä kaupungilla, kirjoittama suomalaisia miehiä halventava kirjoitus.


      • suomalainen nainen

        Älä nyt yleistä hyvä mies. Minä en ole tavannut vielä yhtään suomalaista naista, joka olisi katellinen näille Suomeen tuleville venäläisille naisille. Olot on monesti kurjat siellä ja tänne tullessa kaikki tietää että he tulevat paremman elämän perässä ja he tietävät tämän myös.

        Tunnen muutamia venäläisiä naisia Suomessa toisia vähemmän ja kaikki ovat tarkkoja rahan perään ja jokainen on ottanut jo toisen mieskierroksen täällä Suomessa.
        Lapset tehdään, että voidaan jäädä Suomeen. Kaikki ovat kyllä ystävällisiä, myös naisille, mutta mitään kadehtimista en näe heidän asemassaan. -Onkohan sulla jokin erityinen tapaus mielessä, ja nyt tekee mieli yleistää...? Tietysti kohtelu voi muuttua joskus tylyksi, jos tämä venäläinen nainen toimii samalla periaatteella kuin kotimaassaan. Ottaa mitä irti saa, vaikka toisen naisen miehen. (vaikka vaan jättääkseen jälleen) Onnea vaan yrittäjälle, vaatii luovimista.


      • kokemusta
        sunshine kirjoitti:

        pysykää kauniimpana pidempään niin ei tarvi hakea muualta kaunottaria.naiset pukeutuvat suomessa tuuliasuihin jatkuvasti, ja vituttaa kun näkee sit paremmannäköisen saman sukupuolen edustajan.ja haukutaan huoriksi heti, vaikka he ovat kaikkea muuta. tunnen venäläisiä
        Yrittäkää enemmän miestenne kanssa!"

        "Miten niin kateellisia ?? " Ps. minulla on paljon naistuttavia ja ystäviä. Hyvännäköisiä ja kauniita. Varattuja ja vapaita. Kukaan heistä ei käytä tuulipukua, ei edes verkkareita.
        Missä sä oikein asut?


      • mies
        kokemusta kirjoitti:

        "Miten niin kateellisia ?? " Ps. minulla on paljon naistuttavia ja ystäviä. Hyvännäköisiä ja kauniita. Varattuja ja vapaita. Kukaan heistä ei käytä tuulipukua, ei edes verkkareita.
        Missä sä oikein asut?

        EI ehkä kateellisia mutta monelta naiselta puuttuu se rautainen itsevarmuus jota näillä ka
        unottarilla on..


      • repe
        Suominainen kirjoitti:

        Koko porukka Pietariin, tai mun puolesta ihan minne päin Venäjää vaan. Siellä saatte sitten nauttia, ah, niin iki-ihanista venakoistanne, voitte vaikka vaihtaa kerran, pari viikossa. Ei tule tällaisia kateellisia suomalaisia naisia vastaan.
        Mkoo:lla ei taida olla kaikki arvot ihan kohdallaan. Tekstistäsi voisi kuvitella, että olet ollut naimisissa useammankin venakon kanssa ja ainakin nainut satoja (varmaan puoli-ilmaiseksi, muttei maksutta). Älä hyvä ihminen lähde kirjoittamaan moisia yleistyksiä. Mun puolesta saat rakastaa venäläisiä naisia kaikessa naiseudessaan ihan niin paljon kun sielu ikinä sietää, eli tuon kohta viiden olisit voinut jättää pois tuosta.
        Kirjoitat, että venäläiset ovat poikkeuksetta sitä ja tätä. Todellisuus lienee kuitenkin tarua ihmeellisempää. Epäonnistuneet ihmissuhteet.. suomalaisten kanssa et voi kaataa kaikkea syytä naisen niskoille. Ilmeisesti venäläisen kanssa voit.
        En kannata mitään suosi suomalaista, potki venäläistä (tai muutakaan maahanmuuttajaa) -linjaa, mutta suomalaisen naisen yleistäminen ja erityisesti venäläistä heikommaksi tekeminen raivostuttaa.

        No ette te suomalaiset naiset todellakaan ole ylivertaisia. Mulle ainakin kävis se että teikäläiset vaihdettas kaikki venäläisiin naisiin. Annetaan teidät arabeille ja afrikkalaisille niin siihenhän teidän ääri-tasa-arvo-suunnitelmat kariutuis... hahahahahaaaaa!!!!!!


      • repe

        herkulliselta! Voin kuvitella venakon sänkytaitoja ja äänähdyksiä venäjäksi. Ne on kissoja! Mutta kyllä ne kuule tummistakin miehistä tykkää! Jos ei niin mun käy huonosti...! :) Suomalaiset naiset on mulle ihan samantekeviä. Leuhkoja kanoja! Ei tietty kaikki mut suuri osa. Luulevat olevansa parempia kuin muut mutta se varmaan johtuu huonosta itseluottamuksesta. Mut hei, ei mulla huolta kun mulla on/on ollut kiikarissa venakkoa, uusseelantilaista, ukrainalaista, saksalaista, bulgarialaista, bosnialaista... Joten ei huolta miehet, kyllä naisia löytyy maailmalta, toisin kuin suomineidot antavat ymmärtää...


      • repe
        finnka kirjoitti:

        Kuulostaa kovin tutulta kuvaukselta, tosin itselläni on venäläinen mies.
        Eli kotityöt hoituvat paremmin kuin suomalaiselta mieheltä koskaan, samoin ruuanlaitto.
        Mieheni on kohtelias , hyväkäytöksinen ja komea toisin kuin suomalaiset miehet.Hän pukeutuu siististi, toisin kuin suomalaiset miehet jne.
        Hän juo vodkaa, mutta on harvoin humalassa toisin kuin suomalaiset miehet.
        VOI SENTÄÄN, MITEN HIENOA ETTÄ ON OLEMASSA KANSA JOLLA ON NIIN PALJON PAREMPIA PIIRTEITÄ KUIN MAANMIEHISSÄNI.

        aivan samaa mieltä! =)Mulla ei pahemmin ole miespuolisia kavereita Suomessa koska yleensä ne on punaniskaisia juntteja jotka puhuvat armeijasta tai muusta turhasta. Ja olen siis suomalainen! Yleensä nämä tyypit suhtautuvat aika penseästi minuun mutta anna kyllä samalla mitalla takaisin! :)


      • repe
        ICE MAN kirjoitti:

        Vai löytyihän täältäkin sivustolta isänmaan petturi, HÄPEÄ nainen. EIKÖ ISOISÄSI OLLUT PUOLUSTAMASSA TÄTÄ MAATA JA ISÄSI RAKENTAMASSA, JONKA HEDELMIÄ NAUTIT !!!!

        vois sanoa että haista jäbä...!!! Tajuux et ei ole enää 1930-luku senkin pässi! Sinäkin varmaan panisit ennemmin suomalaista miestä kuin ulkolaista naista! Natseistakin oli muuten aikamoinen osa homoja!!! Tollasta tekis kans mieli vetää turpaan kadulla!!!!!!!!!!!!!!! Ei olis eka kerta, ***** moukka!!!!!!!! On päässyt kusta sekaan! On tainnut isäsi naida siskoaan!!!!


      • repe
        ICE MAN kirjoitti:

        Vai löytyihän täältäkin sivustolta isänmaan petturi, HÄPEÄ nainen. EIKÖ ISOISÄSI OLLUT PUOLUSTAMASSA TÄTÄ MAATA JA ISÄSI RAKENTAMASSA, JONKA HEDELMIÄ NAUTIT !!!!

        muka ice man! Luuletko olevas joku kimi räikkönen!? Tollanen luuseri kuin sinäö ei erottas pillua kullista, saatanan suominationalistipaskakasa!!!!!!


      • repe
        ICE MAN kirjoitti:

        Vai löytyihän täältäkin sivustolta isänmaan petturi, HÄPEÄ nainen. EIKÖ ISOISÄSI OLLUT PUOLUSTAMASSA TÄTÄ MAATA JA ISÄSI RAKENTAMASSA, JONKA HEDELMIÄ NAUTIT !!!!

        mun kirjoittelusta tulee haloo niin kandee katsoo mitää esim. tää ice man on kirjoittanut. Syyllistynyt rasismiin! Joten jos mua vaan syytetään niin se on varma että teidän lafka ja ice-man joutuvat myös pulaan!!!


      • repe
        ICE MAN kirjoitti:

        Vai löytyihän täältäkin sivustolta isänmaan petturi, HÄPEÄ nainen. EIKÖ ISOISÄSI OLLUT PUOLUSTAMASSA TÄTÄ MAATA JA ISÄSI RAKENTAMASSA, JONKA HEDELMIÄ NAUTIT !!!!

        olen pahoillani omasta puolestani. Mutta tullaiset kirjoitukset kuten ice manin saa minut raivon partaalle. Teidänkin säännöissä lukee että ei saa kirjoittaa rasistisia tekstejä. Ice manhan juuri kirjoitti rasismiin viittaavaa.


    • tärkeä

      Muuten älä suunnittelekkaan avioliittoa.Toisaalta se kannattaa tehdä vaikka minkä maalainen tahansa olisi kyseessä!

      • avioerotilastoja

        Harvemmin ulkomaalaisen kanssa solmittu avioliitto onnistuu.Tulee ero liian usein.Omaisuus menee ilman avioehtoa.Lapset kaapataan ulkomaille?MUTTA ... Suomalaisten geeniperimä on niin sisäsiittoinen,että ulkomaalaisia tarvitaan.DE FACTO.


    • ......

      Nainen baltian maasta meni vihille suomalaisen miehen kanssa.Muuttivat heti suomeen(mies siellä päin töissä).Nainen sai mitä halusi.Mies teki velkaa.Ostivat talon.Nainen kävi baarissa kiusaamassa suomalaisia miehiä,petti.Löysi baarista monta vuotta nuoremman suomalaisen miehen.Muutti yllättäen omaan kämppään ja vei mitä talosta lähti.Vei avioeropaperit.Joutuivat myymään talon kun mies ei selvinnyt maksuista puolet talon arvosta joka olisi naiselle maksaa,loput talorahat menivät puoliksi mitkä jäi velan maksun jälkeen käteen.Tämä nykyinen nuori mies asuu nyt naisen luona vaikka kirjoilla kotonaan.Maksaa naisen laskut ja ostaa kaikkea tälle naiselle.Lapsista tämä exmies(tuleva) maksaa elatusmaksuja kuten kunnon miehen kuuluukin ja ei jää paljoa käteen sen jälkeen,perjantai pulloon ja vähään ruokaan.
      Naisella menee nyt tosi hyvin,asumistukeakin saa reippaasti.Ystävä hommasi naisen töihinkin puhumalla hänet sinne.
      Lapsia tämä baltian kaunotar ei enää halua(nämä aikaisemmatkin vahinkoja hän sanoi) ja käy sääliksi tätä nuorta 'hoitoa' kun joskus hänelle se hinku eteen tulee.Nainen sanoo kuitenkin ystävälleen ettei ole tosissaan tämän nuoren miehen kanssa,katsotaan nyt toteaa.
      Eipä minulla muuta sanottavaa ole kuin jokainen tamppaa tavallaan.
      Ainakin menee baltian naisella enemmän kuin hyvin ja sai suomen kansalaisuuden mitä se odotti vuosia.Myönsi että halusi entisestä asuinpaikastaan pois.Siellä oli ankeaa uskokaa tai älkää.
      Nyt hän käy siellä hienolla autolla lomailemassa ja toiset katsovat kateellisina miksi se en ollut minä.
      Sieltä vaan kaikki hakemaan vaimo,halukkaita on enemmän kuin tiedättekään.Pelkkä suomen kansalaisuuskin on heile lottovoitto ja pääsee pois.
      Hampaatkin saa laitettua taas kuntoon ja valkoiseksi kuten kaikilla heillä on tapana heti ensimmäisenä tehdä.

      • ulkomaalaineN

        ... kun kerran itse olit sokea ja sua höynäytettiin a la grande, niin syytä itseäsi. Ei sun naisen ominaisuudet johtuneet syntymämaasta eikä huonosta säästä, vaan hänen luonneominaisuuksista. En usko, että hän muuttui parastiitiksi Suomeen muutettuaan, hän oli sitä jo ennen. Ja sinä FIKSU SUOMALAISMIES olit niin sokea ja (anteeksi) tyhmä, ettet sitä huomannut.
        Olen itse ns Baltian maista ja mulla on suomalainen miesystävä. Hänellä on hyvät tulot, hyvä uusi asunto, hieno auto jne. Mutta tiedätkö mitä? Hän on ennenkaikkea hieno ja lämmin ihminen. Muuten, hän tarjosi mulle yhteisen lomamatkan hänen kustannuksellaan ja arvaa mitä? En suostunut siihen, vaikka mieli tekikin etelään.
        Mulla on itselläni työ ja aivot mitä käytän. Henkilökohtainen onneni ei riipu asuinmaastani, passista (ei ole Suomen passi), peltilehmästä eikä valkoisista valkaisemattomista hampaistani, vaan omasta asenteestani tässä elämässä.

        Lämmintä kesää!


      • M27

        ..te rumat, köyhät, jotka eivät saa naista Suomesta, haette Baltiasta ja Venäjältä seksipommejä. Tottakai ne jättää teidät, tai pettää tosimiesten kanssa! On turha kuvitella, että ne pysyy uskollisina teille. Laskekaa tasoa omalle, niin kaikki, sen jälkeen on ok!


      • Ha ha haaa...
        M27 kirjoitti:

        ..te rumat, köyhät, jotka eivät saa naista Suomesta, haette Baltiasta ja Venäjältä seksipommejä. Tottakai ne jättää teidät, tai pettää tosimiesten kanssa! On turha kuvitella, että ne pysyy uskollisina teille. Laskekaa tasoa omalle, niin kaikki, sen jälkeen on ok!

        Totta puhut. Kaikkihan sen tietää, että se joka ei muuten saa itselleen puolisoa hakee sen sieltä, missä ihmisillä vaikeat olot ja halu päästä pois. Esim. venäjä ja Aasian maat.
        Eivät ne naiset rakkaudesta teitä nai, kyllä siinä painavat ihan muut seikat. Kannattaisi siis katsoa peiliin, jos ei puolisoa löydy kotimaan kamaralta vaan pitää puoliso etsiä "kuvastoista".


      • ......
        ulkomaalaineN kirjoitti:

        ... kun kerran itse olit sokea ja sua höynäytettiin a la grande, niin syytä itseäsi. Ei sun naisen ominaisuudet johtuneet syntymämaasta eikä huonosta säästä, vaan hänen luonneominaisuuksista. En usko, että hän muuttui parastiitiksi Suomeen muutettuaan, hän oli sitä jo ennen. Ja sinä FIKSU SUOMALAISMIES olit niin sokea ja (anteeksi) tyhmä, ettet sitä huomannut.
        Olen itse ns Baltian maista ja mulla on suomalainen miesystävä. Hänellä on hyvät tulot, hyvä uusi asunto, hieno auto jne. Mutta tiedätkö mitä? Hän on ennenkaikkea hieno ja lämmin ihminen. Muuten, hän tarjosi mulle yhteisen lomamatkan hänen kustannuksellaan ja arvaa mitä? En suostunut siihen, vaikka mieli tekikin etelään.
        Mulla on itselläni työ ja aivot mitä käytän. Henkilökohtainen onneni ei riipu asuinmaastani, passista (ei ole Suomen passi), peltilehmästä eikä valkoisista valkaisemattomista hampaistani, vaan omasta asenteestani tässä elämässä.

        Lämmintä kesää!

        Niinpä.On se kumma kun suomalaiset miehet ja naiset ei opi sitten millään.Esimerkkejä on pilvin pimein.


      • mrs finnish
        ulkomaalaineN kirjoitti:

        ... kun kerran itse olit sokea ja sua höynäytettiin a la grande, niin syytä itseäsi. Ei sun naisen ominaisuudet johtuneet syntymämaasta eikä huonosta säästä, vaan hänen luonneominaisuuksista. En usko, että hän muuttui parastiitiksi Suomeen muutettuaan, hän oli sitä jo ennen. Ja sinä FIKSU SUOMALAISMIES olit niin sokea ja (anteeksi) tyhmä, ettet sitä huomannut.
        Olen itse ns Baltian maista ja mulla on suomalainen miesystävä. Hänellä on hyvät tulot, hyvä uusi asunto, hieno auto jne. Mutta tiedätkö mitä? Hän on ennenkaikkea hieno ja lämmin ihminen. Muuten, hän tarjosi mulle yhteisen lomamatkan hänen kustannuksellaan ja arvaa mitä? En suostunut siihen, vaikka mieli tekikin etelään.
        Mulla on itselläni työ ja aivot mitä käytän. Henkilökohtainen onneni ei riipu asuinmaastani, passista (ei ole Suomen passi), peltilehmästä eikä valkoisista valkaisemattomista hampaistani, vaan omasta asenteestani tässä elämässä.

        Lämmintä kesää!

        Todella yksikantaisesti kertovat nämä ihmiset kokemuksiaan itänaisista. Uskon kyllä ihmisen vilpittömyyteen viimeiseen saakka.. Olitte mistä tahansa,jos osaatte käyttäytyä pärjäätte missä vain!
        Kuumaa kesää!


      • erkki merkki

        suomalianen nainen ei tekisi näin eikä ole koskaa tehnyt näin kenellekään.
        asia on niin että kaikissa maissa asuu mätämunia,se ei ole kanslaisuudesta kiinni vain luonteesta.


      • koko
        M27 kirjoitti:

        ..te rumat, köyhät, jotka eivät saa naista Suomesta, haette Baltiasta ja Venäjältä seksipommejä. Tottakai ne jättää teidät, tai pettää tosimiesten kanssa! On turha kuvitella, että ne pysyy uskollisina teille. Laskekaa tasoa omalle, niin kaikki, sen jälkeen on ok!

        onpa osuvasti sanottu. Poikkeuksiakin toki löytyy mutta kyllä kaava tuntuu tuota noudattavan.


      • Oho
        Ha ha haaa... kirjoitti:

        Totta puhut. Kaikkihan sen tietää, että se joka ei muuten saa itselleen puolisoa hakee sen sieltä, missä ihmisillä vaikeat olot ja halu päästä pois. Esim. venäjä ja Aasian maat.
        Eivät ne naiset rakkaudesta teitä nai, kyllä siinä painavat ihan muut seikat. Kannattaisi siis katsoa peiliin, jos ei puolisoa löydy kotimaan kamaralta vaan pitää puoliso etsiä "kuvastoista".

        Katoppa omaas niin ymmärrät miksi moni hakee muualta.


      • oh hoh
        Oho kirjoitti:

        Katoppa omaas niin ymmärrät miksi moni hakee muualta.

        Hups!!! Taidat olla oikeassa...


      • Arvo Poika..........

        oikeuta mihinkään omaisuuden jakoon!


      • repe

        suomalaisetkin naiset osavat huorata!


      • xxx111
        M27 kirjoitti:

        ..te rumat, köyhät, jotka eivät saa naista Suomesta, haette Baltiasta ja Venäjältä seksipommejä. Tottakai ne jättää teidät, tai pettää tosimiesten kanssa! On turha kuvitella, että ne pysyy uskollisina teille. Laskekaa tasoa omalle, niin kaikki, sen jälkeen on ok!

        Tätä on ollut kiva seurata. Loppujen lopuksi te kaikki olette oikeassa ja väärässä. Ihmiset ovat yksilöitä, kaikkialla maailmassa ja kulttuurierot ne ovat rikkaus. Kyllä haluaisin myös itse Venäläisen vaimon, Miksi?, Kerran Suomalaisen kanssa naimisissa, ei kiitos enää. Kerta riitti.Se nyt vaan on hyvin loogista, jos haluamme tavata ihmisiä, eri kulttuurista. Venäjä on tuossa rajan takana, ei todella tarvitse lähteä toiselle puolelle maapalloa. Minulle on tärkeintä, jos menen naimisiin vielä, Haluan toki mennä naimisiin naisen kanssa jo näyttää naiselta, mutta en naisen kanssa joka näyttää mieheltä. Ja oletan myös naisten haluavan miehennäköisen, vai olenko väärässä. ?. Ja kaikki maailmassa eroaa, tottakai, ei onni ole loputon, onni ja ihastuminen, rakastuminen, n. 7v, tottuminen ja rahallinen toimeentulo, pitävät parit yhdessä. Pystyttekö erottamaan tottumisen ja rakastumisen.?.


    • Isäntämies

      Naapurillani on siis venäläinen vaimo. Tumma kirkiisi. Hän on korkeasti koulutettu ja erittäin kaunis. Tyttären toi mukanaan tänne muuttaessaan. Tyttö meneee syksyllä kouluun. Hän on oppinut jo melkoisesti suomenkieltä.
      Mutta tämä äiti; hän ei sitten olekaan oppinut, eikä hänellä ole työtä. Ukko on hänestä niin mustasukkainen, että ottaa tämän kengät aina mukaansa kun esim. useamman päivän työmatkalle lähtee. Ukolla on ikääkin n. 20 vuotta enemmän kuin tällä naisella, elikkä nainen jää ilman "onnea" melkeinpä pääsääntöisesti.
      Tässä keväällä kun halkoja tontillani pinoon latoilin, tuli tämä naapurin "maatusha" paljain jalon avukseni. Toi mukanaan kahvit ja leipomaansa. Mutta palkan hän halusi, siis sitä "onnee". Osamaksulla olenkin sen jälkeen melkeinpä päivittän hänelle palkkaa maksellut, luulempa että jo exrankin kanssa. Ja niin tulee jatkossakin tapahtumaan...
      Jos kysytte suhdettani itse naapuriin, niin kerrottakoon että moneen vuoteen ei ole edes kättä toisillemme nostettu. Saattoi olla, että nyrkkiä on joskus puristeltu.

      • ElämäOnLaiffia

        Jos kertomuksesi on tosi, eikä provo, niin sympatiani ovat kokonaan tuon naisparan puolella.


    • Hämmentynyt

      Oikeasti sattuu jotenkin tuonne mielen sopukkaan se, että tästä maasta, jota isoisämme verissä puolustivat löytyy niin paljon ihmisiä, joiden takia tosiaan ei sitä olisi tarvinnut tehdä. Tämäkin seuraava:

      "..te rumat, köyhät, jotka eivät saa naista Suomesta, haette Baltiasta ja Venäjältä seksipommejä. Tottakai ne jättää teidät, tai pettää tosimiesten kanssa! On turha kuvitella, että ne pysyy uskollisina teille. Laskekaa tasoa omalle, niin kaikki, sen jälkeen on ok! "

      Pistää mielen masentamaan vaikka ei sataisikaan. Tämä henkilö on ilmiselvä MT-tapaus (mielenterveys), joka pirstaa huonoa onneaan naisten suhteen. Ei ole tainnut saada naista suomesta ja AINAKAAN Venäjältä, koska tuosta voin tulkita, että hän on juuri sellainen huonokäytöksinen suomalaismies (vodkaturisti), johon naiset eivät TODELLAKAAN kiinnitä myönteistä huomiota MISSÄÄN maassa. Ainakaan Venäjällä.

      • tosi on!!!

        Kuinka moni suomeen esim. paluumuuttajana muttanut venäläinen nainen tai mies seurustelee tai avioituu suomalaisen miehen kanssa täällä. EI KUKAAN!!! Totuus on se, että tänne itsekseen tulleet venäläiset eivät katsokaan suomalaisten suuntaan avioitumis mielessä ,vaan puoliso haetaan venälältä. Eli kyllä venäläisellekin on venäläinen paras puoliso, silloin suhde on tasavertainen ja kulttuurieroista johtuvia ristiriitoja ei synny.


      • Täh?
        tosi on!!! kirjoitti:

        Kuinka moni suomeen esim. paluumuuttajana muttanut venäläinen nainen tai mies seurustelee tai avioituu suomalaisen miehen kanssa täällä. EI KUKAAN!!! Totuus on se, että tänne itsekseen tulleet venäläiset eivät katsokaan suomalaisten suuntaan avioitumis mielessä ,vaan puoliso haetaan venälältä. Eli kyllä venäläisellekin on venäläinen paras puoliso, silloin suhde on tasavertainen ja kulttuurieroista johtuvia ristiriitoja ei synny.

        No ei todellakaan pidä paikkaansa. Herääpä pahvi tähän päivään, esim. Helsingissä on jo suuri venäläisväestö ja paljon sekasuhteita. Esim. suomalaisia naisia käytetään mieluusti panoleluina. ;)


      • minä
        tosi on!!! kirjoitti:

        Kuinka moni suomeen esim. paluumuuttajana muttanut venäläinen nainen tai mies seurustelee tai avioituu suomalaisen miehen kanssa täällä. EI KUKAAN!!! Totuus on se, että tänne itsekseen tulleet venäläiset eivät katsokaan suomalaisten suuntaan avioitumis mielessä ,vaan puoliso haetaan venälältä. Eli kyllä venäläisellekin on venäläinen paras puoliso, silloin suhde on tasavertainen ja kulttuurieroista johtuvia ristiriitoja ei synny.

        ei muuten ole totta. minä tunnen monta paluumuuttajaa jotka ovat avioituneet Suomalaisen kassa.sekä miehiä että naisia.älä höpötä jos et tiedä asioista mitään.sinun mielipiteesi ei ole totuus.


      • sveta
        Täh? kirjoitti:

        No ei todellakaan pidä paikkaansa. Herääpä pahvi tähän päivään, esim. Helsingissä on jo suuri venäläisväestö ja paljon sekasuhteita. Esim. suomalaisia naisia käytetään mieluusti panoleluina. ;)

        olen itse paluumuuttajana helsiinkiin muuttanut eikä tuttavapiirissäni kukaan seurustele suomalaisten kanssa, ystäviä toki on joitakin.Ajatuksenakin sellainen asia tuntuu vieraalta. Ei sekasuhteet niin yleisiä ole kuin annat ymmärtää, joitakin poikkeuksia toki on, sehän on selvä.


      • M27

        En ole todellakaan mikään MP-tapaus! Ja olet todella väärässä, etten saa naista Venäjältä! Nimittäin tutustuin n 2 vuotta sitten Moskovassa yhteen naiseen, jonka kanssa olen tapailut n 10 kertaa viikon jaksoissa! Ja rahalla tässä tapauksessa ei todellakaan ollut merkitystä, eukolla nimittäin saman kokoinen palkka kun mulla! Hän on juristi! Ollaan menossa naimisiin syyskuussa ja mä muutan Moskovaan, johon sain firmani kautta siiron!

        Mua vaan vituttaa nämä 40v ukot joka hakee 20- naisia itselleen! Olen nimittäin nähnyt paljon sellaisia! Eli tarkoitin että hakesivat oman tasoisia naisia, eikä 20-kympisiä bimboja! Näin!


      • sunshine
        M27 kirjoitti:

        En ole todellakaan mikään MP-tapaus! Ja olet todella väärässä, etten saa naista Venäjältä! Nimittäin tutustuin n 2 vuotta sitten Moskovassa yhteen naiseen, jonka kanssa olen tapailut n 10 kertaa viikon jaksoissa! Ja rahalla tässä tapauksessa ei todellakaan ollut merkitystä, eukolla nimittäin saman kokoinen palkka kun mulla! Hän on juristi! Ollaan menossa naimisiin syyskuussa ja mä muutan Moskovaan, johon sain firmani kautta siiron!

        Mua vaan vituttaa nämä 40v ukot joka hakee 20- naisia itselleen! Olen nimittäin nähnyt paljon sellaisia! Eli tarkoitin että hakesivat oman tasoisia naisia, eikä 20-kympisiä bimboja! Näin!

        ONNEA ONNEA! onneksi olet tosimielessä aarteesi perässä.kunnioitusta kaikki kaipaavat, vaikka olisivat venäläisiä.en kyl ymmärrä minkä takia heitä provosoidaan niin paljon? varsinkin naisia! minuakin on joskus luultu ulkomailla venäläiseksi, espanjattareksi, ranskattareksi..suomalainen olen kuitenkin. kuitenkin perussuomalaista naista kauniimpi. ja ylpeä siitä. . . malja teille!


      • raimo
        sunshine kirjoitti:

        ONNEA ONNEA! onneksi olet tosimielessä aarteesi perässä.kunnioitusta kaikki kaipaavat, vaikka olisivat venäläisiä.en kyl ymmärrä minkä takia heitä provosoidaan niin paljon? varsinkin naisia! minuakin on joskus luultu ulkomailla venäläiseksi, espanjattareksi, ranskattareksi..suomalainen olen kuitenkin. kuitenkin perussuomalaista naista kauniimpi. ja ylpeä siitä. . . malja teille!

        Tai sitten kuvittelet vaan olevasi kauniimpi.
        Yleensä tuolla kehuskelun määrällä totuus on kaikkea muuta...


      • Täh?
        sveta kirjoitti:

        olen itse paluumuuttajana helsiinkiin muuttanut eikä tuttavapiirissäni kukaan seurustele suomalaisten kanssa, ystäviä toki on joitakin.Ajatuksenakin sellainen asia tuntuu vieraalta. Ei sekasuhteet niin yleisiä ole kuin annat ymmärtää, joitakin poikkeuksia toki on, sehän on selvä.

        Mutta lähinnä siis tarkoitin että kyllä suomiböönat kelpaa näillekin kavereille panopatjoiksi. Oikeat seurustelukumppanit etsitään yleensä muualta. tätä ei oikein suomityttö tahdo tajuta näillä palstoilla...


      • niinpä
        M27 kirjoitti:

        En ole todellakaan mikään MP-tapaus! Ja olet todella väärässä, etten saa naista Venäjältä! Nimittäin tutustuin n 2 vuotta sitten Moskovassa yhteen naiseen, jonka kanssa olen tapailut n 10 kertaa viikon jaksoissa! Ja rahalla tässä tapauksessa ei todellakaan ollut merkitystä, eukolla nimittäin saman kokoinen palkka kun mulla! Hän on juristi! Ollaan menossa naimisiin syyskuussa ja mä muutan Moskovaan, johon sain firmani kautta siiron!

        Mua vaan vituttaa nämä 40v ukot joka hakee 20- naisia itselleen! Olen nimittäin nähnyt paljon sellaisia! Eli tarkoitin että hakesivat oman tasoisia naisia, eikä 20-kympisiä bimboja! Näin!

        Hyvä kun täältä löytyy normaaliinkin suhteeseen kykenevää miestä.Täällä toiset ostaa vaimoa kuin ravihevosta.Ja sitten kun vaimo on ostettu,se on oltava tottelevainen.Ei mikään omia aivojaan käyttävä feministi.
        Hyi hitto.Toisen maan köyhyyttä käytetään hyväksi.Tällasia miehiä on muuallakin kuin suomessa.Ei oo ihmisarvot kunnossa.
        Tuskin venäläinen nainen on sen pahempi/parempi kuin suomalainen.Sitäpaitsi miksi tuossa tilanteessa ei pettäisi?Käyttäähän äijä häntäkin hyväkseen.
        Ai ja sulle onnea.Muutatko venäjälle vai vaimo Suomeen?


      • M27
        niinpä kirjoitti:

        Hyvä kun täältä löytyy normaaliinkin suhteeseen kykenevää miestä.Täällä toiset ostaa vaimoa kuin ravihevosta.Ja sitten kun vaimo on ostettu,se on oltava tottelevainen.Ei mikään omia aivojaan käyttävä feministi.
        Hyi hitto.Toisen maan köyhyyttä käytetään hyväksi.Tällasia miehiä on muuallakin kuin suomessa.Ei oo ihmisarvot kunnossa.
        Tuskin venäläinen nainen on sen pahempi/parempi kuin suomalainen.Sitäpaitsi miksi tuossa tilanteessa ei pettäisi?Käyttäähän äijä häntäkin hyväkseen.
        Ai ja sulle onnea.Muutatko venäjälle vai vaimo Suomeen?

        Mä muutan Moskovaan, aluksi 3-4 vuodeksi, myöhemmin nähdään. On se suuri muutos, mutta mitä rakkaudelle mahtaa! ;)


      • sunshine*
        raimo kirjoitti:

        Tai sitten kuvittelet vaan olevasi kauniimpi.
        Yleensä tuolla kehuskelun määrällä totuus on kaikkea muuta...

        voih ku näkisitkin ! Moni lankeaa polvilleen ja kosiikin jo .yleensä en kyl kehu ..


    • Mari

      En jaksa edes lukea tuota riitelyä. Minusta asia on ihan selkeä. Etenkin jos käytössä ei ole välittäjiä (välittäjä tekee asiasta kaupankäyntiä ja naisesta tavaran). Eli tapaat naisen. Pyydät vaimoksi. Nainen sanoo kyllä. Sen jälkeen kohtelet naista vähintään niinkuin ihmisoikeudet edellyttävät. Ja nainen kohtelee sinua. Ei väkivaltaa, ei pakottamista, ei rajoittamista. Kahden ihmisen välinen liitto, jonka kehyksenä toimivat ihmisoikeudet. Mitä siihen on sanomista kenelläkään. Kukin tekee ratkaisunsa. Niin tämä venäläinen nainen, kuten sinäkin. Naisen motiivit voivat olla mitä vaan. Niin sinunkin. Mutta kumpikin teistä tietää sen. Siinä voi käydä huonosti. Tai todella hyvin. Elämässä on riskejä. Itse päätät otatko niitä.
      Kaikki tämä siis edellyttää sitä, että nainen on omasta tahdostaan liikkeellä. Ja sinussa on oltava riittävästi ihmistä käsittelemään asia ilman väkivaltaa - kävi miten kävi. Hävettää kirjoittaa tuo mutta suomalainen mies ja iso pettymys on huono yhtälö. Sama koskee naista.
      Toivotan onnea, kuka lie sitten emännäksi löytyykään. Kerro sitten miten sujuu?

      • Georg

        Mari, on ilo lukea järkevää tekstiä, haukutaan suomalaisia naisia täällä sitten vaikka mistä mutta sana on ainakin hallussa ;)
        Tohon ite asiaan voi vaan sanoa että elämään, omaan ja muiden, mahtuu kaikenlaista. Itse touhuan venäläisten kanssa töiden takia kaiken aikaa, ja ne on ihan tavallista porukkaa.
        Kun on yhteinen kieli, ja yhteisiä intressejä, voin vilpittömästi sanoa että yhteistyö, kaikenlainen, syntyy suomalaisen ja venäläisen välille paljon helpommin kuin esim. monien EU-veljeskansojen kanssa. Sama pätee asiaan välillä venäläiset - "ulkomaalaiset". Suomalainen ei kokemukseni mukaan ole venäläisen mielestä oikea ulkomaalainen, vaan semmonen omituinen välimalli.
        Ja sitten puoliso...itselläni ei ole venäläistä vaimoa ja niinpäinpois mutta luulen että ei kai se sen kummallisempi olento ole kuin finskajakaan. Ja suomessakin on hienoinen ero esim savolaisella naisella ja urbaanilla helsinkiläisellä city ladylla. Ne erottaa yllättävän helposti toisistaan...
        Tosta parisuhdeasiasta on vain niin helppo tehdä numero, niiden jotka yleensäkin tekevät numeron joka asiasta ja toisten asiat kiinnostaa poikkeuksetta enemmän kuin omat.
        "Ja sillä Virtasen pojalla vielä venäläinen vaimo, voi kauhia kuinka tästä meidän kyläkään seleviää..."


      • miukumauku
        Georg kirjoitti:

        Mari, on ilo lukea järkevää tekstiä, haukutaan suomalaisia naisia täällä sitten vaikka mistä mutta sana on ainakin hallussa ;)
        Tohon ite asiaan voi vaan sanoa että elämään, omaan ja muiden, mahtuu kaikenlaista. Itse touhuan venäläisten kanssa töiden takia kaiken aikaa, ja ne on ihan tavallista porukkaa.
        Kun on yhteinen kieli, ja yhteisiä intressejä, voin vilpittömästi sanoa että yhteistyö, kaikenlainen, syntyy suomalaisen ja venäläisen välille paljon helpommin kuin esim. monien EU-veljeskansojen kanssa. Sama pätee asiaan välillä venäläiset - "ulkomaalaiset". Suomalainen ei kokemukseni mukaan ole venäläisen mielestä oikea ulkomaalainen, vaan semmonen omituinen välimalli.
        Ja sitten puoliso...itselläni ei ole venäläistä vaimoa ja niinpäinpois mutta luulen että ei kai se sen kummallisempi olento ole kuin finskajakaan. Ja suomessakin on hienoinen ero esim savolaisella naisella ja urbaanilla helsinkiläisellä city ladylla. Ne erottaa yllättävän helposti toisistaan...
        Tosta parisuhdeasiasta on vain niin helppo tehdä numero, niiden jotka yleensäkin tekevät numeron joka asiasta ja toisten asiat kiinnostaa poikkeuksetta enemmän kuin omat.
        "Ja sillä Virtasen pojalla vielä venäläinen vaimo, voi kauhia kuinka tästä meidän kyläkään seleviää..."

        jep jep,oot oikeessa.Toisinaan ois hyvä olla kiinnostunut omista asioistaankin,if you know what I mean.... ;)


    • Ei ole kotimaasta kiinni

      Mielestäni eniten yhteiselämän onnistumiseen vaikuttaa molempien luonteenpiirteet ja yhteensopivuus. Olen jo keski-iän saavuttanut mies ja olen ollut naimisissa kotimaisen naisen kanssa ja nyt Ukrainalaisen naisen kanssa.

      Olen tavannut hänet Suomessa jo lähes kymmenen vuotta sitten.
      Luettuani viestejä jotka liittyvät tähän aiheeseen, huomasin selvästi slaavilaisen puolison omaavat,jotka mielestäni kuvaavat monia asioita.

      Alussa on toki oppimista puolin ja toisin, mutta ei kannata yleistää kansalaisuutta ja avioliittoa.
      Toki kannattaa olla varovainen kaikkien kanssa ,koska samat lait pätevät Suomessa samalla tavalla eli puoliksi jaetaan omaisuus eron sattuessa kohdalle.
      Eikä eron sattuessa olla sukulaisia, joten samat kaavat käydään läpi, jonka tiedän entuudesta Suomalaisen kanssa .

      Olen ainakin kokenut olevani samalla aaltopituudella satojen keskustelujen kautta, joita olemme käyneet kaksin pitkinä talvi-iltoina.
      Luonteemme ovat täydentäneet toisiaan. Vaimoni ei ole slaavilaisen tunteita purkava, vaan paljolti rauhallisuuteen tähtäävä.
      Yhteiselämä on kuitenkin sikäli parempaa,kun aktiivisuus osoitetaan monesti vaimon puolelta( ei tarvitse vongata).
      Taloudellisesti ajatellen pidän heitä tarkkoina rahan ja alkoholin suhteen , joka on ainakin meille suonut koko perheen kerä yhteisiä etelänmatkoja vuosittain ( ei kuljeta kuppiloissa eikä polteta tupakkaa)


      Olemme molemmat töissä ,eikä vaimolla ei ole omia lapsia, mutta lapseni edellisestä avioliitosta ovat hyvissä väleissä hänen kanssaan.

      Lopuksi toteaisin ettei sittenkään tulisi yleistää, pääosa entisen Neuvostoliiton kansalaisista on vastuuntuntoista porukkaa, mutta omia pieniä kulttuurieroja kannattaa oppia hyödyntämään positiivisesti.
      Elämä voi olla monilta osin jopa helpompaa,kun ei tarvitse aina yrittää toimia kilpailuyhteiskunnan mukaan.

      No, elämme mielestäni hyvää perheelämää jota olin pitkään kaivannut.

      Ei olla rasisteja ! Eihän?

      • totta

        Puhut asiaa, mutta niin monta tapausta nähneenä, monet Venäjältä Suomeen naidut naiset ovat tulleet tänne juuri paremman elämän toivossa.
        Tavallisesti ovat eronneet muutaman vuoden Suomessa asumisen jälkeen.Omassa lähipiirissäni näitä tapauksia on kolme: Tavataan Pietarissa, "rakastutaan", mennään naimisiin ja vaimo muuttaa Suomeen, tehdään yhdessä 1-2 lasta, haetaan vaimolle kansalaisuutta ja erotaan.Koko suhde on kestänyt maksimissaan 5 vuotta. Tämä kaava on toistunut näissä kolmessa tapauksessa. Ikävä yleistää, mutta näin se usein menee.Ja uskon kyllä, että venäläiset naiset ovat mahtavia luonteeltaan, he myös ovat oppineet selviämään elämässä, KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ!!


      • Hmmm
        totta kirjoitti:

        Puhut asiaa, mutta niin monta tapausta nähneenä, monet Venäjältä Suomeen naidut naiset ovat tulleet tänne juuri paremman elämän toivossa.
        Tavallisesti ovat eronneet muutaman vuoden Suomessa asumisen jälkeen.Omassa lähipiirissäni näitä tapauksia on kolme: Tavataan Pietarissa, "rakastutaan", mennään naimisiin ja vaimo muuttaa Suomeen, tehdään yhdessä 1-2 lasta, haetaan vaimolle kansalaisuutta ja erotaan.Koko suhde on kestänyt maksimissaan 5 vuotta. Tämä kaava on toistunut näissä kolmessa tapauksessa. Ikävä yleistää, mutta näin se usein menee.Ja uskon kyllä, että venäläiset naiset ovat mahtavia luonteeltaan, he myös ovat oppineet selviämään elämässä, KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ!!

        Itse tunnen kaksi venäläistä naista suomalaisen miehen kanssa aviossa, hyviä tyyppejä ja hyvissä hommissa. Tuskinpa eroavat.

        Sitten tunnen varmaan lähemmäs kymmenen tapausta, missä suomityttö on tuonut etelän miehen tänne, ja yleensä nämä suhteet kestää korkeintaan vuoden ennen kuin mies vaihtaa nuorempaan (sitten kun luvan asua Suomessa niin nainen lähtee vaihtoon).


      • paremmin
        Hmmm kirjoitti:

        Itse tunnen kaksi venäläistä naista suomalaisen miehen kanssa aviossa, hyviä tyyppejä ja hyvissä hommissa. Tuskinpa eroavat.

        Sitten tunnen varmaan lähemmäs kymmenen tapausta, missä suomityttö on tuonut etelän miehen tänne, ja yleensä nämä suhteet kestää korkeintaan vuoden ennen kuin mies vaihtaa nuorempaan (sitten kun luvan asua Suomessa niin nainen lähtee vaihtoon).

        Totta. Siitähän voisit aloittaa uuden keskustelun. Tämän aiheena on venäläinen vaimo, you see!!!


      • Arvo Poika..........
        totta kirjoitti:

        Puhut asiaa, mutta niin monta tapausta nähneenä, monet Venäjältä Suomeen naidut naiset ovat tulleet tänne juuri paremman elämän toivossa.
        Tavallisesti ovat eronneet muutaman vuoden Suomessa asumisen jälkeen.Omassa lähipiirissäni näitä tapauksia on kolme: Tavataan Pietarissa, "rakastutaan", mennään naimisiin ja vaimo muuttaa Suomeen, tehdään yhdessä 1-2 lasta, haetaan vaimolle kansalaisuutta ja erotaan.Koko suhde on kestänyt maksimissaan 5 vuotta. Tämä kaava on toistunut näissä kolmessa tapauksessa. Ikävä yleistää, mutta näin se usein menee.Ja uskon kyllä, että venäläiset naiset ovat mahtavia luonteeltaan, he myös ovat oppineet selviämään elämässä, KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ!!

        puhut kyllä totta!pitkät liitot ovat aika harvinaisia.itse olen asunut 8 vuotta avo-liitossa suomessa venäläisen kanssa ja pidän sitä pitkänä aikana.avo-vaimoni on iso venäläinen ei sateliittivaltioista.niistä tulleet ovat eriluontoisia.


    • juuso

      Venäläinen nainen on yleensä naisellinen ja perhe keskeinen. Mutta voi olla myös materialisti, jos tällaista on havaittavissa, niin suhde kannattaa katakaista heti. Myös ravintolassa viihtyvät ovat huono juttu, venäläisillä on selvästi suurempi temperamentti kuin täkäläisillä ja sen seurauksena tällaiset taipumukset karkaavat helposti hallinnasta ja sen seurauksena mies on aika äkkiä vaikeuksissa.
      Itsellä on kokemusta yhdestä seurustelusta, tyttö oli materialisti, piti suhde katkaista, vaikka muuten kyllä hyvä..

      Kannattaa olla tarkkana muuten voi olla illalla maatuska ja aamulla päätuska. :)

    • vihiä

      jotta minäkin löydän ja saan kokea russkia

    • Minun kokemus

      Kerrompa oman kokemukseni.Olin avoliitossa Suomalaisen kanssa ja on kaksi yhteistä lasta.Kuulun ns.hyvätuloisiin mutta varmaan se sotkikin meidän elämän.Oli veneet autot molemmilla vaikka avopuoliso ei ollut työssä ja kesämökki.Kodissa neliöitä "riittävästi 6h poreammeet jne.Mutta tyytymättömyys oli hirveää kun meillä oli kaikki huonommin kuin muilla.Avopuoliso ei laittanut edes ruokaa minulle.Sitten kyllästyin kaikkeen ja päätin vaihtaa kumppanin kansallisuuttakin.
      Kuvaan tuli Venäläinen nainen jä hänen kaksi lasta.Tapasimme ystävien välityksellä ja myöhemmin kahdestaan kaupungilla.Hän ei vienyt koskaan kotiinsa ja ihmettelin onko hänellä aviomies kotona.No lopulta tein tiukan kysymyksen miksi.Hän sanoi ettei voi sinne vieraita viedä koska hänellä on vaatimaton asunto.Lupasin etten pyörry oli mikä oli.Lähdimme ihmettä katsomaan ,mutta kyllä oli jalat pettää kun näin millaisessa ihmiset asuu.Myöhemmin hän totesi että minun koira asuu paremmin kuin hän Venäjällä.Asunnossa ei tullut vettä sisään eikä ulos eikä ollut kaukolämmitys toiminut kymmeneen vuoteen.Siinä aikaa myöten tutustuttiin mutta jouduin nukkumaan eri huoneessa ja oli tiukka ei seksille.Ei ennen kuin tutustutaan ja jos mennään naimisiin sitten vasta.Ja naimisiin mentiin.Olin varovainen ja tein avioehdon.Sain hyvän vaimon, siis lyhyesti sanottuna hyvän.Toki on kulttuurieroja mutta olen matkustellut muuallakin kuin kotimaassa eikä siitä ole ollut isompaa ongelmaa.Vaimon tytöt tulee joskus samaan sänkyyn nukkumaan ja se hämmenti ensimmäisellä kerroilla, ovathan he jo 17 ja 18.ja Suomessa senikäiset ei suutele isäpuolta suulle joka oli minulle järkytys.Nyt olen tottunut.Vaimo ja minun lapset ovat erittäin hyviä ystäviä.Ja myös lapset keskenään.Rohkeasti vain muillekin samaa.Mutta jos alkoholi maistuu niin Venäläinen nainen ei pidä siitä.

      • Kotkanpoika

        Hienoa kuulla tuollaista kun niin paljon kuulee negatiivista tarinaa noista Suom.Ven avioliitoista.Suomalaisilla on paljon opittavaa noista ihmissuhteista Venäläisiltä.


    • Jussi

      Muista hyvä veli, että ne on sitten sippiakkoja kaikki.

      • Hmmm...

        Keskustelun taso laskee aika kummasti! Mitenkäs sellainen juntti osaa käyttää tietokonetta? Edistystä...


    • repe

      Moi!

      Itsellä sen verta kokemuksia että ovat naisellisia ja kauniita. Itsekin olen netistä hakenut ja nyt kirjoittelen ahkeraan. Kohta pitäisi käydä hänen luonaan. Itse petyin suomalaisiin naisiin koska heidän ääri-itsenäisyytensä on aika raivostuttavaa. Ei nähdä muuta kuin oma napa. Suomessa kaunis nainen on yleensä leuhka mutta Venäjällä vaatimaton. Yleistäähän ei voi puolin ja toisin mutta usein näin on.

      • naboulen

        Jees, Da, Da! ootshin harashoo!! mulla on venäläinen vaimo; voi jeesus ristus, ei parempaa voi olla; käsittämättömän ihana ihminen!! on muuten kokemusta suomalaisista (kusipilluista, hyi!!), thai, eesti, filipinosta, ruotsalaisista, saksalaisista yms! EI OO VENÄLÄISEN VOITTANUTTA!! mä tiedän. napo.


    • repe

      Koska en alkuvaihetta pidemmälle ole päässyt niin ainakin tuntuvat olevan romanttisia ja pitävät kohteliaisuuksista. Suomalaisille kun kehuu kauneutta niin heti katotaan kieroon. Eihän kehua osaa kuin etelämaalainen mies (entäs heidän tarkoituksensa?). Vois aika pitkälle kuvitella että täällä kun on paljon sinkkuja niin voitais kaikki hommata ulkomailta siippa. Saisi Suomikin paremman geeniperimmän...

    • Mister2

      Moi,

      Jos haluat tietoa tästä niin kirjoita mulle [email protected].
      Mulla on aika paljon kokemusta.

      • kylläpä vastaus kesti..

        Alkuperäinen kun on lähetetty jo 2004. Reilut 5 vuotta sitten. Taitaa pojalla olla jo oma emäntä. Jos ei ole niin jotalin on pielessä-


      • osmo36
        kylläpä vastaus kesti.. kirjoitti:

        Alkuperäinen kun on lähetetty jo 2004. Reilut 5 vuotta sitten. Taitaa pojalla olla jo oma emäntä. Jos ei ole niin jotalin on pielessä-

        niinpä... saikohan kaveri kauniin venäläisen vaimonsa... Tanjushka39 kirjoitti kyllä ihan asiaa. kannattaa lukea, ja tarkkaan....


      • täh?
        osmo36 kirjoitti:

        niinpä... saikohan kaveri kauniin venäläisen vaimonsa... Tanjushka39 kirjoitti kyllä ihan asiaa. kannattaa lukea, ja tarkkaan....

        Miksi ensisijassa kauniin? Eikö luonne ratkaise. Tulee mieleen, että pitää muille näytellä, jos etupäässä on ajatuksena saada kaunis vaimo.

        No, tulipahan tuollaista mieleen vaan. Ja sekä Suomessa että Venäjällä on niin kauniita kuin vähemmän kauniitakin. Luonteen pitäisi kuitenkin olla se, mikä ratkaisee. Kun juttelee ja juttelee ja taas juttelee, niin eiköhän luonne selviä, millainen on ihmisenä. (jos nyt yhteinen kieli vaan on, jos ei niin mitä suotta ottamaan sikaa säkissä)


      • Taasnäitä
        täh? kirjoitti:

        Miksi ensisijassa kauniin? Eikö luonne ratkaise. Tulee mieleen, että pitää muille näytellä, jos etupäässä on ajatuksena saada kaunis vaimo.

        No, tulipahan tuollaista mieleen vaan. Ja sekä Suomessa että Venäjällä on niin kauniita kuin vähemmän kauniitakin. Luonteen pitäisi kuitenkin olla se, mikä ratkaisee. Kun juttelee ja juttelee ja taas juttelee, niin eiköhän luonne selviä, millainen on ihmisenä. (jos nyt yhteinen kieli vaan on, jos ei niin mitä suotta ottamaan sikaa säkissä)

        Mikään luonteenlaatu ei riitä kompensoimaan jos nainen on ruma. Miehet on visuaalisia eikä kukaan mies halua herätä joka aamu jonkun mätisäkin vierestä.


    • Pate La Vesca

      Kyllä ihminen sopeutuu vaikka minkälaisen luonteen kanssa,mutta jos
      ulkonäkö ei miellytä,niin se vituttaa koko liiton ajan päivä päivältä yhä enemmän ja enemmän.Ja jää toi erotiikkakin aika vähiin,jos ei ilkeä koskea muuta kuin pahemmassa puutteessa.

    • The best for myself!

      Ottahan vaimo Venäjälta ja rakasta häntä ylikaikkien! Koska:
      1.Venäläis vaimot ovat killtija koska he asuvat miehen kanssa sielu sielusta ja loppu asti
      2.Hotavat aina ruoka asiat
      3.Hoitavata aina raha asit
      4.Ovat kauneita ja sydämellisija
      5.Aina auttavat koko perhelle
      6.Venäjälla bensa halvempi ja muut kin tavarat siis rikastuu koko perhe ja sukulaiset kin!

      SIIS KUKKOISTAKA RAKKAUS MAAILMASSA RIPPUMATTA MISTÄ MAASTA JA MIHIN MAAHAN IHMISET MENEVÄT - KAIKKI KOSKA VAIN YKSILÖÖN JA TÄMÄN HETKEEN ! TOTTAKAI ENNEN KUIN MENNA NAIMISI KANNATA TIETÄ IHMINEN AINASKIN VUOTTA JA SUKULAISET KIN JA SEN JALKEEN KYSEILA OMA SYDÄN HALUATKO OLLA SEN KANSSA VAI EI?

      PALJON RAKKAUTTA SEN MIEHELLE JA TERVETULOA PIETARIIN SKA MATCHIN, KOSKA SIELLÄ LIPPUT MAKSAVAT 8 € JOS VAIMO ON VENÄJÄINEN JA TAX FREE KALJA MAKSA 12 €, MUTTA JSO MENNA SUOMEN MATKATOIMISTON KAUTTA NIIN SE REISU TLE MAKSAMAAN 400€ JA KALJA MAKSA KAUPPOISSA 25 €!

      SIIS VALITSE KA PARAS ITSELLESI!

    • mörö

      Olin naimissa 15 v venäläisen naisen kanssa jos annat pikku sormen se vie koko käden ,pysy suomalaisessa tai voin suositella ota filippiiniläinen et pety

    • soliciarionish

      Isot tissit. Sit voisin harkita. Ryssä on ryssä.

      • ArtoAl

        Elä ota ryssää, se sua kusettaa. Japanilainen nainen on paras, fiksu, itsenäinen ja aika mahtava sängyssä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe