DTM:n entinen omistaja konkurssiin

Joonas91

10

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K23 out

      Joo ja K23 on kaiketi kans mennyt konkurssiin. DTM raflaa pyöritti aiemmin Afrodite Oy ja nyt sitä pyörittää ÄKÄ Oy

      Mut syy miks menee konkurssiin on tää nykynen päällikkö. Ei vaan handlaa hommia.

      • Roni

        Mun mielestä dtm on ollu just hyvä paikka. Nuorta kaikenlaista jengii ja hyvä meno. En oo vielä käyny siinä uudessa paikassa.


    • Mihinkähän

      rahat menyt, omiin taskuihin varmaankin eli setan tyypit rahastaa edelleen.

    • timpe74

      Homobaarikonsepti ei vain yksinkertaisesti toimi enää. Ennen saatiin helposti rahoitusta kun vain kerrottiin että homobaaria ollaan laittamassa pystyyn - enää siihen ei uskota.

      Investoinnit vähenee --> ravintoloiden pitää ryhtyä tahkoamaan kunnon voittoa --> asiakaskuntaa ei voida rajoittaa --> koko konsepti hajoaa perusbaariksi.

      Joten se siitä.

    • Roope S.

      Kyllähän menestyviäkin homobaareja Helsingistä löytyy.

    • Ei tarvita

      Mihin nykyään enää tarvitaan homobaareja?

      • hehehehehhehe

        On niitä homoja vielä ainakin toistaiseksi olemassa? Ei kaikki halua mennä katsomaan heteropillujen soidinmenoja "tavalliseen" ravintolaan.


    • Hohhoijjaa...

      En tajuu miten jengi jaksaa notkua baarissa illasta toiseen

      • Sama täällä

        Haluaisin käydä paikoissa, mutta en voi mennä selvin päin, enkä halua juoda kovin usein. Sitten on morkkis monta päivää, vaikken tekisi mitään typerää ja jos hölmöilen, niin monta kuukautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe