Festareilla???

Ice*Princes*

Moi mä oon 14W. Ja aattelin ottaa Festareilla napalävärin se on ollu mun päässä jo vuoden ja en todellakaan aijo ottaa sitä sen takia että kavereilla on koska mulla ei oo sellasta kaveria jolla ois!!! Mut onko festareilla fiksua ottaa?
Oon kuullu et siellä ois Igorin tyypit tekemässä..
Onko kellään kokemuksia?
Tulehtuko se vai paraniko hyvin?
Kiitti jo etukäteen.. :D Ja hyvää kesää kaikille!

14

1528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtu

      Vois sanoo, että 90% festareilla otetuista lävistyksistä tulehtuu, epäonnistuu tai muuten on odotettua huonolaatuisia ja sitten niitä korjaillaan kesän jälkeen liikkeissä.

      http://www.sooda.com/trendi/vinkit.html

      Kaiken selvittävä "vinkki", joka kertoo varmasti mikä festariläväreissä useimmiten mättää.

      Neuvoisin käymään ihan lävistysliikkessä ottamassa niin tietää mitä saa ja on ammattitaitoisessa "käsittelyssä" :) .

      • once

        Monet ajattelevat että festareilla on hyvä ottaa lävistyksiä koska esim.ne maksavat paljon vähemmän eikä tarvitse vanhempien suostumusta.mutta kuitenkin todellisuudessa,kyseiset korut sisältävät kaikki joko nikkeliä tai muovia.lävistys ei tehdä vaadittavan puhtailla välineillä eikä lävistäjällä (välttämättä) ole vaadittavaa taitoa.koru 99%varmuudella tulehtuu,joudut ostamaan uuden korun&se on vinossa.ehkä n.1-2% tällaisissa paikoissa tehdyistä lävistyksistä onnistuu.sinuna kuitenkin laittaisin korun siihen tarkoitetussa liikkeessä jotta saat hyvän lopputuloksen ja sitä kelpaa heilutella heinäkuun helteillä.:)


    • ei...

      moi!
      en kyl suosittele että ottasit sen festareilla...
      mee oikeeseen liikkeeseen...!
      hyvää kesää sullekki!:)

      • C_P

        toisaalta, useimmilla festareilla pyörii Igor's: in bussi, jossa ammattitaitoiset ukkeli/akkelit läväytyksiä tekevät. Joko sinne taikka liikkeeseen =)


      • virtu
        C_P kirjoitti:

        toisaalta, useimmilla festareilla pyörii Igor's: in bussi, jossa ammattitaitoiset ukkeli/akkelit läväytyksiä tekevät. Joko sinne taikka liikkeeseen =)

        Joo Igor's- bussi on jo asia erikseen :) sitä ei kannata pelätä :D .


      • Peto
        virtu kirjoitti:

        Joo Igor's- bussi on jo asia erikseen :) sitä ei kannata pelätä :D .

        Ihme juttu: on oikeita festarilävistyksiä ja vääriä sellasii.Tässähän on oikeen sekametelisopan ainekset.Sit on oikeita lävistystapoja ja väärii.Sit on oikeita materiaaleja ja väärii.Taitaa ollaki nii,et se joka edustaa jotain tiettyy ryhmää,niin aina se on "ainoo oikee".Muut on aina väärii!!!Niin se mainonta toimii.Seki viel naamioidaan "ammattilaisten jutuks".Huonosti menee...(sensuroitko?)


      • virtu
        Peto kirjoitti:

        Ihme juttu: on oikeita festarilävistyksiä ja vääriä sellasii.Tässähän on oikeen sekametelisopan ainekset.Sit on oikeita lävistystapoja ja väärii.Sit on oikeita materiaaleja ja väärii.Taitaa ollaki nii,et se joka edustaa jotain tiettyy ryhmää,niin aina se on "ainoo oikee".Muut on aina väärii!!!Niin se mainonta toimii.Seki viel naamioidaan "ammattilaisten jutuks".Huonosti menee...(sensuroitko?)

        Etpä antanut sensuroinnin aihetta. Mielipiteensä saa kyllä tuoda julki :) .


      • Ice*Princes*
        virtu kirjoitti:

        Etpä antanut sensuroinnin aihetta. Mielipiteensä saa kyllä tuoda julki :) .

        Joo no siellä on Igo´rin bussi.... Ja jos mä aikosin mennä ihan liikkeeseen ni mun pitäs matkustaa hirveen kauas ku mä asun pienes kyläs ja lähin kaupunki on Savonlinna jossa se lävistajä on joko pilvessä tai kännissä siellä joten onko se kannattavaa???? (ja se nainen on ihan suomen laajusessa lävistys ja tatuointi ketjussa...)


      • Suzy22
        Ice*Princes* kirjoitti:

        Joo no siellä on Igo´rin bussi.... Ja jos mä aikosin mennä ihan liikkeeseen ni mun pitäs matkustaa hirveen kauas ku mä asun pienes kyläs ja lähin kaupunki on Savonlinna jossa se lävistajä on joko pilvessä tai kännissä siellä joten onko se kannattavaa???? (ja se nainen on ihan suomen laajusessa lävistys ja tatuointi ketjussa...)

        kyllä kannata ottaa sitä lävistystä festareilla. vaikka Igor'sin bussissa hygienia toimisikin, on lähes mahdotonta pitää lävistystä puhtaana festarioloissa.

        Ps. minä kun olen moneltakin taholta kuullut että Igor'sin bussissa itse kukin olisi enempi tai vähempi kännissä/pilvessä.. tiedä sitten, minä ainakin kierrän festerilävistäjät kaukaa ja menen liikkeeseen suoraan.


      • Pakkasrouva
        Suzy22 kirjoitti:

        kyllä kannata ottaa sitä lävistystä festareilla. vaikka Igor'sin bussissa hygienia toimisikin, on lähes mahdotonta pitää lävistystä puhtaana festarioloissa.

        Ps. minä kun olen moneltakin taholta kuullut että Igor'sin bussissa itse kukin olisi enempi tai vähempi kännissä/pilvessä.. tiedä sitten, minä ainakin kierrän festerilävistäjät kaukaa ja menen liikkeeseen suoraan.

        Eihän sillä ole paljoakaan väliä, vaikka itse lävistys olisi tehty huippuhygieenisesti, jos sitä ei pysty myös sen jälkeen hoitamaan ja pitämään puhtaana.


    • blo

      voiko tyhmempää ollakkaan ottaa festareilla läväriä! siis kuvittele kun ne tekee niitä siellä josssain teltassa täysin likaisissa olosuheissa joissa mahdollisuus tulehtumiseen on 10 kertaa suurempi kun oikeissalävistys liikkeissä. niillä tuskin on aikaakkaan desinfioida neuloja ja koruja puhumattakaan hoitoohjeiden antamisesta! mieti uudestaa, mä en ainakaan suosittele. joopa joo, hyvää kesää vaan sullekkin kun olet onnistunut tulehduttamaan sen lävistykses..voi noita lapsia.

      • Suski

        Ei Jumala sentään, siis tuolla tuli jo ilmi, että siellä ei ole mitään telttaa! Ainakin kun me siskon kanssa puhuttiin sen yhden Igorsin tyypin kanssa MTR:ssa, niin se vaikutti TOSI asiantuntevalta kun me siltä kaikkea kyseltiin, samoin kun se teki yhden lävistyksen, niin se puhdisti hyvin ja heitti sen neulan veke jne. Että kyllä noita hyviäkin on, eli ota lävistys siellä festareilla jos sun on vaikea muuten sitä ottaa, mutta varmista että se on Igors, ei mikään muu. :)


      • Peto
        Suski kirjoitti:

        Ei Jumala sentään, siis tuolla tuli jo ilmi, että siellä ei ole mitään telttaa! Ainakin kun me siskon kanssa puhuttiin sen yhden Igorsin tyypin kanssa MTR:ssa, niin se vaikutti TOSI asiantuntevalta kun me siltä kaikkea kyseltiin, samoin kun se teki yhden lävistyksen, niin se puhdisti hyvin ja heitti sen neulan veke jne. Että kyllä noita hyviäkin on, eli ota lävistys siellä festareilla jos sun on vaikea muuten sitä ottaa, mutta varmista että se on Igors, ei mikään muu. :)

        Vai että se-ja-se pystyy ainoana tekemään "hygieenisiä festarilävistyksiä". Mielenkiintoista. Kyllähän sodissaki tehtiin leikkauksia kenttäsairaaloissa. Huonolla menestyksellä. Pointtini oli, ettei millään festareilla ole syytä ottaa lävistyksiä. Nimenomaan hygieeninen jälkihoito on ratkaiseva asia paranemisen kannalta. Se ei noissa olosuhteissa ole mahdollista. Edesvastuuton lävistäjä tekee festarilävistyksiä. Oli asiansa osaava tai ei.


      • kokjo
        Peto kirjoitti:

        Vai että se-ja-se pystyy ainoana tekemään "hygieenisiä festarilävistyksiä". Mielenkiintoista. Kyllähän sodissaki tehtiin leikkauksia kenttäsairaaloissa. Huonolla menestyksellä. Pointtini oli, ettei millään festareilla ole syytä ottaa lävistyksiä. Nimenomaan hygieeninen jälkihoito on ratkaiseva asia paranemisen kannalta. Se ei noissa olosuhteissa ole mahdollista. Edesvastuuton lävistäjä tekee festarilävistyksiä. Oli asiansa osaava tai ei.

        Itse en suosittele "festarilävistyksiä" ollenkaan! Eikä muutenkaan ole Igor'sista kovin hyviä kokemuksia.

        Ja ota myös huomioon sellainen seikka, että onko sinulla aikaa/mahdollisuutta/mielenkiintoa festarihuuman keskellä pitää lävistyksesi puhtaana ja varjella sitä repeytymiseltä yms.?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3143
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      182
      1781
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      151
      1668
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1595
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1377
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      351
      1213
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      105
      1053
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1024
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      94
      1004
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      964
    Aihe