Tiikkikysymys jälleen kerran

Lautaa vailla

Niinpä niin, jälleen tulee tämä (an)tiikkinen kysymys ihan vaan siksi, että aikaisemmat toimittajat eivät enää näytä olevan kuvioissa mukana ainakaan pääkaupunkiseudulla. Mistään suuresta tarpeesta ei ole kysymys, muutamia noin 20 - 32 milliä paksuja lautoja tarvitsisin. Kuka myy ja mihin hintaan?

14

1253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huliviili

      Biltema myy , pituus pari metrii

      • Lautaa vailla

        Kiitos vinkistä, mutta Bilteman lauta on enimmillään 12 mm paksua.


    • lautamiess

      no bauhaus sitten ja esim puukeskus, mistä itse olen ostanut

    • edfgyuy8

      Ainoat tietämäni paikat , joissa paksua Teakkia voisi olla hyllyssä ovat
      OP-Puu Oy
      Hyljekuja 2, Suomenoja

      Puukeskus
      Helsinki, Herttoniemi

      • Lautaa vailla

        Kiitti tästäkin, vaikka vastauksesi valitettavasti kuvaa tilanteen surullisuutta. Viimeksi olen ostanut tiikkiä juuri Herttoniemen Puukeskuksesta. Asioin siellä viimeksi syksyllä, ja kertoivat ettei tiikkilauta kuulu enää valikoimaan. Hyljekujalla olen asioinut useasti muista syistä, mutta muistikuvani mukaan olen sieltäkin tiikkilautaa tuloksetta kysynyt.


      • gvköp0
        Lautaa vailla kirjoitti:

        Kiitti tästäkin, vaikka vastauksesi valitettavasti kuvaa tilanteen surullisuutta. Viimeksi olen ostanut tiikkiä juuri Herttoniemen Puukeskuksesta. Asioin siellä viimeksi syksyllä, ja kertoivat ettei tiikkilauta kuulu enää valikoimaan. Hyljekujalla olen asioinut useasti muista syistä, mutta muistikuvani mukaan olen sieltäkin tiikkilautaa tuloksetta kysynyt.

        Sitten vielä verkossa
        http://shop.stdeck.fi/
        Ja Vantaalla ma-pe 8-15.30
        http://www.dlh-finland.fi/


    • filunkinenn

      Minulla ois tiikkiviilua myynnissä jonkin verran, jos joku tarvii ..leveys noi 20 cm pituutta noin 250cm...

      • tiikintarvija

        kuinka paksua viilu on ja paljonko löytyy


      • filunkinenn hei

        kuinka paksua se sun viilu on ja paljonko löytyy


    • Minä taas
    • 10

      Olen ostanut Seppälän venetarvikkeesta monenmoista jalopuuta. Toimittavat matkahuolloa edullisesti.

      Turussa on viilukeskuksessa myös eri paksuisia jalopuita. Se on nykyään eri nimellä, mutta löytynee helposti.

      Vuosia sitten minulle antoi puuseppä jalopuun ostopaikaksi "Emer" nimisen firman yhteystiedot, en ole sieltä ostanut mitään, mutta puhelinnumeron perusteella on pääkaupunkiseudulla (jos enää olemassa ja sillä nimellä).

      Minullakin pitäisi olla paksumpaa tiikkiä varastossa, voin ottaa yhteyttä jos laitat tietosi näkyviin.

    • mter

      Itse ostin pari vuotta sitten Hakalan puutukusta Lahdesta. Suosittelen

    • Jalopuu

      Kysy puukeskuksen jalopuu osastolta. Siellä on

      • 9x36

        Se Emeri on Keravalla. Niillä on tiikkisahatavaraa ja -viilua. Ainoo paha on, että viiluu pitää ostaa heti koko nippu kun eivät myy lehti kerrallaan. Sahatavaraa voi kyllä ostaa vaikka vaan yhen laudan. Sahatavaraa niillä oli muutenkin tosi paljon ja kansilistaa kans.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe