MTT:N LÄÄKÄRI & HUUMEET !!

Ahdistunut Äiti

Tiedättekö miksi huumeet ovat räjähtäneet Nurmeksessa täysin käsiin?!! Syytän siitä Mtt:n lääkäriä täysin. Olen 3 lapsen äiti, poikani ovat 18, 20, ja- 22 vuotiaita, ja nuorimmainen alkoi saamaan paniikki ja ahdistus ja masennuskohtauksia ja meni mielenterveystoimistoon asiakkaaksi.
Alkoi sujumaan hyvin,sai bentsodiatsepaamia,masennuslääkkeitä ja nukahtamislääkkeitä, ja hänestä tuli puolen vuoden aikana kuin eri ihminen. Kävi töissä, seurusteli kavereiden kans, oli tyttöystäväkin ja kaikkea sellaista, vietti normaalia nuoren elämää. MUTTA; sitten kaikki muuttui!!
MTT:n lääkäri otti pois KAIKKI muut lääkkeet kuin masennuslääkkeet ja lopetti siis diatsepaamit sekä nukahtamislääkkeet KERRALLA mitä LÄÄKÄRI EI KOSKAAN SAISI TEHDÄ VAAN NE PITÄIS TIPUTTAA VÄHITELLEN POIS.
Ne oli elintärkeitä lääkkeitä pojalleni. Mtt:n lääkäri ottaa ihmisiltä pois paniikki, ahditus ja unilääkkeitä, kuten poikani tapauksessa, syynä siihen että ne muka johtaa HUUMEISIIN!! Valitettavasti hän on väärässä.
Pojalleni tuli hirveät vierotusoireet, hän hikoili,vapisi,sai paniikki ja-ahdistuskohtauksia,ja jäi pois työelämästä.
Koska lääkkeitä ei enää saanut (muitakuin masennua ja PSYYKELÄÄKKEITÄ)
niin seuraava askel oli huumeet! Koska lääkäriltä ei apua saanut, niin korviketta pahaan oloon oli saatava, niin ne oli huumeet...!!
Olen äitinä jutellut näitä huumeiden käyttäjien kanssa ja heillä oli sama tarina, TK:sta eikä MTT:stä ole apua tullut niin nämä nuoret alkavat käyttää korvikkeena pahaan oloon huumeita, kysyn vain ONKO TÄMÄ KÄYTÄNTÖ OIKEIN?!
MTT ja TK pahentaa vain näiden käyttäjien elämää!!!

192

4721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUUMEET MTT:n SYY!

      Olet täysin oikeassa sillä tiedän tuttavapiirissäni monta jotka saivat bentsolääkitystä mtt:ltä.Sitten bentsot lopetettiin ja myös arvauskeskuksesta eivät saaneet bentsoja.Tiedättekö miten näille nuorille kävi?!He epätoivoissaan siirtyivät HUUMEISIIN,luullen aluksi ettei he joudu niihin koukkuun,mutta nyt he käyttävät kaikkea huumetta mikä vaan sekoittaa pään....Eivätkä irti pääse,luulen niin..He,kuten minäkin syytän mtt:n lääkäriä tästä tilanteesta.ELI:MTT:n LÄÄKÄRIÄ HUUMEDIILERIT RAKASTAVAT TUOHAN HÄN HEILLE LISÄÄ ASIKKAITA...

      • Anonyymi

        Hyvä homma ja diilerit kiittää😇👍🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä homma ja diilerit kiittää😇👍🤑

        Totisen totta👍


    • Käyttäjä

      Joo, puhutte nyt asiaa, minunkin tie huumeiden käyttöön alkoi siitä kuin lopetettiin bentsot, käytin niitä asiallisesti kuten lääkäri määräsi ja kohtuudella, mutta kun ne lopetettiin kuin leikaten niin pikkuhiljaa aloi siirtyä huumeisiin joita ennen inhosin....nyt olen koukussa. Jos ei bentsoja ois otettu pois, joita tarvitsin, en oikeasti olisi tällä tiellä......KIITOKSET siitä mielenterveystoimiston lääkärille sekä terveyskeskseen!!! Onko nyt teillä parempi olla kun johditte minut tälle tielle?!....Tästä on vaikee irtautua eikä tää ole niin kivaa....mieluummin käyttäsin bentsoja ahdistukseen ja olisin kuin "normaali" ihminen!

      • Anonyymi

        Ihan oikeen


      • Anonyymi

        Lääkkeillä ja huumeilla tienaa isot rahat fiksut kiittää käyttäjiä rahoistaan😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeillä ja huumeilla tienaa isot rahat fiksut kiittää käyttäjiä rahoistaan😁

        Kylläpä juuri


      • Anonyymi

        TEHDÄ VAAN NE PITÄIS


    • MTT:N NARSISTI!

      Tiedän ja olen tietänyt jo monta vuotta syyn huumekäyttöön Nurmeksessa:Nurmeksen ehkä vihatuin henkilö on tämä nykyinen mtt:n "lääkäri",vai liekö valelääkäri.Ja jos ei henkilöstä tykkää niin ottaa kylmästi lääkkeet pois.Ei tietenkään kaikki ole ajautunut huumeisiin,mutta todella moni on,siitä mulla on varmaa tietoa.Ja on sellainen NARSISTI ETTÄ TIMO RÄTY EI PUOLIKSIKAAN PÄRJÄÄ,NIIN JULMA SE ON POTILAILLEEN.

      • Anonyymi

        Kaikki vaihtoon


    • Hengessä mukana !

      Nimimerkki "Ahdistunut Äiti": Koita jaksaa ja pärjätä, toivottavasti poikasi pääsee irti huumeista ja löytyisi hyvä ja ymmärtävä lääkäri, sillä niitäkin Suomesta löytyy aivan varmasti!!! ei kaikki ole samanlaisia kuin tämä Nurmeksen Mtt:n ns. lääkäri!
      Voimia koko perheelleesi ja Siunausta !!!

    • VEEMÄINEN JÄTKÄ!

      Olipa aika ottaa puheeksi tuo mtt:n JUMALA!Olen kahdesti käynyt ja en enää astu jalallakaan siihen mörskään.NIIN YLIMIELISTÄ JA V...TUMAISTA LÄÄKÄRIÄ EN OLE KOSKAAN TAVANNUT.OLI NIIN IVALLINEN JA YLIMIELINEN ETTÄ VAIVOIN SAIN HILLITTYÄ ITTENI ETTEN LUUVITOSELLA OTSAAN PAUKASSUT.MOKOMA HERODES JA UKKO-YLIJUMALA KOKO ÄIJÄ.

    • sat,säl

      No saahan se kallon kutistaja kirjoittaa raporttiin ettei Nusessa ole huume ongelmaa
      Vai eikö saa provikoita lääke tehtaalta ?

      • Anonyymi

        Kivasti


    • EI OLE PÄTEVÄ!

      Niinpä,ei varmaankaan saa provikoita lääketehtailta tai sitten saa ylimääräsiä boonuksia ku määrää älyttömästi niitä masennuslääkkeitä vaikkei potilas edes tarvitsisi niitä.Ja tää kallonkutistaja oikein nauttii kun sanoo että nyt otan bentsot pois,ei peitä vahingoniloaan kun saa tuottaa mielipahaa potilailleen.Muutenkin "outolintu",kopsuttelee kuulema niillä puukengillään kuin mikäkin NEITI,näin olen kuullut.SUOMEN EPÄPÄTEVIN KALLONKUTISTAJA SE ON.JA KUN AJATTELEE MITEN MONTA NUORTA SE ON KÄYTÖKSELLÄÄN JOHTANUT HUUMEIDEN TIELLE!

    • Näin on

      Jos lekuri lopettaa benzot kuin seinään, kyseessä on selkeä hoitovirhe ja lääkäristä voi tehdä valituksen.

      Jos lääkkeitä ei muualta saa, ja käyttö on asiallista, niin kannattaa käydä yksityisellä lääkärillä.

    • MITTA TÄYNNÄ!

      Kyllä,se on SELKEÄ HOITOVIRHE!Ja niitä virheitä on paljon tullut tällä "puoskarilla" joka itseään psykiatriksi kuvittelee.Nyt on niin moni v....tunut siihen ylimieliseen puukenkäkopsuttelijaan että jotain kyllä tapahtuu!!Lisäksi se haukkuu potilaansa narkkariksi ja alkoholistiksi vaikkei ne ole.MONI ON TULLUT ITKIEN PUOSKARIN VASTAANOTOLTA JA LUPAUTUNUT TODISTAMAAN SEN TÖRKEÄÄ KIELENKÄYTTÖÄ JA KOHTELUA ETTÄ TEE VAIN ILMOITUS NÄISTÄ KOMMENTEISTA NIIN KATOTAAN KUKA JÄÄ HÄVIÖLLE SENKIN JULMA TYRÄNNI !!!!

      • Anonyymi

        Fantasia tai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasia tai

        Pussihousut


    • EI ENÄÄ PUOSKARILLE!

      Minulta otti bentsot pois:VÄITTI ETTÄ OLEN ALKOHOLISTI!Juon n.1-2 kertaa kuukaudessa silloinkin kohtuudella.En kuitenkaan sortunut huumeisiin kuten moni tuttavistani vaan löysin Joensuusta hyvän OIKEAN LÄÄKÄRIN jolta saan ne bentsot joita sairauteni takia taritsen ja olen nyt myös voinut käydä töisssä!Olis paljon muutakin kerrottavaa kyseisestä "LÄÄKÄRISTÄ" mutta palaan asiaan myöhemmin.

    • sdfsdfs33

      Tehkää joukkovalitus.. ei se sen ihmeellisempi asia voi olla tajuta

    • hstdbg

      pitäiskö vetää henkeä ja vielä vähäsen miettiä

    • HAUKUT SAIN

      On yleisesti tiedossa että mtt:n ns. lääkäri voi lopettaa bentsolääkityksen kuin seinään,varsinkin jos ei pidä kyseisestä potilaasta.ja yleensä ei pidä!Ja hänellä on myös tapana haukkua potilaitaan alkoholisteiksi ja/tai huumeidenkäyttäjäksi ilman mitään taustatietoja.JOTEN JOS HALUATTE TULLA HÄVÄISTYKSI-HAUKUTTAVAKSI NIIN SEN KUN MENETTE MTT:N "LÄÄKÄRIN" PUHEILLE!

    • Asiallinen asiakas

      Muakin epäili juopoksi ja narkkariksi ja kirjoitti ahdistukseen ja todella ikävään vaivaan eli unettomuuteen USKOKAA TAI ÄLKÄÄ hemmetin suuria annoksia PSYYKOOSI LÄÄKKEITÄ....!!!!
      Järkytyin, olen fiksu, tavallinen nuori nainen joka vain erehtyi hakemaan ahdistukseen apua mielenterveystoimistosta ja näin kävi!
      Siis täysin epäpätevä, erittäin epäpätevä lääkäri, en tiedä onko koulutukseltaan edes oikea psykiatrian erikoislääkäri, muut tapaamani lääkärit eivät KOSKAAN ole käyttäytyneet ja haukkuneet ja epäilleet noin pahasti, saati sanoneet ilkeästi!
      Eikö lääkärin tehtävä olla auttava, asiallinen, sympaattinen ja empaattinen potilaitaan kohtaan?
      Yhden kerran, ja viimeisen psyykosilääkkeen otin epätoivoissani illalla, toivoen sen antavan edes kunnon yöunen niin lopputulos oli et sain siitä todella pahat PAKKOLIIKKEET JA LIHASKRAMPIT ja ne lääkkeet (olivat kalliita kaikenlisäksi)
      vein hävitettäväksi asianmukaisesti apteekkiin enkä koskaan enää mene tämän SL:n puheille, en koskaan.
      Syy miksi sain psyykosilääkkeitä unettomuuteen oli että koska nukahtamislääkkeet ovat kuulemma bentsoPOHJAISIA niin niitä hän ei kirjoita!
      Hän sanoi ETTÄ KAIKILTA PITÄISI OTTAA BENTSOT POIS!
      Näin tämä nk. "lääkäri" ahdistuspotilaitaan hoitaa.
      PYYDÄN! Te kaikki joille hän on tehnyt selkeän hoitovirheen, TEHKÄÄ EHDOTTOMASTI VALITUS ja toivottavasti Nrs:een saataisiin uusi pätevä lääkäri.
      Huumeet ja alko jäisivät varmasti enimmiltä ihmisiltä pois, ainakin toivottavasti niin.
      Niin, ja voimia alottaja äidille plus muille jotka ovat joutuneet tämän Hitlerin kynsiin....!

      • Kevätenkeli

        " Jaksan edelleen ihmetellä sitä, ettei lääketieteeliseen ole mitään PSYGOLOGISIA testejä. Lääkärit tekevät ihmisten kanssa töitä. On käsittämätöntä, että lääkäriksi voi valmistua sosiaalisesti täysin lahjaton ihminen" totesi tohtori Kiminkinen OMA PLUS -apteekkien asiakaslehdessä no 1/2012..Joten lisään vielä henkilökohtaisena mielipiteenä, että lääkärinä voi "mellastaa" niin narsistit kuin muutkin vinoutuneet vaikka viisaita mielestään lieneet..Kannattaa nostaa kissa pöydälle siellä Nurmeksesssa..


    • TÖRKEÄÄ KÄYTÖSTÄ

      No,on mullakin kokemusta ko.kallonkutistajasta...Kärsin pitkään unettomuudesta ja paniikkikohtauksista joten luulin että saan apua mtt:n lääkäriltä.En saanut:väitti että ongelmani johtuvat alkolin käytöstä!MUTTA KUN EN KÄYTÄ ALKOHOLIA OLLENKAAN! Määräsi jotain mömmöjä joita otin sitten illalla ja sain kyllä nukuttua mutta aamulla olin niin pöpperössä etten voinut lähteä töihin,olisi pitänyt ajaa autolla mutten uskaltanut ajaa!Piti heittää nää mömmöt roskiin ja löysin pätevän lääkärin toiselta paikkakunnalta ja nyt olen parantumaan päin ja käyn töissä.Ja voin sanoa:OLI TÖYKEÄ JA IVALLINEN TÄÄ MTT:N KALLONKUTISTAJA JOKA ILKEÄÄ KUTSUA ITSEÄÄN PSYKIATRIKSI!(HAH HAH HAA!)

      • Liebuska

        Joo, mullakin on olllut paljon vaikeuksia, surua, murhetta.. Sain työterveyslääkäriltä reseptin ahdistuslääkkeisiin..Ne toimii, käytän nykyisin tarvittaessa 1-2 kertaa viikossa; ne rauhoittaa ja antaa hyvän unen...Olen erittäin tyytyväinen....Tämä lääkitys on yksityispuolelta..KIITOS


    • ei mtt:lle!

      Hyvä kun sait apua!Mtt:ltä tuskin olisit apua saanut.Terveyskeskuksesta ei apua saa:sanovat että mene mtt:lle:ihan kuin hekin "pelkäisivät" kyseistä herra tohtoria..Vai mikä syynä lienee..Mutta se on ainakin tullut selväksi ettei mtt:lle kannata mennä,voi saada haukut kaupan päälle!

    • kunnollinen

      minulla on vaikeasteinen masennus,johon tarvitaan vahvat lääkkeet,ja vielä on kaksisuuntaista päälle.kävin yksityisellä,olen tyytyväinen.
      tenox unilääkkeenä 20.mg.venlavaks,joka toimii masennukseen,paniikkihäiriöön,sosiaalitilojen pelko.
      lyrica ,ahdistukseen,absenor ,kaksi suuntaiseen-ja lamictal mieltä tasaava lääke.
      siinähän sitä on.ollaan ydessä neuvoteltu.
      nyt en ole käynyt ,menen sitten kun tarvitsen.tkk-uusii reseptit.

      • bhuh huh

        Tolla setilllä ei paranneta masennusta, oireita voidaan peitellä.


      • Anonyymi
        bhuh huh kirjoitti:

        Tolla setilllä ei paranneta masennusta, oireita voidaan peitellä.

        Pussihousut


    • 09876655

      Oho.. Itse olen saanut aivan asiallista kohtelua siellä.. Taidan olla ketjun ainoa.. :O

      • joopajoo

        Enpä ihan kaikkea uskoisi mitä täällä kirjoitetaan.


      • aamulääkkeet otettu?

        No,lääkäri ite on varmaan muistanut ottaa aamulääkkeensä,siksi hyvä kohtelu!


      • tyytyväinen

        Sama täällä!

        Lääkäri on kohdellut minua ymmärtäväisesti ja olen saanut häneltä asiallista kohtelua. Itse olen käyttänyttänyt sairauteni hoitoon psyykelääkkeitää jo yli 10 vuotta.


    • siv.säl

      Kierosti kysyttynä minkä firman tuotteita on nämä kielletyt Bentsot ?
      Ja minkä puljun mitä määrää .
      Kaiken jären mukaan kaikki lääkkeet pitäisi olla as. saatavilla sitä varten ne on
      tuotu markkinoille . Missä kahlon kutistajan etiikka .

      • LK

        Varmaan about jokaisella lääkefirmalla on tuotevalikoimassa. Lääkärihän ei nykyään päätä minkä firman lääkkeitä syödään kun ne vaihdetaan apteekissa halvimpaan.

        Bensojen kanssa ollaan nihkeitä kun niitä käytetään paljon päihdekäytössä (ja ihmiset osaavat niitä lääkäreiltä siihen tarkoitukseen hakea sopivia oireita kuvailemalla) ja niihin tulee kova riippuvuus. Siksi niitä ei pitäisi pitkäaikaiseen käyttöön antaa. Siksi terveyskeskukset ei yleensä tykkää niitä reseptejä uusia monessa paikkaa.


    • ystävällisinterveisi

      Ei lääkkeet auta mainitsemiisia oireisiin/ongelmiin jollei niiden perimmäistä syytä tutkita ja hoideta. Ei oieet ole tulleet kuten flunssa, vaan ne ovat kehittyneet vuosia ennen puhkeamistaan. Hankkikaa terapiaa pojallenne.
      Lääkäri oli mielestäni oikeassa, keino toteuttaa väärä.

      Voimia ja jaksamista teille koko perheelle!

    • Menkäähoitoon2

      Bristoli YO:ssa tehdyn huumetutkimuksen mukaan bentzot on maailman 7 vaarallisin huume. Huumetutkimuksessa huomioitiin 20 muuttujaa arvioitaessa aineiden vaarallisuutta.
      Aineet järjestyksessä vaarallisutensa perusteella:
      Heroin
      Cocaine
      Barbiturates
      Street methadone
      Alcohol
      Ketamine
      Benzodiazepines
      Amphetamine
      Tobacco
      Buprenorphine
      Cannabis
      Solvents
      4-MTA
      LSD
      Methylphenidate
      Anabolic steroids
      GHB
      Ecstasy
      Alkyl nitrates
      Khat


      http://ironwolf.dangerousgames.com/blog/archives/458

      Alkoholi on viidenneksi vaarallisin heti heroiiinin, kokainiin, ja methadonin sekä barbituraattien jälkeen. Alkoholin käyttö yleisesti aiheuttaa uniongelmia ja muita mielialahäiriötä kuten masennusta sekä ahdistuneisuutta.

      Eli henkilöille joille on määrätty benzoja, heillä on voinut olla jo alkoholiriippuvuus, jota ihmiset eivät yleisesti miellä vaaralliseksi koska alkoholi on sallittu huume.
      Todennäköisesti alkoholin käyttöä on jatkettu bentzojen kanssa eli siirrytty sekakäyttöön muiden mielialaan vaikuttavien aineiden kanssa.

      Eli vieroittautuminen alkoholista bentzojen aikana ei ole tapahtunut, vaan alkoholin käyttö on voinut jopa pahentua koska bentzoilla on voitu hoitaa krapulaa. Toisin sanoen itse ongelma on vain pahentunut.

      Turhaan te lääkäreitänne riippuvuuksistanne syytätte.

      • D(D)rSucks

        Ketjun aloittaja ei puhunut alkoholista, hyvä lääkäri.


      • Huomenta Sedu!

        Kylläpä kuulostaa mtt:n "lääkäriltä"...!Huomenta vaan Seppo eli Sedu!H


    • FmTiedän

      Bentsodiatsepiineista ollaan ja on tehty nk. HYVÄÄ VIHOLLISTA jo noin 20 vuotta. Suurin syy tähän on lääkräit, jotka saavat jotain - epäilen rahaa -lääketehtaiden edustajilta, jotka tyrkyttävät masennuslääkkeitään, joita ei ole edes kunnolla testattu.

      Hyväksi viholliseksi bentsot "oikeuttaa pieni narkomaaniporukka", joka käyttää niitä huumeen korvikkeena.

      Oikein käytettynä berntsot ovat hyviä täsmälääkkeitä, mutta TUNTUU SILTÄ, ETTÄ SUOMESSA EI SAA VOIDA HYVIN, AINAKAAN LÄÄKKEIDEN AVULLA. TÄMÄ ON PAHEMPAA KUIN FASISMI JA KOMMUNISMI YHTEENSÄ SO. SUOMALAISTA LÄÄKE-ETIIKKAA, JOKA ON SADISTISTA.

      • oli asiaa!

        Tuo oli hyvin kirjoitettu!Siis nm. FMTIEDÄN.Olen täysin samaa mieltä kanssasi!Ennen lääkärit tuputtivat bentsoja,nyt ne on heidän milestään pahempia kuin huumeet ja alkoholi yhteensä..Kai lääkefirmat ovat "voidelleet" rahalla/kestikyksellä yms.lääkärit jotta saavat niitä epämääräisiä "mömmöjään" kaupaksi..Mömmöt jotka laittaa ihmiset täysin sekaisin.


    • Tarvitsen bentsoja..

      Bentsot on todella hyvä täsmälääke OIKEIN KÄYTETTYNÄ.Jos jotkut huumeiden käyttäjät käyttävät niitä väärin niin ei pidä KAIKKIA BENTSOA TARVITSEVIA RANGAISTA.Ja eräs lääkäri sanoi mulle että jos HALUAA/TARVITSEE vierottautua bentzoista se on tehtävä VÄHITELLEN:HÄNEN MUKAANSA ÄKKILOPETUS VOI KÄYDÄ SYDÄMEN PÄÄLLE,voi tulla äkkikuolema...Ja parempi käyttää lääkkeitä kuin huumeita/alkoholia.Ja jotkut ihmiset TODELLA TARVITSEVAT BENTSOLÄÄKITYSTÄ PÄRJÄTÄKSEEN JOKAPÄIVÄISESSÄ ELÄMÄSSÄ.

    • nistit!

      Jaahas, pillerinistit täällä jakaa kokemuksiaan.

      • OLET VÄHÄ-ÄLYINEN!

        Kerro sinä miten pahasti olet koukussa alkoholiin:heti kun aamulla heräät niin eka homma on sulla ottaa pikä hömpsy kossua!heh-heh!Lisäksi olet juonut aivosi piloille,IDIOOTTI!


      • nistit!
        OLET VÄHÄ-ÄLYINEN! kirjoitti:

        Kerro sinä miten pahasti olet koukussa alkoholiin:heti kun aamulla heräät niin eka homma on sulla ottaa pikä hömpsy kossua!heh-heh!Lisäksi olet juonut aivosi piloille,IDIOOTTI!

        Hah, opettele sinä ensin kirjoittamaan kunnolla ennen kuin alat muita idiooteiksi haukkumaan. Noin muutenkin ulosanti tällä palstalla...aika ala-arvoista.


      • nistille!
        nistit! kirjoitti:

        Hah, opettele sinä ensin kirjoittamaan kunnolla ennen kuin alat muita idiooteiksi haukkumaan. Noin muutenkin ulosanti tällä palstalla...aika ala-arvoista.

        Osaan minä kirjoittaa,olen verbaalisesti lahjakas.Tosin yksi t-kirjain oli jäänyt pois yhdestä sanasta koska ei ollut silmälaseja sillä hetkellä.Olihan sinullakin virhe:nimimerkkkisi oli nistit:tarkoitit tietenkin nisti!Itsestä puhutaan aina yksikössä,ei monikossa.


      • FMTiedän

        Oletko aivopesty farmaseutti vai terveydenhoitaja. Muista kirjoittamasi, kun oma psyykesi hajoaa: lääkitse itseäsi larkuilla, levozinilla ja muilla neurolepepteilla niin et ole nisti.

        Setä Tuomo kyllä olet ja tulet olemaan, aina; aivopesty.


      • oikein!
        FMTiedän kirjoitti:

        Oletko aivopesty farmaseutti vai terveydenhoitaja. Muista kirjoittamasi, kun oma psyykesi hajoaa: lääkitse itseäsi larkuilla, levozinilla ja muilla neurolepepteilla niin et ole nisti.

        Setä Tuomo kyllä olet ja tulet olemaan, aina; aivopesty.

        Taas Sulta täyttä asiaa!Kiitos!


      • FMTiedän
        oikein! kirjoitti:

        Taas Sulta täyttä asiaa!Kiitos!

        Kiitos Sinulle palautteestasi. On hienoa, ettmme ole yksin näkemystemme kanssa! Mitäköhän tälle asialle voisi yleisemmin tehdä? liian monesta tilapäisahdistuneesta tehdään "ammattihulluja" ja lääkintäteollisuuden koekaniineja sen "tosiasian" vuoksi, että bentsot aiheuttavat riippuvuutta...voi taivas.

        Itse muistan 1990 -luvun alun olleen startin tälle ylhäältä alas -lääkäri/potilas -suhteelle. Ja samaan syssyyn tulivat kalliit aivojen seroniini- ja dopamiinikenttiin vaikuttavat kalliit lääkkeet. lääkärit taisivat silloin itsekin uskoa asiaan eli näihin "onxie" -lääkkeisiin - yksi aivan huippu päihdelääkäri esitteli minulle(kin) innoissaan kuinka lääkkeillä korjataan ihmisen aivot ja sitä kautta addiktiot ym.

        Itse näen asian niin, että bentsojen kieltäminen on yksi osa vallankäytön ja medikalisaation yhtymäkohtia. Rauhallista asiakasta on vaikeampi holhota kuin neuroleptinuokkuista tai ahdistunutta potilasta.

        Koitetaan taistella tai ainakin pyristellä!


    • nistit!

      Oletteko koskaan kuulleet näyttöön perustuvasta lääketieteestä? Lääkärit pyrkivät hoitamaan potilaita parhaan ja viimeisimmän tutkimusnäytön mukaisesti. Joskus bentsoja lienee määrätty herkemmin kuin nykypäivänä, jolloin niiden haittavaikutuksia ei vielä oltu niin kattavasti tutkittu. SSRI/SNRI lääkkeistä on hyvää näyttöä masennuksen ja ahdistuksen liitännäishoitona, bentsoista taas on todettu pitkässä juoksussa tulevan enemmän vain ongelmia. Lisäksi moni kumminkin juo bentsojen kanssa vielä viinaakin, sekakäyttö kunniaan ja niin pois päin.

      • On Ne Tuhmia!

        Kamalaa:että ihan viinaa juovat?Hui:tuhmia ovat...


      • nistit!
        On Ne Tuhmia! kirjoitti:

        Kamalaa:että ihan viinaa juovat?Hui:tuhmia ovat...

        Se olikin pointtina nimenomaan. Alkkikset täällä vinkuu, kun lääkäri ei enää kirjoitakaan bentsoja..


      • nistille!
        nistit! kirjoitti:

        Se olikin pointtina nimenomaan. Alkkikset täällä vinkuu, kun lääkäri ei enää kirjoitakaan bentsoja..

        Alkkikset!!!!!Voi hyvänen aika kun on "hyvin"keksitty:hah haa!Alkoholisti on oikea sana."Alkkis" sana on tosi lapsellinen!


      • roskapostiropotti
        On Ne Tuhmia! kirjoitti:

        Kamalaa:että ihan viinaa juovat?Hui:tuhmia ovat...

        On Ne Tuhmia: jos et sattunut tietämään, niin alkoholi on erittäin vaarallinen huumausaine.


      • On Ne Tuhmia!
        roskapostiropotti kirjoitti:

        On Ne Tuhmia: jos et sattunut tietämään, niin alkoholi on erittäin vaarallinen huumausaine.

        Ai jaa?Miten on sitten mahdollista että saa laillisesti myydä huumausaineita,eikös huumeiden käyttö ja jopa hallussapito ole kiellettyä Suomessa?


      • Alkoholi on pahasta
        On Ne Tuhmia! kirjoitti:

        Ai jaa?Miten on sitten mahdollista että saa laillisesti myydä huumausaineita,eikös huumeiden käyttö ja jopa hallussapito ole kiellettyä Suomessa?

        Alkoholi pitäisi Suomessa kokonaan kieltää, sillä ei saa kun pahaa aikaan itselle ja varsinkin lähimmäisilleen.


      • FMTiedän

        Näyttöä on nähty ja kuultu; se åuhuu täysin toista kuin sinä. Voisiko ihmisiä olla erilaisia ja voisiko eri immeisille toimia eri lääkkeet?


    • katkollevaan

      menkäähän narkit käymään katkolla...

      • miltä vapaus maistuu

        Milloin Sinä pääsit karkaamaan?Siis tarkoitan Suljetulta Osastolta.No hyvää se tekee sullekin olla vähän vapaana kun olet ollut "häkitettynä" niinkin monta vuotta...!Se vain että nyt täytyy pitää lapset sisällä kunnes valkotakkiset TAAS hakevat sinut..


    • Ovet Lukossa

      Tietääkseni viikko pari sitten ilmaantui maisemiin.Siitä lähtien meilläkin pidetty lapset sisällä,ulkona vain vanhempien seurassa.

    • nistit!

      Näyttäisi suurin osa näistä viesteistä olevan saman yksittäisen katkeran ihmisen kirjoittamia, lauserakenteet päin persettä ja CAPS LOCK korostamaan joka toista virkettä. Hyvää loppuelämää kaikille!

      • sekoilua

        Sama huomio, feikkiä nää kirjottelut. Sama kirjottaja tehny muitakin alotuksia.


      • nistille!

        Nisti se vaan jaksaa piipittää..Taisi arvostelu sattua aika lähelle..Laitahan puukengät jalkaan ja kopsuttele niillä tänäkin päivänä ja MUISTA KIUSATA!HUPS,JÄI CAPS LOCKS PÄÄLLE,ANTEEKSI VAAN!


    • asia asia

      Pysytäähän asiassa provot .

    • kossuraati

      Myö tiällä särkällä asian tuntija raadissa tultiin siihen tulokseen että kaikki
      huijaa Kelaa niin lekurit kuin potilaat ja raati on arvostettu alallaan
      Kolmen A A A, luokan luokitus

      • nistille!

        Kyllähän se on tiedetty että nimimerkki "nisti" on kova poika juomaan viinaa,aamuhan alkaa pitkällä kossuryypyllä mutta että tunnusti itsensä nistiksi,se minua huolettaa..Alkoholi on jo tarpeeksi paha mutta huumeet..Lopeta jo!Nimimerkistäsi päätellen piikkihuumeita käytät:huolestuttavaa..Ei kun voimia parantumiseen!


    • nistille!

      No,mikäs siinä kun nisti ei ole rustannut niitä typeriä,lapsellisia tekstejään vielä tänä aamuna?Ai niin,viinaa on jo juotu mutta et ole kerinnyt vielä piikittää itseäsi?!No,kyllä se siitä lähtee kun piikki rupeaa vaikuttamaan,heh heh!Vieläkin naurattaa se sinun keksimä sana "alkkikset",sitä on joukolla naurettu!Olet sinä vaan niin tyhmä ja ennenkaikkea lapsellinen,10 vuotiaan tasolla arvioisin...

      • No lääkärihän se ite

        Minäkin epäilen että se yksi nimimerkki on itse mtt:n lääkäri,on niin samanlaista esitelmää bentsojen vaaroista,samaan tyyliin mullekin puhui kun kerran kävin siellä.Mutta toista kertaa en mene.


    • nistille!

      Ottiko se nisti niin kovan tömpsyn piikkihuumeita ettei pysty sekavuustilaltaan edes niitä naurettavia,lapsellisia kommentteja kirjoittamaan?Ei muuten mutta kun saa nauraa vedet silmissä sinun huvittaville kommenteille!Kirjoita nyt jotain meidän lukijoiden hauskuuttamiseksi,jooko?

      • ite se on!

        Joo,minäkin olen varma että ite tohtorihan se esitelmöi bentsojen vaaroista,on niin samanlaista tekstiä mitä potilailleen julistaa.Kaksi kertaa riitti kun kävin mtt:ssä.no sainpahan valistusta ja semmoiset lääkkeet että vuorokausi meni pöhnässä.Siihen loppui niiden mömmöjen syönti.


    • erossapysyn

      Nyt halutaan että ihmiset tuhoavat aivonsa neurolepteillä. Ne ne vasta myrkkyä on. Psykiatreille on ihan yks paskanhailee minkälaista vahinkoa he potilailleen aiheuttavat. Psykiatrisella puolella kukaan ei ole eikä joudu mistään vastuuseen. Jos näiden hullujen kanssa joutuu asioimaan kannattaa olla hyvin varovainen ja etsiä itse tietoa asioista.

      Kokemusta noin 20 psyyke lääkkeestä joista ainoastaan bentsot auttoivat vähän mielipuoliseen ahdistukseen.
      Lääkkeettömyyttä takana noin 7 vuotta. Todellisen avun sain 12 askeleen ohjelmasta kun opin puhumaan itsestäni ja tunteistani. Julkisen puolen psyk.avohoidosta ei ollut mitään muuta kuin vahinkoa. Hullut riekkuu siellä veronmaksajien rahoilla. Täydellinen suojatyöpaikka sairaille ihmisille jotka eivät millään muulla alalla pärjäisi. Helvetissä tulee olemaan hyvät lihantuoksut kun aika näistä psykopaateista jättää.

    • vaari 87

      Toista oli ennen ei ollut Kiniiniä ja Largatiliä Diapamia ja linja menttii

    • #amiskoululainen#

      Mie oon muuten kans käyny sen S.L:n vastaanotolla, kun ahdisti ja masensi, ja tuli unettomuutta, eli sitä normii, ja koulunkäynnistä ei tahtonu tulla mittään, niin miulle se määräsi Kepitinoria (joka vetää ihan sekasin) , sekä Lyricaa (josta menee jalat alta) ja jota voi käyttää väärin mut mie en tee sitä kun normaali annostuksillakin on jo tööt.
      En halua ikinä enää mennä sinne mtt:lle.
      Oon nuori koululainen ja joskus oon saanu kavereilta rivoja tai bentsoja siihen ahistukseen, ja se on miuta auttanu, alkoholia joutunu ottamaan vähän aina illalla, kun en oo saanu kunnon lääkkeitä. Koskettava tuo alotus, haleja siulle sen pojan äiti.
      Ja muut; käytätte sanaa nisti: miltä tuntuu kun tuon aloittajan eli sen pojan äitin lukkee
      teitä ja te halveksuttavasti sanotte nisti!! Narkomania on sairaus.
      Ja sit tuo "alkkis" sana, sen sanan juna meni ohi jo, kukkaan ei käytä sitä sannaa ennää...!!! Ja alkoholismikin on sairaus. Mut kaikille kiitos kun jaatte kokemuksia ja helpottaa miunkin tänne kirjotella, tännään en menny kouluun kun ahisti mut jos huomenna sitten....toivossa on hyvä ellää.

      • Kosketti Syvältä

        Kylläpä kosketti syvältä sun tarinasi..Melkein kyyneleet tuli silmiin..Ja kaikista vaikeuksista huolimatta jaksat kantaa huolta muista ihmiistä kuten sen pojan äidistä,eli ton aloittajan,osoittaa että olet hyvä ja kunnollinen nuori..Sääli ettet saa kunnon lääkkeitä mtt:ltä mutta ei sieltä tahdo saada muutkaan,Lyrica ja Keptinor on niitä tohtorin mielilääkkeitä ja ne todella "lähes tyrmäävät " ihmisen..Minusta sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä joku muu lääkäri joka määräisi Sulle kunnon lääkkeet.Kaikkea Hyvää Sulle,olen ajatuksissa Sun puolella...


    • hooooohho

      Kyllä ne huumeet muutenkin sieltä jostain putkahtaa ilman mitään MTT:n tai TK:n mokia.
      Get used to it, the world has changed.

      Nykyisin huumeita saa melkeempä helpommin kuin muita päihteitä..

      taisin vaihtaa puheeen aihetta mutta joka tapauksessa niin se vaan menee.

      - 16-vuotias tyttö

      • Kosketti Syvältä

        Sepä se onkin kun huumeita saa helpommin kuin oikeita kunnon lääkkeitä ja sitten moni nuori kuvittelee että kun ei saa kunnon lääkkeitä niin kokelempa huumeita.Ja se on varma tuhon tie.Miten voit vastata noin kylmästi ja tunteettomasti tuon ylläolevan nuoren tarinaan,minua se ainakin liikutti...


    • kelaa

      Pillerin pyörittäjien valtakunta

      • kelaa ittees

        Mene sinä pyörittämään ittes vaikka ojan pohjalle jos ei kerta nämä jutut kiinnosta, äläkä tule inisemään tänne missä on asiallista asiaa..!


    • bentsot on ok

      Kyllä bentsot on todella hyviä lääkkeitä ahdistukseen ja unettomuuteen.Turhaan niitä vieroksetaan,ne on parempia kuin nykyään määrätyt lääkkeet jotka vievät ihmisen sekaisin.Ei ne ole huumeita vaikka pieni porukka voi käyttää niitä väärin kuten muitakin lääkkeitä.Ja parempi käyttää bentsoja kuin huumeita.Minäkin olen voinut käydä töissä bentsojen avulla jo n.20 vuotta ja ei ole annostus kasvanut.Ihmettelen kun huumemyönteisyys on Suomessa kasvanut samoin alkoholin ja bentsot alkaa olla mustalla listalla.Eli tämä on mun kokemus bentsoista.

    • Risut&Ruusut

      Nyt kun kerran mielenterveystoimistosta puhutaan niin vastaanottoapulainen A.P on tosi ihana ja lämmin ihminen, kiitokset hänelle kaikesta!
      Lääkäri S.L:n "alaisena" tai työkavereina ei varmasti ole helppo olla kenelläkään siellä! Itse olen tullut monesti itkien sen bentsodiktaattorin luota,mutta vastaanotossa on mua lohduteltu ja rauhoiteltu. Ikävä jää mukavaa vastaanottoa, mutta minun on pakko siirtyä yksityiselle puolelle! Se h***** lääkäri ei itketä minua nimittäin yhtäkään kertaa enää. Ihmiset ovat alkaneet Nrs:ssa voimaan todella pahoin siitä asti kunnes aikoinaan vaihtui mtt:n lääkäri. Tai en pysty käyttämään sanaa "lääkäri" tästä nykyisestä, kun potilaatkin tietää jo paremmin asioista mitä tämä nk. "lääkäri".
      Sehän sitä mm. v******kin kun näin asia on.

    • eimtt:n myrkkyjäenää

      Kyllä A.P on miellytävä ja lämminhenkinen ihminen,kiitos Sinulle!Lääkäristä en sano mittään, kaikkihan sen tietää mikä se on.Potilaitaan haukkuva narsisti.Olen jo aikoja sitten jättänyt mtt:n taakseni,löysin Kuopiosta Oikean Lääkärin joka kirjoittaa mulle bentsoja ja ne toimii mulla paremmin kuin mtt:n sekaisin laittavat mömmöt.

    • TOISTA MIELTÄ

      Minä kyllä ihmettelen tota lääkärin arvostelua ja niin monen ihmisen kokemuksista, minä itse olen käynyt hänen vastaanotollaan 2 kertaa ja voin sanoa että sain häneltä todella hyvää ja asiallista kohtelua ja pääsin hänen avullaan irti jatkuvasta bentsojen käytöstä, neuvoi oikein paperille piirtämällä kuinka vähennän niiden käyttöä ja siirryn vain yhteen aamulla otettavaan lääkkeeseen, nimeltä Rivatril, oloni parani kertaheitolla parissa viikossa, kun pääsin pikkuhiljaa entisistä 3-4 kertaa päivässä otettavista rauhoittavista. Nyt on tilanne että otan 2 tabua aamulla, illalla en tarvitse ollenkaan, vaikka reseptissä lukee 2 kertaa päivässä. Olen todella tyytyväinen tämän lääkärin antamaan asiantuntevaan apuun ja asialliseen käytökseen. Lienenkö sitten jokin poikkeus, mutta olen jo 2 vuotta ollut vapaa huumaavista lääkkeistä.

    • Niinpä?

      No,voi olla asiallinen jos sattuu pitämään potilaastaan,yleensä ei pidä.Ja jos potilas suostuu niihin hänen määräämiin tyrmäyslääkkeisiin jotka vievät ihmisen pois tästä maailmasta n.vuorokauden ajaksi,niin saattaa olla jopa asiallinen kohtelu.Mutta olet kyllä poikkeus jos noin hyvin on kohdellut.

    • kddkt

      hei narkit vetäkää kossua sen hinta on tippunut

      • Vinkki holistille !

        En tiennytkään että kossun hinta on tippunut. Joko on oma pullo tyhjä? Taidat olla Alkon vakioasiakas ja holisti kun tiedät hinnatkin ja vielä jaksat ilmoittaa siitä tänne.
        Jospa sun rahat riittäis toiseenkin puteliin, niin helpottas oloasi. Onneksi on meitä jotka ei ole vajunneet tuolle tasolle missä sinä nyt oot. Tsemppiä! Kyllä se kossukin ahdistukseesi auttaa kun viljelet sitä vain viisaasti etkä kittaa sitä kerralla kuten todennäköisesti sen teet. Vinkkinä vain.


    • TOISTA MIELTÄ

      Nimimerkille Niinpä? vastaan että en yhtään suurentele tätä tyytyväisyyttäni ko lääkäriin, kun viimeksi vein reseptin uusittavaksi, vastaanoton rouva oli poissa, lääkäri itse otti reseptin ja totesi tule iltapäivällä hakemaan, lienenkö sitten poikkeus tapaus näissä asioissa vai suurentelevatko ja keksivätkö nuo lekurin mollaajat asiaa.....

    • Tietoa on.

      Nimimerkille "TOISTA MIELTÄ" ; ai että olet ollut 2 vuotta vapaa huumaavista lääkkeistä? No, sehän on hyvä.
      Mutta tiedätkö, Rivatrilllit eli tuttavammin "rivat" ovat AHDISTULÄÄKKEITÄ, ja nekin luokitellaan "bentsoihin"...rivat on kolmiolääke, ja vielä parempaa tavaraa ahdistukseen kuin suurinosa bentsoista, moni vaihtaisi omat lääkkeensä rivoihin, mutta tämä mtt:n lääkäri on kieltäny monilta (kuten multakin) rivatrillit, koska ne Xanoreitten jälkeen koukuttaa kuulema ihmisen pahemmin kuin ns. normaalit bentsot!
      (esim.opamox,diapami yms.)
      Vähän ristiriitaista tuo sinun kertomus.
      Rivatril on siis kolmiolääke, ahdistuslääke ja ns. samallalailla huumaava kuten muutkin bentsot jos niitä käytetään huumantumis tarkotuksessa.
      Mutta monet, suurin osa, tarvitsee näitä lääkkeitä oikeasti, eikä huumantumis tarkotuksessa, kuten varmaan sinäkin tarvitset niitä oikeasti ahdistukseensa,
      mutta puppua on se että et ole enää bentso riippuvainen, tai tarkotan nyt sitä että nyt olet varmasti riva riippuvainen, mutta se on suunnilleen sama asia.
      Mutta pääasiahan on, että ihminen saa apua ongelmiinsa.
      Jos olet saanut rivatrillit mtt:n lääkäriltä, niin olet IHME tapaus.
      Eli pärstäkerroin ratkaisee.
      Vaihto bentsot rivoihin: sama asia!
      Eikö nyt lääkäri oo vähän ristiriidassa tuon bentsokielteisyyden kanssa?
      Eli tässä se taas nähtiin ettei se tiedä asioista ainakaan enempää mitä potilaat itse.
      Tuolla ylhäällä on amiskoululainen tyttö joka kertoi saaneensa kavereilta mm. rivoja ahdistukseensa, luitko sen?
      Ja se nyt tiedetään että kyllä se osaa niitä käyriä piirtää ja tutkimuksia näyttää (nekin englannin kielisenä) mutta ottaako se huomioon ihmisten todelliset tunteet ja tarpeet huomioon, ei todellakaan ota.
      Me ihmiset ollaan niin yksilöllisiä, ja sen mukaan pitäis toimia.
      Mullakin on niitä "tyrmäys" lääkkeitä lääkekaapissa, mutta ei ne ainakaan päiväkäyttöön sovellu. Ja yöllähän ihmistä ei ahdista kun se nukkuu, paitsi jos kyse on unettomuudesta.
      Mutta toivosin, että jokainen ihminen sais apua yksilöllisesti juuri niihin ongelmiin mitä kelläkin sit sattuu olemaan...!
      Ja tietysti on hyvä, jos sulla menee nyt paremmin kuin ennen ja sait sopivat lääkkeet mitä tarvitset. :)

      • Vahvat Bentsot!

        Rivatril on bentso sieltä vahvimmasta päästä!Juuri näitä se "tohtori" ottaa pois asiakkailtaan jos ei pidä potilaasta.Eli et ole päässyt bentsoista,olet vain toden-näköisesti siirtynyt vahvempiin bentsoihin.On toki myönnettävä että ahdistukseen se on todella hyvä lääke.Mutta tässä se nähdään tämän kallonkutistajan etiikka:ne saa hyviä lääkkeitä (kuten sinä rivatrilliä) jos osaa olla mielinkielin kallonkutistajalle ja josta kutistaja syystä tai toisesta tykkää.


    • diapampampam

      narkit haisee

      • Narkille!

        Hyvä Narkki kun olet rehellinen!Haisethan sinä mutta hyvä kun itse tiedostat asian!Ei kun Narkki pesulle vain!


      • pampampampampampam

        Typerä nimimerkki tuo diapampam.Ja lauseet lyhyitä:ei varmaan keksi mitään järkevää...


      • moi typerys!
        pampampampampampam kirjoitti:

        Typerä nimimerkki tuo diapampam.Ja lauseet lyhyitä:ei varmaan keksi mitään järkevää...

        On tosi typerä nimimerkki ja muutenkin vaikuttaa aika tyhmältä.Pysy vaan poissa vajaaälyinen idiootti kun järkevät kirjoittaa!Et kuitenkaan ymmärrä.pampampam:heh heh hee!


    • narkit piiloon

      Parempi olisi jos ette saisi yhtään nappia apteekista. niissä on kelan korvaus osa ja tuollaiset narkkarit tulee kalliiksi muille veronmaksajille,
      Käykää vaan subuteksiä kadulta sillä saatte nuppinne tarpeeksi sekaisin.

      • Painu V.tuun Inisijä

        Mitä sinä huolehdit kelakorvauksista ym veronmaksusta sillä sinähän et maksa veroja ollenkaan kuten minä joka olen töissä ollut 30 vuotta.Viinan myynnillähän sinä elät ja sossun avustuksilla.Eli minä elätän sinuakin loiseläjää.


    • näin on

      Kaikki psyke pillerit on jotain huumetta .

    • "psykelle"

      Tyhmä olet ja tyhmänä kuoletkin.Herranen aika:"psyke pillerit"!!Tarkoitit tietysti psyyke mutta kun ei ole yleis-sivistystä niin ei ole,mokomakin tietäjä.Pysy sinä tyhmä pois täältä kun sinun älysi ei näköjään riitä tähän keskusteluun.

    • piripäät hoitoon

      Kenen äly riittää ja kenen ei.....
      Se nyt on varma että huumeiden pöhöttämillä aivoilla ei hyvin suuria ajatella.
      Seuraava annos mielessä ei muuta ja vituttaa se lääkäri joka viheltää pelin poikki, luultavasti aivan syystäkin.

      • Anonyymi

        Piikki auttaa


    • Piripäälle!

      Joo sun huumeitten pöhöttämillä aivoilla ei todellakaan suuria ajatella.Vai on sulla jo seuraava annos mielessä?No,niin se on muillakin piripäillä,et ole ainut piripää Nusessa,pahin kylläkin!Mummojen ryöstäjä kuulemma olet,kylällä puhuvat siitä.Hakeuduhan hoitoon v.tun piripää inisijä eläkä tule piipittämään tänne missä puhutaan asiaa sillä sun piriaivokapasiteetti ei riitä tähän.

    • Piripäälle myös!

      Joo,kyllä muakin v..ttaa kun tänne tunkee nuita h...vetin piripää inisijöitä sotkemaan kunnon keskusteluja.Ja kun niillä ei ole asiallista asiaa kun seuraava piikki jo pyörii mielessä.

    • Sama Huomio

      Niin, olen minäkin huomannut että tänne on ruvennut tunkemaan aivonsa pilalle juoneita tai sitten mainitsemisia piripäitä.Toisaalta eihän ne välttämättä älyä tilaansa kun aivot on pilalla niin ne on pilalla.Lopullisesti.

      • Anonyymi

        Alkoi sujumaan hyvin


    • diapampam

      Narkit haisee röh röh

    • piris

      HUUMMETTA

      • hg

        tää on ollut karmea hulivilin hulinayö, ensin meni rahat, sitten meni muisti, sitten vielä ansiotyö


      • jhdf
        hg kirjoitti:

        tää on ollut karmea hulivilin hulinayö, ensin meni rahat, sitten meni muisti, sitten vielä ansiotyö

        huumaantumis bentso


      • assass
        jhdf kirjoitti:

        huumaantumis bentso

        SHEPPOO, HYVÄ SHEPPOO


    • sat.säl.

      Hyvä bisnes jos keikka lekurille maksetaan jopa 5000. tuhatta euroo
      Viikon lopun päivystyksestä keikasta .
      Kun kiireissään ihmisten vaivoja arvuuttelee kandi tai vähän yli .siitä

    • dr dre,.,

      Kannattaa käydä kouluja ja jättää se pillereiden popsiminen vähemmälle.

      • olet kahjo

        Täys tahvo olet etten sanoisi kahjo...


    • pampam

      Helvatun narkit menkää suihkuun

      • PAMPAMPAM JA SUIHKU

        Lopeta tuo typerä pampam pamittaminen mutta kun idiootti ei ei keksi muuta.pampampam ja mikä v.tun pakkomielle tuo suihkuun kehottaminen on.Olet todella ja oikeesti pampam!


      • Tyhmälle pampamille:

        Sinä itse haiset jo tänne tietokoneruudun taakse...!!
        Hyi helv...tti mikä haju!!! Sinulle ei taida olla sana hygienia kovinkaan tuttu, ilmankos olet yksinäinen ja ihmiset kiertää sinut kaukaa. Ja by the way, toi sinun pampampampamittelus on todella tyhmää ja hyvin lapsellista, mutta olethan jäänytkin lapsen tasolle mikä sinällään on jo vähän ymmärrettävää, mutta ei hauskaa vaikka yritätkin olla nokkela.
        Mene saunaan suihkun kautta jotta täit, kirput, luteet ja satiaiset häviäisi kehostasi, siten olisit edes vähän siedettävämpi.......


    • miten on .

      Tämän palstan luettua tuntuu siltä että suurin mömmö diileri on Kela ja sen kätyrit.

    • fbbf

      Näin on! Ja tämä lääkäri joka kieltäytyi myöntämästä narkeille huumeita on aivan oikeassa.

    • fbbf:n hölmölle

      fbbf:n hölmölle!Oletpa tynmä,ehkä jotenkin "jälkeenjäänyt" koska et ymmärrä selviä asioita.Mutta tyhmyyshän on parantumatonta,minua säälittää sinä.Eihän lääkäri ole ottanut mömmöjä pois vaan määrää sellaisia lääkkeitä jotka todella huumaa,eli ihminen on sekaisin jopa 12 tuntia,ihan tööt.Bentsoista ei mee sekaisin.Mutta ethän sinä tätä ymmärrä...Ja:narkit on sellaisia jotka käyttää amfetamiinia yms. huumeita.Johan tuo olisi jos mtt:n asiakkaat oisi narkomaaneja,he ovat vain sairaita.Ymmärsitkö? No,etpä tietysti.En minä sitä odottanutkaan.....

    • hwtjt

      voi vitalis! taitaa edellisellä olla viikonlopun napit kiven alla kun noin ahdistaa.
      Ja bentsotko ei ole huumeita Bentsodiatsepiinien päihdekäyttö on usein ns. sekakäyttöä, jolloin niitä käytetään yhdessä alkoholin tai opioidien kanssa.


      Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontaviraston ohjeiden mukaan bentsodiatsepiinia ja niiden johdannaisia sisältäviä lääkeaineita saa määrätä enintään 12 viikon ajaksi[5][6], mikä vastaa kahden kuukauden hoitojaksoa ja sitä seuraavaa kolmen viikon vieroitusvaihetta. Vieroituvaiheen aikana lääkitystä vähennetään asteittain, jotta vieroitusoireet jäisivät mahdollisimman pieniksi.

      Sekakäyttäjät lopettakaa ininä ja menkää vaikka lenkille

      • pampam

        S.L ålä kirjoita soopaa.


    • Juotko Lasolia?!

      Tyhmä!Tosi tyhmä!Bentsot ei ole huumeita,eihän apteekit myy huumeita senkin aivoinvalidi!Sekakäyttäjät juovat myös Lasolia ja epäilen että olet pilannut aivosi Lasolilla.Ei ahdista ja en tarvitse psyyken lääkkeitä mutta sulle olisi tarpeen.

      • Kokenut Nurmeksen

        Entisenä Nurmekselaisena ihmettelen tätä juttua kokonaisuutena.
        Onko siellä noin paljon ongelmia vaikka pieni kaupunki ?
        Kun asuin Nurmeksessa kävin kerran MTT psykiatrilla ja silloinen hoito oli
        terapia kun en halunnut lääkkeitä masennukseen.
        Terapeutti oli asiallinen ja keskusteluiden kuluessa selvisi että olikin aihetta jos masennuin en syyttä. Sen tajusin ja elämä alkoi vaikuttaa valoisalta kun kaikki muuta asiat selvisi kuten eläke ja muut koska olin muutenkin sairas.
        Piti vaan taistella oikeudestaan ja paljon noiden tahojen kanssa.
        Sattuipa eräs terveyskeskus lääkäri sanomaan kun puhuin että eikö terveille järkevää antaa töitä ja sairaat eläkkeelle, hän sanoi : yhteiskunnalla ei ole varaa.
        Lääkärikö hallitsee yhteiskunnan varoja?
        Täällä nykyisellä paikkakunnalla tulikin tutkimuksia terveydestäni ja jouduin sepelvaltimoiden pallolaajennukseen. Oli kyseessä päävaltimon miltei täydellinen tukos. Pallolaajennus auttoi ja onnistui hyvin. Olisin jos maan povessa jso olisin Nurmeksessa yhä asunut. Kiitos että tulimme muuttaneeksi
        pois. Pieni paikkakunta ja sen tuomat mahdollissuudet ovat heikot.


    • sat.säl.

      Ihan sama mitä juot tai syöt nykyaikana kyllä aivosi homehtuu ilman Lasoliakin
      Katselehan niitä E-koodeja teollisesti tuotetuissa ja prosessoiduissa sapuskoissa ?

    • pampampampam

      Narkit on loisia yhteiskunnassamme ja ne hirrrrvvveesti haisee

      • Narkki Pampampam!

        Puhut niin paljon "pampampampam" "narkeista", joten tunnet erittäin paljon vetoa niihin ja haluat heidän seuraan, mutta eivät taida ottaa, surullista sulle:(
        Toki yrität olla samanlainen kuin he ja käyttäyä niin kuin ne, mutta sinä vain piikittelet vettä tai ilmaa suoniisi kuin parempaa et saa.
        Eli kokeile seuraavaksi vaikka sitä sun lasolin piikittämistä, jos se paremmin "kolahtais", kokeile, vaikka olet jo juonut sillä aivosi pihalle.
        Silleen voit yrittää edes mielessäsi mukautua ihannoimiisi narkomaaneihin.
        Puhuthan narkomaaneista nimittäin IHAN KOKO AJAN, huomattu on.
        Jos et tunne vetoa heihin, olisit heistä hiljaa mut kun et ole....!


      • hyppää järveen?

        joo olen narkki mutta töissä käyvä narkki ja töissä jo 25v.toisin kuin sinä joka et ole päivääkään tehnyt töitä.et päivääkään.sinä olet se loinen ja yhteiskunnan syöpäläinen.sitä sinä olet.painu vitun paskapää töihin äläkä inise täällä kuin 2 vuotias lapsi.olet täysin tarpeeton ihminen jota kukaan ei jäisi kaipaamaan joten hyppää vaikka järveen.tekisit loinen yhteiskunnalle palveluksen ja ainoan hyvän työn mitä koskaan olet tehnyt.


    • pampam haisee!

      Pam pam pam toistaa jatkuvasti sanoja pampam ja narkit haisee.Mutta kun se on tyhmä ja lapsellinen niin ei se muuta keksi ja järki ei riitä.On tullut paljon naurettua tuon pampamin kirjoituksille kavereiden kanssa kun se muuta keksi!Ei keksi koska se on niin TYHMÄ!Kirjoitahan jotain niin on meilläkin hauskaa taas!Siis sitä tyhmää mitä ennenkin!pampampam ym!

      • pampam on ru.kkari!

        pampam haisee.pampampamit suhkuun!pampampampampampampam!


      • Anonyymi
        pampam on ru.kkari! kirjoitti:

        pampam haisee.pampampamit suhkuun!pampampampampampampam!

        ONKO TÄMÄ KÄYTÄNTÖ


    • pamitipamitipampam

      Ei täällä mitään ongelmaa ole yhdeltä narkilta otettu napit pois ja se nyt suoli24:ssa yrittää mustamaalata oikein pätevää lääkäriä.
      josko vaikka saisi nappinsa takaisin. Ei saa

      • SUOLI24?!!

        Ha hah!VAI on SUOLI 24:ssa!Kylläpä naurettiin maha kippurassa he he!!SUOLI24:SSA!!!Mitenhän se on SUOLEEN päässyt,hehehe!!Luoja kun sä oot tyhmä!No suolikin joskus tyhjenee hahhah!Olet sinä oikea pampatipam,hehheh..!!


      • tsau S.l

        Äläpä S.L kirjoita nimimerkillä!


    • panpampamp

      Näin on siihenkahtoen narkin napit on apoteekissa ja narkki haisee hirrrveesti

      • papatipapati

        Olet sinä veitikka,mutta tollasia tarvitaan tän palstan piristykseksi!Ja olet oikein aivojasi YRITTÄNYT käyttää kun olet keksinyt uuden nimimerkin tosin ei se ole hyvä,muistuttaa edellisiä mutta kiitos kun edes yrität!panpampamp!!Ja yrittäisit noilla idioottiaivoillasi jotain muuta kuin pampam ja narkit haisee.Tosin sinä olet ihan oikeesti,anteeksi kun sanon suoraan mutta sä OLET H..VETIN TYHMÄ! Mutta oikeesti sulla saa nauraa joten ehkä on parempikin kun jatkat samaan malliin!JATKATHAN,OLE NIIN KILTTI!


      • pamipumiPAM!

        papapam!narkit haisee!papatipam!narkit menkää suihkuun:pampampam.menkää pesulle pampatipam-pam!Oliko järkevää tekstiä?No ei mutta mukava on lukea pampamin juttuja.Piristää kummasti ja naurattaa


      • on mitä mällätä

        Ei muuten ole apteekissa.Kuopiosta sain 200 kpl tenoxeja ja 300 kpl näitä pampampameja!Ja voin hakea millon vaan saman satsin!V.ITUTTAAKO??!!


    • sitä aikaa se

      Ajat on muuttuneet 80, luvulla oikein tuputtivat mömmöjä
      vaivaan kuin vaivaan eikä kukaan puhunut huumeista

      • olet oikeassa

        Näinhän se oli mutta ne oli parempia lääkkeitä kuin nykyään määräävät mtt:ltä.Sieltä määräävät sellasia jotka vievät töhkeröön lähes vuorokaudeksi.Kuopiosta kuulemma saa kunnon lääkkeitä ja reilusti,eli tää nykyinen mtt-lääkäri vois suksia vaikka hevon kuuseen määräämästä niitä tyrmäys-lääkkeitä.


      • pampampampampampam
        olet oikeassa kirjoitti:

        Näinhän se oli mutta ne oli parempia lääkkeitä kuin nykyään määräävät mtt:ltä.Sieltä määräävät sellasia jotka vievät töhkeröön lähes vuorokaudeksi.Kuopiosta kuulemma saa kunnon lääkkeitä ja reilusti,eli tää nykyinen mtt-lääkäri vois suksia vaikka hevon kuuseen määräämästä niitä tyrmäys-lääkkeitä.

        pampampampampampampampampamnarkithaiseepampampamsuihkuunpampampapamhaiseepahallepamapampam


    • apampampamtipipam

      mars maanantaina reseptiä vinkumaan tuskinpa saatte ja itku jatkuuuuuu.....
      Oletteko kokeillut työntekoa? kannattaa kokeilla siitä saa rahaa voi ostaa kunnon kamaa vaikka kokkelia ei tartte pillereitä vetää.

      • apa-pappalle!

        apapam aivoinvallidille,kuten sanoin olen ollut 25 vuotta töissä toisin kuin sinä yhteiskunnan loinen enkä tarvitse kokaiinia ym. huumeita.mutta bentsoja käytän eikä tarvinnut vinkua!Kuopiossa kävin ja sain TAAS 200 kpl tenoja ja 300 diapamia!Revi siitä työnvieroksuja!


    • diapampam

      Narkit menkää avantoon

      • diapampamppajalle!

        Sai taas hyvät naurut pampampamilta!jatkahan samaan malliin,oikein ootetaan sun juttuja vaikka ei ne ole älykkäitä,mutta hauskoja on!


    • uimari narkki

      taidan eka vetää kunnon töötit ja sitten vasta mennä avantoon.

    • sulaa..

      Et voi jäät ei kestä enää avannon tekoa

    • uimari narkki

      mullapa on valmis avanto...

    • Sivusta seuraajat

      Tätä palstaa seuranneena olen nauranut monet makeat naurut!Hauskin veitikka on tää nimimerkki diapampam!Ehdottomasti!Mielikuvista hällä ei ole vaan aina vakio toteamus on että narkit haisee yms.Se tästä tekeekin niin huvittavan kun hällä on yritystä mutta ei ole älyä!Mutta joka päivä luen tän palstan ja myös työkaverit jotta saamme makosat naurut!Jatka samaan malliin!Toinen mikä huvittaa että mtt:n S.L ilmeisesti kirjoittaa nimimerkillä ainakin muutaman jutun,sekin meitä naurattaa!Kirjoita vaan enempi arvon tohtori!

      • samaa mieltä

        Aivan!!Tulin juuri suihkusta menee tään pelle-hermanni pampamittajan opit perille.Nyt pitääkin ottaa ruisku esille ja laittaa piikki suoneen,jee!


    • pampam-pummille

      Mikä pettymys.Pampam-pummi ei olekaan kirjoittanut mitään..Meni tästäkin palstalta hauskuus..Eikä ees tohtorikaan..

    • Diapampam

      Narkki nostaa egoa - ottaa töötin hepoa
      heissan

      • pati-patipumpummille

        Joo,tuo oli hauskaa!Jatka samaan malliin!Mut oisin toivonut et ois ne samat eli narkit haisee ym lätinää!Kirjoittelehan,pelastat päivän,oot niin hauska!


    • jääpilleri

      Avannossa narkki karaistuu

      • ei jäätä kummempaa

        oon kuule jo niin karaistunut että ei avanto karaista enäää yhtään.


    • pampati-pampatille!

      Toi dapampam vai mikä se oli on hyvä tyyppi!Vähän jälkeen jäänyt mutta hauska lukee sen juttuja!

      • riimi pampatille!

        pam-pam runon keksi kun ei suju seksi.k ulliaan hän vatkaa kun tytöt ajaa matkaan siksi k ulliaan hän vatkaa muttei lähe mälli matkaan p ilistä niin pienestä.Sen pituinen se.


    • elekee papatia!

      ei sua pampatia herjata!minusta hän on paras kaikista kirjottajista.yksinkertainen?no ehkä vähän mutta niin vilpitön!tyhmäkö?noo,jokainen on sellanen kun on niin pampatikin,kuitenkin niin hyvää tarkottaa,ressukka.kyl mää symppään papatia,ei se pahhaa tarkota,ei vaan kaikkee ymmärrä mut luulen et se on hyvä immeinnen.

    • sympatiaa pamille

      Niin ei saa pampatia haukkua.Kuulin tarinan henkilölltä joka väitti tietävänsä pampatin henkilöllisyyden.On kuulema tosi köyhistä oloista,ei ollut joka päivää ruokaakaan.Sitten tää pam joutu nuorena pulien yms.hyväksikäyttämäksi,joutu miehiä l.utkuttumaan ja pahempaakin eli takaa.Palkaksi sai karkkia ja jotain muuta pientä.Kyllä siitä katkeroituu.Nyt vanhempana kun ei ole ollut milloinkaan töissä hankkii rahaa samalla tavalla saadakseen alkoholia ynnämuuta.Luotettava henkilö tän kertoi mutta enhän minä voi varmasti tietää onko tää totta.Joten ymmärrän katkeruuden,ja kun vieläkin joutuu tekeen elannokseen..Kova kohtalo jos totta.

    • nyt tajuan

      Ahaa,vai semmonen juttu.Äänesti tietysti Haavistoa pressan vaaleissa kun on vähä niinkun sama arvomaailma?

    • diapampam

      Voi ei (sympatiaa pamille) olen paljastunut älä kerro enempää minusta.
      Silti narkit haisee

    • sympatiaa pamille

      Joo,tuo oli hyvä tuo viimeinen lause!Sait mut nauramaan ja hyvälle tuulelle!Kiitos!

    • ebolapampam

      Miksi muuten hullut villiintyy näin keväisin ja syksyisin? Liittyy veden nousuun varmasti .
      Mites nyt menee kun et saanut pillereitä tulee selväpäinen kevät karmeeta touhua.
      Ja joku narkki väittää että olen hullu en narkki kun pillerit pitää kerjätä kuopiosta asti just joo....

    • en oo haakkunna!

      Voe tokkiiisa,sinähän ne assiit tiijät,ihan kaekki!Ee sieltä kuoposta tarvihe liäkkeitä kerjätä,sen kun hakkee vuan!Ka,onhan tuo vesi noussut meiänniin mökkitiellä,oekeessa oot.Ka enpä oo ite huomannnu jotta oesin villinntyynnä mutta jos oot sittee mieltä niin sittenhän oon.Pittäääpä napata muutama teno jotta olo raahottusi.Kiva oli lukkee siun viisaita ajatuksii!En,en minä oo haukkunna sinnuu hulluksi tae narkiksi mutta iteppä sennii tiijät parraiten.Lue tuo oma viimmenen laaae tarkkaan nii ällyyt, viisas kun oot!

      • en oo haakkunna!

        Tuli kehveli kirjotus virheitä ku nuo lasit peeveli pitäs uusii,kehveli ku ee näe kunnolla.


    • diapampampam

      Narkit haisee.Menkää pesulle.

      • Anonyymi

        Samoin juopot ja tupakan polttajat 🤮🤢


    • pampam

      Kuka on varrraastanut minun mielipiteeni.
      Ylläleva ei ole miun kirjoittamani.
      Ettäs kehtoot

      • Kiniini kin kin

        Suosikeita matkitaan ja kaikki eläväiset haisee


      • ite kirjoitit

        Ite oot kirjoittanut.Kyllähän narkit haisee ja pesulla pitäs käydä,oikeessa oot.


    • mistä napit

      Napit vähissä mistä sais? tuliko kuopiosta ylimääräisiä?

      • Kuopio/joensuu

        No,ne on omaan käyttöön enkä käytä niitä "väärin".Onneksi löysin kunnon lääkärin jotta ei tarvitse syödä niitä S.L:n tyrmäysmömmöjä.Kehotan muitakin jättämään taakse sen mtt:n hölmö-lääkärin ja etsimään oikean kunnon lääkärin.Kuopio ja Joensuu,sieltä moni käy lääkkeensä kun ei oikeita lääkkeitä saa mtt:ltä.


    • tri, umpimähkä .

      Mites on tämän ketjun myötäkö Nurmes pääsi eroon Huume ja Psyke pilleri ruletista
      ei kukaan ole valittanut aikoihin ?

    • kalakukko,,

      Kaikki narkit on kuopiossa kerjäämässä pillereitä...

      • Pölöhökustaalle

        ee ne oo narkkeja jotka tarvii lääkkeitä sairauksiinsa senkin pölhökustaa.jos joku tarvii esim.migreeniin tai selkäkipuun lääkkeitä nii ne ois sun viinan vaurioittamilla aivoilla ajateltuna narkkeja.entäs esim.kun joku tarvii kovia kipulääkkeitä esim.syöpään nii sinä heti sanot et se on narkki.sinäkii oot aika juoppo joten voisin kuhtuu sinnuu narkiksi.ethän sinä ymmärrä puoliakkaan mitä kirjotan mutta sie ootkin pölhökustaa jolla on aivojen tilalla KALAKUKKO.eekä tarvii kerjätä,hakkee vuan!


    • lihakukko,.

      narkkeja ne on jos pitää pillerit kerätä ympäri suomea .
      Paikallinen terveyskeskus jo tuntee tapaukset joten täältä ei nappeja tipu, eikä kohta kuopiostakaan.

      • lihakukolle

        kyllä tippuu,siel on yksi hyvä lääkäri!sul on aivojen tilalla mädäntynyt lihakukko!


    • lanttukukko..,

      Se on narkin taivas kun pillereiden saanti on varmaa...

      • v--ituttaako?!

        Näin se on!Kiva kun saa lääkkeitä rajattomasti!V--iuttaa varmaan lanttukukkoo!Minä taas oon mielissäni kun teitä pöhelöitä v--ituttaa!!!!


      • kukkoja riittää!
        v--ituttaako?! kirjoitti:

        Näin se on!Kiva kun saa lääkkeitä rajattomasti!V--iuttaa varmaan lanttukukkoo!Minä taas oon mielissäni kun teitä pöhelöitä v--ituttaa!!!!

        kylläpä näitä "kukkoja"riittää!nautin kun kukoilla on armoton v..tus päällä!sen kunniaksi pittääpä ottoo yks nappi!


      • Anonyymi
        kukkoja riittää! kirjoitti:

        kylläpä näitä "kukkoja"riittää!nautin kun kukoilla on armoton v..tus päällä!sen kunniaksi pittääpä ottoo yks nappi!

        Napilla päivään iloa


      • Anonyymi

        Heille paratiisi


    • wierdiss

      mitäihmettö?

    • mietippäsitä

      Huh, joillakin ei kertakaikkiaan ole mitään elämää. Montakohan postausta tässäkin langassa on samalta henkilöltä? Kieliasu ja capslockin raiskaaminen niin monessa viestissä identtistä, että ei voi olla mahdollista ilman, että kirjoittaja on sama henkilö.

      Taitaa kirjoittaja tosiaan tarvita jotain lääkitystä, ei ole kovin tervettä tuollainen.

    • ent. ystäväsi

      Onhan se ihan selvä asia että joku tai jotkut ovat kirjoittaneet montakin kertaa sillä tämähän on keskustelupalsta johon kirjoitetaan kun joku asia tulee mieleen ja uskon että monet ovat kirjoittaneet useammankin kommentin.Mutta ei voi olla niin että sama kirjoittaja on kirjoittanut kaikki vaan heitä on ollut useita,ehkä kymmenkunta tai enemmänkin. Terävä huomio että kirjoittaja ja kirjoittajat tarvitsee lääkitystä sillä täällähän kirjoittajat kertovat kokemuksiaan lääkkeistä ja mielenterveystoimiston epäkohdista!
      Olet todella terävä tyyppi!
      Varmaankin Mensan jäsen. Muuten,mtt:llä asiat on korjaantuneet jotta turha jatkaa tätä keskustelua.
      Muistuttaa sinun kirjoitustyyli Sonipal palstan nimimerkkiä 666. Mites Ameriikan Urali on pelittänyt,saitko kuntoon jo?

    • pebbu

      Peppuseksi auttaa!

      • Anonyymi

        Kyllä


    • ohloord

      Nurmeskin on ilmeisesti vapautunut tämän herran palveluksista. Pöytäkirjan mukaan tämä erikoisasiantuntija on jäänyt eläkkeelle. Lieköhän työkyvyttömyyseläke kyseessä, koska ei hän varmaan normieläkeiässä vielä liene. Kerran kävin itsekin kuuntelemassa SL:n tuomion, jossa hän julisti minut alkoholistiksi aika kepein perustein. Kovasti oli kiinnostunut parisuhteitteni päättymisistä, liekö ollut tekemässä jotakin tutkimusta aiheeseen liittyen. Silmäili koko ajan näytöltä potilastietojani ja esitti kysymyksiä elämääni liittyen. Liekö olevinaan tehnyt jonkinlaista valheenpaljastustestiä mielestään. Herran vastaanotolta päästyäni vannoin, että tänne en ikinä enää palaa. Elämässä kuitenkin omat pahat teot yleensä löytää edestään ja tämä koskee myös herroja. Toivottavasti teillä siellä Nurmeksessa on nyt ammattitaitoista henkilökuntaa mtt:ssa

      • Anonyymi

        Yliannostus suosioon se kannattaa


    • Anonyymi

      youre aer s smrt lie plane that flyes i dont relly now engläsk ore finäsk

    • Anonyymi

      Pitäkää Nurmeksen kaikkia romaneita silmällä niin löydätte huumeitten huijareitten ja rosvojen henkilöt jotka tekevät tätä

      • Anonyymi

        Puhut asiaa kannatan 👍


    • Anonyymi

      Olenko yllättynyt - LÄÄKÄRI HUUMEDIILERINÄ!

      Se PORTTITEORIA, SE AMMATTITAIDOTTOMUUS
      OPIOIDIKRIISI.


      LAITA HAKUKONEESEEN ”streets of philadelphia”
      KATSO VIDEOITA

      DIILERIN UNELMA

      KAIKKI KÄYTTÄÄ KAIKKI KÄYTTÄÄ

      VIRALLINEN PUOLI ON SAATANA MAANPÄÄLLÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe