Ne on nyt auki.
Uusi rosso ja Coffee house
12
763
Vastaukset
- vaan ei persauki
Toivottavasti maksukykyä riittää.
- Silppuri
Ja mikä tässä viestissä ylitti uutiskynnyksen?
- Ylitti
Kikkeli
- Elmo49
Vanha Rosso oli suosikkilounaspaikkani ennen, tämä uudistettu oli suuri pettymys. Sisustus ruma ja kolkko, mikään ei enää viittaa Italiaan. Eipä tarvitse enää käydä.
- Mielensäpahoittaja
siellähän kaikki on niin italiaa, että. listakin on italiaksi.. ei saa mitään selkoa.
- Työelämäkuntoutuja
Nyt vasta tuleekin käytyä, leppoisaa kahvinjuontia s-etukortilla hintaan 1,90. Kalliinpuoleistahan tuo, mutta itse juon kahvia ulkosalla niin harvoin, että tuon sisällyttää mieluusti aamurutiineihinsa... Joskus.
- Roope-seta
Aika kalliilta tuntuivat hinnat kun eilen tuli ekaa kertaa käytyä. Melkein tuli tunne, että ollaan lentoaseman kahvilassa.
- naama mustikassa
Jotenkin nämä akvaariomaiset kahvila- ja ravintolatilat ei vaan minua miellytä.
Medicin Woman on myös aika meluisa paikka. Koko tila on jotenkin liian avoinkin.
Lemon Tree on ihan äärimmäisyys tässä akvaario-sarjassa. Nuorillehan nämä on suunnattukin tosin.
Mutta tämä nyt on taas tätä hetkeä, kohta tyyli muuttuu taas.- hyvää oli
Kävin Lemon Treessä. Hinnat oli mielestäni edulliset, enkä mieltänyt sitä mitenkään nuorten paikaksi. Akvaariomaisuus tosiaan vähän hämmensi, mutta unohtui sitten.
- eoiruotiuerpt
Onko Rosson ruuan taso parantunut aiemmasta? Itse kävin vanhassa Rossossa, enkä pitänyt pahemmin niistä ruuista. Olen miettinyt kannattaako mennä testaamaan paikkaa nyt kun se on uusittu.
- maistelija hyvinkääl
Paljon parempi laatu. Kannattaa käydä. Entinen Rosso haisi pahalle ja oli likainen.
- nam
Ruoka on paskaa mutta ihana tumma isotissinen tarjoilija siellä on jonka vuoksi siellä käyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3884293Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1151628- 1351464
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko691194Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔701028Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151026Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12957- 38920
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60905- 65901