Tehokas trimmauskone

tietämätön..

Sori kun nyt joudun massapostittamaan, mut ku tuolla yleistä koirista joku kikkelitonttu kavereineen tuli sinne keskustelemaan kaikesta muusta mikä ei liittyny mun kysymykseen. Joten jos täältä sais asiantuntevaa opastusta olisin todella kiitollinen! Eli tossa alempana on nyt kopsattuna mun alkuperäinen viesti.

Olen ostamassa trimmauskonetta, mutta kun ongelma on, että mikä olisi tehokas jenkin turkille? Pari konetta olen joskus ostanut, mutta kun en silloinkaan tiennyt koneista mitään, niin koneet olivat niin huonoja ettei leikannu tota karvaa. Joten jos nyt saisin joltakin enemmän tietävältä jonkinlaista tietoja mikä olis hyvä kone.. Alle 100€ konetta olen etsinyt ja muutaman sellaisen löytänytkin, mutta onko nää sitten hyviä ja mikä näistä on paras? Kone tulisi käytettäväksi noin. 2-3kk välein ja aina koira ajellaan ihan lyhyeen karvaan.
Ne jotka ihmettelevät miksi olen hankkinut jenkin jos ajelen sen aina lyhyeen karvaan johtuu siitä, että koira on värivirheellinen, enkä näin ollen näe syytä miksi en pitäisi sitä lyhyessä karvassa :) Kiitos kaikille jotka viitsisivät vastata tähän kysymykseen!

- pet clipper 9000
- moser rex 1230
- andis RACD

ps. osaisko joku kertoa tälläsestä koneesta jotain wahl show pro
esim watit ja onko hyvä jenkin turkille, moni nopeuksinen?

Vielä parempi ois jos täällä ois jollain tarpeettomana hyvä trimmeri alle satasen :)

12

5068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotuvalinta ?

      Osaatko googlettaa ?

      Miks ostit jenkin ? etkä esim. sk. kettistä ?

      • ??????????????????

        Etkö ymmärtänyt kysymystä, hän kysyi koiralle trimmauskonetta ?


      • **********¨¨¨¨¨¨
        ?????????????????? kirjoitti:

        Etkö ymmärtänyt kysymystä, hän kysyi koiralle trimmauskonetta ?

        Eiks ostopalsta ja myyntipaslta ole muualla. Eiks tää o keskustelu palsta ?


      • aloittaja...
        **********¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        Eiks ostopalsta ja myyntipaslta ole muualla. Eiks tää o keskustelu palsta ?

        Hmm.. Mielestäni toi on keskutelua, kun kysyn minkälainen trimmauskone on hyvä. Enhän otsikossani sanonut, että ostetaan trimmauskone! Vaan nimen omaan kysyn täällä minkälainen trimmauskone on hyvä. Ostamisesta en puhunut mitään ja jos tätä tarkoitit "Vielä parempi ois jos täällä ois jollain tarpeettomana hyvä trimmeri alle satasen :) " se oli vain tokaisu. Ei kannata olla pilkun piip..piip.piip

        Ja olipa näköjään täältäkin turha tulla kysymään mitään, kun taitaa kikkelitonttu eri nimimerkillä häiriköidä täälläkin :(


      • lukija.
        aloittaja... kirjoitti:

        Hmm.. Mielestäni toi on keskutelua, kun kysyn minkälainen trimmauskone on hyvä. Enhän otsikossani sanonut, että ostetaan trimmauskone! Vaan nimen omaan kysyn täällä minkälainen trimmauskone on hyvä. Ostamisesta en puhunut mitään ja jos tätä tarkoitit "Vielä parempi ois jos täällä ois jollain tarpeettomana hyvä trimmeri alle satasen :) " se oli vain tokaisu. Ei kannata olla pilkun piip..piip.piip

        Ja olipa näköjään täältäkin turha tulla kysymään mitään, kun taitaa kikkelitonttu eri nimimerkillä häiriköidä täälläkin :(

        Älä tuosta kikkelihullusta välitä, sen elämä on niin tyhjää että hakee täältä keskustelupalstoilta sisältöä elämäänsä veetuilemalla ihmisille, sen on pakko veetuilla kun se on sille ainoa konsti millä voi jonkun saada sille vastaamaan, sitte se on onnesta lääpällään housut märkänä kun joku sen huomaa.


    • Moser45

      Kannattaa katsoa koneen tehot ennen ostoa ja terällä on tosi suuri merkitys. Eli selvitä mikä terä on paras millekin turkille. Minulla on trimmikoneena Moser max 45 (?) ja hyvin on pelittänyt kunhan on oikea terä koneessa. Koiran turkki pitää olla ehdottoman puhdas, sillä terä tylsyy hetkessä, jos jotain hiekkaa, rasvaa jne. pääsee terään. Halpojen koneiden tehot ovat niin surkeat, ettei niillä saa kunnolla ajeltua turkkia ja koirankin pinna kiristyy kun on sellaista tökkimistä. Kannattaa siis satsata kunnon tehokkaaseen koneeseen (ostaa vaikka käytettynä) ja sitten siihen kunnon terä, joka saattaa maksaa 40-60 e. Jos käytät trimmaajalla, niin hinta on varmaan jossakin 40-80 e välillä/kerta. Eli kyllä noilla hinnoilla saa jo hyvän koneen ja terän itselle...

    • Koirkoir

      Suosittelen ehdottomasti Andis AGRC-konetta ja siihen haluamasi pituiset terät. Ko. kone on villakoiraharrastajien yksi suosikki ja monet ajelevat sillä myös koko koiran, puudelin turkki on TIHEÄ vaikka pohjavillaa ei olekaan ja kone kyllä jaksaa vääntää sen kevyesti, kunhan on terävät terät. Alle 100 euron räpsyjä en kyllä lähtisi edes kokeilemaan, kerralla kun panostaa hyvään koneeseen niin ei ala harmittamaan kun tehot ei riitäkään.

      • jooo-o.

    • koivja41

      moi seinäjoelta myydään uuttavastaava moser rex 1230 A koiraqn trimmauskone hinta 50e postit 10e saa myös hakea seinäjoen törnävältä pappilantietä

    • Koivja41

      Moi minulla on uusi ammattilaisten trimmauskone 6 eripituisia la terällä ja a 2 akkua ja akkulaturi ja pitkä verkkovirtajohto ja tupakinsytyttäjään johto jos mennään paikasta toiseen autolla ja on paljon trimmattavaa tv jari koivisto seinäjoki kone maksaa 300e ja terät 50e kappale koneella on muovinen salkku ja teillä on metallinen salkku lasisella kannella niin näkee ottaa oikean terän tiedustele jos kiinnostaa postikulut on 15e

    • Anonyymi

      Erehdyin ostamaan Andis leikkuuterän "Size 3-3/4 skip tooth". Trimmerini mallia AGC 2speed ja luulin sen olevan itäsiperianlaikalle hyvä. Ei sillä terällä lähtenyt mitään ja lyhensin karvan koneessa mukana tulleella, kiinni olevalla terällä.
      (Nyt sen ei ole ollut kuuma ja pystyy nukkumaan sängyssään öisin.)
      Mutta mihin tämä terä on tarkoitettu?

      Yleensä otan asioista kunnolla selvää mutta tämä koko trimmerijuttu jäi laiminlyödyksi kiireiden keskellä... Sain selville kyseisen valmistajan olevan ainoita varteenotettavia, ja koneen hoito-ohjeet luin tarkasti.
      Miksi sitten ostin tuon terän - luulin sen jättävän pidemmäksi. Mihin se on tarkoitettu?

      • Anonyymi

        Ja itse trimmeri vaikuttaa laadukkaalta, mutta tuo terä jonka erehdyin ostamaan, 3-3/4 mihin käyttöön se on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe