Avaamme poikkeuksellisesti tänään vasta klo 12.00... Suljettu poikkeuksellisesti klo 18.00!! Tätä on nyt jatkunut jo pitkään!! Miksi laittaa aukioloajoiksi 9-21.30 kun niitä ei noudateta kun muutamana päivänä viikossa!??? Ei voi hakea pakettia, ei tehdä lottoa kun ovet on aina lukossa... Nyt loppui kärsivällisyys!! Minun puolestani voitte sulkea koko Ärrän, en tarttee sitä ENÄÄ... KIITOS JA HEIPPA!!
Omituinen R-Kioski
ent.asiakas
2
507
Vastaukset
- A.Asiakas
Kieltämättä vähän oon miekin ihmetellyt tätä touhua... Onko Okun Ärrä ketjun alla vai yrittäjävetoinen? Luulisi, että ei olisi varaa antaa huonoa kuvaa yrityksestä, mutta kyllä tämä on nyt siihen mennyt.
- lotto mummo
ennen siellä oli kunnon miehitys eli oli porukkaa töissä ja sitä annea on ikävä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954