On kyllä surkea paikka, nykyään ei riitä asiakkaille edes palvelua! TUIJA TAKAS JA ÄKKIÄ!!!
Emotion!
13
1298
Vastaukset
- Verkko ostaja
Netissä riittää ja voi shoppailla meikittä/ yöpaidassa eikä kukaan kato ku halpaa makkaraa.
- kaarina r.
Niin ja tuo myymälän paikka meni todella huonoon suuntaan.Ennen kävin useampi viikko myymälässä,nykyään täytyy todella olla tärkeä asia,että viitsii raahautua sinne.Entinen myymälälän paikka loistava !!!!!
- Huomannut myös
Yksinkertaisesti liian vähän työntekijöitä..... :( yksin ei ehdi palvella kaikkia...
- tiina 45
Minä taas tykkään että saa rauhassa katsella ja hypistellä .Ja jos apua tarviin niin pyytämällä saan.Joskus perheenäideille on luksusta pelkkä katselu ja kauniiden pakkausten katselu.Palvelua olen saanut heti kun olen tarvinnut.
- käyn vai pakon edest
Asiakaspalvelusta ei tietookaan. Nyrpeetä ja töykeetä !!!!
- näin se menee
Toinen paikka, missä ei nykyään tarvitse palvelua odottaa, on nykyinen Pentikin kauppa. Siellä on niin steriili ilmapiiri, myyjät tuijottaa tiskin takana tietokonenäyttöä ja asiakasta ei noteerata mitenkään, ei katse nouse edes tervehdykseen.
- Tyytyväinen asiakas
näin se menee kirjoitti:
Toinen paikka, missä ei nykyään tarvitse palvelua odottaa, on nykyinen Pentikin kauppa. Siellä on niin steriili ilmapiiri, myyjät tuijottaa tiskin takana tietokonenäyttöä ja asiakasta ei noteerata mitenkään, ei katse nouse edes tervehdykseen.
Ei Tuijaa takaisin.
Aina olen saanut palvelua tarvittaessa. - Nuija....ko
Tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Ei Tuijaa takaisin.
Aina olen saanut palvelua tarvittaessa.Onko Tuija se joka näyttäs hukkuvan sateella?
- eräsanoppi
näin se menee kirjoitti:
Sain kyllä hyvää palvelua Pentikillä.
- vakioasiakkaana
Minullakaan ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa yhdestäkään emotionin työntekijästä Asiantuntevia ja omistautuneita jokainen. Oikein hyvää palvelua olen aina saanut kun olen tarvinnut.
- Verkossakävijä
Netti ostaminen on tulevaisuutta ja egologisempaa eikä tule kellekkään pahamieli. Kuka viettää vapaapäivänsä melussa ja ruuhkassa, kun voi seurustella perheensä kanssa, mut jotenkin tuntuu, että äidit ovat mieluummin siellä kaupoissa kuin kotona.
- Enkäy
On kyllä niin töykeät työntekijät ja kaveri oli harjoittelussa siellä niin eipä ollut kahta päivää pidempään kun kuulemma ihan kamala paikka 😏🙄😂
- entinenasiakas
Mitä mahtoi tapahtua kun Tuija ja entiset työntekijät hävisivät yhtä aikaa? Ei silloinkaan varmaan ihan helpoin ilmapiiri sillä työpaikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598974124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2041710Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221471- 71990
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41937Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74842Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41792Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75714