Linnanmaan autohuolto - Onko hanurista?

Pärnäsen korjaamolla

Kertokaa muutkin?

33

6346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiltu on

      On hanurista ja syvältä. En voi muuta kuin suositella välttämään.

      Kytkinongelman vuoksi piti käyttää VIISI kertaa korjattavana ja kesti kaikkiaan noin kuukauden. Laskuttivat vielä minulta remontin yhteydessä tekemistään vahingoistakin (huonosti kasattu, osat tippui ajossa). Viimeisellä kerralla olivat vielä vittuillessaan jättäneet konepellin auki, huomasin moottoritiellä koeajossa...

      Muutamia vuosia sitten sama iskareiden vaihdon kanssa, piti käyttää autoa moneen kertaan kun oli yläpään kiinnitykset huonosti tai jokin vaimenninkumi jäänyt laittamatta.

      Eivät viitsi ilmoittaa, jos tilatut osat eivät saavukaan varattuun aikaan mennessä. Eli täydellisiä amatöörejä jotka laskuttavat oppirahat asiakkailta ja huonolla palvelulla.

      • saame

        Menin öljynvaihtoon omilla öljyillä vaikka omaa autoa oli huollettu useamman kerrara kyseesä liikkessä ehottivatat viiden viikon ölljynvaihtoa vaikka liikkeesä on pika öljyn vaihhto
        Olkaa tarkkana ku tilaatte huollon aikaa ottakka tarkka hintaarvio huollosta


    • autoilja alle

      Tuon yrityksen "korjaajat" totesivat, että autooni pitää "tutkimusten mukaan" vaihtaa yks osa, jonka hinta oli n. 80 euroa. Ne sanoivat, että osa joudutaan tilaamaan jostakin kauempaa ja siihen menee päiviä, ehkä viikko. Sovimme huoltoajan n. viikon päähän. Seuraavana päivänä soitin tuohon "autohuoltoon", että en tuokaan autoa sinne, kun pitää odotella niin kauan. Kaveri totesi puhelimessa, että asia on ok, mutta tuo osa minun pitää ostaa, koska se on jo tullut. Maksoin siis n. 80 euroa.
      Samana päivänä tilasin huoltoajan MERKKIHUOLTOON. Siellä todettiin, että autosta oli palanut vain sulake, joka maksoi reilusti alle 10 euroa. Tuota n. 80 euron osaa ei edes tarvittu.

      AutoOOOstörm kynii.
      Olisikohan tässä kuluttajansuojaviranomaisille viestitettävää?

    • kusetettu 1

      Linnanmaan autohuolto ei voi sanoa yhtään hyvää sanaa. Vein autoni tarkastettavaksi, kun kuulin ihme "ääntä" kuskinpuolelta edestä ja sanoin, että soittakaa, jos siinä iso vika, että kannattaako alkaa korjaamaan. Autoni on Nissan Almera -01 mutta vähän ajettu, 131 000 km. Autohuollosta ottivat yhteyttä ja sanoivat, että etupyörännapa (357 € Pörhöllä) mennyt puhki ja etulaakeri tulisi vaihtaa, remontin hinnaksi tulisi 628 €, koska etupyörän napaa ei saa varaosana, eikä sitä Oulussa ollut Pörhöllä, pitäsi tilata Helsingistä. No kieltäydyin remontista, pidin sitä kuitenkin liian kalliina noin vanhaan autoon. Autohuollosta vielä kehdattiin sanoa, ettei autolla saa ajaa, että rengas voi lähtä irti milloin hyvänsä. Jutun juoni tässä on nyt se, että etupyörännavan sai varaosana (116 €) ja koko remontin hinnaksi tuli 201 €. Autohuollosta kehtasivat vielä soittaa perään pariinkin otteeseen, että mikäli aion myydä auton, hän voisi sen ostaa. Oli jopa nähnyt vaivaa ja käynyt NettiAutosta katsomassa mitä Nissanista nyt tällä hetkellä pyydetään. Onneksi on ihmisiä kehen voi vielä luottaa ja sain neuvoa, ettei kannata uskoa tuohon autohuollon tarinaan ja nyt auto kunnossa, mutta asia ei jää tähän, aioin tehdä kuluttaja-asiamiehelle tästä kans ilmoituksen, kuinka ihmisiä yritetään vedättää näin törkeästi. Tämä on varoituksen sana, niille jotka aikovat autohuoltoon auton viedä huollettavaksi, mutta minä en astu siihen liikkeeseen enää ikinä.

    • audi a6 tdi

      eivät osanneet audiin vaihtaa laatikko-öljyjä automaattiin-- onneton pulja

      • Linna-asiakas

        Vie toki AUDISI merkkiliikkeeseen, ei pidä ostaa, jos ei ole varaa käyttää merkkihuoltoja. Pörhö osaa, ainakin rahastamisen. Olen erittäin tyytyväinen Linnanmaan Autohuoltoon, kustannusarviot, ajat ja kaikki on toiminut moiteettomasti. Tämänhän todistaa jo sekin, että ajat on varattu viikoiksi eteenpäin. Kiitokset huollon pojille. Suosittelen!


      • nevorhööd
        Linna-asiakas kirjoitti:

        Vie toki AUDISI merkkiliikkeeseen, ei pidä ostaa, jos ei ole varaa käyttää merkkihuoltoja. Pörhö osaa, ainakin rahastamisen. Olen erittäin tyytyväinen Linnanmaan Autohuoltoon, kustannusarviot, ajat ja kaikki on toiminut moiteettomasti. Tämänhän todistaa jo sekin, että ajat on varattu viikoiksi eteenpäin. Kiitokset huollon pojille. Suosittelen!

        ---ja sinulla-- oliko ooppeli


      • linna
        nevorhööd kirjoitti:

        ---ja sinulla-- oliko ooppeli

        Miksi minulla pitäis olla ooppeli. Jokainen ostaa autonsa maksukykynsä ja mieltymyksensä mukaan. Autoni on BMW, ei pankin ekä rahoitusyhtiön, Palasin takaisin Ouluun ja valitsin Linnanmaan autohuollon ja olen erittäin tyytyväinen. PS eikä Opelissakaan mitään moitittavaa ole. Kaikki autot on valmistettu ajettavaksi. Älä vähättele, äläkä isottele.


      • liinnaanvaan
        linna kirjoitti:

        Miksi minulla pitäis olla ooppeli. Jokainen ostaa autonsa maksukykynsä ja mieltymyksensä mukaan. Autoni on BMW, ei pankin ekä rahoitusyhtiön, Palasin takaisin Ouluun ja valitsin Linnanmaan autohuollon ja olen erittäin tyytyväinen. PS eikä Opelissakaan mitään moitittavaa ole. Kaikki autot on valmistettu ajettavaksi. Älä vähättele, äläkä isottele.

        älä vähättele- älä isottele-- miten tämä ei näkynyt Linna-asiakkaan kirjoituksessa-- toisille voi sanoa linnalle ei


      • linnan puolesta
        liinnaanvaan kirjoitti:

        älä vähättele- älä isottele-- miten tämä ei näkynyt Linna-asiakkaan kirjoituksessa-- toisille voi sanoa linnalle ei

        Et taida ymmärtää itsekään, mitä kirjoittelet. Mikä sinä olet kenellekään sanomaan. Ikävää tällainen parjaus...jos on jotain jäänyt, voit IHAN REIPPAASTI käydä liikkeessä asiallisesti keskustelemassa., autosi lienee nyt kunnossa.


      • dryjdtyj
        linna kirjoitti:

        Miksi minulla pitäis olla ooppeli. Jokainen ostaa autonsa maksukykynsä ja mieltymyksensä mukaan. Autoni on BMW, ei pankin ekä rahoitusyhtiön, Palasin takaisin Ouluun ja valitsin Linnanmaan autohuollon ja olen erittäin tyytyväinen. PS eikä Opelissakaan mitään moitittavaa ole. Kaikki autot on valmistettu ajettavaksi. Älä vähättele, äläkä isottele.

        Tota huseeraat!
        Ooppeli onkin auto: Ei mikään Audi.. ;)


    • auto102

      On aika pärnäsen korjaamo , menin klo, 16.45 vastaan ottoon kun bensa haisi sisälle autoon , eli joku liitos vuoti , sanottiin vaan että meillä menee pikahuolto kiini klo, 17 ei keritä katsomaan vaikka halli oli tyhjä ja mies istui kassalla , niin ei saanut persettä penkistä ,ja kun ei ollut muita asiakkaita , ei auttanut kun lähteä kokeilemaan tuuria milloin sytt auto tuleen , onneksi on muitakin korjaamoja jotka auliisti auttaa pulassa olevia asiakkaita , vielä jäin ulos seuraamaan niin 15min ,ei ollut yhtään auotoa menossa halliin Tälläinen on linnanmaan autohuolto

      • tullissa

        Kuulostaa eräältä merkkikorjaamolta oulun limingantullissa


      • auto123

        Perseestä koko paikka , työnjohto pitäs vaihtaa tuntuu kuin olis rikolinen kun menee vastaan otton , ei mitään kommenttia vaikka koputtaa pöytään


    • Gkthj

      On hanurista.

    • EiIkinäEnään

      On ja syvältä! Varatulla ajalla ajovalopolttimon vaihto 1,5h meni ja vaihtamatta jäi.Mikä oli vielä kaiken huippu polttimo jätettiin johdon varaan jolloin "oikealla" huollolla oli myös kannan uusiminen jotta uusi polttimo saatiin paikoilleen ja valot pelaan.

    • auto123

      onlo työn vastaan otto kirkon penkiltä tullut , ei mitään hymyä eikä minkäänlaista terve tuloa toivotusta tullut vastaan ostossa , joku vanhempi asentaja tuli ja sanoi huomenta , se miellytti minua ,olin jo kääntymässä takas

    • Pönttöjä_riittää

      Vastaan otto, koko paikka........onko älyssä vikaa vai onko keppana voittanut koulun kun sama tollo kirjoittaa yhdyssanat väärin. Ketjun kommenteista puolet on saman pöntön sepustuksia.

    • eka_ja_vika_kerta

      Täydellisen hanurista ja kallis kuin mikä tai sitten asennuspalvelu niin hidasta että yksinkertaiseen ja helppoon työhön saadaan laskusta päätellen menemään koko päivän tunnit.Kahden jarruputken veto auton keulasta perään ja nesteet niin lasku yli viissataa.Työn osuus yli neljäsataa.Vai oliko tuo kohtuullista?

      • Enmaksatyhjästä

        Joskus muinoin olen tuolla asioinut, mutta pidin kalliina, enkä ollut työn laatuun tyytyväinen. Samaa törkeää yli hinnoittelua on havaittavissa muissakin Oulun korjaamoissa.

        Nykyään huollan ja korjaan autoni itse, jos joudan. Paljon tulee käytettyä mökki kunnan kahta pientä korjaamoa. Hinnat ovat vain kolmas osan Oululaisten liikkeiden hinnoista ja työn laatu ja palvelu parempaa.

        Yllätys oli suuri kun huomasin, että näissä pienissä korjaamoissa on todella ammattitaitoista väkeä. Ystävällisyys ja palvelu alttius on omaa luokkaansa. Aina on remontit onnistuneet kerralla. Ja kuulumiset vaihdetaan aina kahvikupin ääressä.

        Mutta ymmärrän kyllä, että vähistä asiakkaista täytyy pitää kiinni. Suuremmissa kaupungeissa on näköjään ihan sama,miten asiakkaaseen suhtaudutaan. Aina niitä asiakkaita silti riittää, vaikka joku suuttuukin.

        Mutta Oulusta en auton huoltamiseen palveluita enää osta. Hullun hommaa maksaa itsensä kipeäksi siitä että saa vittuilua ja ylimielisyyttä osakseen. Eräästä merkki liikkeestä joskus haen osia harraste autoihini. Sieltäkin jäi se paras työntekijä eläkkeelle ja näitä nuorempia ei oikein kiinnosta vanhempiin autoihin osia myydä. Kyseessä on sininen tiski.


    • venkki

      Autoåströmin liikkeissä keskitytään enemmän asiakkaiden haukkumiseen kuin autojen korjaamiseen.

    • Huonoa_mainosta

      Onpa omituista. Linnanmaan Autohuolto mainostaa nettisivuillaan, että "Öljynvaihto aikaa varaamatta." Olen kaksi kertaa mennyt extempore öljynvaihtoon, toisella kertaa jo noin klo 10 aamulla. Työntekijä levitteli vain käsiään, ettei mahdu, mulla on ainakin kymmenen autoa täällä.

      Enää ei tarvitse mennä, uskotaan vähemmälläkin.

      • Asiakas-

        Maalaisjärki hoi. Ethän sinä autonpesuunkaan varaa aikaa mutta ymmärrät varmaan että sekin voi ruuhkautua. Aina olen hyvän palvelun saanut Linnanmaalla. Jos ei öljynvaihto ole onnistunut heti odotellessa niin yleensä kuitenkin päivän aikana


    • eka_ja_vika_kerta

      On hanurista ja ompa tuota tullut myös "kehuttua"koko rahan edestä että älkää missään nimessä viekö sinne jos ei ole ylimääräistä rahaa maksaa ylihintaa ja työn jälkikin oli surkeaa.Vanhat jarruputken jämätkin oli jätetty vielä alkuperäisiin kiinnikkeisiin paikoilleen ja vedetty uudet mistä sattuu ilman kiinnikkeitä.

    • 1234abc

      hanurista hain auton jarruremontista ei toiminut käsijarru sen jälkeen(korjaukseen vietäessä toimi) olisi pitänyt maksaa 200€ korjauksesta ostin osan maksoi 30 € vaihdoin itse

    • eimuutalisättävää

      Lyhyesti ja ytimekkäästi PERSEESTÄ ja syvältä.

    • Eilenasioitu

      On hyvä!

    • Tky

      Helppo asioida ja hommat hoituu

    • KiertääKaukaa

      Suosittelen kiertämään kaukaa Linnanmaan autohuollon rahastusta koko homma ja hidasta palvelua. 1/5

    • 74657

      Teidän autonne ovat Kalervon autoja.

      • Väärin

        Eipäs ole.


    • 3655

      Nikusen autokorjaamokin on ihan hanurista. Minun autoni rikkoivat.
      Työnjohtaja rysäytti testeriin sillä seurauksella, että jouduin korjauttamaan
      autoa yli 500 :lla Eurolla.

      • Tarjoushuuhkaja

        Oliko kyse törmäystestistä? Läpäisikö testin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe