Shoppailua Salossa

Ulkopaikkakuntalaine

Olen tulossa Saloon työasioissa loppuviikosta.

Minkälaisia pikkuputiikkeja Salosta löytyy? Vaatteita, sisustustarvikkeita ja askartelukauppoja? Lähinnä etsin persoonallisia paikkoja hyvillä valikoimilla, en markettimeininkiä enkä liikeketjuja (kuten esim Tiimari).

Kiitos jo etukäteen!

9

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luis Vuitton

Tervetuloa Muotikadulle, tosin se tarjoaa paljon tyhjää liiketilaa kun se on muotia täällä :)

• there is nothing

salos on aika nihkeesti mitää kauppoja. Itse muutin juuri pois sieltä. Mut ehkä se kauppakeskus plaza on se kannattavin ostospaikka. Siel on kauppoja mut nää typpilliset (just se tiimari ;) sekä vero moda, seppälä, koo kenkä ym..) elikkä mitään persoonallisia kauppoja en salosta juuri muista :D Aika moni sieltä kuihtunut kokonaan pois. skanssiin ajelis varmaan 40minuutissa, (turus) ja siel on jo enemmän valikoimaa.

• Kyllälöytyy

Sisustuskauppa Lillan on tutustumisen arvoinen, Zapato kenkiä ja vaatteita, Helmiäinen helmiä ja askartelua, Mulperi myös askartelua. Onhan täällä noita kun ei ole kranttu Salolainen mille mikään ei ole tarpeeksi hyvää. Noi löytyy kaikki kävelyetäisyydellä toisistaan. Asemakatu, Turuntie,Annankatu. Niin ja Marttila ja Muotiperho ja Maleena. Riippuen tietty minkälaisia vaatteita hakee.

• Ulkopaikkakuntalaine

Kävin Salossa pari viikkoa sitten lauantaina. Löytyikin kivoja pikkukauppoja ja erikoisuuksia!

Lillan oli ihana, kauniita tavaraoita kauniisti esillä! Pakko oli ostaa. . .

Helmiäinen oli myös kiva, ostin tarvikkeita sekä erittäin kauniin kaulakorun. . .

Mulperi ei ollutkaan auki, vaikka nettisivujen mukaan olisi pitänyt olla. Harmitti, kun yritin kurkkia sisään nenä lasissa. . .

Desing Hill oli myös kiva kokemus, se kahvila siellä oli huippu. Kauniit ja hyvänmakuiset kakkuannokset!. . .

Ja missähähän muualla kävinkään, torin laidalla jossain kivassa ruokapuodissa, marimekossa, ja siinä lähistön pikkukaupoissa!

Salon tarjonta olikin positiivinen yllätys. Vaikka sainkin aika paljon pessimistisiä kommentteja tyhjistä muotikaduista yms. Onhan teillä siellä vaikka mitä ihanuuksia!

Tulen uudelleen loppusyksystä! :)

• Ulkopaikkakuntalaine

Kiitos vastanneille!

Muodikkaat tyhjät liiketilat?!? Oho!

Tutustuin netin kautta Lillaniin, Zapatoon, Helmiäiseen ja Mulperiin. Kivalta näyttävät!

Lisäksi minulle on kehuttu jotain herkkumurua jossain torin lähellä. Ja Designhillia jossain kauempaan. Ja talvella on kuulema auki joku satumainen joulupuoti.

Onhan teillä siellä nähtävästi vaikka mitä!

Työreissuni uhkaa peruuntua kuumeen takia. Harmi! Mutta kesällä olen siinä tapauksessa tulossa uudellen.

Lisääkin vinkkejä saa antaa. =o) Missä itse shoppailette Salossa?

• SaloShops

Salon Kauppahalli on kiva, se sijaitsee Valurin liikekeskuksessa.

• titityyytypy

No hekoheko..sijaitsee kait joskus vuonna 2030 tällä menolla

• cv

Design Hill!

• miäs33v

Salossa asuvana miehenä kävin ensimmäistä kertaa Marttilassa pari viikkoa sitten, ja täytyy ihmetellä miksi en ole käynyt aikaisemmin vaikka Salossa tullut asuttua yli 10 vuotta. Housukaupoille tulee mentyä sinne toistekkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      60
      4335
    2. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      85
      2882
    3. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      89
      2151
    4. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      11
      1482
    5. Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?

Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put
      Perussuomalaiset
      178
      1354
    6. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      23
      1276
    7. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      84
      1224
    8. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      26
      1109
    9. A, teksteistäni löydät itsesi

jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem
      Ikävä
      17
      1099
    10. Oletko sinä lähellä?

Tutkassani väräjää siihen malliin, pitääkö poistua mestoilta?
      Ikävä
      12
      1099
    Aihe