Tilauksissa puutteita, jonoja kassalla, ja kun kassalla on tosi HITTAITA!!!!
S-Market Hävekköön!
20
1893
Vastaukset
- höpöä turhasta
eläpä kehtaa, oot kuitennii paska houssa jonottanu, ni siksi tuntunu niin hitaalta...ja postiautoki lähtöö kohta....................................käy eka vessassa, siellähän aulassa niitä on monija.
- raukat menköhöt mert
turha mainostaa k kauppaa
AINA S ASIAKAS - hupheihoi
se on näille kaapin alla kasvatetuille maalaisjunteille kauhea jono jos siinä odottaa enemmän kuin kaksi kassalle menijää
- ei 4 g
Makasiinin kassajonossa menee helposti puolituntia, saisivat asiakkaille varata penkin, kun jalat väsyy
- soppaelija
Kauppoja tehessä on kyllä varaa tehä 10 kassaa vierekkäin.. mutta sitte ei ookkaan rahoja ku kahteen myyjään.
- 201908
Missä on Hävekkö ? Kerro aloittaja !
- ASIAKAS.
Siellä minne ei aurinko paista!!!???
- Ujo könsikäs
Älkääpä nyt morkatko S-markettia. Minä asioin aina mielelläni siellä ja varsinkin erään tumman itäkaunottaren kassalla. Ei haittaa vaikka olisi jonoa peräseinään asti, jonotan silti neitokaisen kassalle.
- epäilen
Olisiko siellä Hävekössä tarpeeksi asiakaspiiriä,ei taida kannattaa se S-marketti.
Tuskin perustavat.- Hävekössä tavataan
Kukahan sinne Hävekköön tulee kauppiaaksi?
Ja tullooko ABS-asema?
Voipi hävekköäiset olla nyt hyvillään kun saavat oman S-marketin.
- s kauppaan s
EN lihota enää k kauppiaiden kukkaroa.... parhaat bonukset
s marketista - ???
Kyllä TAAS oli kiva jonottaa, ihan jonottamisen ilosta, KUN oli niin hitonmoinen kiire!
Työntekijöitä oli jonossa, ja hekin lähössä kotia.
Kaupassa on kassoja 6 kappaletta, mistä toimii korkeintaan 3! - meitsäpäku
Kaupoissa ei ole paljonkaan eroa,tosin K-kaupassa on palvelutiski,mutta paikallinen K-kauppa maksaa VERONSA paikkakunnalle
- SSSSSSSS-market
K-kaupassa kauppias vetää kaikki VOITTOT liiviinsä, kun S-kaupoissa menvät
kaikkien asiakkaitten ja jäsenten hyödyksi.
Itse ostin alkuun 15 vuotta K-marketista ja nyt viimeiset 10 vuotta S-marketista.
Bonuksia on kertynyt jo muutaman Kreikan matkan verran ja olen muutenkin erittäin tyytyväinen kyseiseen S-marketiin.
PS: bonuskin on tuplaten se mitä saisi K-marketista
- Åssän vakiasiakas
Bonusjärjestelmä on ihan hyvä pikkulisä kuukausiostoksista kertyen. Tosin harmittaa, ettei niitä tuplabonuskuukausi ole koskaan täällä maaseutujen S-marketeissa, vain Prisma näyttää niitä tarjoavan Kajjaanissa. Tämä on yksi erittäin harmillinen epäkohta tässä bonusjärjestelmässä. Samanlaisia S-etukortin käyttäjiähän mekin täällä maaseudulla ollaan, kuin Kajjaanin kaupungissa asuvatkin! Emme saa samoja etuisuuksia, vaikka olemme Osuuskauppa Maakunnan asiakasomistajia ja samalla lailla osuusmaksumme maksaneet.
Suomussalmen S-market on ihan hyvä kauppa asioida: ystävälliset ja avuliaat myyjät. Hyllyissä tavaraa ihan yllin kyllin.
Minusta henkilökohtaisesti on kiva huomata,että nuoria henkilöitä on otettu töihin kesätyöntekijöiksi: iloisia,nuoria ja asiakaspalvelun sisäistäneitä henkilöitä.- fakta homma
niinpä niin, ei sitä S-myyjältä ammattitaitoa tarvita, riittää kun on ystävällinen ja iloinen ja että kassakoneet toimii, viis jonoista.
- mamma 25+lapset
maanantaisin on hyllyt tyhjillään iltaisin ja tarjoustuotteita minimaallisesti ,,käy tieni superiin
- 19
Äläkäähä pettuleivän syöjät ja pontikan juojat marmattako.
- soppaelija
miksi se johtaja vaihtui.. niin miksi?!?!?!!
- mie vaan
Kärsimättömat asiakkaat kassajonossa..oletteko ajatelleet käydä joskus maailmalla..siten vasta hoksitte että miten hyvin asiat onkin.Oletteko menneet sokeaksi.Taitaa se sormi häpeämisetä kääntyä itseensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566678Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404612- 612393
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401900Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171354
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171221
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097