8.6.2012 Kauhajoki -lehdessä oli etusivulla juttua tuollaisesta paikasta, josta en tiennytkään. Hyvä on olemassa tuollainenkin tukiverkko.
Jutussa mainitaan kuitenkin, että kaupunki maksaa kulut, mutta ei mainita kulujen suuruutta. Nyt olisi hyvä tietää myös kulujen suuruus/vuosi ja koska tällainen palvelu on edes perustettu tänne?
"perhekeskus on harvinainen, sillä sen kulut maksaa kaupunki. Monella muulla paikkakunnalla vastaavia tapaamispaikkoja pidetään auki vapaahetoisvoimin."
Oli etusivun juttuun tietysti eksynyt virheitäkin.
"työpajajoissa"
"Työpajoissa on ilmennyt, ettei pienissäkään kunnissa ei aina tiedetä"
< kaksi kieltolausetta käytetty.
Perhetupa Soffa
4
484
Vastaukset
- Julkistus
Hähhää! Vapeehetoisvoimat ovat täysi uusia myös minulle. Nyt kävi minulle niinkuin on käynyt heille, jotka eivät tarkasta tekstiään ennen sen julkistamista.
- Tainnuttamo
Hmm. Tässä etusivun jutussa mainitaan työpajoihin liittyvässä asiassa tällainen ryhmä nimeltään:
NuKuTe-ryhmä
Huh. Kuulostaa pahemmalta kuin Karhu-ryhmä- Perustaja jäsen
Tiedoksi:
NuKuTe-ryhmä tarkoittaa nuorisotyöntekijät, kuraattorit ja terkkarit yhteistyöryhmää, joka perustettiin koulusurmien jälkeen Kauhajoelle. - NuKuTetaan pois
Perustaja jäsen kirjoitti:
Tiedoksi:
NuKuTe-ryhmä tarkoittaa nuorisotyöntekijät, kuraattorit ja terkkarit yhteistyöryhmää, joka perustettiin koulusurmien jälkeen Kauhajoelle.NuKuTe-ryhmä on kiertoilmaus eutanasiaporukalle, joka on palkattu toteuttamaan lällälkyyn säästöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt791975Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1181859Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943041546Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2531454Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881290Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451167- 2131099
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3021008- 91991
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm225978