Mitä tarkoittaa MÄLLÄÄMINEN?

M.Ä.L.L.I.

Laulussa "Poika saunoo" kerrotaan siitä, miten jääkiekkopokaali eli Poika lähtee pelaajien mukana saunaan eli Poika saunoo. Laulussa kerrotaan myös, että POIKA MÄLLÄÄ.

Nykynuorten slangissa "mällääminen" tarkoittaa "mällin" eli sperman roiskimista joko yhdynnän tai itsetyydytyksen päätteeksi. Nykyään sanaa "mälli" käytetään myös virheelisesti NUUSKAN lupsuttamisesta. MITEN JÄÄKIEKKOPOKAALI VOI ROISKIA SPERMAA tai lupsuttaa nuuskaa?

Vanhassa Helsingin merimiesslangissa 100 vuotta sitten "mälli" merkitsi PURUTUPAKKAA, ja mällääminen oli PURUTUPAKAN jauhamista suussa. Se on pikkuisen eri asia! Perinteet kunniaan, slangi kunniaan!

7

3777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mälli on paaskaa

      maajussit haluaa että niiden päälle paskannetaan ovat sen verran sairaita.

      • Pysy

        rauhallisena, mielisairaanhoitajat on jo tilattu hakemaan sinut!


      • Anonyymi
        Pysy kirjoitti:

        rauhallisena, mielisairaanhoitajat on jo tilattu hakemaan sinut!

        Haahaaa loistava servaus.


    • Urheilunuorukainen

      Miten sitten pokaali saunoo? Ei peltipytty pysty tekemään tulta kiukaaseen tai laittamaan sähkökiuasta päälle.
      Pokaalia kylläkin voi saunottaa, siitä voi juoda olutta, kuumentaa sitä kiukaalla ja sitten siihen voi kusta.

    • Vttu

      roinat ränniin vaan! Ha ha!

    • Anonyymi

      Jääkiekkopojat saunoo että mällit roiskuu.

    • Anonyymi

      on millä mällätä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe