Hei sinä erittäin pisamanaamainen nuori nainen Kokemäen s-marketissa. Sait hymylläsi päivän paistamaan entistäkin enemmän. Yksi kauneimmista naisista, mitä olen nähnyt :-).
Pisamanaamainen nuori nainen/S-market
9
688
Vastaukset
- positiivista
Tosi ihana viesti. Olisit vaan voinut sanoa sen hänelle suoraan. Toivottavasti hän lukee sen täältä.
- viestin aloittaja
Tarkennuksena vielä, että hän oli kassajonossa
- louskuposki
Mutta Lidlissä vasta on myyjinä pari varsinaista söpöliiniä, yritän välttää firmaa yleensä, mutta nuo kaksi ovat Kokemäen Lidlin ainoat myyntivaltit jotka saavat sinne joskus menemään :D
- luulen että näit
Kylli-tädin?
oliko vesivärit mukana - Viestiketj. aloitt.
Onkohan tämä neiti huomannut tämän viestin? Tuskinpa Kokemäellä kovin paljon ole noin pisamanaamaisia kaunokaisia :-)
- toivotaan
Toivottavasti on, koska harvoin, todella harvoin tällä palstalla, eikä missään yleensä kohtaa noin positiivisia viestejä. Yleensä täällä on aina noita kyllitäti viestejä, niinku tietysti tähänkin tarvi yksi tulla.
- jotain vikaa on aina
Jos kokemäelle on eksynyt kaunis nainen niin sen on pakko olla lesbo.
- näin on
Samat sanat miehistä. Kokemäellä ei niitä juurikaan esiinny, siis komeita miehiä. Jos näkyy, niin taitavat olla naapuripitäjästä.
- pori on pop
Jos kokemäellä on komea uros niin se on tietysti porilainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566668Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404602- 602377
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391888Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171304
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151259- 171211
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097