Hammaslääkäri tuhosi kalustoni

Järkyttynyt tästä

hammaslääkäri tuhosi kalustoni. Nykyinen aviomieheni on hänen nuoruuden rakkaus. Sain tietää tämän jälkikäteen kun kerroin aviomiehelleni hammaslääkärin kovakouraisuudesta. Järkytyin syvästi kun hän poisti terveen eturivissä olleen hampaan. Paikkasi tummalla paikalla toista etuhammastani, eli hymyilemätön olen nyt. Hioi hammaskaulani näkyviin, sain kolmoishermosäryn. Muille asiakkaille hän on hyvin ystävällinen ja tekee työnsä hyvin, tämä tehtiin vain minulle miehen ja kateuden vuoksi.

Tämä vain koska hän on ollut kateellinen ja katkera minulle :( Mistä voin hakea oikeutta ja apua tähän järkyttävään tapahtumaan. Korvauksia särystä sekä kivusta, ja miten saan korvausta kun terve hampaani poistettiin (lupaa kysymättä).

Tarvitsisin nyt teidän palstalaisten apua ja tukea :( olen itkenyt koko viikon kun hampaani ovat tuhotut.

166

9684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimia

      Jaa-a, ilmoittaisin poliisille & kyseisen henkilön pomolle.
      Kyllä se siitä, hampaasi saadaan varmasti vielä suhkot normaalin oloisiksi ja näköisiksi. :/

      • !!!

        Mikäli kertomus on totta, nuo ilmoitukset ovat tarpeen. Juttu kyllä kilisyttää muistikelloja, se on liikkunut samantyylisenä kaupunkilegendana. Toinen versio on että exä poisti kaikki hampaat.


      • Saippuaprovo!
        !!! kirjoitti:

        Mikäli kertomus on totta, nuo ilmoitukset ovat tarpeen. Juttu kyllä kilisyttää muistikelloja, se on liikkunut samantyylisenä kaupunkilegendana. Toinen versio on että exä poisti kaikki hampaat.

        Voi vi**u mikä salkkarit/kauniit ja rohkeat provo!

        Aloitus on aloitusprovo!


      • !!! kirjoitti:

        Mikäli kertomus on totta, nuo ilmoitukset ovat tarpeen. Juttu kyllä kilisyttää muistikelloja, se on liikkunut samantyylisenä kaupunkilegendana. Toinen versio on että exä poisti kaikki hampaat.

        Otahan yhteys hammaslääkäriliittoon ja kerro tuo tapaus. Minulle tehtiin myös melkoiset "korjaukset" tässä aikojen kuluessa , mitkä selvisi sitten hammashoitolan tutkimuksissa. Lääkäri oli tahallaan tehnyt vahinkoa hampailleni ja teki vähän muutakin laitonta, josta häneltä olisi voinut mennä hammaslääkärin oikeudet ym.ym. Verovirkailija olisi ollut varmasrti erittäin kiinnostunut hänen touhuistaan, mutta en ole paljastanut häntä. Vaan jollei nämä vahingot tule täysin kuntoon, niin asia ei jää vieläkään tähän. Sen verta kamalat kärsimykset olen joutunut jo vuosia hänen tahallisen huonon työnlaadun takia kokemaan ja varmasti moni muu, koska tutuissa on paljon hänen potilaitaan.

        Tee ns. reklamaatio tuosta lääkäristä hammaslääkäriliittoon, etsi itse netistä osoite, minne voit laittaa reklamaation menemään. Jos tuo sinun tarina on todellakin noin ja aivan tosi, niin se on myös erittäin törkeää hammaslääkäriltä, koska tuohan luetaan jo pahoinpitelyksi!

        P.S. Poistin aiemman viestini hassun kirjoitusvirheen takia :)


      • Sanan julistaja
        Saippuaprovo! kirjoitti:

        Voi vi**u mikä salkkarit/kauniit ja rohkeat provo!

        Aloitus on aloitusprovo!

        Ja taas kakaroita täällä!!! Toisaalta nautin, kun joku ärsyyntyy... Kuinkahan riekaleina Saippuaprovon hermot ovatkaa,,.... onneksi pääset taas muutaman viikon päästä kouluun ja pienluokalle.... En sääli, turha kerjätä sääliä. Minä nautin, kun joltain menee hermot tyhjästä...:) :) ! ! Ja - voi voi, kun puhuu vielä rumiakin! Ei pääse Saippuaprovo noilla eväillä taivaaseen....


      • as
        Saippuaprovo! kirjoitti:

        Voi vi**u mikä salkkarit/kauniit ja rohkeat provo!

        Aloitus on aloitusprovo!

        ota mutka mukaan ja PERI rahat takas ja maksuton asianmukainen hampaiden hoito!!


      • Savijalka

        Ja jos lääkärisi on itsenäinen yrittäjä, niinkuin ne nykyisin yleensä ovat, niin pomo on "yläkerrassa", sinne suoraan valitus.

        Minulle tehtiin aiheeton juurihoito molempiin poskihampaisiin ja asetettiin hiilikuitunastat tavallisille paikoille, jota toiset lääkärit ovat syvästi kummeksuneet kun ovat joutuneet ne poistamaan haljenneina kuolioon menneinä hampaina.
        Muuta selitystä en ole löytänyt kuin uuden Alfaromeon kuukausimaksut.

        Lue netistä, Tri Joel Wallah, Kuolleet lääkärit eivät valehtele


      • se on silti provo
        Sanan julistaja kirjoitti:

        Ja taas kakaroita täällä!!! Toisaalta nautin, kun joku ärsyyntyy... Kuinkahan riekaleina Saippuaprovon hermot ovatkaa,,.... onneksi pääset taas muutaman viikon päästä kouluun ja pienluokalle.... En sääli, turha kerjätä sääliä. Minä nautin, kun joltain menee hermot tyhjästä...:) :) ! ! Ja - voi voi, kun puhuu vielä rumiakin! Ei pääse Saippuaprovo noilla eväillä taivaaseen....

        Tuossa ei ole mitään outoa, koska minun seurassa nauttii jokainen, kuten sinäkin, jokainen omalla tavallaan.

        Aloitus on silti kaikesta hedonismista huolimatta täysi provo!


      • OPSERVERI

        HÖPÖ HÖPÖ JUTTUJA TAAS...KUKA NÄITÄ KEKSII

        TÄMÄHÄN VAIUKUTTAA JO SOLVAUKSELTA...


      • Lieksan karhu

        Kannattaa ilmoittaa miehellesi teosta, niin hän maksaa hampaiden poistatuksen kokonaan, jotta sänkyelämänne saa aivan uuden ulottuvuuden suuseksin ansiosta! Karhunpalveluksenpa se teki, se katala eukko.


    • Koulutettu osaa

      Vain koulutettu osaa ja saa hoitaa. Näinhän meille opetetaan!

      • Aktiv Muslim

        Eipä hättee mittee.Hmm.Vedät vain huivin päähäs ja harson suus eteen ettei ettei näy purimes.


    • pidäpuolesi

      tee rikosilmoitus, hän on velvollinen korvaamaan kivusta ja särystä sekä myöskin maksamaan sinulle uudet hampaat. Kaikki hammaslääkärit ovat koulutettuja ymmärtääkseni. Hän teki sinulle kiusaa, vaadi oikeuksiasi.

    • sen lääkärin kaveri

      Vedätytä hampaat pois ja virossa halvalla silta tilalle. itsetein näin. ei särje ja on helppo hymyillä.

      • Kysyn vain

        Tuhosiko se lääkäri sinunkin hampaasi?


    • Korvauksia

      Vaadi syypäältä hammaslääkäriltä korvausta tai korjaamaan aiheuttamansa viat. Jos ei korjaa, ota yhteyttä kuluttajavalituslautakuntaan tai kuluttaja-asiamieheen, kysy neuvoa ja tee valitus.

      PS. Itseltäni lähes joka kerta hammaslääkärit, vaikka ovatkin vieraita, pilaavat hampaita. Viimeksi laitatin muovikuoren hampaaseen niin tämä hml lyhensi ko. hammasta??!! nyt on rivistössä tämä hammas muita lyhyempi, tosi rumaa. Ja tämä hml vielä hioi vireistä hammasta, en ymmärrä miksi, ainakin purenta meni aavistuksen huonommaksi tai löysemmäksi. Seuraavaksi kun menen hml:lle sanon, että korjataan vain kyseistä hammasta, jossa on vika, ja jos koskee muihin hampaihin niin vedän hml:ltä hampaat kurkkuun ;D, eiköhän ala uskoa.

      • Korvauksia utopiaa

        Taitaa korvausten saanti olla kovin vaikeaa, ellei jopa utopiaa! Asiaa tutkittaessa havaitaan, että on hyvin hoidettu eikä ole aihetta valitukseen. Voipi käydä, että tällaisesta ongelmallisesta käynnistä ei löydy edes merkintöjäkään.


      • Ortopedian lis.

        Miksi ihmeessä käytätte huonoja hammaslääkäreitä? Hyviä on vaikka kuinka paljon. Näyttää vaan olevan niin, että joillekin ne vaikeudet vaan kasaantuvat. Nyt saa " Järkyttynyt tästä " maksaa siitä, että on vienyt toiselta miehen!!! Ja,seuraavan kerran , kun menet gynegologille, se poistaa varmaan riemurasiasi, kun olet hänenkin miehensä vienyt! Ja- jos saat sydänvaivoja, tukkivat loputkin suonesi! Mene itseesi myös ja muistele millaisia vääryyksiä itse olet tehnyt. Että - tällaista!


    • Tietoa sinulle

      Laki velvoittaa hammaslääkärin kirjaamaan mitä potilaalle tehdään, jos ei ole kirjattu jokaista asiaa käynnistäsi asianmukaisesti, on hammaslääkäri syyllistynyt rikokseen.


      Korvauksia vaatimaan, valitus aluehallintokeskukseen, rikosilmoitus poliisille ja hammaslääkäri vastuuseen teoistaan.

      Tiedän että ystäväni sai korvauksia kivusta ja särystä, esteettisen haitan tuottamisesta, ja korvaukset uusiin hampaiden laittoihin implantein. Mielivaltainen hammashoito tapahtui vielä paikassa jossa odottaisi olevan ammattilaisia työskentelemässä.

      • Klom

        Kaikkea tekin uskotte.


    • jesomedus

      Suosittelen lähimmälle mielenterveysasemalle menemistä tai jos rahat riittää niin varaa oitis aika jollekin yksityiselle kallonkutistajalle, kirjoituksesta päätellen kirjoittajalla on joko outo huumorintaju tai sitten kaikki "palikat" ei ole ihan paikallaan....

    • Oikea neuvo

      Potilasvahinkovakuutusyhdistys on oikea osoite. Ensin voit käydä näyttämässä hampaitasi esimerkiksi kunnallisen terveyskeskuksen hammashoitolassa. Ota sinne yhteyttä, ja kerro tilanne. He neuvovat sinut eteenpäin. Et tarvitse enää enempää ikäviä yllätyksiä yksityiseltä puolelta.

      • hammasl.nimi tietoon

        Turha valittaa minä valitin kahteen lautakuntaan,ei korppi korpin silmää puhkase.Minun hammaslääkärini tuhosi minun etuhampaani,molemmista päätös että näitä sattuu vahinkoja . Laskutti vielä omien vahinkojensa korjauksen kahteen kertaan.Lähetin valituslautakunnalle röngenkuvat mistä selvästi näki että paikkaus aiheutti tulehduksen joka tappoi etuhampaani.


      • Saksalainen
        hammasl.nimi tietoon kirjoitti:

        Turha valittaa minä valitin kahteen lautakuntaan,ei korppi korpin silmää puhkase.Minun hammaslääkärini tuhosi minun etuhampaani,molemmista päätös että näitä sattuu vahinkoja . Laskutti vielä omien vahinkojensa korjauksen kahteen kertaan.Lähetin valituslautakunnalle röngenkuvat mistä selvästi näki että paikkaus aiheutti tulehduksen joka tappoi etuhampaani.

        Suomessa on tällaista. Saksassa hammaslääkäri joutuis maksamaan huomattavat korvaukset. Siellä ei ikinä hammaslääkärin puolelle mentäisi tällaisessa. Uskomatonta, miten lammasmaista täällä on - toisin kuin muualla Euroopassa.


      • itse kokenut
        Saksalainen kirjoitti:

        Suomessa on tällaista. Saksassa hammaslääkäri joutuis maksamaan huomattavat korvaukset. Siellä ei ikinä hammaslääkärin puolelle mentäisi tällaisessa. Uskomatonta, miten lammasmaista täällä on - toisin kuin muualla Euroopassa.

        Saksalaiselle: kyllä Saksassa tapahtuu tällaista ja vielä paljon pahempia asioita, leikellään terveitä ihmisiä jne. Joten ewi sinulla ole aihella kehua Saksaa ainakaan terveydenhoitoasioissa.


      • kaarina

        Valitus tehdään näin,mitä nyt kerron,koska olen jo 3kertaa tehnyt tälläisen!

        Ensin Sinun täytyy pyytää Potilasasiamieheltä aika,ja teette yhdessä eka hakemuksen! (jokaisessa Lääkäritalossa,myöskin Yksityisellä puolen) pitää olla Potilasasiamies!
        Valitus lähtee heti menemään Potilasvakuutuskeskukseen,jossa viipyy n.3kk:tta.
        Jos potilasvakuutuskeskus ei hyväksy anomustasi,niin Sinulla on oikeus valittaa Potilasvahinko lautakunnalle!

        Asia käsitellään siellä uudestaan Lautakunnassa,josta tulee Sinulle n.3-4kk aikana kirje mitä he ovat päättäneet!

        Jos Lautakunta on asiaa käsitellessään ollut Yksimielinen ja päätös on myös yksimielinen!

        He kehottavat jälleen Potilasvahinkokeskusta maksamaan sinulle määrätyn summan!
        Ellei näin käy,niin voit valittaa vielä sinne Lautakunnalle,että enään ei tarvitse ottaa yhteyttä Potilasvahinkokeskuseen!

        Minä olen valittanut tyttäreni väärästä Diagnoosista,lääkityksestä sekä 10vuotisen työsuhteen katkaisuun! Vedettiin matto alta totaalissesti!
        Hänelle Dignosoitiin Ms-tauti ja selkärankareuma.Kamalat Interveroni lihakseen pistettynä ym.ym!3vuoden päästä diagnoosit purettiin ja lääkäri sanoi vain,ettei sinulla ole näitä tauteja ja lääkitys loppui seinään.

        Hänet laitettiinTyökyvyttömyyseläkkeelle jne.
        3kertaa on Lautakunnan papereissa lukenut seuraavasti:" Lautakunnan ollessa yksimielinen tyttärelleni pitää maksaa henkilövahingon tuottamisesta.
        Olen nyt jälleen tekemässä 4 valitusta siitä,että ylempi taho katsoo,että kuuluu korvauksen piiriin ,mutta alempitaso katsoo ,ettei korvauksia makseta.Jatkan vielä toisen perään!


      • kaarina
        kaarina kirjoitti:

        Valitus tehdään näin,mitä nyt kerron,koska olen jo 3kertaa tehnyt tälläisen!

        Ensin Sinun täytyy pyytää Potilasasiamieheltä aika,ja teette yhdessä eka hakemuksen! (jokaisessa Lääkäritalossa,myöskin Yksityisellä puolen) pitää olla Potilasasiamies!
        Valitus lähtee heti menemään Potilasvakuutuskeskukseen,jossa viipyy n.3kk:tta.
        Jos potilasvakuutuskeskus ei hyväksy anomustasi,niin Sinulla on oikeus valittaa Potilasvahinko lautakunnalle!

        Asia käsitellään siellä uudestaan Lautakunnassa,josta tulee Sinulle n.3-4kk aikana kirje mitä he ovat päättäneet!

        Jos Lautakunta on asiaa käsitellessään ollut Yksimielinen ja päätös on myös yksimielinen!

        He kehottavat jälleen Potilasvahinkokeskusta maksamaan sinulle määrätyn summan!
        Ellei näin käy,niin voit valittaa vielä sinne Lautakunnalle,että enään ei tarvitse ottaa yhteyttä Potilasvahinkokeskuseen!

        Minä olen valittanut tyttäreni väärästä Diagnoosista,lääkityksestä sekä 10vuotisen työsuhteen katkaisuun! Vedettiin matto alta totaalissesti!
        Hänelle Dignosoitiin Ms-tauti ja selkärankareuma.Kamalat Interveroni lihakseen pistettynä ym.ym!3vuoden päästä diagnoosit purettiin ja lääkäri sanoi vain,ettei sinulla ole näitä tauteja ja lääkitys loppui seinään.

        Hänet laitettiinTyökyvyttömyyseläkkeelle jne.
        3kertaa on Lautakunnan papereissa lukenut seuraavasti:" Lautakunnan ollessa yksimielinen tyttärelleni pitää maksaa henkilövahingon tuottamisesta.
        Olen nyt jälleen tekemässä 4 valitusta siitä,että ylempi taho katsoo,että kuuluu korvauksen piiriin ,mutta alempitaso katsoo ,ettei korvauksia makseta.Jatkan vielä toisen perään!

        Menet rohkeasti vahingon tehneelle sille h-lääkärille,ja pyydät häntä kirjoittamaan Käynnistäsi Epikriisin,koska ne sinulla pitää olla sinne Lautakuntaan.

        Pyydä,että leukaluusi ja hampaat kuvataan ja siitä pyydät itsellesi CD:n,jona liität mukaan!
        Ellei hän suostu tähän,niin mainitse hakemuksessasi tämä!!

        Mene toiselle h-lääkärille ja pyydä,että katsoo kuvat hampaistasi ja leukaluusta!

        Ja vielä pyydä B-luokan lausunto,jossa tämä toinen h-lääkäri laittaa oman Epikriisin,ja ne kaikki sitten Potilasvahinkolautakunnalle!
        Nuo sulla on pakko olla.
        Voit tehdä Anomuksesi tieokoneella tai jopa käsin kirjoitetttuna ruutupaperille!

        Tältä toiselta H-lääkäriltä kysyt,että miten paljon tulee esim.vaikuttamaan ulkonäköön ja syömiseen!
        Yksi kunnon Imlantti hammas joka ruuataan kiinni on 2000€ paikkeilla!Halvemmallakin voi saada jos leukaluusi on hyväkuntoiset!

        Tee hakemus siten,että kuinka paljon esim.kärsit tilanteesta,ja miten iso taloudellinen tappiokin on tehty.

        Jos se tuhoaja lekuri antaa sellaisen epikriisin,että hampaan juuret olisi vaurioituneet,niin juuri tämä kuva kertoo ,ettei niin voi olla! Silloin saattavat hyvinkin katsoa ilkivallaksi,ja vielä kyseistä tämän H-lääkärin Ammattitaito!

        Jos Kirjoituksesi oli Provo,niin onhan näistä tiedoista varmaan jollekkin tarvoitsevalle tietoja/faktaa!

        Toivotaan,että saat asianmukaiset hampaat ja korvaukase!


      • Karu totuus
        kaarina kirjoitti:

        Menet rohkeasti vahingon tehneelle sille h-lääkärille,ja pyydät häntä kirjoittamaan Käynnistäsi Epikriisin,koska ne sinulla pitää olla sinne Lautakuntaan.

        Pyydä,että leukaluusi ja hampaat kuvataan ja siitä pyydät itsellesi CD:n,jona liität mukaan!
        Ellei hän suostu tähän,niin mainitse hakemuksessasi tämä!!

        Mene toiselle h-lääkärille ja pyydä,että katsoo kuvat hampaistasi ja leukaluusta!

        Ja vielä pyydä B-luokan lausunto,jossa tämä toinen h-lääkäri laittaa oman Epikriisin,ja ne kaikki sitten Potilasvahinkolautakunnalle!
        Nuo sulla on pakko olla.
        Voit tehdä Anomuksesi tieokoneella tai jopa käsin kirjoitetttuna ruutupaperille!

        Tältä toiselta H-lääkäriltä kysyt,että miten paljon tulee esim.vaikuttamaan ulkonäköön ja syömiseen!
        Yksi kunnon Imlantti hammas joka ruuataan kiinni on 2000€ paikkeilla!Halvemmallakin voi saada jos leukaluusi on hyväkuntoiset!

        Tee hakemus siten,että kuinka paljon esim.kärsit tilanteesta,ja miten iso taloudellinen tappiokin on tehty.

        Jos se tuhoaja lekuri antaa sellaisen epikriisin,että hampaan juuret olisi vaurioituneet,niin juuri tämä kuva kertoo ,ettei niin voi olla! Silloin saattavat hyvinkin katsoa ilkivallaksi,ja vielä kyseistä tämän H-lääkärin Ammattitaito!

        Jos Kirjoituksesi oli Provo,niin onhan näistä tiedoista varmaan jollekkin tarvoitsevalle tietoja/faktaa!

        Toivotaan,että saat asianmukaiset hampaat ja korvaukase!

        Taitaa "kaarinalla" olla liian suuret odotukset ja luulot potilasvahinkojen hoidosta ja tiedoissa on pahoja puutteita. Oma valitusketjusi on vielä kesken joten et tiedä kuinka pieniä ne korvaukset ovat todellisuudessa. Potilasvahingon perusteella myönnettävät korvaukset ovat vain vahingonkorvauksia eikä niillä yleensä saa korjattua tehtyä vahinkoa. Parempi vaihtoehto on että tässä tapauksessa saa vahingon tehneen hammaslääkärin korjaamaan vahingot veloituksetta. Potilasvahingon korvauksena ei saa uusia hampaita, enintään korvauksen kivusta ja särystä.


      • Korvaukset
        Karu totuus kirjoitti:

        Taitaa "kaarinalla" olla liian suuret odotukset ja luulot potilasvahinkojen hoidosta ja tiedoissa on pahoja puutteita. Oma valitusketjusi on vielä kesken joten et tiedä kuinka pieniä ne korvaukset ovat todellisuudessa. Potilasvahingon perusteella myönnettävät korvaukset ovat vain vahingonkorvauksia eikä niillä yleensä saa korjattua tehtyä vahinkoa. Parempi vaihtoehto on että tässä tapauksessa saa vahingon tehneen hammaslääkärin korjaamaan vahingot veloituksetta. Potilasvahingon korvauksena ei saa uusia hampaita, enintään korvauksen kivusta ja särystä.

        > Potilasvahingon perusteella myönnettävät korvaukset ovat vain vahingonkorvauksia eikä niillä yleensä saa korjattua tehtyä vahinkoa....

        Jos sitten edes mitään korvauksia myönnetäänkään.
        Mielellään vain kerrotaan kuinka hyvin on hoidettu, eikä virheitä ole havaittavissa.


      • Anonyymi

        Älä missään nimessä mene kunnalliseen hammashoitolaan! Sillä juuri siellä hampaat laitetaan tuusan nuuskaki. Teki sellaita jälkeä ettei sitä pysty mikään eikä kukaan koskaan korjaamaan. Näitä sadistivillejä hammaslääkäreitä käytetään nimenomaan kunnallisella puolella. Terveyttä ei saa rahalla takaisin. Pahinta mitä tässä maassa ihmisille on tehty on aivopestä hyvähoito-ohjelmointiin itsemaksaviksi harjottelijoitten koekaniineiksi. Ja sitten "täysoppineisiin" tuholaisten kostonkohteeksi koska he eivät pärjää vapailla markkinoilla. Terveyskeskukset antavat täyden vapauden tehdä ihmiselle mitä mielii ja kuinka hullu sitten satuukin lääkärinkamppeissa potilasta määräämään saa vapaasti tehdä mitä tahtoo. Ja koska ihmiset ovat yhteikunnan aivopesemiä, he ihan oikeasti luottavat terveyskeskukseen missä tahattomia tai tahallisia virheitä tehdään jokaisessa portaassa vastaanotosta lääkriin. l


      • Anonyymi

        mihin sitten valittaan kun juuri kunnallisella puolella tehtiin korjaamattoman Kamalaa tuhoa . Oli itsemurh LÄHÄLELLÄ SILLÄ NIIN PAHOIN KAIKKII HAMPAANI TUHOTIIN.


      • Anonyymi

        väärä neuvo! Juuri terveyskeskuksen hammashoitolat käyttävät täysin ammattitaidottomia keikkalääkäreitä sekä toimintakiellossa oleita tuhoajalääkäreitä joitten suurin saavutus on täydellinen hampaitten tuhoaminen. Tuhot ovat niin katastrofaalisia että niihin harva lääkäri kykenee. Yksityiset ovat sentään vastuussa teoistaan toisin kuin terveyskeskusten hammaslääkärit. Mikään raha ei enää korjaa täydellisesti pilattuja hampaita jotka tuhosivat koko suun terveyden, Oli viedä hautaan sillä niin suuren shokin koin kotona missä vasta heräsin väkisin tehdyistä kitalaki ja ienpuudutuksista sekä makuulavitsalle liikumattomaksisi sitomisesta, missä en voinut edes käsimekein näyttä että väärn menee. Ei sanaakaan ei ennen eikä jälkeen teon. Kuin tuhoajarobotti oliis käskenyt, Paljon hammaslääkäreillä käyneenä oletin että edes muutama sana ennen tuhoamista. Siitä vielä seurasi yhtä huonojen lääkäreitten kierros jotka vain lisäsivät tuhon suuruutta. Koko lysti mistä jäi suusairaus hirvittäväksi tuhotut hampaat ja epätoivo aikaismmin hyvinkin kallisti ja hyvin hoidettujen hampaitten tuhon vuoksi. Maksoi liki tuhat euroa! Vähemmällä rahalla ja oikealla hoidolla olisin päässyt jos olisin kiertänyt kukaa koko "hammashoitiolan".


    • jaaha vai niin

      Olet tainut katsoa televisiosta Seinfeld sarjaa elä omaa elämääsi Seinfeld se on komediaa ... teet jotakin muuta kuin katselet telkkaria ja olet FC:ssä

    • hahahaahah...

      Tarviiko sitä kaikkiea Suomi24 keskustelupalstalla toistaa mitä muualta on lukenut. Niin läpinäkyvä juttu kuin olla voi.

    • No miten on?

      Onko Jani Toivola jo järkyttynyt?

    • Hammas profesor

      Siis mitä ihmettä....?
      Eihän hammaslääkäri kysele perheasioista, eikä puolison taustoja, vaan hammaslääkärit suorittaa hampaiden hoitotoimenpiteitä.
      Hammaslääkärit suorittaa työnsä niin hyvin, kuin vaan on mahdollista.
      Ei parisuhde asiat kuulu hammaslääkärin toimenkuvaan.
      Perin erikoinen hammaslääkäri, joka alkaa tekemään salapoliisityötä puolison taustojen selvittämiseksi.

    • provo, provoimpi

      provoin.

    • häh

      Tuntuupa melko epäuskottavalta tämä tarina:

    • Itkenyt viikon

      En oikein usko tätä juttua. Jos tämä olisi totta, niin tekisit asialle ihan jotain muuta kuin kirjoittaisit tälle palstalle.

    • tuuleen kylvetty

      Uskoako vai ei uskoa. Eipä tahdo oikein mennä minun kallooni tuo tarina. Mieluummin mielikuvituksen tuotetta. Ja tuntuu siltä, että aviomiehen erinomaisuutta ja haluttavuutta tuodaan esille.
      Uskokoon ken tahtoo.

    • HOONOO PROVOO

      PROVO!

      Kaikista maailman hammaslääkäreistä menit sitten miehesi exälle?!

      HAA HAA HAA

    • Sanonpahan vaan.

      Hmh... Aika typerä täytyy olla, että uhraa työnsä exän takia...

    • Siis tuo oli kyllä jo ilkeetä huh huh! Toivottavasti saat hampaasi kuntoon :)

    • hammas keiju

      Tämä on kyllä väärä paikka tämän asian selvittelyyn? Sinuna kääntyisin kysymyksesi kanssa Potilas asiamiehen, KELAN, tai Poliisin juttusille neuvoa saadakseni. Yhden asian voisit tehdä ja vaatia epikriisin hammas hoidostasi. se on pakko antaa. Tästä voisi olla apua valituksen trekemiseen Potilas turvaan, sekä myös KELA:n ja Poliisin suuntaan. Toivon että saat hampaasi kuntoon sekä korvaukset kivusta ja särystä sekä turhista kustannuksista

      • .

        Jaaha, kirjoittaja vaihtoi nimimerkkiä mutta oikeinkirjoitusvirheet paljasti.


      • Toivossa.

        > Toivon että saat hampaasi kuntoon sekä korvaukset kivusta ja särystä sekä turhista kustannuksista

        Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamatokin!


    • Hmmmmmm.....

      Kuka näit keksii,YLLÄPITOKO?

    • Hyvä, aihe

      Ken näitä juttuja tänne keksiikin, niin tämä on niistä parhaimpia.

      • Hump...

        Olen kuullut, on tätä varten henkilö tai henkilöitä.


    • Provokaatio
      • Petk.....

        Harmi vain kun jotkut ottaa todesta ja eläytyy asiaan....


    • et silleen

      Ja sitten heräsit ja huomasit ettei olekaan totta...lääkärit kyllä eivät kosta kenellekkään, lopeta elokuvien katselu ja jos on pakko katsoa, niin nalle puh on hyvä.

    • 12mmbbb

      Valituksesta on harvoin mitään hyötyä kukaan toinen Hammaslääkäri ei ala todistaan
      toista vastaan,voisit yrittää hakea korvausta potilasvakuutusyhdistykseltä sairaaloissa on potilasasiamies hän tietää näistä valituksista.

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Haista passka.

      • KARSKI80

        SANOPPA UUDESTAAN !


      • 12mmbbb

        totuus


    • eteenpäin vaan

      Voimia ja tee rikosilmoitus!
      Aivan hyvin sattunut lääkäri huomaamaan potilastiedoista jonkin linkin menneeseen ja piruuttaan koston halussa todella tai/ja kärsien jostain neuroosista tai mielisairausdesta tehnyt tuon.

    • valivalivalivali

      Vaikkei nyt totta oliskaan niin neuvona jollekki muulle joka joutuu vastaavaan tilanteeseen. Potilasasiamieheen yhteys, pitäis löytyä ainaki kunnalliselta puolelta kaikista laitoksista. Jos ei etene niin soita Valviraan, sielä valvovat terveydenhuollon ammattilaisia ja neuvovat mihin ja miten teet valituksen ja korvaushakemuksen.

    • tosi on vai onko

      Juuri äsken ikkunani ohi lensi lehmää. Sillä oli pienet siivet ja ihmettelinkin että kuinka pysyy ilmassa noin pienien siipien avulla. Kolme hammasta siltä puuttui myös sekä yksi silmä. Hammaslääkäri oli kuulemma ne poistanut hampaat epähuomiossa koska oli kateellinen lehmälle siivistä jotka olisi kernaasti ottanut itselleen. Tähän ei lehmä ollut suostunut ja hammaslääkäri oli ilkeyksillään poistanut hampaat sekä puhkonut silmän isolla puudutuspiikillä. Toivotin lehmälle parantumista ja jaksamista. Aikoi pärjätä lopuilla hampaillaan märehtiessään ::DD Heippa!

    • Jaahas.. hamppilääkärillä on sitten jäänyt jotain hampaankoloon =)
      Tutustu nyt vaikka aluksi lääketieteen etiikkaan.. ennenkuin alat satuilemaan ;)

    • hammashoitaja

      Näin ei voi tapahtua.Kukaan näin hullu ei voi toimia hammaslääkärin ammatissa.

    • myötätuntoinen sisar

      Sinulle vastaan että tee ilmoitus ihmeessä. Ei sellaista saa tehdä. kyllä ne virheet korjataan. mutta ota selvää mihin voit tehdä ilmoitukssen ja tee se älä jätä asiaa siihen.

    • jy-ke

      melkosta skeidaa heität, kaikkea suomi24 viittii edes julkasta

    • minulla myös

      Minulla kaksi kertaa on hammaslääkärit (kovakouraiset naiset kunnallisella) tosin eri naiset pilanneet hampaat niin, että siitä koitu elinikäinen kipu ja pakotus. Nyt ei auta kuin yrittää korjailla yksityisellä näiden tunaroiden aiheuttamia tuhoja. Tuskin koskaan hermosäryt lähtee. Mitään korvauksia en saa koska mitään näkyvää vahinkoa ei ole löydetty, kipuahan ei voi löytää.

      • Melkein löin

        Kerran olen hypännyt tuolista ylös, kunnallisen, ulkomaalaisen,kovakouraisen akan tuolista.


    • News

      Tämmöinen tositapaus oli Puolassa, mutta ei tämä juttu näillä palstoilla mene läpi. Miksi keksit tällaisen tarinan ylipäänsä. Oletko 15-18-vuotias?

    • minäsinähän....

      sinuna menisin samantien poliisille tekee rikosilmotuksen jos toi nyt on totta.

    • hammashoitajatar..

      Höpönhöpöä..Kukaan hammaslääkäri ei poista tervettä hammasta! (eikä tatvii suostua kaikkeen)Eikä etuhampaita paikata nykyään kuin muovilla..et sitten muuta keksiknyt kun vedota vanhaan urbaanilegendaan..

    • Hui! kauhistus

      Kamalaa! Mutta hänähän on lääkäri hammaslääkäri hänen pitäisi suorittaa opetetut tavat!!

      • X-----------DDDDDDD

        suorittaa opetetut tavat X-----------------------------D

        PS. HIENO STOORI HERMANNI


    • Me lapset

      Ensiksi rikosilmoitus seuraavaksi oikeuas ja tuntuvat korvaukset. Eikä tuokaan riitä.

    • Aivonsajuonu

      Tämän satuilijan kannattaa mennä ensitilassa psykiatrille, selvittään psyykkeensä.

      Jatkossa kannattaa hieman rajoittaa juomistaan se voi näin kesällä ryöstäytyä käsistä ja näin aiheuttaa tänkaltaisia harhoja..

      Vähemmälläkin viinanlotraamisella menee nuppi sekaisin ja rupee kirjoitteleen satuja.

    • mum-ma

      Valhetta, valhetta - ei voi olla totta.

    • harhoja ja tyhmä

      ota yhteyttä satutätien rahastoon, he auttavat harhaisia naisia

      • Hatun nostaja

        Ettkö ääliöt käsitä, että fiksuin koko porukasta on aloittaja! Nauraa räkäistä naurua, kun saa härnätä täällä sakkia. MInä nostan hattua korkealle aloittajalle ja koetan keksiä seuraavaksi vielä mehevämmän aloituksen!


      • ap tyhmin, sinä 2.
        Hatun nostaja kirjoitti:

        Ettkö ääliöt käsitä, että fiksuin koko porukasta on aloittaja! Nauraa räkäistä naurua, kun saa härnätä täällä sakkia. MInä nostan hattua korkealle aloittajalle ja koetan keksiä seuraavaksi vielä mehevämmän aloituksen!

        Miten niin? Ei tätä satua kukaan olisi kommentoinut, ellei sitä olisi nostettu etusivulle.

        Nauraa voi vasta silloin kun joku uskoo. - ja nyt kukaan ei uskonut.


    • Kuuger

      Tosi huono provokaatio.Säälittävää, jos ei parempaan yllä.

    • kuka näitä juttuja tänne oikein keksii ? Joku Hymystä potkut saanut ex-toimittaja..

    • Täst suoli24 puhuu..

      Taidat itse olla katkera, mieleltäsi et ehkä kovin terve tai olet vain yksinkertaisesti narsku. Veikkaisin kaikkea kolmea kohtaa...

    • kukaan ei usko

      No nyt meni satuilu vähän yli :D

    • 20+19

      Viimeks se oli miehen rakastajatar se hampilekuri joka poisti kaikki hampaat. Jotain rajaa näille saduille nyt jo.

    • ayejn hu

      Jutun aloittaja voisi mennä vaikka aluksi psikiatrin juttusille saamaan apua harhoihinsa.
      Toinen hyvä vinkki on myydä TV tai ainakin lopetta sen katselu...

    • 47ru8fjk

      Ei kyllä ihan näin tyynesti kirjoittelisi tällaista tapahtumaa :D

      • oppp

        Älä vähättele


    • Järkyttynyt tästä

      Tämä tapahtui keski-suomessa........

      Mafia, paljollako korjaatte ongelmani ?1 ?1 1!?!


      hahaahahahahhahahahhaahhaah sitten rratatattaat hahhahahaaahahahhaahahahahaaah

    • L....maa ehml

      Kolmoishermosärky on kamala jos se tulee.äitini kanssa on tätä vaivaa sivusta seurattu ja viety kys.sairaudesta äitiä useasti lääkäriin.Kysy potilasneuvonnasta keskussairaalasta miten haetaan yksityisen lääkärin tekemän hoitovirheen korvausta.Kyllä sieltä kaavakkeita saat tai kysy kuluttajaneuvonnasta .kaikissa kaupunkien puhelimissa on kuluttaja asiamies.Se neuvoo.Älä kärsi itse vaan TOSIAAN tee asianmukainen valitus aina kun koet epäoikeudenmukaisuutta lääkäriasioissa.Tsemppiä sulle.

      • Outoa porukkaa

        Ja taas sama kirjoittaja vastaa huuhaavastauksia. Tai sitten nosto etusivulle veti tänne nipun huonosti äidinkieltä ja asioita hallitsevia vastaajia.

        Jonkin keskussairaalan potilasneuvonta (yleensä eteisaulassa ja kopin ikkunassa lukee INFO tms.) ei varmasti tiedä hölkäsen pölähtämää yksityislääkärien hoitovirheistä.


    • HUI HAI

      Hyvä harjoitus rasti,Tuostahan saisi muhkeat korvaukset,kivusta,särystä muut pysyvät kosmeettiset haitat., ja tietysti kenkää h-lääkärille.Toivotaan että ei oikeesti ole tapahtunut tälläistä.eron jälkeinen tilanne on aina vaikea,ja siinä viina ja mustasukkaisuus saavat paljon pahaa aikaan,aina siellä on toinen joka jää ruikuttamaan vaikka tietää itse olevan syyllinen eroon.

    • eeeikä

      Voi hitto, että palstan "toimittajalta" on jutut vähissä :DDD !!!

    • tiedän mistä puhun

      Hammaslääkärillä ei ole eettisyyden nimissä minkäänlaista oikeutta poistaa hammasta, ennenkuin hän on kysynyt asiasta asiakkaalta. Hammaslääkärit ammattikuntana ovat melkoisia roistoja, muutamia hyviä lukuunottamatta. Asiakkaalle on helppo tehdä toimenpiteitä, ilman että asiakas tietää tuon taivaallista niiden tarpeellisuudesta. Eurot vain vilkkuu silmissä. Vuosia hammaslääkäreiden kanssa työskelleenä tiedän kyllä mistä puhun. Huonoa kohtelua ja kipua ei tule sietää. Ihmiset ovat ihan liian kilttejä. Akateeminen koulutus ei takaa vielä mitään ja jos hammaslääkäreiden koulutuksesta on yhtään tietämystä, niin kaikki sieltä valmistuvat vaikkei osaaminen olisikaan hanskassa. Koulutuksen taso on myös tänä päivänä ihan p:stä. Sinuna tekisin valituksen ja toivottavasti sinulla on rtg-kuvia yms.kyseisestä hampaasta. Älä jätä juttua tähän. Ja vaikka juttu ei oliskaan tosi, niin pitäkää ihmiset silmät auki hammaslääkärin tuolissa, teillä on oikeus saada hyvää hoitoa!

      • eurot

        Olet aivan oikeassa kokemusta on Hammaslääkäreistä ja Leukakirurgeista.


      • HYI
        eurot kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa kokemusta on Hammaslääkäreistä ja Leukakirurgeista.

        Näin on, asiakkalle on helppo tehdä toimenpiteitä! Mutta kun kerran huijaa saa olla työttömänä, kyllä tieto kulkee ja kyllä rikolliset kiinni saadaan jos niin halutaan!


    • HHH555

      Yleensä Hammaslääkärin tai Leukakirurgin kanssa meneen hyvin niin kauan kun ei mitään satu,mutta jos sattuu hoitovirhe silloin potilaasta tehdään syyllinen.

    • Pupu kultunen

      Aika sairasta jos totta !! Kuka nuija täältä neuvoa kysyisi, ehkä rikosilmoituksen tekemisen jälkeen ym. (ja lekalla sen hampaat piiip jonnekkin) niin voisin avautua julkisesti asiasta.

    • itsekin hammaslääkär

      urbaanilegenda:D tästähän on ollut aikaisemminkin lehdistössä ulkomailta... Haloo!!! Suomessa tämä ei olisi mahdollista eli älkää nyt hyvät ihmiset vaan uskoko tätä kökköä!!!

    • 5+1

      provo mikä provo

    • kimmo saari

      mun hammasta särkee kun lekuri ei puuduttanut kunnolla ja repi paskan hampaan pois,en tunne entuudestaan ja sen verran nuori ettei pitäis olla samoista ympyröistä, et kyseessä on vaan huono ammattitaito ellei se sit ole jonkun tytär jota oon mäiskiny nuorena tauluun ja niitä on niin paljon että etsintä olisi todella vaikeeta.

    • 444llkkk

      Suurin osa Hammaslääkäreitä on aivan hyviä, mutta jotku kieroja Kelan kannattaisi seurata näitä koska nämä laskuttaa myös Kelaa väärin.

      • Hyi

        Olen samoilla linjoilla !


    • miehesi mielipide?

      Mitä mieltä miehesi on tapahtuneesta? Sopiiko käytös kyseiseen naiseen?

    • hmmh
    • _______________*

      Minulla nuorehko naishammaslääkäri koetti paikata hammasta,jossa pienipaikka päässyt pois.
      Hän ei mukamas saanut poratuksi kyllin syvälle ja sanoi sitten ,että siinä on hiusmurtuma,että täytyy vetää pois koko hammas!

      Uskoin hänen puheitaan,enkä mennyt toiselle.
      Hän kaiken lisäksi puudutti hermoon,niin että luulin jo saaneeni kasvohalvauksen.
      Sai viimein pois hampaan,ja yritti sitä lautasella rikkoa,aivan kaunis ja
      hyvän näköinen hammas!

      Onneksi hammas oli poskihammas,mutta kyllä kolo näkyy kun nauran!

      Poskeeni jäi tummempi kohta siihen ,mihin hän puudutti!

      Kyllä voi olla tumpelon typerä akka!

    • Sama p*ska juttu...

      Oma hammas lääkärini laittoi minulle raudat ylä ja ala hammpaisiin. Ja kun kävin ystävälläni jonka äiti on hammas lääkäri, hän sanoi että hampaani olivat suorat ja hyvä kuntoiset. onneksi se ei tehny mitään pahempaa. En edes tiedä kuka se oli. Sitä aiemmin sama lääkäri pyysi avaamaan suutani isommaksi ja isommaksi ja sitten leukaluu meni sijoiltaan. Toden totta ärsyttävää.

    • tiedän paikan ihanan

      Aloitusjuttu selvästi keksitty.
      Hammaslääkäreitä on kuitenkin monenlaisia. Itselleni sattui hätäisen oloinen hutiloitsija, joka väitti minulla olevan kolmoishermosärky. Hän itse ei ollut osannut tai viitsinyt tutkia röntgenkuvaa, jonka oli ottanut pari kuukautta sitten särkevästä hampaasta. Hänen mielestään hampaassa ei ollut vikaa. Löysi muualta pari reikää ja paikkasi ne.Kärsin helvetintuskia pari kuukautta kunnes menin toiselle hammaslääkärille, joka löysi vian heti ja korjasi hampaan. Olin niin onnellinen. Särky oli poissa.
      Onneksi en aloittanut hevoskuurimaista lääkitystä "kolmoishermosärkyyn."

    • Sano poliisille

      Jos se satuttaa toista ihmistä ja tekee kolmoishermosäryn nii oikeuteen 4 sekunniks ja tuuomarin pitäis lankeuttaa sille 20 - 30 vuoden vankeuden tai jos sais amerikassa tuomion niin kyllä olisi loppu iän siellä nyyhkyttämässä ja ehotan läjettää oikeuteen plus soittaa poliisille ja kertoo sen pomolle

    • Siempre y solamente

      Kaiken kauniinkin rinnalla huomaisin sun,
      kaiken muistosta mentyä muistaisin sun
      Suuren maapallon pinnalla - kaiken kauniin rinnalla
      kaunein hymy on nuoruuden rakastetun

      Kaiken hälinän keskeltä kuulen mä sen
      laulun tuhannen joukosta löydän mä sen
      laulut elävät aikansa - säilyttää saa taikansa
      kaunein laulu tuo nuoruuden rakkauden

      Kaiken kaaoksen keskeltä tie luokses tuo
      aivan rauhassa unohtaa kiireeni suo
      Kaiken kauniin rinnalla - huomaan sun sä rakkahin
      kaunein hymy on nuoruuden rakastetun

      Kaiken kauniinkin rinnalla huomaisin sun
      kaiken muistosta mentyä muistaisin sun
      Suuren maapallon pinnalla - kaiken kauniin rinnalla
      mulle rakkahin hymysi tuo kaunein on

    • Ja olikohan tämä vitsi? Tottakai syyte ja heti. Ei hoitovirheestä vaan pahoinpitelystä, motivaatioon viitaten.

    • Oli sinänsä hauskaa lukea näitä kommentteja siitä, että kyseinen ihminen keksii omiaan. No, oma tarina tähän hauskan puutteessa: minulla oli ala-asteella luokkakaveri nimeltään Anu K. joka tykkäsi kirjoitella rakkauskirjeitä itselleen ja pisti sitten niihin alle oman nimensä. Tytön keskiarvo peruskoulussa oli n. 9,5. Sama kuin minulla. Yllättäen kuitenkin oma keskiarvoni laski numeron verran kun tämä Anu alkoi höpöttämään ja supisemaan opettajien kanssa. Yläasteella kaikki hänen poikaystävänsä tulivat lyömään ja haastamaan riitaa kanssani, jopa omat vanhat kaverini. Itselläni ei koskaan ollut mitään tietoa mistä asia mahtoi johtua. Vielä sitten n. 30-vuotiaana kyseisen naisen aviomies (jota en ollut koskaan tavannut) hyökkäsi kimppuuni ravintolassa... Itselläni ei koskaan ollut mitään hajuakaan, mistä tämä kaikki johtui... Lisäksi tällä nykyisellä aviomiehellä on sama sukunimi kuin minulla. Joten hullu vai umpihullu tämä ämmä? No, joka tapauksessa. Haluan tällä viestilläni sanoa, että ei pidä aliarvioida ihmisten hulluutta. Kaikenlaista ihmeellistä paskaa voi sattua, eivätkä ihmiset todellakaan aina ole täyspäisiä.

    • Satusarjat Oy

      Miksi näitä satuja tuodaan tänne jatkuvasti. Tv:ssä on jo monta typerää satusarjaa kuten "kotikatu" ja "salatut elämät". Miksi tämä palsta pilataan näillä typerillä "vitseillä"
      Jos olisi totta, voisi sanoa edes etunimensä ja paikkakunnan.
      Mutta eipä kukaan halua sanoa.

    • näin on

      Olen kerran valittanut Potilasvakuutusyhdistykseen siitä ei ollut mitään hyötyä,vastaus oli että tämä ei johdu tästä leikkauksesta joka minulle tehtiin.
      Voit haastaa potilasvakuutusyhtiön oikeuteen,vaikka nämä hengitys vaikeudet alkoivat
      leikkauksen jälkeen, sen aiheutti kun leukaluun päästä otettiin palanen,että tälläistä valehtelua.

    • 23lksduoi3

      Kannattais varmaan jatkossa jokaisen ottaa digikameralla tai kännykameralla kuva hampaistaan ENNEN hammaslääkärille menoa. Olis sitten jotain todistetta, jos hammaslääkäri saa hulluuskohtauksen ja turmelee hampaita.

    • juliahanne

      Tee rikosilmoitus mahdollisimman pian! Korvausvaatimukset! Vastuuseenhan tuollaisen teon tehnyt ihminen pitää joutua!! Käy jollakin toisella hammaslääkärillä arvioituttamassa tilanne ja pyydä lausunto hampaistasi, siitä mitä on tehty.

      • kyrpå

        Kyllähän hienommatkin ihmiset sekoaa


    • Ryp0

      No kiitos tiedosta, nyt en ainakaan enää ikinä istu HML:in tuoliin.
      Muutenkin onnistunut pitämään purukaluston valkoisena viime kerrasta lähtien.

    • Nyt riittää

      Hammaslääkäri on myös lääkäri ja tekee toimenpiteitä ainoastaan lääketieteellisten tarpeitten mukaan. Tämä asia on erityisen tarkasti säännelty ja valvottu. Älkää enää kirjoittako tähän höpöketjuun yhtään mitään, trollia ei saa ruokkia.

      • Näin pitäisi, mutta

        > Hammaslääkäri on myös lääkäri ja tekee toimenpiteitä ainoastaan lääketieteellisten tarpeitten mukaan....

        Näinhän sitä odotetaan ja kuvitellaankin tapahtuvan, mutta missä sitten "vinksahtaa", kun ainoastaan lääketiede ei enää riitäkään, vaan kuvioon tulee mukaan niitä muuitakin vaikutuksia?


    • Satujen tanner

      PROVO-jutska. Ei tuossa ollut kuka teki, missä teki, kuka kirjoitti ja missä kirjoitti (Ajo-osastollako?).
      Ällöttää nämä nimettömät ja vailla paikkakuntaa olevat, kuka teki ja missä teki-puuttuvat tiedot.
      Ei siis mitään faktaa ja joku herkkäuskoinen uskoo näihin.
      Kai joku uskoo todeksi nuo television Salkkaritkin....mihin mennään nauramaan? Vai pitäisikö itkeä, surullistahan tämä satujen jatkuva virta on täällä.

    • Toivotaantoivotaan

      Ehkäpä tämä trollin ruokkiminen loppuu nyt kun ylläpito poisti nopeasti linkin etusivulta.

      • Mikä trolli?

        Ei tarvi olla trolli, kun esim. tuosta aiheeesta kirjoittelee.
        Onko se sitävastoin trolli, joka niin mielellään kiistää kaikki tuollaiset kokemukset ja kirjoittelun?


      • .
        Mikä trolli? kirjoitti:

        Ei tarvi olla trolli, kun esim. tuosta aiheeesta kirjoittelee.
        Onko se sitävastoin trolli, joka niin mielellään kiistää kaikki tuollaiset kokemukset ja kirjoittelun?

        Kirjoitusta voi epäillä trolliksi kun muistutti niin tarkoin jo aiemmin lehdistössä liikkunutta kaupunkilegendaksi luokiteltua juttua.

        Tai sitten joku vaan innostui ja kopioi saman jutun tännekin.


    • Salailu loppu!

      Näistä ei tulisi vaieta. Hammaslääkärit ja kirurgit mielellään näistä eivät puhu. Hyvinkin iso uutispommi voi pesiä huonossa kohtelussa hampaidenhoidossa. Olen muutaman nähnyt ja aina asiakas on vaiennettu hiljaiseksi sanomalla ettei mitään outoa ole tapahtunut vaikka purukalustoa on tuhottu väärin toimenpitein. Pitäisi olla rohkeutta puolustaa asiakkaan oikeuksia, vaikka kollega olisi asiakkaan purukaluston tuhonnut.

      • Hyvin hoidettu

        Aina on hyvin niin hoidettu. Potilaan mielipidettä harvemmin kysellään. Tuskin ainakaan ko. kaltaisissa tapauksissa.


      • Hoidosta kysytään
        Hyvin hoidettu kirjoitti:

        Aina on hyvin niin hoidettu. Potilaan mielipidettä harvemmin kysellään. Tuskin ainakaan ko. kaltaisissa tapauksissa.

        Nykyinen hoitomentaliteetti on muuttunut. Minulta on aina kysytty kunnallisella puolella suostumus hoitotoimenpiteisiin. Joskus vähän huvitti kun hammaslääkäri selitti hyvin laajalti miksi hammas pitää poistaa vaikka olin itse varautunut jo siihen että hammas joudutaan poistamaan vaurioitumisen vuoksi.


    • Henry80

      Potilaalta ei edes kysytä ja kun kysyt hänen kollegaltaan niin mitään virhettä ei ole tapahtunut, vaan hyvin on hoidettu ja asianmukaisesti. Hammaslääkärit salailevat touhujaan, laki velvoittaa kirjaamaan ylös jokaisella hoitokäynnillä tehdyt toimenpiteet yksityiskohtaisesti, jos näin ei ole, niin kyseessä on AINA RIKOS ja silloin hammaslääkäri salaa jotain tekemisiänsä!!!

    • Laki velvoittaa

      > laki velvoittaa kirjaamaan ylös jokaisella hoitokäynnillä tehdyt toimenpiteet yksyksityiskohtaisesti, ....

      Näinhän se laki velvoittaa, mutta .....

    • naisnarsisteja on

      Hienoina esiintyvät naisetkin voivat olla katkeria, kateellisia toisille naisille. Silloin pilataan kauniimman ulkonäköä edes hampaista, jos muuhun ei pääse käsiksi. Mielenterveysoireisia, narsisteja sekä pimahtaneita on myös hyvin koulutetuissa. Varsinkin silloin heitä on hyvin vaikea nähdä ja paljastaa. Monesti potilasta ei edes uskota kun narsisti hoitaa potilaan asiat "järkevin selittelyin ja kiertelyin" ja potilas laitetaan "tietämättömän maallikon" asemaan.

      Tiedän että kateellinen kampaajakin on kerran lyhentänyt kauniimmalta naiselta hiukset (muka tuodakseen hänen kauniit kasvonpiirteensä esiin), tosiasiassa hän pilasi ystäväni hiukset, vaikka eivät tunteneet toisiaan entuudestaan. Ystäväni teki hänestä rikosilmoituksen ja sai korvaukset. Kampaaja oli narsisti-nainen. Esitti kaikille ammattitaitoista, asiallista ja ystävällistä, mutta sisältä oli mielenvikainen. Tätä eivät huomanneet edes hänen kampaajakollegansa, sillä he olivat hänen verkossaan ja pitivät kampaajaa todella mukavana ihmisenä, myöhemmin kuulimme kollegoiden saaneen tietää tästä rikosilmoituksesta ja havahtuivat narsistin lumoista. Narsisti nainen oli koonnut vierelleen imartelulla vahvan tukijoukon, joka avasi silmänsä ja tajusi onneksi miten nainen käyttäytyi. Hänestä oli useampi valittanut kun oli leikannut pitkät hiukset naisilta lyhyeksi, värjännyt niitä liian vahvoilla aineilla ja näin kuluttanut hiusten pintaa ja rakennetta tahallisesti, ilman että asiakas oli pyytänyt voimakasta värjäystä.

      Tämä tiedoksi, sillä hyvinkoulutetuissa hammaslääkäreissä ja erikoistuneissa on Narsisteja myös. Silmät auki!

      • !

        Narsismista syyttely on nyt muotia. Kaiksesta syytetään narsismia vaikka kyse on jostakin muusta. Ehkäpä nimittelijöiden pitäisi lukea mitä narsismi on todellisuudessa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsismi


    • Zeus

      Tämä parturi-asija on myös eritäin vakava. Huomioikaa nämä neuvot ystävät kalliit!

      • Kontrolli?

        Eikö hammaslääkärillä, sen paremmin kampaajallakaan ole mitään sisäistä kontrollia, joka seuraisi tapahtumia kentällä? Jokainen saa puuhastella kuin haluaa?


    • perin erikoista

      Kukaan ei seuraa hammaslääkärin työtä, varsinkin jos hän on ns. alan pätevä ammattilainen, erikoistuva tai erikoistunut. Hammaslääkärin tekemisiään ei kyseenalaisteta, koska eihän hän jokaiselta purukalustoa sorki mössöksi. Sitten kun on tarpeeksi mielenvikaisuutta, tai juuri katetutta (vaikka tuntematontakin) kohtaan, niin tehdään kiusaa tarkoituksella. Ja vedotaan ammattitaitoon, jota kukaan kollega ei mielellään myönnä toisen tehneen ( siitä seuraisi tulehtuneet välit työpaikalla). eli kyllä hammaslääkärin potilas on aika huonossa asemassa.

      Nimenomaan jos on erikoistunut hammaslääkäri, voi tehdä mitä lystää ja näitä selitellään sitten narahdettuaan tekosyillä (jotka kuulostavat järkeviltä). vaikka normaali järki puhuisi omaa kieltään.

      Nainen on kyllä naiselle susi, jos on mielenvikaisuutta / narsismia. Silloin kateus ilmenee ihannoinnista ja kehuista, haukkuihin ja vähättelyyn. Narsisti naisia on myös hammaslääkäreissä, nämä eivät ole vielä vaan tulleet julki, heillä kun on hiljainen joukko lähiapulaisia jotka ovat naisnarsistin lumoissa (kuten aiempi kampaajajuttukin osoitti).

      Potilas vaiennetaan ja narsisti jatkaa työtään! Haloo!

    • Tiedot julkisiksi?

      Haluaisin esittää kysymyksen teille:

      Saako hammaslääkärien nimiä sanoa julkisesti, niin osataan varoa näitä narsistisia ja vaarallisia naishammaslääkäreitä?

      Tietysti sillä että on tehnyt ko.hammaslääkäristä valituksen eteenpäin, eli ei keksittyjä ilmiantoja, vaan ne kenestä on ilmoitettu Aviin, Valviraan, poliisille, kuluttaja-asiamiehelle yms. Eikö jokaisen oma asia ole silloin tuleeko tapahtuneen asiansa kanssa julkisuuteen. Mielestäni tämä olisi reilua potilaita kohtaan, niin tieto näistä narsismia tai muuta mielenvikaisuutta potevat, kateutta kokevat hammaslääkärit saadaan esille ja muiden potilaiden tietoon. En halua että kukaan joutuisi sellaisen käsittelyyn, varsinkin kun oikeutta täytyy todella hakea.

      • Varovaisuutta!

        Nimen julkistaminen voi koitua itselle vaaralliseksi. Mikäli viranomaiset eivät löydä vikaa hoidossa, hammaslääkäri voi haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta ja vaatia melkoisia korvauksia menetetyistä tuloista.


    • Vikaa hoidoissa

      Minkä mukaan mennään silloin jos, kun tulee erimielisyyttä hoitojen tuloksista?
      Tutkitaanko silloin oppikirjojen sanomaa, vai onko homman hoitaneen asiantuntijan sana se suurin totuus, ja painavin sana tapauksesta?

    • salaattikulho

      Kauhunsekaisin tuntein luin tämän ketjun ja täytyy myöntää että olen kuullut ystävättärelleni käyneen samoin. Hän oli erään naispuolisen narsistimaisen hammaslääkärin luona ja sen jälkeen palasi kolmoishermosäryn kanssa, ei ole enää sen jälkeen hymyillyt, särkylääkkeitä syö jokainen päivä. Kuka näitä tahoja valvoo? Täysin epämääräistä kun erityisesti taitavat hammaslääkärit tekevät potilaan elämästä helvetin, ja eivät myönnä virheitään. Narsisti joko ihailee tai kadehtii aina toisia, hammaslääkärinä toimivalla tämä mielisairaus on vaarallista.

      • Kippaa kulhosi

        Turhaa höpinää jostain narsismista. Nimitys on vain muotia ja sitä on kivaa jaella vähän joka käänteessä.

        Kolmoishermosärky voi jäädä vahingossa väärin tehdystä puudutuksesta. En usko että kukaan ammattitaitoinen hammaslääkäri tekisi sitä tahallaan.

        Hammaslääkäreitäkin valvotaan.


      • Valvotaan vai nukuta
        Kippaa kulhosi kirjoitti:

        Turhaa höpinää jostain narsismista. Nimitys on vain muotia ja sitä on kivaa jaella vähän joka käänteessä.

        Kolmoishermosärky voi jäädä vahingossa väärin tehdystä puudutuksesta. En usko että kukaan ammattitaitoinen hammaslääkäri tekisi sitä tahallaan.

        Hammaslääkäreitäkin valvotaan.

        - Niin.
        Missä se valvoja valvoo - vai nukkkuu?


    • otan osaa :(

      Kyllä voi tehdä myös tarkoituksellisesti. Täysin mahdollista myös pienessä suomen maassa. Hienot ja hyvässä ammatissa toimivatkin ihmiset voivat olla ilkeitä ja kateellisia. voimia toivotan aloittajalle ja kaikille muille taistossa oikeuden puolesta oleville.

      • The Dentist

        Kai se mahdollista on, että hienot ja hyvässä ammatissa olevat voivat olla ilkeitä (monta kertaa tuntuu että hienoimmat ihmiset niitä ilkeimpiä ovatkin). Mutta eikö nyt sentään potilaalla ala hälytyskellot soida aika pian jos tehdään toimenpiteitä joista ei ole sovittu ja keskusteltu? Ainahan voi ottaa jalat alle, ei siihen tuoliin sidota käsistä ja jaloista. Kyllä hoidosta pitää keskustella potilaan kanssa ja jos ei lääkäri ole kykenevä keskusteluun, niin itse ainakin nostaisin kytkintä siinä vaiheessa.

        Hieman otettu vaikutteita The Dentist-elokuvasta???


    • Poliisiasioita

      Kyllä hammaslääkärit voivat olla mielenterveysongelmaisia myös. Varsinkin jos naishammaslääkäri on kateellinen itseään kauniimmalle potilaalle ja haluaa hänelle pahaa jostakin syystä tai vain jäytävän kateuden takia. (silloin on hyvä terrorisoida edes hänen hampaimistoaan kun muuhun ei voi koskea hänessä).

      Esim. joku narsisti-ihminen voi olla hyvinkin ystävällinen ja hurmaava, suorastaan kehua ja imarrella muita tovereita tai asiakkaita ja kerätä ns. klaania ympärilleen. Kun hän paljastuu, on se yllätys hänen työtovereilleen, sillä tällainen henkilö peittää pimeän puolensa taidokkaasti.

      Mutta jos hänen pimeä puoli pääsee valloilleen esim. juuri kateuden ilmetessä, on hän vaarallinen. Usein vanhempi nainen voi kadehtia nuorempaa ja kauniimpaa, varsinkin jos hän itse tykkää olla hieno ja laittautunut. Myös pätemisentarve liittyy tähän usein.

      Potilaat yleensä luottavat hammaslääkäriin, eivät kysele kun luottavat valta-asemassa olevaan asiantuntijaan. Kyselevä potilas olisi narsistille uhka, hän tuskin edes haluaisi kertoa asiakkaallen, koska kokisi olevansa niin ammattilainen ettei hänen tekojaan tarvitse edes kysellä, varsinkaan jos hän tekisi suuhun ikäviä asioita.

      Rikosilmoitus näistä pitää tehdä heti ja oikeudet pois, tämänlainen hammaslääkäri ei muutu koskaan, vaan voi kostaa hyvinkin toiselle potilaalle, ethän haluaisi joutua hänen tuoliinsa???

    • ccccc

      Totta on.Yleesä ongelmat alkaa jos valitat Hammaslääkäristä.

    • hämmästynyt

      Kyllä julkisuuteen tällaisen hammaslääkärin tiedot, toiminnasta pitää saattaa vastuuseen tekijä. Hämmästyttävää kun suomessa ei ole näistä asioista koskaan puhuttu, vaan potilaat vaiennetaan hiljaisiksi. Voimia kirjoittaja, varmasti raskas kokemus :(

    • valitettavaa .

      Pidä puolesi, tekijä kyllä joutuu vastuuseen mielivaltaisista teoistaan, ei suomessa saa potilaita kiduttaa! Hammaslääkärin nimi vaan esiin, narsistit kuriin, heitä on monessa hyvässä ammatissa! Usein ovat vielä hyvin viehättäviä ja reippaita, eikä kukaan uskoisi ammattitaitoisen henkilön mielensairautta ennenkuin toimija jää kiinni. Usein viha kohdistuu vain yhteen henkilöön, joskus kahteen, mutta yleisesti henkilö pyrkii miellyttämään muita ja todistelemaan yhteistyökykyistä sekä ystävällistä luonnettaan, usein narsisti on myös urallaan edennyt ja kouluttautunut. Vaatii taitoa huomata ilkeä tai jopa sadistinen nainen nyky yhteiskunnan työelämässä, surullista että heitä on. Viha, kateus, vanhat suhteet tai mikä hyvänsä voi olla käytöksen syynä, jos mieli on narsistinen ja sairas. Se ei katso ulkonäköä, ammattitaitoa, asemaa, valitettavasti se ei näy päälle, usein juuri sellaisesta ihmisestä ajatellaan päinvastaista, häntä pidetään hyvin taitavana, pätevänä ja ystävällisenä henkilönä, kunnes jokin toiminta paljastaa hänet. Sen jälkeen ihmetellään kuinka ei huomattu hänen pimeää puoltaan. Tämä on valitettava tosiasia.

    • Allekirjoitan heti!

      olen samaa mieltä, missä viipyy kansalaisadressi potilaan todellisista oikeuksista ja hammaslääkärien tekojen ja nimien julkistamisesta!! Kukaan ei ansaitse turhaan tuotettua kipua, särkyä ja varsinkin kun hampaat eivät kasva takaisin, vaan menetys on ikuinen. Myös korvauksien olisi oltava sen mukaisia!

      • ,,,,,

        Siitä vaan tekemään adressia, ehkäpä nimiä kertyy mutta vaikutuksista ei tiedä kukaan.


      • Entästämä

        Adressinkin voi tehdä, mutta jospa näiden "tumpeloivien" hammaslääkärien nimet pantaisiin suoraan tänne näkyviin? Joku hammaspotilas osaisi varoa, ja siten säästyä suuremmilta vaivoilta ja ongelmilta.


    • Potilas parka

      Potilashan on vain potilas. Välttämätön paha toiminnassa. Valitettavasti kovin monia hammaslääkäreitä potilaan hyvinvointi ja hoitojen tulokset kiinnostavat kovin vähän. Laskutus sen sijaan on suuren mielenkiinnon kohde ja toimii varmasti.

      • ikenet kovilla

        eihän siellä ole pakko käydä. mie voin tulla nyppiin siulta hampaat suusta ihan ilmaaseks, niin säästät jatkossakin. velliä sitte vaan syöt ja pernamuussia.


    • höpsistä

      sie oot mytomaani. miulla gynekologi tuhosi p:illuni. urologi korjas. näin se homma menee.

    • Valvontaa h.lääkärei

      Miksi kukaan ei valvo näitä hammaslääkäreitä, tämä villi länsi on saatava kuriin ja nämä erittäin ammattitaitoiset hammaslääkärit pois viroistaan!

    • nnnbb

      Hammaslääkärien hintoja ei kukaan valvo,pitäisi olla kiinteät taksat.

    • ,.....,

      Törkeää rahastusta.

    • kukkanen56

      provo

    • arttarg

      oho

    • nonou2

      kiitos tiedosta

    • miisätapahtui

      missä

    • zghd

      tekeekö vielä töitä ??

    • ojihugh

      mahtaako olla tosi juttu

    • ??888

      oletko saanut korvauksia ??

    • uteliaanna

      missä tapahtunut ??

    • hampilääkärillekö

      Eipä uskalla mennä hampilääkäriin enään.

    • vsjslwlsdo

      Oletko toipunut jo ??

    • graadi

      Kun hammaslääkäri on kokemattomuuttaan taitamaton ei voi kun ihmetellä suomalaista hammaslääkärikoulutusta. Virosta ja eksoottisista maista tulee päteviä hammaslääkäreitä mutta valitettavasti heitä ei riitä jokaiseen terveyskeskukseen. On väärin että pahaa-aavistamattomia ihmisiä pidetään harjoitteluveälineenä. Toivottavasti terveyskeskustoiminta terveydenhoidon opiskelussa poistetaan ja tilalle laitetaan vastuunalaista ammattipätevyyden omaavaa henkilökuntaa. Jos on pakko salapitää kyseisenlaista opiskelupaikkaa olisi kohtuullista jos koekaniiniksi asettuvat saisivat sen ilmaiseksi ellei suorastaan maksua valtiolta tai kyseiseltä oppilaitokselta. Tämä harjoitelutoiminta ei ole samalla tavalla valvottua kuin yliopiostollisissa sairaaloissa joten kukaan ei vastaa siitä mitä siellä potilaalle tehdään tai ei tehdä silloin kun tarvitsisi tehdä. Ei voi kuin sanoa että vain suomessa! Tosin huonoakaan ei kannata poistaa jos älykkyys ei riitä oikeanlaisen organisaation toteuttamiseen. Nyt maaseudulta ehkä poistuu sekin vähä mitä on eikä tilalle saada minkäänlaista terveydenhoitotoimintaa. Valtio tukee kaikenlaista liiketoimintaa mutta ihmisen terveys on joko sen puutteen tai muuten huonon toiminnan varassa. Koko maa tulisi pitää asuttuna eikä väkisin ahtauttaa ihmisiä suuriksi asutuskeskuksiksi joissa korruptoitinut asutustoiminta tuottaa köyällistökortteleita. Maaseudun pitkät lääkärimatkat jotka usein tuottavat pettymyksen sekä lisäävät kustannuksia jotka usein jäävät potilaan kontolle lääkärin ja lääkemaksujen lisäksi lannistavat sairaat ja huonokuntoiset ihmiset. Köyhät köyhtyvät entisestään koska tukiviidakosta tehdään aina vain monimutkaisempaa ja vaikeampaa. Ei ole oikein että maailmalle annetaan kuva suomesta sen mukaan miten kultalusikka suussa syntyneet sen kokevat. Jos maan omat asukkaat joutuvat valtion välinpitämättömyydestä johtuvaan paniikiin, ei voi käsittää miten rahaa kuitenkin riittää kaikkeen muuhun. Mikään ei siis johdukkaan rahasta vaan siitä että määrättyjen poliittisten tahojen taholta ei halutakaan tasoittaa kansalisten yhdenvertaisuutta.

      • Tuhoojat

        > Mikään ei siis johdukkaan rahasta vaan siitä että määrättyjen poliittisten tahojen taholta ei halutakaan tasoittaa kansalisten yhdenvertaisuutta.

        Minkä poliittisten tahojen suojissa nämä hampaiden "tuhoojat" lymyävät?


    • Anonyymi

      missään muussa ammatissa ei saa lainsuojaamana ja suuripalkkaisena tuhota tarkoituksella ihmistä. Kun hullu iskee kalustoon siinä menee koko suu ja kaikki hampaat ja tietysti muukin tervys koska ei pysty syömään ja ikenet ja muutama hampaanjuuri särkevät. On heitetty suoraan helvettiin. Siinä ei poliisit eikä mitkään auta ja valvira on pelkä sana ei muuta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1052
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe