Kävinpähän tuossa viikolla illalla Joensuun anttilassa katsomassa digiboksia itselleni, niin eikö melkein heti noi "vihreä" paitaiset juntit tullut seläntaakse.
Eikö anttilassa saa katsoa mitään rauhassa illalla, kun heti hyökkää noi ukot tsiikaamaan.
Enää en osta tuosta "puljusta" mitään.
Koska sen VARTIJAT "AINAKIN MUSIIKKI" puolella ovat liian KYTTÄÄVIÄ.
HYI ANTTILAN JOHTAJAT!!!!!
Joensuun Anttila / vartijat
21
4784
Vastaukset
- Setti
Sama juttu mulla. Katselin ale DVD-leffoja kun yksi vartija kulki selän takaa ja katsoi epäilevästi. Hetken kuluttua se seurasi osastolle jossa on telkkarit ja digiboksit. Meinasin käydä sanomassa jotakin sille mutta kai sen huomattuaan lähti muualle.
Kyttäisivät oikeita varkaita. Yksikin Anttilan vartija kuljeksii "leveästi" ja purkkaa jauhaen.
Pelle mikä pelle- sadepilvi
Samanlaisia kokemuksia on itselläni vaateosaston puolella. Tuntuu ettei vaatteita saisi edes katsoa pitkään saatikka etsiä itselleen sopivaa kokoa kun joku vartija jo huohottaa niskaan.
- TMT
Olen itsekin turvallisuusalalla töissä. Ymmärtäkään nyt hyvät ihmiset että ihmisten kyttääminen on joidenkin työtä. Varsinkin jos asiakas alkaa pälyilemään kokoajan vartijaa niin epäluulot senkun kasvavat. Olkaa niinkuin ette huomaisikaan vartijaa ja käyttäytykää normaalisti. Ei ne kiusakseen teitä kyttäile :)
- huonofiilisonteistä
käyttäkää sivistyneesti niitä kehittyneitä kameroitanne, älkääkä syyllistäkö maksavaa asiakasta siitä että haluaa tarkasti valita tuotteen, jonka ostaisi.
näin ajatte vain asiakkaat nettikauppaoihin, ja se tulo on pois teidän työnantajaltanne. kyllä se kyttäys ärsyttää suurinta osaa asiakkaista, mutta
ovat kohteliaita eivätkä sano mielipidettä asiasta.
- Mie vaan
...Tallinnassa siellä sitä vasta pers... takana vartijoita onkin.Missään ei itseään niin rosvoksi tunne kuin siellä vaikka sulla ei olisi mitään kantamusta tai et edes vilkuilisi tavaroita. Joten kyllä nämä junttieinarilan vartijat vielä kestää.
- ???
Minkä ikäsiä te Anttilan vartijoiden silmätikut olette? Ei ne mua koskaan häiritse :)
- sadepilvi
Olen 25-vuotias enkä mielestäni mitenkään epäilyttävän näköinen henkilö, mutta silti vartijat tuntuu tuolla Anttilassa mua kyttäävän. Ymmärrän toki että se on vartioiden tehtävä, mutta miksi hukata voimavaroja tällaisiin kaltaisiini tapauksiin jotka eivät tasan tarkkaan ole pöllimisreissulla vaan muuten vaan shoppailemassa.
- uittu
sadepilvi kirjoitti:
Olen 25-vuotias enkä mielestäni mitenkään epäilyttävän näköinen henkilö, mutta silti vartijat tuntuu tuolla Anttilassa mua kyttäävän. Ymmärrän toki että se on vartioiden tehtävä, mutta miksi hukata voimavaroja tällaisiin kaltaisiini tapauksiin jotka eivät tasan tarkkaan ole pöllimisreissulla vaan muuten vaan shoppailemassa.
Ei voi uittu kukaan olla noi tyhmä:
" miksi hukata voimavaroja tällaisiin kaltaisiini tapauksiin jotka eivät tasan tarkkaan ole pöllimisreissulla"
Mistä keleeestä ne vartijat tietää kuka on pöllimässä? Lukeeko varkaiden paidanselässä 'rosvo', vai miten hvetissä ne erottaa. Erottaako ne tatuoinneista? Erottaako ne likaisista vaatteista? Rikkinäisistä vaatteista? Sorkkaraudasta taskussa? Hajusta? Pärstäkertoimesta?
- More security
Vartijoissa ei ole MITÄÄN negatiivistä, jos itsellä on puhtaat jauhot pussissa. Minun puolestani sellainen, tai kaksi, saa olla vaikka koko ajan niskassa (jota en kyllä koskaan ole havainnut), mitä sitten?
Itse asioin Joensuun Anttilassa Top Ten -osastolla 2-5 kertaa viikossa, enkä koskaan ole kokenut mitään vastaavaa. Olen 24-v.
Tallinnassa, Lontoossa yms. kaupungeissakin vartijoiden läsnäolo on vain positiivinen seikka, jonka soisi yleistyvän täälläkin. Myymälävarkaudet ovat luultua yleisempiä, ja lisääväthän ne kauppojen paineita hintatason suhteenkin.- rasaliina
Olen huomannut, että vartijat kyttäävät tietynlaisia asiakkaita erityisesti. Aina, kun mulla on nahkatakki ja veska, on vartija salamana takana. Jos pukeudun bleiseriin, sama ei tapahdu.
Mua haittaa toi, koska en varasta, enkä ole muutenkaan epämääräinen käytökseltäni.
Anttilassa oli aikanaan vartijana Surakan Kari,ja siinä oli kiva ja komea mies. Ei kyttätyyppi.
Terkkuja!
- viimeisen kerran
yhden pummin tossa pari vuotta sitten just Anttilassa ja ei todellakaan tarvita paljon pelisilmää, että tollasia urpoja aina näkee ketkä pöllii CD:ä. Vartijat oli ihan hukassa ja ei ollu edes huomannu sitäkään kaveria ja selvästi oli tosi hämärän näköinen tyyppi. Siitäkään paljon kiitosta saanu, mut sano ne että tuollaisista on hyvä ilmoittaa ja hyvä kun on ihmisiä jotka uskaltaa sanoa. Kai se nyt oli selvää että jos joku on käärimässä yli kymmentä CD:ä folioon vähän syrjässä ja sitten muina miehinä sujauttaa ne vielä Anttilan kassiin, jotta joko se oli piilokamera tökeröstä varkaasta tai sitten oikea varas.
Tuskin ne vieläkään huomaa kaikkia tapauksia, mutta jos en saa palkaksi muuta kuin sanallisen kiitoksen tuollaisesta tapauksesta niin voi olla että jää vastaisuudessa huomaamatta nuokin. Kyylätköön viattomia, jos ei todellista varasta huomaa, sillä pystyisin varmuudella joka viikko sieltä poimimaan yhden tai kaksi varasta.- sofia
anttilan yks vartija on tosi söpö...se tumma tukkanen söpöliini...;P sorge ku tommosta tilitän.,mut ei voi mtn
- yazzo
sofia kirjoitti:
anttilan yks vartija on tosi söpö...se tumma tukkanen söpöliini...;P sorge ku tommosta tilitän.,mut ei voi mtn
sitä samaa mitä minä luulen sun tarkoittavan, enpä voi ällöttävämmän näköstä miestä löytää. Ilmeisesti kuvittelee olevansa komeakin. Yök, helvetti!!!!
- Jns:sa shoppaileva
Missään muualla Joensuun kaupoissa joissa olen asioinut niin vartijat eivät ole ainakaan niin näkyvästi esillä ja kyttääviä kuin Joensuun Anttilassa.!Mut tämä on vain minun mielipide..
- Security 4 All
Niin, sehän johtuu mm. siitä että Anttilasta mahdollisesti varastetaan enemmän, ja siitä, että liikkeen pohjakaava on mitä on. Esim. Pilkon Citymarketissa vartiointi on helpompi suorittaa valvomotiloista käsin, eikä automarketeissa muutenkaan ole uloskäyntejä niin paljoa. Ja sitten on vielä muistettava se, että Anttilallakaan ei ole omia vartioita enää nykyisin, vaan he käyttävät Tanskasen palveluja.
Anttilan Top Ten -osasto on kautta aikain ollut Joensuun paras, joten totta kai on luonnollista että vartiointi siellä on tärkeää.
- sienitarzan
Anttila on kaiketi metsäläispummien tyyssija, joten sinne on pakko laittaa pari työtöntä puntinnostelijaa haahuilemaan. Muuten näistä tulisi lisää skinejä Joensuun muuten niin suvaitsevaiseen ilmapiiriin. Jutelkaa niille vartijoille ja kyselkää missä myydään terveyssiteitä ja muovikukkasia. Siinä isokin juntti punastelee.
- Johanonanttila
Nyt ne meinaa kuulemma sulkea sen. Mistähän johtunee?
- kytätkää
Kyllä se vartija akkakin siellä kyttää jatkuvasti! Tiukkaa pälyilyä, kiiluva kiimainen katse!
- hyvä-niin
Olkaa nyt onnellisia kun ko. kauppa loppuu, eivät enää kyttää rosvoja jotka joutuvat etsimään uuden kohteen top-ten ostoilleen.
- jokuvain998
Sieltähän on eräs "kyttääjä" siirtynyt jo vuosia sitten Iso Myyhyn. Mulle heistä ei oo koskaan häiriötä ollut, hyvää työtä tekevät.
- ppp.ap
Tulevatkohan nyt vartijat perääni jos menen Anttilaan? Saa ainakin katsoa rauhassa .haha.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924