kun nyt on paljon keskustelua näistä romun kerääjistä ja hinnasta ja sellaisesta olen seurannut ja kysellyt hintoja paras hinta on lieksassa tmi puu kimmolla ja palvelu asiallista luotettavaa. Kiitos että hait romut ja maksoit hyvin
romu autot ja metallit
9
2391
Vastaukset
- nissan synny
Mitä ne katsastamattomasta raadosta tarjoo kympin tarkkuudella ha.
- Kolinkaupunki
Nurmeksessa romuautot ajetaan Hyvärilän pellolle elokuvaa katsomaan. Siinä niitten katsastus.
- Amerikan car on jalo
Pysytäähän taas asiassa .
- 20.luvun as.
Vieläkö Lavikaisen purkaamo on Lieksassa ?
- e30
Eipä ole Hempan purkaamoa. Taisi loppua tuohon Ympäristölupaan, vaikka oli siisteimpiä purkaamoja kaikkinensa.
Toiminta jatkuu Automyyntinä samassa paikkaa vieläkin. Ostaa ja ottaa vastaan vastaan ajokkeja.
- KATEELLISTEN
lieksassa on automyynti ky edelleen entinen purkaamo ja tmi puu kimmo ostaa romut ja maksaa hyvin JA KATEELLISILLE TIEDOKSI KAIKKI LUVAT ON
- skodat kiertoon
Mie möin kahdeksan romua ja sain 140 kipale.
- kutetusta
Voihan pee. Mulle maksovat 50 per romu.
- ei ole juntti
mä oon myyny kans useita autoja ja aina saanut hyvänhinnan ja romutustodistuksen toisin kuin paikallinen maksa mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!912073- 841845
- 491480
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1441374
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441254Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261116Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251024- 1011003