kulmien kestopigmentointi kokemuksia?

asdfghfdsf

Hei! olen vakasti nyt harkinnut että menen kestopigmentoimaan kulmani, joten ajattelin tulla kyselee muutamia asioita :) eli monessa paikassa lukee vähän erilailla että kauanko pitää olla meikittömänä kun ne ottaa, niin riittääkö jos on sellaiset 4-5 päivää ilman meikkiä? ja entä sitten urheilu? kauanko tulee välttää? Ja milloin se jälkihoito tuli tehdä? käykö jos käy uusinnassa 3vk jälkeen? ja onko nyt yleisesti ottaen millasia kokemuksia? tuleeko luonnollisen näkönet?:) ja menittekö sinne toimenpiteeseen ilman meikkiä, tai poistettiinko ne sit siellä?

54

24391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitsivaan-81

      No mä olin kestopigmentoinnissa vajaat kaksi viikkoa sitten, ihan töistä päin meikit naamassa menin ja kosmetologi poisti kulmista vain meikin. Sitte hän piirsi tummalla kynällä mielestään sopivat kulmat käyttämällä apuna semmosia apuviivoja ja viivoitinta... Jos ei tykänny muodosta niin piirsi uudet niin kauan että olin tyytyväinen. Samoin väristä sai esittää toivomuksia, 13 eri sävyä joita pystyi sekoittamaan oli käytettävissä.

      Sitten vain hommiin eli menin makaamaan ja aloitti, jutteli koko ajan mitä on tekemässä. Sanoi että ensimmäinen kierros on pahin kun puudutus ei vielä vaikuta mutta sitten helpottaa. Oikeesti kipeempää mulle tuli kun hän nyppi muutamia karvoja ennen toimenpidettä (siisti kulmien ympärystää) Pieni nipistys tuntui mutta ei paha. Välillä sain mennä peilin eteen katsomaan miltä näyttää (tosi tummalta siinä vaiheessa mutta normaalia) ja sitten jatkettiin, yhteensä ehkä n. 4 kertaa meni kulmat sillä laitteella läpi.

      Sitten vaan bebanthen-voiteen ja hoito-ohjeiden kans kotia. Sen päivän olin visusti kotona, kulmien aluetta turvotti ja punoitti aika pahasti, mutta seuraavana päivänä oli jo parempi. Tosin hämäännyin tummuudesta, sillä muutaman päivän kuluttua aina kun pumpulipuikolla rasvasi alkoi rupea lähtemään paloittain ja alta paljastuikin kulmien todellinen väri, vaaleanruskea (liian vaalea mulle ja hieman jopa punertava) viikon kuluessa rupi oli kokonaan lähtenyt ja nyt taas joudun käyttämään kulmakynää koska väri on liian vaalea. Uusintakäsittely on 28. päivä tätä kuuta jossa väriä tummennetaan ja muotoa hieman parannetaan ja vasta tämä käsittely kuulemma tuottaa lopullisen tuloksen, ja joillekin pitää tehdä vielä kolmaskin käsittely että väri kunnolla tarttuu mutta yleensä toinen kerta riittää.

      Yhden päivän olin itse vain kokonaan ilman meikkiä, seuraavana päivänä varovasti kävin suihkussa (yritin välttää kastelemasta kulmia) ja meikkasin muuten paitsi en tietenkään kulmiin laittanut mitään. 3 kertaa päivässä viikon ajan rasvasin pumpulipuikolla ja yritin välttää koskemasta sormilla vaikka välillä vähän kutitti. Vielä en ainakaan kadu mutta katsotaan nyt miten toinen käsittely vaikuttaa, muoto kulmissa on tosi hyvä (itsellä luonnostaan tosi vaaleat ja harvat kulmat) ja erottuvat kyllä ilman meikkiäkin mutta koska hiukseni ovat tummat on väri liian vaalea juuri nyt, mutta ekalla kerralla väriä laitetaankin varovaisemmin että pystyy vielä korjaamaan jos korjattavaa on.

      Urheilua, uintia ja saunaa tulee välttää siihen asti kunnes rupi on irronnut eli noin viikon. Uusintakäsittely pitäisi tehdä 6 viikon sisällä ensimmäisestä kerrasta.

    • seirita

      Olen laittanut ja ollut tyytyväinen,luonnolliset,aluksiaina tuntuvat liian tummilta.Suosittelen.

    • Urheilua ja saunomista tulisi välttää hikoilun ja sen aiheuttaman tulehdusriskin takia. Etenkin saunomista kannattaa välttää kunnes kaikki pigmentoinnin päälle syntynyt rupi on hilseillyt pois. Urheilla voi, mutta mikäli hikoilee kasvoilta runsaasti, olisi hyvä antaa pigmentoinnin parantua ainakin muutamia päiviä.

      Pigmentoitu alue on hyvä pitää pehmeänä rasvaamalla, mutta meikin päälle rasvan laitto voi aiheuttaa lähinnä sotkua. Toki muuta meikkiä voi kasvoilla käyttää vaikka heti pigmentoinnin jälkeenkin, mutta turhaa pesua ja mekaanista rasitusta, kuten hieromista, on syytä välttää ainakin ensimmäiset 5-7 päivää.

      Jälkipigmentointi tehdään aikaisintaan 3 viikon kuluttua ensimmäisestä käsittelystä, koska silloin iho on jo kokonaan ehtinyt parantua. Toimenpiteeseen voi tulla meikit kasvoilla, sillä iho puhdistetaan huolellisesti joka tapauksessa aina ennen esipiirroksen aloittamista.

      Ennen pigmentointiin menoa kannattaa valittua tekijää pyytää näyttämään kuvia hänen aikaisemmin tekemistään pigmentoinneista. Aluksi pigmentointi näyttää tummemmalta kuin haluttu lopputulos, mutta ensimmäisen viikon kuluessa pigmentointi haalistuu ja menettää väristään noin 30 %.

      terveisin

      Satu
      Blackout
      http://blackouthair.fi

    • diudiu79

      Ei taida ainakaan Sadulla Black outissa riittää asiakkaita,kun on täällä palstalla aikaa kirjoitella. Nim itse aikaa varasin ja jouduin odottamaan kuukauden kun oli tekijä niin bookattu.

    • ElinaB

      Leena Le Sorellesta Naantalista tekee hyvät kulmat, ja kestävät vuosia :)

      • swinks1967

        Moi,olen tosi pettynyt lopputuloksen.Tein kulmakarvojen kestopigmentoin Tampereella Anastasia studiossa,samassa paikassa huolto.Lopputulos,että väriä ei oo ollenkaan( 10 kk),omistaja ei antaa minkäänlaista takua työlleen, joka korjaus 50 euroa lisää, väri mahdollisesti epälaatukasta,kun ei pysyy.Lupas palauttaa 50% hinnasta tililleni, mutta enpa rahoja tullutkaan tililleni.Lopputulos ei kulmia,eikä rahaa,paha mieli vain. En voi todellakaan suosittella tätä paikka muille.


      • kulmis
        swinks1967 kirjoitti:

        Moi,olen tosi pettynyt lopputuloksen.Tein kulmakarvojen kestopigmentoin Tampereella Anastasia studiossa,samassa paikassa huolto.Lopputulos,että väriä ei oo ollenkaan( 10 kk),omistaja ei antaa minkäänlaista takua työlleen, joka korjaus 50 euroa lisää, väri mahdollisesti epälaatukasta,kun ei pysyy.Lupas palauttaa 50% hinnasta tililleni, mutta enpa rahoja tullutkaan tililleni.Lopputulos ei kulmia,eikä rahaa,paha mieli vain. En voi todellakaan suosittella tätä paikka muille.

        Minulla taas on Anastasiasta ihan hyviä kokemuksia. Hyvin muotoillut kulmat, tarkka ja huolellinen työ. Pysyi hyvin, vaikka uusinta venyi melkein vuodeksi. Nythän eivät mitkään hiilenmustat kulmat ole enää ees muodissa, vaan luonnolliset kulmat. Nämä Anastasia osaa.


    • RR

      diudiu79 taitaa olla naapurin kateellinen kilpailija =) Katsoitko edes mihin aikaan Sadun viesti oli kirjoitettu.
      Itse kävin Sadulla pigmentoinneissa ja todella tyytyväinen, suosittelen.

    • mieli tekis laittaa

      kuinka kaunan tällainen operatio kestää? oletko satu vielä kuulolla? jos laittaa kulmat ja ylärajauksen ja huulten rajat niin kauan kannattaa varata aikaa? entä pelkät kulmat?

      • Jos samalla kertaa pigmentoidaan kulmat, ylärajaus ja huulet niin itse varaan operaatioon noin 7 tuntia. Usein asiakas pääsee kyllä aiemmin lähtemään, mutta alkukeskustelu, mallien suunnittelu ja puudutus vievät aikaa. Lisäksi sekä asiakas että pigmentoija tarvitsevat jossain välissä pitää myös taukoa, joten on aikaa hyvä varata reilusti. Mielummin siis varataan liikaa aikaa kuin liian vähän.

        Pelkkään uuteen kulmapigmentointiin itse varaan aikaa 3 tuntia, sillä alkukeskustelu kulmakarvojen mallin suunnitteluineen voi viedä jopa 45 minuuttia.

        Kaikilla tekijöillä on kuitenkin omat työtapansa, joten voin puhua vain omasta puolestani.

        terveisin

        Satu
        Blackout
        http://blackouthair.fi


    • SatuVee
    • ljlksjflkjsflkjsf

      No jokainen tyylillään, mutta minusta ne ovat kyllä niin keinotekoisen näköisiä...en laittaisi enkä laita, käytän mieluiten kulmakynää ja rapsin ylimääräiset pinsetillä pois..

      • nintsu88

        Oletko vielä tustunut 3D-tekniikkaan? piirretään ns.karvat(ei siis ole tasavärinen pötkö). Moni erehtynyt mun kulmia aidoiksi.


    • cardios

      Olen laittanut pari kertaa ovat onnistuneet hyvin,noin vko on hoidettava vähän voiteella,kestävät vuosia.nut pitäs laittaa piakkoin ,kuka tietää Hki hyvän ja edullisen tekijän ?

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä Nilufer Asikainen, ottaa vastaan Helsingin Bukevardilla ja Lahdessa. Olen käynyt jo vuosia ottamassa kulmat ja silmänrajauksen yläluomiin. Ei tarvitse meikata juuri ollenkaan. Hyvännäköiset ilman meikkiäkin.


    • Kulmahirvityksiä

      The Lookilla Helsingissä hyvin tökerön näköisiä kulmapigmentointeja. Ihmettelin että kehtaa ees laittaa sellaisia before-after kuvia kulmista. Onkohan tekijällä minkäänlaista koulutusta, esteettinen silmä ainakin puuttuu.

    • Qqqqqqqqq

      Ihonhoitokeskus Sari Holopaista kannattaa välttää. Työn jälki laadutonta, suttuista söheröä. Kuvat napannut sivuilleen netistä. Hoitola viime vuosituhannelta. Epäluotettava ja tyrkyttää myymiään tuotteita. Asiakkaat valinneet nuorekkaampia pigmentoijia ja -paikkoja. Erittäin epäasiallinen palvelu.

    • Dinar

      Minä olen myös hyvin tyytymätön tämän Sari Holopaisen laittamiin kestopigmentointeihin. Väittää tehneensä niitä niin kauan kuin on Suomessa kestopigmentointia ollut. Ei osannut edes piirtää kulmia vaan jouduin ne lopulta itse piirtämään. Minä en myöskään tykänny hänen tyylistään tyrkyttää myymiään tuotteita. Lisäksi hinnoitellut tuotteet tosi kalliiksi. Hiljaselta vaikutti meiniki, olisi voinut varata minkä ajan vain. Ei taida olla asiakkaita.

    • Miiiina

      Mitä paikkaa suosittelette v. 2017 Helsingissä? Etsin laadukasta 3D pigmentointia.

    • RosaliinaRousu
    • SurkeaaJälkeä

      Anneli Reinla pigmentoi kulmani. En voi suositella. Jälki milestäni ala-arvoista, karvatekniikalla paksuja viivoja, osa mihin päin sattuu. Harmi ettei tänne voi liittää kuvaa. Kulmat on järkyttävät ja joudun korjailemaan niitä kulmakynällä.
      Nyt vain odotan että jälki pigmentointi vaalenee jotta voin käydä korjauttamassa kulmat muualla.

      • kauniit_kulmat

        Olin jo varaamassa tuonne aikaa kun oli kivat tarjoukset, mutta onneksi lukaisin tämänkin ketjun. Miksiköhän myy pigmentointeja polkuhintaan??? Tuntuu että noilla huipputekijöillä hinnat vain nousee.


      • Jenna_asikkaine

        Höpö höpö...Anneli Reinla on minulle loihtinut aivan ihanat luonnolliset kulmat. Hänelle on todella vaikea saata aikoja kun pitkälle etukäteen kaikki varattu. Plussa lukekaa hyvät ihmiset satoja positiivisia kommetteja mitä asiakkaat on hänestä kirjoittanut , että... maalaisjärkeä sekä omien aivojen käyttämistä suosittelen! ;) Ei kannatta uskoa kaikkea paska mitään nimettömänä netti saa laittaa! Siinnä voi olla monta eri syytä miksi näin mustamaalataan.


      • KehuuTaasItseään

        Kiitos Annelille vastauksesta :) Jos asiakkaita olisi riittävästi niin kerrotko miks tarvii myydä pigmentointeja alennuksella.? Huipputekijöillä on korkeammat hinnat, mutta laadusta pitää ja kannattaakin maksaa. Kysymys on kuitenkin kasvoista. Minä en myöskään suosittele Annelia.


    • Aloittava_yrittäjä

      Hei naiset!

      Tänne keskustelupalstoille tulee monenmoista kommenttia niin hyvistä kuin huonoistakin kokemuksista. Olen syksyllä aloittava kauneusalan yrittäjä ja tulen keskittymään 3D-mikropigmentoituihin kulmiin. Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan mitä juuri SINÄ odotat käynniltäsi ja paikasta, jonne olet valinnut meneväsi laittamaan kulmat kuntoon. Toisin sanoen, mitä tekijöitä sinä arvostat ja mistä olet valmis maksamaan. Kaikki ajatukset ovat tervetulleita! Olen myös kovasti miettinyt itse samaa asiaa mitä minä vaadin mikropigmentoijalta, mutta tarvitsisin teidän apua nyt lisäksi tähän. Näin ollen saan kehitettyä hyvin hieton ja laadukkaan kauneuspalvelun. :)

    • PettynytLLBhen

      En ainakaan suosittele Helsingin Long Lasting Beautya. Aivan järkyttävät hinnat ja jälki ei ole kummoista. En todellakaan ollut tyytyväinen. Rahat menivät hukkaan.

      • Anonyymi

        Minullakin huonot kokemukset Long Lasting Beautystä; surkea työn jälki epätasaisine viivoineen ja melkein heti pois lähteneine väreineen. Vakikosmetologi myös ihmetteli työn huonoa laatua ja että enkö saanut rahoja takaisin.
        Kulmien laittaja kyllä ehdotti korjailua eli kolmatta laittokertaa, mutta lisämaksusta(!)
        Värit sentään kai myrkyttömiä, mutta älkää menkö tänne. Massiiviset somekampanjat johtavat isosti harhaan, todellisuus on amatöörimäistä ylihintaista ihon raapimista vailla kunnon lopputulosta.


    • Kulmat_pilalla

      Otin kulmien kestopigmentoinnin Lahdessa Kauneuspiste Armiidassa, jossa tekijänä oli Armi Parikka. Halusin kulmista mahdollisimman luonnollisen malliset ja ruskeat. Tätä varten minulla oli mukana malliksi valokuva itsestäni, jossa kulmat olivat juuri haluamani näköiset. Ensimmäisen pigmentointikerran jälkeen kulmat olivat täysin eri paria keskenään, erimalliset, eripaksuiset, eripituiset ja myös eri korkeudella. Sekä mustat, vaikka ruskeaa pyydettiin. Toinen pigmentointikaan ei näitä virheitä korjannut ja pigmentointi kului pois muutamassa kuukaudessa jättäen tilalle vaan punaiset kulmat ruskeiden sijaan. Halusin huolettomat kulmat, joita ei tarvitsisi joka päivä laittaa. Mutta en saanut haluamaani. Näitä joutui korjailemaan ihan päivittäin joka puolelta, jotta olisivat edes vähän symmentrisemmät ja saisi punaisen värin peitettyä. Kulmat olivat huomattavasti helpompihoitoiset ennen tätä pigmentointia. En ole tyytyväinen tällaiseen työnjälkeen enkä kalliiseen hintaan, jolla ei saanut luvattua lopputulosta. Alussa kerrottiin myös hinnan sisältävän kolme pigmentointikertaa, mutta kun kävin valittamassa kulmistani toisen kerran jäljeen, sanottiin ettei mitään kolmatta kertaa olekaan. Minun olisi pitänyt maksaa siitä lisää, että kulmia olisi yritetty korjata kunnollisiksi. Siihen en todellakaan enää suostunut, vaan kävin myöhemmin korjauttamassa kulmia toisella pigmentoijalla. Tämä kertoi heti, että värin nopea kuluminen ja jäljelle jääneet punaiset kulmat kertovat siitä, että pigmentointiväri ei ollut oikein sekoitettu. Samalla selvisi, että ekasta paikasta saamani jälkihoito-ohjeet olivat täysin väärät. En voi todellakaan suositella tätä tekijää, ei ole ammattitaitoinen.

    • Kokosetti

      Mulle on kulmat, ala-ja ylärajaukset ja huulet tehnyt Catlin Raid. En voi kuin suositella. Facesta kuvia Beauty Passion by Catlin. Ei ole halpa, mutta hinnalla ei ole mielestäni niin väliä kun kasvoista on kyse.

    • Brows

      Anneli Reinlaa välttäkää! Hän pilasi myös minun kulmani joita poistettiinkin 2v. laseroinnilla. Ei myöntänyt virhettään, ei pyydellyt anteeksi eikä tarjoutunut hyvittämään mitään laseroinnista. Niin epäammattimainen nainen.
      Kulmat oli mustat ja kuin lapsen tekemät.
      Vinkkinä vaan et valitkaa tekijä tarkoin!!!

      • ElenaK11

        Valitettavasti minäkin erehdyin menemään tuonne kulmien kestopigmentointiin. Anneli vaikutti oikein mukavalta mutta työn jälki oli kyllä täysin ala-arvoista. Nyt netti sivuilla näkyy että on jossain lisäkoulutuksessa. Toivottavasti ei pilaa enää kenekään kulmia...


      • Anonyymi
        ElenaK11 kirjoitti:

        Valitettavasti minäkin erehdyin menemään tuonne kulmien kestopigmentointiin. Anneli vaikutti oikein mukavalta mutta työn jälki oli kyllä täysin ala-arvoista. Nyt netti sivuilla näkyy että on jossain lisäkoulutuksessa. Toivottavasti ei pilaa enää kenekään kulmia...

        Anneli pilasi minunkin kulmat. Työn jälki hyvin epätasaista, osittain painettu liian syvälle joka näkyy tummina pisteinä siellä täällä. Etsikää hyvä tekijä, niitäkin löytyy mutta Anneli ei ole sellainen.


    • haluaisinkokeilla

      Muuttuvatko kaikki pigmentoinnit punertaviksi vanhetessaan? Haluaisin luonnollisen harmaan ruskean lopputuloksen joka korostaa omia kulmia. Jotka ovat muuten ok ja hyvänmuotoisetkin, mutta väriltään liian vaaleat.

      • Mimm

        Eivät muutu: golden eye, phibrows ja swiss color ovat hyviä merkkejä. Sharp brows muuttuu puneravaksi, joten ei kannata valita tekijää joka käyttää sitä.


    • SannaEt
    • Surullinenminä

      Hei rakkaat kulmien kanssa painiskelevat, älkää ainakaan menkö microblaidingiä ottamaan. Otin puoli vuotta sitten ja ne näyttää yhäkin petolinnun perseiltä ja sama juttu parilla muulla kaverilla. Haalistuu ne pikkuhiljaa, mutta vieläkin näkyy epätasaisia mustia viivoja kulmissa. Ei se niin iso vaiva olekaan, että meikkaa vaaleita kulmia, kuin että yrittää peittää pilalle menneitä kulmia mustalla kulmameikillä.
      Jälkeenpäin olen googlaillut, etenkin nyt kun tuo microblading on hypejuttu, niin älkää menkö. Niitä tekijöitä koulutetaan viikonlopun yli ja sen jälkeen ne alkaa tehdä teidän kulmia. Menisittekö tatuoojalle, joka on kaksi päivää harjoitellut ennen kuin inkkaa teidän kroppaa? Ette. (Ainakin toivon, että ette :D)
      Ylessä oli aiheesta ollut juttuakin viime vuonna, harmi etten ollut lukenut sitä. https://yle.fi/uutiset/3-9599487

    • Poistatusoperaatio

      Täällä myös yksi, joka näyttää nykyään angry birdsiltä. Käyttäkää aikanne ja rahanne ennemmin kunnon kulmakyniin ja -väreihin. Kulmien meikkaamiseen menee kuitenkin päivittäin se 1-5 min. Bloggaajatkaan ei ole kirjoittaneet ja kertoneet, miten moni heistä istuu tällä kertaa poistattamassa pilalle mennyttä mb:tä, koska sopimussakot ilmaisen mb:n jälkeen niiden haukkumisesta on niin hurjat.

    • pettynyt

      Kävin Tampereella tänään laittattamassa 3d kulmat ja aivan järkyt. Kuvat facessa mitä on tehnyt on tämä jälki jotain ihan muuta, itku meinas päästä kun otin peilin käteen. Pyysi tuleen 3 kk päästä uudelleen niin voidaan muotoa korjata samalla kun tehdään vahvistus hintaan 80 eur ja halutessani otattaa kokonaan pois. Vuoden miettiny uskaltaa näitä ottaa ja pettymys on ihan helvetillinen.

    • Pigg

      Kokemuksia Wehuasta kellään?

      • Harmittaa

        Wenhua oli mulle pettymys. En voi suositella, vaikka moni kehuu. Mulla ainakin kulmat punertaa jo, vaikka vain vajaan vuoden vanhat. Mulle hän vakuutti, ettei hänen käyttämissään väreissä ole rautaoksidia. Kysyin asiaa erityisesti. Taitaa tilata värinsä Kiinasta...? Muutenkin toka käynti oli jäätävä. Töppäsi ja kun pelästyin ( tietty kun naamasta kyse) ja huomautin asiasta, hän rupes haukkumaan mua. Oon nyt lähes vuoden peitellyt sen tekemää mokaa meikillä.


      • Pigmentti

        Muilla korjaus sisältyy hintaan kk:n päästä, siellä 80€ kolmen kuukauden päästä? Outoa jos ei korjaa ilmaiseksi


      • Anonyymi
        Harmittaa kirjoitti:

        Wenhua oli mulle pettymys. En voi suositella, vaikka moni kehuu. Mulla ainakin kulmat punertaa jo, vaikka vain vajaan vuoden vanhat. Mulle hän vakuutti, ettei hänen käyttämissään väreissä ole rautaoksidia. Kysyin asiaa erityisesti. Taitaa tilata värinsä Kiinasta...? Muutenkin toka käynti oli jäätävä. Töppäsi ja kun pelästyin ( tietty kun naamasta kyse) ja huomautin asiasta, hän rupes haukkumaan mua. Oon nyt lähes vuoden peitellyt sen tekemää mokaa meikillä.

        Mulla punertaa myös tosi paljon Wenhuan tekemät kulmat. Syyksi kertoi tai oikeastaan syytti, että se johtuu mun meikkivoiteesta. Olen käynyt toisaalla laserissa, mutta ensimmäisestä kerta ei ollut riittävät, joten homma jatkuu.


      • Anonyymi
        Harmittaa kirjoitti:

        Wenhua oli mulle pettymys. En voi suositella, vaikka moni kehuu. Mulla ainakin kulmat punertaa jo, vaikka vain vajaan vuoden vanhat. Mulle hän vakuutti, ettei hänen käyttämissään väreissä ole rautaoksidia. Kysyin asiaa erityisesti. Taitaa tilata värinsä Kiinasta...? Muutenkin toka käynti oli jäätävä. Töppäsi ja kun pelästyin ( tietty kun naamasta kyse) ja huomautin asiasta, hän rupes haukkumaan mua. Oon nyt lähes vuoden peitellyt sen tekemää mokaa meikillä.

        Wenhua oli minulle myös täysi fiasko. Lopputuloksena eriparikulmat ja täysin luonnottomat ja muuttui punaiseksi alle vuodessa. Lisäksi muuttui lähes samaten kuin olisi tussilla epätasaiset töherrykset vedetty... ei ikinä enää. Poistattanut laserilla, mutta kuvat on tallella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wenhua oli minulle myös täysi fiasko. Lopputuloksena eriparikulmat ja täysin luonnottomat ja muuttui punaiseksi alle vuodessa. Lisäksi muuttui lähes samaten kuin olisi tussilla epätasaiset töherrykset vedetty... ei ikinä enää. Poistattanut laserilla, mutta kuvat on tallella.

        Täällä myös Wenhuan tekemät kulmat punertaa pahasti. Olen kahdessa eri paikassa käynyt näyttämässä ja molemmat ovat olleet sitä mieltä, että johtuu rautaoksidista, mitä itse tekijä ei myönnä. Nyt tehty yksi Phiremoval- poisto, mutta yksi kerta ei riitä.


    • Asiakas1

      Jos otatte 3d kulmat, niin menkää ehdottomasti kokeneelle tekijälle joka hallitsee pigmentoinnit konetekniikalla. Hieman hintavampi, mutta kestää yleensä pidempään, parantuu nopeampaa eikä jätä arpia!! Tekijöitä vähempi kuin microbladingissä, mutta hyvän tekijän luo kannattaa vaikka vähän matkustaa

    • Karvatonkissa

      Olen menossa ottamaan kulmat ja huulet Luna Ljubov Kiiskiselle Grandpermanent make-up:iin. Onko kokemuksia paikasta? Kuvien perusteella jälki kyllä näyttää kauniilta ja symmetriseltä. Shading / varjostustekniikka kulmissa tyyliltään juuri sellainen mitä haen ja värit eivät sisällä metalleja niin ei pitäisi kai muuttua punaiseksi tai vihreäksikään. :D
      Ennestään minulla on haalistuneet vanhat pigmentoinnit. Näissä värisävy pysynyt onneksi hyvänä, mutta suosikki tekijä vielä hukassa, kun kumpikaan aikaisempi ei ole onnistunut luomaan sellaisia kulmia joihin olisin täysin tyytyväinen.

      • Karvatonkissa

        Vastaanpa itse itselleni. :D Tuli käytyä kulmat ja huulet laittamassa. Äärimmäisen tarkkaan suunnitteli kulmat ja jälki erinomaista. Kulmat on symmetriset ja sopii muodoltaan ja väriltään naamaani täydellisesti. Paraneminen alussa niin ei värin pysymisestä vielä voi sanoa. Lokakuussa menen sitten vahvistamaan kuten nämä kannattaa pari kertaa laittaa.
        Huulet minulla turposi tosi paljon! Ihan jäätävät nakit oli juuri tehtynä. Pelotti miltä näyttää seuraavana päivänä, mutta ihme kyllä turvotus lähti tunnissa melkein kokonaan ja muutamassa tunnissa oli kaikki poissa. Huulten väri myöskin tosi kaunis ja rajat siistit. Toivottavasti pysyy yhtä ihanan punaisena, kun paranee. :)
        Tähän astisella kokemuksella suosittelisin paikkaa. Ljubov Kiiskinen myös oikein ihana ja välitön persoona. Aika joka tekemiseen meni kului hänen kanssaan oikein mukavasti.


    • SoHappy

      Hei,

      Suosittelen lämpimästi Satu Huikkoa Helsingissä. Olen ottanut hänellä sekä kulmat että eyelinerit. Todella kauniit ja luonnolliset. Erittäin ammattitaitoinen.

    • Anonyymi

      Edelleen suurimmasta osasta tulee epäluonnollisen näköiset. Ns Angry Birdsit.

      Moni - liian moni - kestopigmentoija / mikroblading on tehty rumasti. Viivat vedetään vieri viereen. Kenen kulmakarvat kasvavat siten? Noita painajaiskuvia voi katsella netistä. Tekijöillä ei kertakaikkiaan ole taitoa. Myös symmetrinen kulmakarvojen tekeminen tuottaa liian monelle vaikeuksia. Sen pitäisi olla ihan ykköstaito. Ja kyllä, kulmakarvojen pitää olla symmetriset, vaikka kenenkään kasvoit eivät täysin symmetriset olekaan. Miksi kukaan haluaisi toisen kulman roikkuvan ja toisen olevan otsalla? Tai miksi kukaan haluaisi toisen kulman olevan lyhyempi kuin toinen?

      Kaikki kannattaa ja pitää kysyä, kun menee kestopigmentointiin. Myös kestopigmentointia tehdessä pitää pysyä kovana: kyse on sinun kasvoistasi. Vaadi nähdä kulmasi tekovaiheessa useampaan kertaan., vaikka sinulle sanottaisiin mitä. Jos et uskalla, älä mene! Tekeminen on niin tyyristä, että siihen hintaan on tuloksen oltava sitä mitä tilaa. Kukaan ei halua yllätyksenä naamastaan mitään Picasson taideteosta.

      Entäpä sitten vahvistuskerta? Itse olen sitä mieltä, että koska vahvistuskerta maksaa (paikassa, missä itse kävin), niin vahvistuksen on todellakin oltava sen 190€ arvoinen. Se ei voi olla arpapeliä: ”voi olla et lähtee vielä pois ja tarvii kolmannen...” Ei näin.

      Jos olemme tekemisissä ammattilaisten kanssa - kuten niin moni tällä alalla haluaa korostaa olevansa - niin ammattilaisen pitää osata työnsä: työn pitää olla sitä mistä asiakas maksaa.

      Paljon olen lukenut näitä ängribirds-juttuja... Itse suosittelen kääntymään kuluttajaneuvojan puoleen, jos rahalla ei saa sitä mistä on maksanut. Ei kenenkään rahoja voi viedä ja levitellä vaan käsiään, että kävipä huonosti. Aina soitto kuluttajaneuvojalle ja ilmoitus paikasta, jos sieltä ei olla valmiita korjaamaan samaan hintaan!

      Itse odotan mielenkiinnolla miten oma vahvistuskertani kuukauden päästä menee ja olenko sen jälkeen tyytyväinen. Kolmannesta kerrasta en todellakaan maksa, jos kulmat eivät pysy, kyllä se menee ihan tekijän piikkiin on sen verran hyvin tuntitaksat kohdillaan.

      Hyviäkin on, mutta todella harvassa.

    • Anonyymi

      Kannattaa valita hyvä tekijä pigmentointiin. Tekniikat on kehittynyt hurjasti ja jälki pienillä neuloilla ja taitavalla tekijällä ihan toisenlaista kuin vuosia sitten.
      Minulla on täydellisesti epäonnistuneiden kulmapigmentointien poisto menossa. Kulmat ovat eri korkeudella, väri muuttunut sinertäväksi ja jälki hyvin epätasaista. Useita käsittelyjä edessä että näistä pääsee eroon tai ainakin vaalenemaan että saadaan tehtyä uudet microblading kulmat ammattilaisen toimesta.

      Epäonnistuneet kulmani pigmentoi Anneli Reinla, jonka kädenjälki on ala-arvoista. En suosittele!

      • Anonyymi

        En pysty suosittelemaan Plastic Surgery Centeriä Helsingissä. Ei osaa tehä symmetrisiä, yhtä paksuja (kapeita), eikä yhtä pitkiä kulmakatrvoja. Toinen kulma myös huomattavasti kauempana nenänvarresta.

        Sanoisin, että kannattaisi harjoitella piirtämistä muutama vuosi ennen kuin kulmien pigmentointia jatkaa. Kaikille ei tule kyllä koskaan symmetristä näköä edes harjoittelemalla.


    • Anonyymi

      Minusta ne on kaikki olleet kamalia pellenaamareita mitä olen jengillä nähnyt. Vai onko tarkoituskin olla teennäisen näköinen? Ihme vinkkelit, näyttävät kojoajan vihaisilta tai hassuilta. Joillakin väri muuttunut kamalan väriseksi myöhemmin!
      Tosekseen kun on luontaisesti vaalea, niin joutuuhan ne kulmat värjäämään joka tapauksessa. Eli mitä järkee kestopigmentoida/microblaidingia laittaa?
      Itselläni menee about puoli minuuttia - 1min kun teen kulmat kynällä pehmeästi. Värjään kulmat noin 6viikon välein itse myöskin Refectocil sensitivellä. Kehuttu on, ovat häivytetyt ja pehmeät. Olen vaalea. Kulmiakarvoja on vähän, muttaj kun joka ilta harjaan risiiniöljyä niihin niin toistaiseksi on vielä jotain. Valitettavasti joku kosmetologi nyppi ne 2000 luvulla niin, ettei tarvitse nyppiä enää ikinä!😂
      Lisäksi tykkään olla paljon ilman meikkiä. Silloin nuo terävät pigmentoinnit näyttävät ihan karseilta???
      Mutta jokainen siis taaplaa tyylillään ja kaikki eivät osaa kulmiaan laittaa...annetaan kaikkien kukkien kukkia.

    • Anonyymi

      Hei, positiivisia kokemuksia saa Tampereella ViVe:stä. Kolmatta kertaa menossa piakkoin kulmia laitaytamaan, vielä katsotaan onko korjattavaa/täydennettävää. Loppuhintakin edullisempi kuin alkuun netistä katsoessa.

    • UBeauty Kauneussalonki Koivukylässä

      Minä kävin siellä ja oon todella tyytyväinen.
      Upeat ja huolellisesti tehdyt kulmat ja ystävällinen palvelu.
      Mä uskallan suositella . 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe